Kuinka monta seksipartneria?
Lauri.. haluisitko olla mun kanssa silleen :-)
Sori, mut sä oot turhan vanha mulle. :)
Hyviä seksejä, itse kullekin!
"Aina on syytä varoa niitä jotka uskottelevat todellisen rakkauden kestävän viikonloppua pidempään"
Q.Crisp
"If love´s complete then why pretend?"
Billy MacKenzie
" we don`t have to take our clothes off to have a good time" lauloi homo Jermaine stewart, joskus 80-luvulla.
Kuoli v 1997...?
Lauri: olet liian vanha mulle.
Huokaus.. tässä se nähdään miten vaikeeta tämä on ... 34v on jo llian vanha ...
No mulla on seksin suhteen noin +/- 5 ikävuoden "toleranssi". Voi olla, että mä olen liian kapeakatseinen... Tässä tapauksessa ikäero on yli kymmenen vuotta.
Onpa pitkä threadi.
Omat ajatukseni aiheesta noudattelevat osittain jo esittettyjen kommenttien ideoita: Tämän aiheen aloittajan viestien idea on seuraava: "Olen akateeminen, 3-kymppinen ja hyvännäköinen kundi, ja voin maata kenen kanssa tahansa. Täten olen halutumpi - ja siten parempi - ihminen kuin muut." Kyseessä on siis vain itsetehostusta ja henkseleiden paukuttelua joka on vain naamioitu keskustelun muotoon. Jakorasia ei näytä tiedostavan että ihmiset eivät halua tietää toistensa seksipartnereiden lukumäärää. - Ja oikeastaan miksi pitäisi? Onko seksipartnereiden runsas määrä jotenkin todiste ihmisen suosiosta ja paremmuudesta? On ärsyttävää, että asiaa täytyy retostella täällä. Miten akateeminen ja 34- vuotias henkilö voi ajatella näin lapsellisesti? Jakorasia, sexboy ja muut asian edustajat voivat omasta puolestani maata vaikka kaikkien helsingin homojen kanssa, mutta pitäkööt seksikirjanpidon omana tietonaan.
Haluan myös tuoda esille seuraavan aspektin: Jos unohdamme seksin tunneulottuvuuden, on näiden runsaasti irtosuhteita harrastavien toiminta tuomittavaa tautien leviämisen kannalta. KTL:n tilastoista ja homojen väestöosuudesta pääteltynä HI-viruksen saamisriski on moninkertainen verratuna heteroihin. Jakorasiat levittävät tauteja sinkku-ja parisuhdehomojen keskuudessa ja sexboyn kaltaiset ihmiset huolehtivat myös parisuhteessa pysyttelevien homojen tartuttamisesta. Siitä vain. Suututtaa, että näiden ihmisten 10 000 e vuodessa maksavat hiv-lääkkeet (+ muu terveydenhuollon piilokustannukset) kustannetaan veronmaksajien kukkarosta. Lopuksi vielä vongutte sääliä positiiviset.fi:n nettikeskusteluissa. (Kyllä, luin että Jakorasia käyttää kondomia anaaliyhdynnässä, mutta hiv ja muut taudit tarttuvat myös suuseksin välityksellä. Lähde:
http://www.miestenkesken.fi/). Säälittävää on että nuoret homot voivat omaksua näiden ihmisten käyttäytymistavan ja saavat tauteja ennen kuin tajuavat homman todellisen luonteen. No, saavatpahan homofoobikot taas vettä myllyynsä.
Juu, mielestäni on edesvastuutonta harrastaa monien kanssa seksiä, sillä luulisi kondomin joskus pettävän. Eihän siihen tarvita kuin mikroskooppisen pieni reikä ja tartuntariski on jo moninkertainen. Miltäpä tuntuisi olla tietoinen siitä, että on levittänyt edes jotakin sukupuolitautia? Joku kivulias tauti peräsuolessa taitaa olla hankala selittää lääkärille, varsinkin, jos lääkäri on vaikkapa kristillisdemokraatti.
Hyvä Schlager, ilmeisesti kokemusmaailmasi seksuaalisuudesta on hyvin rajoittunutta. Kommenttisi (ja muutaman muunkin täällä) kun kuulostavat siltä, että asiasta puhuisi erittäisin siveä murkkuikäinen. Tätä en sano loukatakseni, mutta sellainen mielikuva asioista vain tulee. Etkä ole täällä yksin.
Ei lääkärille ole mitenkään vaikeata selittää sitä, että kalussa kirveltää tai peräsuolessa on jotain omituista. Jos nämä asiat tuntuvat vaikeilta, niin sukupuolielämän aloittamista kannattaakin varmaan lykätä siksi kunnes elämään kuuluvat asiat alkavat tuntua luonnollisilta.
Turvallisinta on tietenkin elää selibaatissa, mutta onko se onnellisinta elämää?
Ihminen on eläin. Normaaleiden eläinten elämään kuuluu seksiä. Lajista riippuen yhden tai useamman kumppanin kanssa. Jos joku on yksiavoinen, niin olkoon - mutta miksi sitten syyttää niitä jotka eivät sellaisia ole!
---
Ja sitten itse alkuasiaan. Kumppaneiden määrästä: olen seonnut laskuissa kauan sitten. Ja miksi niitä pitäisi laskeakaan?
Mutta tapailin aikoinaan erästä erittäin miellyttävää miestä. Muutaman yön jälkeen hän varovasti kertoi, että on ns. maksullinen mies. Ei vaatinut minulta maksua, mutta halusi minun tietävän missä mennään - tapailimme niin usein, että hän halusi nostaa asian pöydälle.
Olen varmaankin täysin moraaliton sika ja eläin, sillä jatkoin näitä tapaamisia tämän kirjaimellisesti huoran kanssa. Pidin hänestä ja pidän hänestä edelleen hyvin paljon. Eikä minua häirinnyt hänen ammattinsa. Olin jotenkin otettu siitä, että seurani kelpasi sellaisenaan, ilman rahaa. Että seksi kanssani oli hänestä miellyttävää vaikka hän painoikin päiviä asiakkaidensa kanssa. Ja että seurani kelpasi muutenkin.
Haukkukaa minua, hyvät hurskastelijat. Viihdyin varmasti tämän huoran seurassa paremmin kuin ikipäivänä hurskastelijoiden seurassa viihtyisin.
Minä en oikein ymmärrä tätä ajattelumalia, joka tuntuu olevan vallalla homomaailmassa. Tai sitten sitä puhutaan vain niin, että se tuntuu yleiseltä ajattelumallilta. Ihan kuin olisi joku valtias, joka pakottaisi suuren äänekkään osan noudattamaan niin sanottuja sääntöjä. Säännöt ovat seuraavat:
1. Ekan kerran on oltava väkisinkin ravintolasta isketty yhden yön juttu. Älä unelmoi muusta.
2. Sinun on harrastettava irtosuhteita.
3. Jotta saat yleisen hyväksynnän, muista yrittää olla trendikäs ja vokotella kaikkia trendien mukaisia miehiä.
4. Homo ei pysty kiinteään parisuhteeseen - pitempiaikainen suhde on mahdollinen vasta kymmenien irtosuhteiden jälkeen.
5. Sinun on oltava seksikeskeinen ja tuotava se esille.
No, nämä oli pakko sanoa, sillä asenne tulee turhan usein esille. Minusta tuntuu, etteivät monet homot arvosta aiemmin mainitsemiani näkemyksiäni. Enkä tunne olevani hyväksytty homojen ja bimiesten keskuudessa.
Anteeksi vain, mitä pahaa siinä on, että tiedän, että tulisin onnettomaksi, jos harrastaisin yhden illan juttuja? Minkä vuoksi minun tulisi olla onneton? Senkö takia, että "kaikki muutkin" ovat tulleet onnettomiksi?
Myönnän, että olen tavallaan hyvin siveä ja kokematon. Joku sanoisi, että minun tulisi kokeilla seksiä tuntemattoman kanssa, jotta tietäisin, miltä se tuntuu. Anteeksi vain, en halua tietää, miltä tuntuisi yhtyä tuntemattoman, kenties "pahanhajuisen" miehen kanssa vain siksi, että saisin kokemusta. Ehkä vaikutan feministinaiselta, kun sanon, että minulla on oikeus päättää oman vartaloni koskemattomuudesta. Mutta tietääkseni minulla on. Samoin minulla on oikeus välittää itsestäni. Olen joutunut pettymään muuten elämässäni varmasti keskivertoa enemmän, joten ajattelin rakkauden tuomien surujen riittävän minulle. (Kyllä, eniten surua ovat aiheuttaneet naiset...) Se, mikä kaikki on saanut minut surulliseksi, jääköön kuitenkin omaksi tiedokseni pääosin. Mutta ikäviä tapahtumia olen saanut käydä läpi noin 28 vuoden aikana ihan riittävästi.
Olen nähnyt hyvin läheltä tilanteen, jossa yhden illan suhde on johtanut toisen osapuolen itsemurhaan. Kyseinen tilanne vaikutti moniin ihmisiin ja minuunkin erityisen voimakkaasti.
Puhun sitten potentiaalisesta kumppanistani ja seksistä. Ulkoisesti hänen pitänee olla tietynlainen iältään ja tyyliltään. Kuitenkin tärkeämpää on se henkinen yhteys, jonka kautta syntyy se halu kiinnittyä toisen kanssa yhteen. Halu ilmaista ja jakaa tunteet, halu olla yhtä. Halu tuntea se henkinen lämpö, se aito välittäminen. Halu koskettaa ja tulla kosketetuksi. Halu lisääntyä - vaikkei se sinänsä kahden miehen kesken olekaan mahdollista.
Sitten Jukka, sinun puolestasi olen onnellinen. Hienoa, että pystyit jakamaan intiimejä hetkiäsi hänen kanssaan. Toivottavasti koet hänen kanssaan henkisen yhteyden voimakkaasti, että tunnet yhdessäolon riittävän arvokkaaksi.
Lopuksi kaikille: olisi mukavaa, jos minulla olisi joku, jonka kanssa voisi näistä asioista keskustella. Minulle saa laitaa viestiä tuonne postilaatikkoon, kuten myös tähän julkiseen keskusteluun saa jättää suoriakin kysymyksiä.
On masentavaa että uskonnollisten konservatiivien perusväittämiä saa lukea täällä homofoorumilla: Homot ovat hekkumallisia ja irstaita ja levittävät sen vuoksi tauteja – hyvelliisiinkin.
Hei haloo!!! HIVin suurempi esiintyvyys homomiehillä johtuu kyllä anaaliyhdynnän yleisyydestä homoilla ja siinä hommassa tartunnan saaminen on helpompaa.
En ole myöskään vaatinut ketään laskemaan seksipartnereidensa lukumääärää vaan tämän keskustelun aloitus oli enemmän leikkimielinen. En osannut odottaa että ilmassa on kohta sakeana 'huorittelua' ja HIV:llä syyllistämistä.
"Siitä vain. Suututtaa, että näiden ihmisten 10 000 e vuodessa maksavat hiv-lääkkeet (+ muu terveydenhuollon piilokustannukset) kustannetaan veronmaksajien kukkarosta. Lopuksi vielä vongutte sääliä positiiviset.fi:n nettikeskusteluissa."
Kammottavaa että joku voi kirjoittaa täällä tavoin vakavasti sairaista ihmisistä!!! Hiv-tartunnan saaneilla ei ole todellakaan helppoa, kun homojen keskustelufoorumillakin voi lukea näin julmaa tekstiä.
Pöyristyttävää että vielä v. 2005 esiintyy tämmöistä mielipideillmastoa.
>On masentavaa että uskonnollisten konservatiivien perusväittämiä saa lukea täällä homofoorumilla: Homot ovat hekkumallisia ja irstaita ja levittävät sen vuoksi tauteja – hyvelliisiinkin.
Stereotypisoit ja vääristät keskustelijoiden kommentteja. Voisitko argumentoida perusteellisemmin ja noudattaen hyviä keskustelusääntöjä.
>HIVin suurempi esiintyvyys homomiehillä johtuu kyllä anaaliyhdynnän yleisyydestä homoilla ja siinä hommassa tartunnan saaminen on helpompaa.
Jos olet noin oppinut, niin miksi et samantien lyö tieteellisiä tutkimuksia asiasta pöytään? Sun oma tuntumasi ei riitä. Myös muu sukupuolitaudit kuin HIV leviävät oraaliseksin välityksellä. Miten huolehdit ettet levitä hiviä ja muita seksitauteja kumppaneillesi?
> En ole myöskään vaatinut ketään laskemaan seksipartnereidensa lukumääärää vaan tämän keskustelun aloitus oli enemmän leikkimielinen.
Jos kyseessä on vain leikkimielinen heitto, miksi vaivaannut kerta toisensa jälkeen puolustamaan omaa toimintatapaasi etkä anna asian olla?
> Kammottavaa että joku voi kirjoittaa täällä tavoin vakavasti sairaista ihmisistä!!! Hiv-tartunnan saaneilla ei ole todellakaan helppoa, kun homojen keskustelufoorumillakin voi lukea näin julmaa tekstiä.
Minulta ei heru tippaakaan myötätuntoa ihmisille, jotka ovat saaneet hiv- tai muun sukupuolitautitartunnan vilkkaan ja puuttelisesti suojattun sukupuolielämänsä vuoksi. Vetoaminen tietämättömyyteen ei informaatioyhteiskunnassa ole oikea peruste. Saisitte itse maksaa hankkimanne taudin hoidon.
> Pöyristyttävää että vielä v. 2005 esiintyy tämmöistä mielipideillmastoa.
Jos olet noin varma omasta moraalistasi, miksi et kerro työpaikallasi kollegoillesi ja oppilaille flaksiesi lukumäärästä ja satunnaisen seksin iloista? Sen sijaan sohit täällä nimimerkin takaa. Et voi olla ymmärtämättä että levität kommentoinnillasi tiheää seksielämää ihannoivaa ideologiaa. En ota kantaa tunnepuoleen, mutta ainakin tautien leviämisen kannalta toimintasi on ympäristölle haitallista. Missä on sosiaalinen vastuusi?
"Minä itse" inhoaa sitä, että hiv-positiivisten hoito maksetaan verovaroista. Maksakoot itse kun ovat itse tautinsa hankkineet, ajattelee tämä ihmisten ystävä.
Minä ainakin sain oman tartuntani mieheltä jota rakastin. Kotona, omassa sängyssä. Hän ei tiennyt olevansa positiivinen. Rakastuneena on helppo lipsua kaikista turvaseksiohjeista. Mielestäni en ole sen huonompi tai parempi kuin joku joka on tartuntansa saanut satunnaiselta kumppanilta tai vaikkapa verensiirrossa.
Yhteiskunnan tarjoama hoito on järkevää. Jos maksettua hoitoa ei olisi tarjolla en minäkään olisi koskaan mennyt testeihin. Olisin ehkä levittänyt tartuntaa eteenpäin - ja niin tapahtuisi varmasti muidenkin taudistaan tietämättömien taholta. HIV ei leviä niiden kautta, jotka tartunnastaan tietävät. Yhteiskunnalle onkin halvempaa tarjota ilmaista hoitoa kuin päästää tauti valloilleen. Jos tätä asiaa ei ymmärrä, niin on parempi pitää turpansa kiinni kuin laukoa tuolaisi typeryyksiä joita nimimerkki "Minä itse" laukoo.
Miten muut "hankitut sairaudet"? Pitäisikö verovaroista raakata pois muutkin "hankitut sairaudet", esim. ylipainosta aiheutuvien vaivojen hoito? Diabeteksen hoito maksaa Suomessa valtavasti enemmän kuin HIV-hoidot. Urheiluvammat pitäisi maksattaa nekin itse urheilijoilla. Samoin tupakoinnista aiheutuvat ongelmat. Allergiat myös: mitäpä sitä pidetään kodit liian puhtaina eikä anneta vastustuskyvyn kehittyä luonnollisesti!
Sukupuolitauteja nyt ei ainakaan pitäisi hoitaa yhteiskunnan varoilla! Kärsikööt itse hankkimansa taudit (vaikka ilmaisen hoidon lopettaminen johtaisikin räjähdysmäiseen sukupuolitautien yleistymiseen).
Ilmeisesti "Minä itse" ei ajattele järjellä vaan tunteella. Ja kovin pimeällä semmoisella.
Nimimerkki "Minä itse" onkin kaiken kaikkiaan nimimerkkinsä veroinen. Kaiken edelle tulee ilmesesti: Minä itse!
Kirjoituksestasi syntyy minulle voimakas myötähäpeä.
> Minä ainakin sain oman tartuntani mieheltä jota rakastin. Kotona, omassa sängyssä. Hän ei tiennyt olevansa positiivinen. Rakastuneena on helppo lipsua kaikista turvaseksiohjeista. Mielestäni en ole sen huonompi tai parempi kuin joku joka on tartuntansa saanut satunnaiselta kumppanilta tai vaikkapa verensiirrossa.
Ok.
> HIV ei leviä niiden kautta, jotka tartunnastaan tietävät.
Olen hyvin pitkälti samaa mieltä.
> Miten muut "hankitut sairaudet"? Pitäisikö verovaroista raakata pois muutkin "hankitut sairaudet", esim. ylipainosta aiheutuvien vaivojen hoito? Diabeteksen hoito maksaa Suomessa valtavasti enemmän kuin HIV-hoidot. Urheiluvammat pitäisi maksattaa nekin itse urheilijoilla. Samoin tupakoinnista aiheutuvat ongelmat. Allergiat myös: mitäpä sitä pidetään kodit liian puhtaina eikä anneta vastustuskyvyn kehittyä luonnollisesti!
Kyseenalaistaisin joko-tai-valintamahdollisuuden( jokainen kustantaa itse sairautensa hoitamisen <-> yhteiskunta kustantaa terveydenhuollon kaikille). Miksi näiden kahden vaihtoehdon välillä ei voi löytää tasapainoa? Miksi ei voida ajatella: tietyn sairauden hoitamisen kustannukset suuret ja lankeavat yksilölle -> ihmiset alkavat välttää sairauden aikaansaavaa riskikäyttäytymistä(suojaamatonta satunnaista seksiä) -> yhteiskunnan säästyneet rahat voidaan ohjata esimerkiksi syöpäseulontoihin -> vähemmän ihmisiä kuolee syöpään. Se miten itse- ja yhteiskunnan kustannetatavat sairaudet valitaan on tietysti poliittinen kysymys, josta ihmisillä on omat mielipiteensä.
Kuulisin mielelläni myös mitä mieltä HIV-pos. on jakorasian (ja erityisesti kumppaniaan toistuvasti pettäneen sexboyn) käyttäytymisestä ja näiden edustamasta ajattelumallista. Onko tämä flaksimäärän mainostaminen ilmiö, jonka varjopuolet (leviävät sukupuolitaudit) meidän vain pitää hyväksyä?
Kommenttini ei ollut kohdistettu positiivisille yleensä, vaan osana jakorasian toiminan kritiikkiä.
> Ilmeisesti "Minä itse" ei ajattele järjellä vaan tunteella.
Kuten myös.
> Kirjoituksestasi syntyy minulle voimakas myötähäpeä.
Tarkoitukseni ei ollut loukata, ja olen pahoillani aiheuttamasta mielipahasta.
Olen pahoillani Hiv-pos.-nimimerkin tilanteesta. Toivon, että saisit elää mahdollisimman pitkään oireettomana ilman kipuja ja ilman syrjintää. Toivon, että parantuisit.
Ihmettelen tässä sitten toisaalta, miksei kukaan ole ottanut kantaa viimeisimpään kirjoitukseeni.
Schlager kirjoitti mm:
>"No, nämä oli pakko sanoa, sillä asenne tulee turhan usein esille. Minusta tuntuu,
> etteivät monet homot arvosta aiemmin mainitsemiani näkemyksiäni."
Puhumme tässä varmaan vähän ristiin. En tahtoisi kuulostaa ihmiseltä, jonka mielestä VAIN vapaat suhteet olisivat se ainoa oikea tapa toteuttaa seksuaalisia tarpeitaan.
Oma kommenttini tulee siitä, että yksiavoisuutta korostavat kertovat mielipiteestään aivan kuin vain se olisi se ainoa oikea tapa olla ja elää. Irtoseksiä harjoittavat saavat jonkinlaisen saastaisen tai ala-arvoisen leiman. Vai luenko minä vain näin?
Arvostan näkemyksiäsi siihen asti, että kukin noin ajatteleva saa elää niin kuin haluaa. Jos tuo linja tuntuu hyvältä, niin varmaankin sitä kannattaa jatkaa.
Mutta en arvosta näitä näkemyksiä jos niitä tarjotaan ainoana oikeana mallina olla ja elää. Ja näin minusta on tässäkin ketjussa tapahtunut eri kirjoittajien taholta (eri keinoin).
>"Olen nähnyt hyvin läheltä tilanteen, jossa yhden illan suhde on johtanut
> toisen osapuolen itsemurhaan."
Tuo on varmaankin ollut ahdistavakin kokemus. Mutta asia kannattaa varmaankin suhteellistaa: lukemattomat määrät ovat ne kerrat, joissa pitkät suhteet ovat ajaneet toisen osapuolen itsemurhaan.
> "Sitten Jukka, sinun puolestasi olen onnellinen. Hienoa, että pystyit jakamaan
> intiimejä hetkiäsi hänen kanssaan. Toivottavasti koet hänen kanssaan henkisen
> yhteyden voimakkaasti, että tunnet yhdessäolon riittävän arvokkaaksi."
Ikävä kyllä emme ole enää yhdessä. Muutto kauas eri paikkakunnalle lopetti suhteen. Mutta tutustuminen tähän mieheen opetti minulle paljon - ja oli muutenkin mukavaa aikaa. Enkä puhu tässä vain seksistä, sillä jo pelkästään television katseleminen sylikkäin tuntui tämän kaverin kanssa nautinnolliselta.
Tuo minä-itse -nikin teksti ei tosiaan tarvii sen enempää kommentteja .. se puhuu julmuudessaan ja empatian puutteessaan omaa karua kieltään.
Herrajumala sentäään .. en minä ole mikään "vapaan seksin" ja "irtohoitojen" apostoli. Parisuhteessa olen ollut ehdottoman uskollinen ja odotin sitä samaa myös omalta kullalta. Pettäminen ja valehteleminen on ällöttävää. En kannusta siihen ketään!!!!
Mutta tosiasia on se että aika monet homomiehet on seksuaalisesti aktiivisia. En tajua mitä siitä hyötyy, jos yrittää kieltää tuon asin olemassaolon ja "huoritella" lähimmäisiään.
Minulla on opehuoneessa sinkku naiskollega, jonka kanssa vaihdamme viimeiset kuulumiset miesrintamalta. Yllättävän aktiivisia naisetkin tuntuu olevan panemisessa....
Poimintoja jakorasian kommenteista:
>Ryhdyin ihan huvikseni laskemaan, kuinka monen miehen kanssa olen paneskellut viime vuosina. Laskujeni mukaan minulla on ollut ainakin 46 seksipartneria vuosina 2004-2005. Kaikkia en varmaan muista. Isken miehiä DTM:stä, Herkusta ja netistä. Kaksi panoa minulla on ollut hetskuravintolan vessassa.
>Taitaa tosiaan olla niin että tällainen hyvännäköinen ja heteromainen kundi kuin minä saa osakseen runsaasti kateutta muiden homojen taholta, jos on seksuaalisesti aktiivinen? :-)
>Mä olen sinkku ja en saa kotona persettä ja sksi liikun aktiivisesti ja miehiä kertyy."
Kaikkien näiden lauseiden jälkeen väität: "Herrajumala sentäään .. en minä ole mikään "vapaan seksin" ja "irtohoitojen" apostoli."
Etkö tosiaan ole?
> Tuo minä-itse -nikin teksti ei tosiaan tarvii sen enempää kommentteja .. se puhuu julmuudessaan ja empatian puutteessaan omaa karua kieltään.
Aiempi kommenttisi:
>Olen surullisena katsonut tämmöistä "itsensä säästävää moraalista homomiestä", joka täytti vuosi sitten 50 v ja edelleen haaveilee siitä oikeasta, vaikka hänellä ei ole koskaan ollut mitään parisuhdetta elämässään.
Toisin sanoen latistat tämän tietyn henkilön elämän pelkäksi oikean elämänkumppanin etsimiseksi.
>Osa hoidoista on ollut luusereita joihin olen haksahtanut vahingossa, koska olen perusoptimistinen ihmisten suhteen. Näillä luusereilla on elämässään joku asia vinksallaan
> Ryhdyin ihan huvikseni laskemaan, kuinka monen miehen kanssa olen paneskellut viime vuosina.
> Harvat täällä oikeesti on kertoneet seksipartnereidensa lukumäärää.
Luokittelemalla ihmiset luusereiksi olet itse epäempaattinen. Seksipartnereiden typistäminen panoiksi ja laskujen julistaminen tällä palstalla kertoo pinnallisesta elämänkokemuksesta. Jakorasia on tosiaan vuosina 2004-2005 antanut 46 miehelle, mutta tässä tilanteessa ei kuitenkaan ole munaa myöntää omaa pinnallisuuttaan.
Pointtini: Riippumatta siitä harrastatteko runsaasti satunnaista seksiä vai ette, älkää julistako totuuttanne yhdeksi oikeaksi. Runsaspartneriset voivat pitää lukumäärän omana tietonaan. Jos harrastatte irtoseksiä, ottakaa selville riskit (esim.
http://www.miestenkesken.fi) ja tehkää oma päätöksenne. Suositan turvaseksiä.
End of discussion.
Joo, kyllä monilla heteromiehilläkin on aika lailla "panoja tilillään"
BTW, jakorasia: Ootko luokanopettaja vai jonkun tietyn aineen opettaja?
Pitkällisen laskutoimituksen tuloksena voin ilmoittaa, että seksipartereideni lukumäärä on yli 100 mutta alla 200. Tarkkaa tietoa valitettavasti ei ole saatavilla. Toivottavasti kukaan näistä jeesustelijoista ei nyt koe äkillistä itsemurhatarvetta lukumääräni takia. Voitte tulla keskustelemaan kanssani henkilökohtaisesti, niin voin lohduttaa ja antaa hyviä runkkuvinkkejä, kun kerran vieraan muna on niin saastainen, ettei siihen voi koskea.
No leikkilieikkinä, mutta ihmettelen miten joillakin riittää pokkaa tuomita muiden elämä. Eiköhän olisi parempi keskittyä oman elämänsä parantamiseen ,eikä riehua täällä ylipappina.
Polvirukoilijoilla on samanlainen taipumus olla aina oikeassa.
Tuossa ylhäällä kyseltiin. Vastaus: Olen aineenopettaja yläasteella sekä lukiossa.
Minä itse -nikille: Voi hyvänen aika miten mä ärsytän sua .. varmaan saisin dunkkuun, jos olisin lähietäisyydellä. Onneksi mulla on yläasteen opena (paljon) kokemusta minä itse -tyypeistä :-) Ihan rauhallisesti vaan ... kyllä kaikki menee ihan hyvin.
kertauksena vielä: edellinen tämmöinen "aktiivinen" jakso mun elämässä oli ennen parisuhdetta. Tulin opiskelemaan Hesaan ja eka opiskelusyksy meni kyllä paniessa.
Mulla on ollut noin 300 kundia elämässäni.
Onpahan keskustelu. Siis olen joskus laskeskellut, että että olen antanut varmaan yli tuhannelle tässä viimeisten 25 vuoden aikana. Ja olen siiitä ylpeä. Vaan onhan niitä, jotka jotka Voguessa vetää toista perseeseen ja haukkuu selän takana sitten huoraksi;) Seksi on kivaa, ja parisuhteessa oelvat voi tehdä pelisääntönsä itse.
Monesta pikapanosta on jäänyt myös tosi hyviä muistoja. Olen tavannut kivoja kundeja ympäri mailmaa, joita ei ilman ajanvieteseksiä olisi tullut tavattua eikä juteltua.
Mutta totuushan on se, että jotakin on pielessä, jos ei kelpaa sama partneri jatkuvasti.
Totuushan on siis se, että jotain on pielessä jos pitää arvostella toisten tekemisiä jatkuvasti. Niin se on elettävä, että on itsellä hyvä olla. Eikös niin, Schlager?
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Älähdän edelleenkin sen takia, että monien mielestä minun tulisi harrastaa noita yhden hetken juttuja, mutta kun ne eivät ole minua varten. Tiedän sen, koska olen tunneihminen henkeen ja vereen. Ja lisäksi, Peter, otapa sellainen tekijä huomioon, että kritiikinsietokyky on monilla hiukan turhan alhaalla.
Schlager kulta, osoittaisitko minulle sen viestin jossa sinua on usutettu harrastamaan yhden illan juttuja?
Kritiikillä ja saarnaamisella ei edelleenkään ole kovinkaan paljoa yhteistä.
Jakorasia ja muutkin, teitte täällä suuren virheen ! Suomen kaltaisessa maassa ei pitäisi "kehuskella" luvuilla, oli ne sitten pankkitilin saldoja tai panoja miesten kanssa. Heti älähtävät herraisämoralistit ja pienempää ääntä pitävät. Tiedot pitäisi pitää itsellään ja jos tekee mieli tuoda jotain julki, niin "kohtuudella", lukuja mainitsematta.
Jokaisen oma asia miten sitten elelee ja kenen kanssa tai ilman. Peter edellä jo sanoi, kunhan on hyvä olla...
Peter, kiitos kysymästä. Näitä ihmisiä näkyy esim. IRCin eri kanavilla. Samoin rivien välistä näkee kyllä kaikenlaista.
Opisk.poju78, sinulle haluan tehdä selvemmäksi, ettei se ole ihan jokaisen oma asia. Hyvin herkässä tilassa oleva ihminen voi loukkaantua tuollaisesta hetken hekumasta. Samoin tuollaisella runsasseksisellä on kyllä suurentunut riski kontaktien määrän takia saada omaa terveydentilaa heikentävä sukupuolitauti. Ja läheistä ihmistä - ainakin minua - kyllä satuttaa läheisen huono olo. Se yleisenä haarakonttorina oleminen taatusti joskus vielä räjähtää ikävän yllätyksen, viimeistään vanhuudessa, kun kukaan ei kyseistä henkilöä kaipaa.
Schlager, ei ole itsekästä olla ottamatta muiden (kuviteltua) taakkaa omille harteilleen.
Ei etenkään jos et kyseistä ihmistä tunne.
Mielipiteen voi esittää. Tuskaa toisen ihmisen valinnoista ei kannata ottaa vastaan.
Jos siihen alkaa ei sillä tuskan määrällä ole rajoja. Niin epätäydellinen on maailma, että
myöhemmin ja etäämmältä arvioituna virheitä tehdään koko ajan lukuisia ja jokapuolella.
Ja niitä tekee aivan jokainen.
Ei Schlager sinun, eikä kenenkään muunkaan pää kestä niitä ajatella. Etkä sitä paitsi
voi asioille yhtään mitään. Eikä sinun pidäkään. Saati tarvitse.
Amen. Tosin, ymmärsin Schl:n tarkoittaneen itseään.
(Koska olen viimeaikoina yrittänyt vastailla ketjujen kysymyksiin,
niin: vähän toistasataa.)
Schlager kirjoitti:
> "Mutta totuushan on se, että jotakin on pielessä, jos ei kelpaa sama partneri jatkuvasti."
Ai on vai? Kukahan tämänkin totuuden on kirjoihin kirjoittanut???
Noh, jotain on pielessä myös silloin, kun kukaan ei kelpaa ...
Ma olen myoskin seksin suurkuluttaja, jos on ketjun aloittajakin.. En koskaan laske, monenko kanssa olen ollut vuodessa tai kuukaudessa, mutta kun vaan menin kaymaan hiv-testissa, pyydettiin minua tekemaan listaa, monenko kanssa olen ollut. Laakari-tati varmaan luuli, etta pystyn tuosta noin vaan tekemaan listaa siita, kenen kanssa olen ollut koko elamani aikana, koska olen niin nuori.. (18). Ihmetys oli suuri, kun pyysin, jotta voisinko yrittaa muistella viimeisen puolen vuoden aikana, koska en kuolemaksenikaan muista kaikkia.. Puoli vuottakin oli jo hankalaa.. Sain listaan puolen vuoden ajalta noin 50 nimea.. Itse asiassa tama asia rupesi vaivaamaan minua.. Tosin onnekseni tiedan, etten kumppaniani ole pettanyt yhtaan kertaa.. Se ei tulisi kuuloonkaan.. Kamalinta.. Mutta toisaalta.. Mikas siina jos vaan voi seksuaalisuudestaan nauttia, kunhan siita ei koidu harmia muille.. Eiko vain??
Kukaan ei kelpaa? Kyllä minulle kelpaisi, mutta en vain taida kelvata kenellekään, sillä yleensä minusta kiinnostuvat ne, joita en kelpuuta. Usein henkilö on joko liian vanha tai liian itsekeskeinen. Samoin henkilö on usein siinä pisteessä, että kolmannen asteen yhtälö on liian hankala ratkaistavaksi ja kokonaisuuksien hahmottaminen on miltei mahdottomuus. Samoin neitimäiset kanat raivostuttavat. Tiedän, että sanoin nyt turhan karrikoidusti, mutta toisaalta olen rehellinen.
Schlager, ja kaikilla meillä muilla aina ja jatkuvasti sekä joka kerta kolahtaa juuri se henkilö, joka lähestyy tai jota
itse on ensivaikuitelman perusteella lähestynyt?
Ei ehkä kuitenkaan tässä todellisuudessa.
:)
Harmittaa, etten ole pitänyt tarkkaa lukua. Olisi eläkeiässä jotain tarkemmin muisteltavaa. Yleensä nimittäin katuu enemmän tekemättä jättämisiään kuin tekemisiään...
Ensimmäiset vajaa 50 tapausta muistin pitkään ulkoa, joten en tajunnut pitää kirjaa. Sitten kolmekymppisenä oma tyyli ja ilmeisesti itsevarmuus löytyivät ja tuli vähän vilkkaammat ajat ja tipahdin laskuissa. Pisimmäin vakkarisuhteeni (neljä vuotta) jälkeen viisastuin ja aloin pitää kirjaa. Tuon suhteen aikana en käynyt vieraissa enkä paljon kapakassakaan, joten suhteen loputtua olin taas uusi naama monille baareissa. Niinpä sitä seuraavan vuoden "saldo" oli lähes 40 partneria.
Arvaan partnereita kertyneen noin 300. Päämääränä ei kuitenkaan ole ollut kokemustehtailu, vaan sitä oikeaa etsiessä niitä ohilyöntejä vain on juhlatuulella sattunut silloin tällöin.
Nuorempana kun oli erityisen estynyt meni jopa vuosi ettei tutustunut keneenkään. Niinpä vanhempana on ehkä turhankin usein tarttunut tarjolla olleisiiin tilaisuuksiin ihan vaan huvikseenkin ja imarreltuna huomiosta? Ottanut siis vahingon takaisin korkojen kanssa...
Pienissä piireissä asiat huomataan ja moralisointia ja kateutta ilmenee. Aina on olemassa sellaisia "ihailijoita", joita ei ole tullut huomanneeksi kun itsellä on viuhka käynyt ja siksi joskus on törmännyt oudoilta tahoilta tulleisiin panetteluihin ja agressioihin.
Pyrin suhtautumaan asiaan, että parempi kun puhutaan kuin että ei huomata ollenkaan. Heteromiehillä donjuanismia ei pidetä yleensä paheena, mutta osassa homopiirejä kaakatus käy joskus kiihkeänä. Mutta minkäs ihmiset luonteelleen voivat.
Kaikella on aikansa. Takana on tänä vuonna päättynyt kolmen vuoden suhde eikä partnereita ole tullut silti tehtailtua. Ikä ja kyllästyminen tekevät tehtävänsä?
Katsotaanpa... olin ensi kerran miehen kanssa "sillä lailla" joskus 1991. seuraavana vuonna oli kaksi kontaktia, mutta vauhti kiihtyi ja 1994 olin ollut jo 50 miehen kanssa. Siinä vaiheessa sekosin laskuissa ja lopetin laskemisen. Luulen, että jossain vaiheessa oli satakin miestä vuodessa, mutta nyt on vauhti hidastunut, kun en enää ole hehkeimmilläni, eikä enää huvitakaan samalla tavalla. Mikä tahansa luku on vain arvaus, mutta ehkä oikea luku löytyisi 300 ja 700 väliltä.
minusta on vähän pöyristyttävää se, että jotkut laskevat seksikertojaan ja varmaan tilastoivat niitä johonkin vihkoon. miksi tuollaisesta sitten brassaillaan?
onko homoilla 1 tyypillinen piirre se, että halutaan herättää kateutta tosissa? on!
en tiedä miksi.
kai seksin on tapa päteä.
onko jonkun ajanviete- "ajanvieteseksi"- irtoseksisuhteet? heidän olohuoneensa ovat nämä panomestat ja ihmissuhteensa siellä....outoa
olen nähnytkin pari kertaa 1 kundin, joka aina menee vogueen- varmaan joka ilta...hän elää siellä. Ok . ei tarvitse olla itsekseen himassa. onhan sekin ajanvietettä ja ajankulua. ei kestä yksin oloa.
sitten kun tapaa työkavereiden parissa, on täysin kaappihomo...tekee mieli oksentaa!
säälittävää!
miesmies: "olen nähnytkin pari kertaa 1 kundin, joka aina menee vogueen- varmaan joka ilta...hän elää siellä"
Asutko Vogueta vastapäätä vai norkoiletko muuten vain kulmilla? Vai onko pelkkää arvailua, että joku käy Voguessa joka ilta jos sen on pari kertaa nähnyt menevän sinne? Tää ajatusmalli on hyvä esimerkki siitä miten juorut syntyvät...
Ehkä miesmies on töissä Voguessa... Tai käy siellä muuten epäilyttävänä usein.
Joillakin, esim. maailman jakorasioilla, on intiimiyden käsitys "hieman eri" kuin esim. minulla. Väittäisin jopa, ettei useiden kymmenien miesten kanssa intiimisti olleiden rasioiden elämässä ole enää intiimiyttä yleisesti käsitetyllä tavalla.
Siitä lienee tullut yhtä intiimiä kuin saunaan meno äiteen kanssa.
Epäilen että miesmies käy usein Voguessa.. pitääpä varoa miesmiestä kun se on horo joka jakaa tavaraansa.. varmaan sillä on kaikki tauditkin :-)
Eikä homoilla ole parempaa tekemistä kuin toimia ns. sentraalisantroina, jotka vahtaa toistensa tekemisiä ja huorittelee & levittää perättömiä juoruja. Näille moraalinvartijoille tekisi hyvää saada anukseen kovaa penistä useammin...
Kamalaa! onko joukossamme lunttu joka jakaa tavaraansa aina tilaisuuden tullen?! Ottakaa kiinni mokoma lutka ja toimittakaa vaikka luostariin.
mä en levitä juoruja. sitäpaitsi en asu enää hesassa. se tyyppi vaan on sama joka kehui mulle takavuosina ryhmäseksin ihanuuksista. joten.... sattui vaan et ajoin autolla ohi voguen suht kohta samaan aikaan eri päivinä ja sitten se sama tyyppi tallusteli sinne...se on vaan sen tapa. sinne se menee varmaan usein koska se ei ollu mitään sattumaa et näin sen sinne menevän.
jakorasiaa vituttaa, kun sen elämäntyyliä arvostelee et se ei muka oliskaan niin hienoo kun se ite siit ajattelee...
mul oli yks miesystävä joskus aikoinaan joka parkas et se oli maannu kaikkien hesalaisten hinttien kanssa ja mua hirvitti se et minkä hullun kanssa mä oon erehtyny kimppaan. mua hävetti se et joka ikinen horo joka me joskus nähtäisiin vinkkais kaverilleen silmää et " mä oon ollu tuon kanssa ja sil on sitä ja tätä ja tykkää siitä ja tästä..." ja sit se toinen vastais et: " joo se onkin yks varsinainen jakorasia! toi kundi ei varmaan tiedä minkä kiertopalkinnon kans se on lyöny hynttyyt yhteen"
juu ja ryhmäseksihän se vasta kauheeta onkin juu kyllä vaan ja isä jumala heittää kivellä pää jos sellasta harrastaa ja sellanen ihminen ei oo mistään kotosin kyllä ihminen on luotu koko elämän kestävään parisuhteeseen ja moralisoimaan muiden tekemisiä
"se tyyppi vaan on sama joka kehui mulle takavuosina ryhmäseksin ihanuuksista. joten.... sattui vaan et ajoin autolla ohi voguen suht kohta samaan aikaan eri päivinä ja sitten se sama tyyppi tallusteli sinne...se on vaan sen tapa. sinne se menee varmaan usein koska se ei ollu mitään sattumaa et näin sen sinne menevän."
Miesmies-kulta.. olet ihan höpö ..
Juuri tuolla yllä olevalla täysin epämääräsellä logiikalla tapahtuu ihmisten mustamaalaaminen, parjaaminen ja leimaaminen huoraksi!!! Mistä ihmeestä tiedät mikä on sattumaa ja ei, jos et kerran edes asu Hesassa!!! Juuri tuollaset miesmies-tyyppiset sentraalisantrat saa minut joskus ajattelemaan synkkänä, että homot on juoruilevia akkoja.
Onko tuohon juoruiluun syynä miehen puute? Kysyn hämmästyneenä.
Olen ainakin omasta itsestäni huomannut, että jos en ole saanut miestä panna niin olen kärtty :-)
Kylläpä elämä on pieni, jos kaikki ilo tulee panemisesta...
Schlager kirjoitti:
>"Kylläpä elämä on pieni, jos kaikki ilo tulee panemisesta..."
Miten voi arvioida jos ei ole kokemust asiasta?
Tämä on kyllä todella ankea keskustelu. Mitä ihmeen tiukkanutturapäitä nykyaikana ihmiset ovat?
Ai nyt on sitten ryhmäseksikin kamalaa? Ai jaa? Missä suhteessa? Itse en siitä erityisemmin pidä, mutta jos jotkut pitävät, niin kai se on ihan heidän oma asiansa???
Ja jos jolla on ollut 5000 seksipartneria ja kaikkien kanssa vapaaehtoisesti, niin kaipa se on ko. henkilölle ollut sopivaa ajanvietettä. Eikä tähän tarvitse mielestäni sitten alkaa moralisoida mitään tyyliin "on sen elämä tyhjää kun ei muuta tee kun jakaa persettä". 1: voi se tehdä muutakin, 2: jos elämä on tuolla tavalla mukavaa, niin eihän se ole keneltäkään muulta pois!
Mitä nämä moralisojat tällä moralisoinnillaan voittavat? Nostavat omaa häntäänsä? Pitää julistaa toisten olevan pahoja jotta itse olisi parempi? Siltä se ainakin vaikuttaa.
Ja tartuntavaarakin on kuulemma. Tässä muistuttaisin, että on ihan itsestään kiinni mitä tekee ja voi itse päättää altistuuko erinäisille tartunnoille. Jos vetää tiukkaa linjaa niin voi olla 100% varma että mitää ei tartu. Ja kun pitää itsestään huolta niin ei ole mitään väliä onko kumppailla / kumppaneilla vaikkapa sellainen pelottava tauti kuin HIV! Vastuuta ei tarvitse sysätä muiden päälle - sen voi kantaa itsekin niin ei tarvitse miettiä jälkeenpäin mitä tuli tehtyä.
Tämä ketju on kyllä asenteiden paljastavuudessaan pitkään aikaan masentavin ketju.
Lopuksi taas tositarina. Tapahtui Keski-Euroopassa. Eräs sikäläinen kaverini harjoittaa päivittäin seksiä ja on erittäin kiimainen kaveri. Päivässä voi olla useampiakin partnereita, viikonlopun lukumäärä voi nousta helposti korkeaksi jos hän käy jossain sex-partyssä. Hänellä on lukuisia vakipanokavereita ja näiden lisäksi myös aktiviteettia baareissa, klubeissa ja saunoissa.
Joskus mainitsin hänelle, että Suomessa häntä varmaankin pidettäisiin seksiriippuvaisena ja jotenkin häiriintyneenä. Hän mietti asiaa ja meni psykiatrin puheille. Psykiatri kuunteli kaverin kertomusta ja keskusteli tilanteesta mielenkiinnolla esittäen lisäkysymyksiä. Lopulta hän sanoi, ettei tämä kaverini ei ole hänen mielestään mikään seksiaddikti: tämä sangen viriili seksikäyttäytyminen vain osoittaa, että kaverini nauttii elämästä ja on siinä tiukasti kiinni! Eli tällainen kulttuuriero tässäkin on.
Ko. kaveri on muuten yksi onnellisimpia ihmisiä joita tunnen. Eikä ollenkaan tyhmä - päin vastoin: älyllisesti peittoaa varmasti valtaosan väestöstä. Herkkä, tunteellinen ja myös seurustellut pitkiäkin aikoja.
Näiden tiukkapipoisten kommenttien esittäjien onnellisuutta tässä kyllä epäilen.
Jukka kirjoitti:
> Tämä on kyllä todella ankea keskustelu. Mitä ihmeen tiukkanutturapäitä nykyaikana ihmiset ovat?
Olen samaa mieltä. Tällä on kauheasti porukkaa, jotka ovat kauhean huolissaan _toisten_ tekemisistä ja jotka ovat innolla tuputtamassa muille omia moraali- ja muita käsityksiään. Voitaisiinko me täällä ainakin jättää moralisointi kirkon ja muiden siihen spesialisoituneuden tahojen hommaksi?
JJ
Moi kaikille niille jotka ovat osallistuneet keskusteluun, sikäli kun ton kaiken jaksaa lukea...
Mielenkiintoista että tällainen moralistikeskustelu herättää niin voimakkaita tuntemuksia, vaikka kyseessä onkin vain seksuaalisen vietin toteuttaminen. Se on normaalia käyttäytymistä, tapahtuipa se sitten hallitusti tai hallitsemattomasti. Seksuaalivietti on osa ihmistä, ihmisen evoluution liitttyvä käsite. Moralistit, teilläkin on sama vietti jota yritätte tiukasti pitää kurissa heijastamalla omaa arvokäyttäytymistänne johonkin kristilliseen arvomalliin sivveelisesträ elämäntavasta. Evoluutio vastaan moraali, kumpi voittaa, siihen ei ole vastausta...
Rintamalinjan valinnan suhteen valitsen Jakorasian linjan, sillä hänen ja hänen puolelleen siirtyneiden käsitys ihmisen inhimillisyydestä ovat kohillaan. Chiron, vaikka sinun kommenttisi korostavatkin vahvasti omaa linjaasi, niin sinulta ei juuri tipu ymmärrystä muulle kuin omille käsityksillesi. Sun kaltaisia moralisteja olen tavannut ennenkin ja samaa tahtia romukoppaan niitä heittänyt...
Moralismin siirtäminen kirkolle tai muille niihin vihkiytyneille on omasta mielestäni aika paha juttu. Näihin kuvioihin kirkon suhtautumista ei kaivata. Kautta eri aikojen, uskonnolliset suuntaukset ovat yrittäneet hallita ihmisten käyttäytymistä, asettuen itseoikeutetusti moraalin hallitsijaksi. Muistellaanpa hieman näidenkin piirien vapautumis- ja tasa-arvo pyrkimyksiä, mitenkäs kirkko ja moralistit niihin suhtautui...
Nyt kun on saatu eriarvoistavat pois kimpusta, niitä on alkanut löytyä täältäkin. Se mitä toinen tekee, ei kuulu muille. Jos kertoo vaikka omasta seuranhaun suuresta lukumäärästä, niin sehän voi olla vaikka positiivisesta suhtautumisesta sen toisen löytämiseen, jokainen kun hakee sitä toista tavalla tai toisella. Ihminen on pariutuva otus, promiskuiteetin mukaisesti toista etsivä. Se että tapahtuuko se sitten sängyn kautta vai jonkun muun kautta, on täysin ihmisestä kiinni oleva asia. Se toinen ei tule sun oven taakse ja sano: Minä olen se jota sinä haet, aletaan olemaan yhdessä. Toinen pitää hakea, eikä sitä välttämättä löydä...
Tämän latingin jälkeen voitaisiin jo siirtää tätäkin keskustelua jo seuraavalle tasolle, kuten varmaankin meidän puoli sitä haluais. Moralistit, voisitteko jo hellittää...
predatorboy
ykskään ei vastannut siihen, et miks ne laskee kumppaniensa määriä...niin, miks te laskette?
Vastaanmiesmiehelle.
Se laskutoimitus oli ihan pelkkä yhden sunnuntai-illan huvi.
Yksi mun tuttava soimasi minua, että olen viihtynyt kovin usein Herkussa viime aikoina (parisuhteen aikana kävin siellä kerran vuodessa oman kullan kanssa) ja että oli yllättänyt minut Herkun miesten vessasta kourimasta & pussaamasta jotain miestä, jota hän ei tuntenut. Sain noottia, että ennen niin hyvä moraalini on pahasti löyhtymässä ja minusta on tulossa jakorasia :-) Siksi päätin estimoida seksipartnerieni määrää, että olenko jo pahasti jakorasia..
Nämä muut on laskeneet, koska pyysin heitä tekemään niin :-)
Luin kursorisesti edellä olevan pitkän keskustelun ja en voi muuta kuin järkyttyä.
Onko mies pelkkä anonyymireikä, johon ripeästi työnnetään kyrpä ja kun OMA TYYDYTYS on hoidettu voidaankin sitten häipyä paikalta.
Siis oma itsekäs tyydytys on tärkeintä.. en tosiaan haluaisi olla tekemisissä tuommoisen ihmislajin kanssa. Mikään muu minussa ei ole tärkeää tuollaiselle miehelle kuin että avustan hänen seksuaalisessa purkautumisessaan?????? Eikö tuollaisten anonyymipanokoneiden olisi parempi hankkia seksinukke kotiinsa ja sörkkiä sen reikää. Se olisi helpompaa ja nopeampaa heille. Ei tarvitsisi päivystää baareissa, netissä tai homosaunoissa?
Jos miehellä on ollut satoja seksipartnereita 40 v ikään mennessä niin en tosiaan usko että siinä edes pystyy etunimiä muistamaan.
Kertokaa minulle miten voi saada tyydytystä, jos 5 minuutissa harrastaa seksiä tuntemattoman miehen kanssa esim. puistossa tai pimeässä huoneessa?
Seksin suurkuluttajille itse seksi ei enää ole tärkeää vaan jatkuvat valloitukset, joilla voi osoittaa olevansa haluttu.
Kirjaa panoista voi pitää mm. sen vuoksi, että jos partnereita on kertynyt paljon niin ei niitä kaikkia voi enää vuosien päästä muistaa. Kuitenkin suurin osa pikapanoista(kin) on ollut miellyttäviä kokemuksia, joten kun laittaa vihkoon ylös nimet, ajankohdat ja sulkeisiin muutaman keskeisen avainsanan niin voi palauttaa mieleen hauskoja muistoja. Yksinkertaista?
Ja ennen kuin taas alkaa loputon jäkätys ja suhteiden tehtailun ihmettely niin voin omalta osaltani todeta, että minulla on ollut kolme useamman vuoden pituista YKSIAVIOISTA suhdetta. Irtosuhteiden runsaus tiettyina aikoina ei tarkoita, ettei sama henkilö osaisi sitoutua jos se oikea sattuu kohdalle. Mustan ja valkoisen välissä on paljon värejä ja harmaatakin...
_"Seksin suurkuluttajille itse seksi ei enää ole tärkeää vaan jatkuvat valloitukset, joilla voi osoittaa olevansa haluttu"
mistä Ryhtiliike (=hmm/ ....?) sen tietää? Oma kokemusko?
Luettuani ketjun loppujuttuja, taas saarnoja ja vastaan, jäi jäljelle vain yksi, Jukan viesti nr. 254, joka oli poikkeava positiivisessa mielessä. Lukekaa saarnaajat viesti nr. 254 ja lopettakaa lässytys paremmuudestanne ja miten sitä pitäisi olla. Täyttä Hurskastelua! Millainen on oma "kaappinne"?
Desperadon vinkki panojen kirjaamisesta toimii myös siinäkin tapauksessa, jos on tarpeen jäljittää, valitettavassa tapauksessa, hiv-tartunnan saaneita, jotka ei välttämättä tiedä saaneensa tartuntaa. Toisaalta myös poliisia sellainen kiinnostaisi myös, jos haetaan hiv-tartuntaa tahallisesti levittävää henkilöä. Näissä tapauksissa pelkkä nimi riittää, ei yksityiskohdat;)...
Itse en pidä listaa muista, hankalapa sitä tässä enää muistaa kaikkien nimet, on sen verran huono nimimuisti yleensäkin. Kasvot sen sijaan muistan vuosienkin päästä...
Mustaa ja valkoista sekä harmaan eri sävyt, se on kuultu ennenkin ja sitä oon yrittänyt tolkuttaa eteenpäin, vaihtelevalla menestyksellä...
Niin. Tuossa ko. puheenvuorossaan Jukka kirjoitti, että jos jollakulla on ollut 500 sukupuolikumppania,
niin kaipa sen on ollut hänelle mieluisaa ajanvietettä. Varmasti näin.
Ajatelkaapa tätä. Mikäli henkilö on lihonnut 150 kiloiseksi kaipa hänellä on siihen syynsä ja syöminen on varmasti tuottanut
iloa. Kulmakarvoja se silti saattaa hänen kanssaihmisillään kohottaa. Tämä vain esimerkkinä siitä, että aina ei ole niin ahtaasti kyse moralisoinnistakaan saati tuomiosta, jos jotakin asiaa ihmettelee.
Mutta onhan täälllä saaneet huutia jakorasioiden ja pihtarien lisäksi myös yrmyt bodarit, kukkakepit, lihaksettomat, meikatut pojat, kaljut miehet, hinttitöyhtöt, miehisyyttään korostavat homot, epämiehekkäät homot ... Ainoa tarinan opetus taitaa olla se, että kannattaa todella valita seuransa huolella.
"Am I amongst friends?"
:)
"are you ever?" :P
sunshine:
"Ajatelkaapa tätä. Mikäli henkilö on lihonnut 150 kiloiseksi kaipa hänellä on siihen syynsä ja syöminen on varmasti tuottanut
iloa. Kulmakarvoja se silti saattaa hänen kanssaihmisillään kohottaa."
Ylläoleva vertaus ontuu pahanlaisesti, koska on olemassa paljon syömisestä nauttivia normaalipainoisia ja jopa alipainoisia bulimikkoja:-D
Sen sijaan sunshinen toteamus kaikkien molaamisesta tällä areenalla on valitettavan totta. Kaikilla tuntuu olevan omat tiukat näkymyksensä ja muu on syvältä? Liikaa periaatteisiinsa kangistunut ihminen alkaa jo olla haudan levon tarpeessa...
Heavymies, hyvin bongattu! :)))
Arkienkeli, enpäs tiedä tosta ontumisesta sittenkään :)
Onhan lisäksi olemassa paljon seksistä nauttivia normaalimääräisiä ja jopa häpeämättömällä naimisella mässääviä vähäseksikumppaneisia ;)
@Sunshine
http://www.Osaan ulkoa AbFabin vuorosanat, pitäisikö minun hankkia elämä?@.com *<----itseironiaa...ko?*
On aivan alatyylistä ryhtyä heti puhumaan tiukkanutturatädeistä ja moralisteista, kun joku uskaltaa kyseenalaistaa sellaisen elämän, joka perustuu anonyymien seksipartnereiden jatkuvalle etsimiselle ja KÄYTÖLLE!
Ovatko nämä 'ei-tiukkapipot' tosiaan sitä mieltä, että satojen seksipartnereiden käyttäminen on jotenkin eri asia kuin jos nussisi pumpattavaa seksinukkea. Partneri on pelkkä suu tai peräaukko johon nämä vapamieliset (itsensä mielestä fiksut) miehet masturboi????!!!!!!!!!!!!! ONKO SIINÄ ENÄÄ MITÄÄN JÄRKEÄ?
Ryhtiliike sanoo:
"On aivan alatyylistä ryhtyä heti puhumaan tiukkanutturatädeistä ja moralisteista, kun joku uskaltaa kyseenalaistaa sellaisen elämän, joka perustuu anonyymien seksipartnereiden jatkuvalle etsimiselle ja KÄYTÖLLE!"
Mutta kun tuokin kommenttisi on nimenomaan yksisilmäisyydessään ja liioittelussaan tiukkapipoinen ja moralistinen.
Sitäpaitsi mainitsemassasi kyseenalaistamisessa ei ole mitään rohkeaa. Nimenomaan sinun asenteesi edustaa valtavirtaa ja suuren tekopyhän enemmistön päät nyökkäilevät hyväksyvästi samalla kun kulisseissa puuhaillaan mitä kukakin.
En koe jatkuvasti etsineeni ja käyttäneeni seksipartnereita, vaikka niitä onkin kertynyt kolmisen sataa viimeisen 20:n vuoden aikana. Olen nimittäin siinä sivussa ennättänyt seurustella pitkään kolmessa eri suhteessa ilman syrjähyppyjä, valmistua maisteriksi, käydä kokopäivätöissä viimeiset 18 vuotta, harrastaa liikuntaa ja kulttuuria ja tavata ystäviä. Ja nukkuakin on pitänyt aina välillä eli ihan tavallista elämää sitä on tullut vietettyä eikä vain maanisesti juostua miesten perässä.
Ei yhden illan juttujen tarvitse olla hyväksikäyttöä. Niihin on liittynyt ainakin minulla usein keskustelua ja tuntikausien läheistä yhdessäoloa ja sellaista en vertaisi masturbointiin tai kuminuken käyttöön.
Anonyymi seksi on asia erikseen ja sitä haeteen tietoisesti ja sekin voi olla antoisaa luonteesta riippuen.
Heayvymies, ab fab kuuluu homojen yleistietoon :) älä siis huoli ...
Arkienkeli, ei kai "kolmisen sataa" kumppania ole kovinkaan ihmeellistä 20 vuoden aikana, jos on (välillä ollut) vapaa ja kuitenkin liikkuvaista sorttia. Kirjotin jo tuolla alussa, että se jakorasian lukema ei ollut mitenkään pöyristyttävä, samasta syystä.
Mietin tossa (puolivakavasti), että ehkä koko jutun juju onkin siinä, mikä merkitys noilla irtosuhteilla ja niiden määrällä sekä hankinnalla on henkilön identiteetille. Sekä vastaavasti, mikä merkitys irtosuhteista pidättäytymisellä on henkilön identiteetille.
Ehkä omalle kehitykselle paras vaihtoehto on se, että kumpikaan ei ole minuutta määräävä tekijä tyyliin nunna/huora. Paitsi jos oikeasti on jompi kumpi noin ammatillisesti.
sunshine alkaa päästä jutun jujun kärryille. Irtosuhteiden merkitys tulee siinä, että niillä hankitaan kokemusta ja taitoa hoitaa hommat kotiin. Ei mee turhaksi sähläämiseksi...
Syvällisempi pointti jujussa on se että kykenee paremmin tiedostamaan esimerkiksi sen roolin missä haluaa TODELLA olla. Kun joku aloittaa nämä hommat, hänellä ennakkokäsitys omasta roolistaan, joka voikin olla täysin jotain muuta kuin se miksi kehittyy. Omissa irtosuhteissani aloitin bottomina olemisena. Muutama top-juttu ja bum... minusta tulikin versatile, joka pyrki tasapainoilemaan versatilen ytimessä (ei muuten onnistu, ainakaan käytännössä). Tällä hetkellä itelle käy kaikki normaaliseksi. Joskus ihan hämmästelee, kuinka paljon voikaan nauttia, ihan pikku jutuistakin... Ihmeellistä! Roolijakokin oman itseni suhteen on karissut pois...
Irtosuhteilla voidaan nopeasti hankkia tarvittava itseluottamus ja itsensä tunteminen suhteita varten. Suhteiden kautta ihminen ei tule sinuksi itsensä kanssa, vaan pikemminkin luo jotain uutta. Sitä ennen pitäisi tuntea itsensä ja tiedostaa se mitä toiselta haluaa...
Oman arvioni mukaisesti huora menettelee järkevästi oman itsensä tutkimisen suhteen, nunna puolestaan haluaisi mutta ei uskalla peläten saavansa huoran leiman otsaansa...
Kesällä tein taas kerran sen virhearvion, että ex-poikakaveria ei saisi takaisin ottaa. No, kertoessani taas tätä juttua = "montako miestä on ollut tässä välillä", hoksasin hänen valahtavan valkoiseksi. Mitäkö olin tehnyt, en muuta kuin tuplannut oman määräni neljän kuukauden aikana. Exältä pääsi soperrus, että jos hän alkaa taas käyttäytyä huonosti mua kohtaan, uusista poikakaveri ehdokkaista ei tulisi olemaan pulaa. Tajusipahan viimeinkin, että mun kanssa on turha leikkiä! No, eihän siitä sitten mitään tullut, mutta sainpahan jotakin takaisinmaksua aikaisemmista, huonoista käänteistä hänen kohdaltaan...
Tästä onkin mukava vetää oma johtopäätös = irtosuhteiden määrä, vallan väline suhdetta ajateltaessa. Jos menekkiä riittää, ei tulella kannata leikkiä...
Predatorboy, en tarkoittanut aivan noin..
Vai irtosuhteista oppia? Kyllä pidempiaikainen kanssakäyminen (suhde tai ystävyys, tutustuminen ei edellytä panemista) opettaa enemmän itsestä ja elämästä kuin fast food versio. Enemmän mä olen itse aktista oppinut esim. lukemalla kuin irtosuhteista. Tautien vuoksi kaikkia asioita ei kukaan järkevä ihminen edes kokeile irtosuhteessa - suojaamaton seksi, laukeaminen sisään, rimming jne. jne. Syväkurkkutekniikkaakaan ei opi yhdessä yössä ja jokaisen kanssa sitä ulottovuutta ei yleensä ole fyysisten rajoitusten vuoksi mahdollisuuttakaan koettaa. Puhumattakaan sitten, että niitä harjoittelisi - eli siis tekisi useampaan otteeseeen vaihtuvien kumppanien kanssa. Koska oppiakseen kunnolla pitää tietää variaatiot - kaikki ei pidä samasta tai reagoi samalla tavalla - tai ole muuten fysiikaltaan samanlaisia. Esimerkiksi.
Luonnekysymys pystyykö seksistä nauttimaan ja siihen suhtautumaan estottomasti ja seikkailunhaluisesti - koskee sekä irto- että parisuhteita. Tästä ei ihme kyllä ole taidettu tässä ketjussa vielä puhua - moni on todella paljon huonompi rakastaja kuin kuvittelee olevansa.
En nyt sanoisi, että suhteessa tulee sinuiksi itsensä kanssa, mutta ei sitä kyllä samoilla argumenteilla tule sen paremmin
irtosuhteissakaan - suhteita näet molemmat. Enemmän kuin muita siihen tarvitaan itseä ja aikaa.
Nunna vai huora, niin. Vakavasti puhuen tarkoitin vastakohtia. Toista vievät vietit tai pakko, toista pidättävät periaatteet. Järjellä on kummankin kanssa hyvin vähän tekemistä.
Irtosuhteista tarvittava itseluottamus. Ei kai nyt sentään.
Irtosuhteiden määrästäkö vallan väline? Kai sen voi niinkin mieltää. Itseluottamuksesta kaikki on kuitenkin kiinni.
Viittaan aikaisempaan viestiini identiteetistä. Jos joku alkaisi mulle elvistelemään, että kyllä on irronnut muualtakin ja irtoo vastedeskin tarvittaessa, niin saisi lähteä irrottelemaan sitten samantien.
Vastaukseni sunshinen kommentiin on tämä = Irtosuhteissani olen aina käyttänyt suojaa, ellen sitten ole varmasti tiennyt että toisella ei ole mitään. Täysin tuntemattomien kanssa suojan käyttö on pakollista. BB = ei kiitos, mielellään suojan kanssa. Se on pieni hinta siitä, että saa terveytensä pitää. Jos terveys menee, sitä ei rahalla takasi saa. Ja voihan sitä suojaa käyttää suhteessaakin, eipähän paikat likaannu anaaliseksissä. Ei tartte juosta vessaan vessaan pesemään kalustoaan tai tyhjentään aukkoaan spermasta...
Elvistelyä en harjoita, samallahan voidaan todeta että mikä on paljon? Vastaukset ovat aina yksilökohtaisia. Joskus vain tuppautuu tulemaan vastaan sellaisia, jotka täytyy laittaa jollain konstilla kuriin, viitaten edellisessä viestissäni kertomaani tapaukseen exästä...
Loppujen lopuksi koko irtosuhteiden määrästä on vain harvoja sellaisia, joiden kanssa on toiminut. Useimpien kohdalla on kiinnostus vain lopahtanut yhen yön jälkeen, mikä onkin muuten aika yleistä...
Muilta osin sunshine onkin sitten samoilla linjoilla. Ehkä omasta puolestani olis pitänyt tuoda enemmän omaa kokemusperääni ja irtosuhteiden harjoitustapaa esille, jottei vastanoottia olis tarvinnu kirjoittaa. No, tällaistahan tämä on... (kenraali vaikenee)
Arkkienkeli.. No voi hellanlettas sentään.. olet vapatuksen lipunkantaja, kun olet harrastanut irtoseksiä 300 miehen kanssa!!! Luutuneet moraaliset rakanteet ja tekopyhä moraali ovat saaneet kyytiä tuollaisessa menossa... jokainen pano on ollut naula moraalitanttien arkkuun.
En voi muuta kuin ihailla fiksuuttasi ja suoraselkäisyyttäsi :-)
Ja sokerina pohjalla: olet valmistunut jopa maisteriksi :-) Onnittelut.. tuo argumentti oli syvältä, sillä nyt padot aukeavat ja kaikki voivat perustella irtopanojaan herratietää millon asialla.
terveisin Ryhtiliike (myös maisteri)
Predatorboy.. sinun täytyy olla tosi kovapäinen oppimaan jos tarvitset satoja miehiä sen selvittämiseen mistä tykkäät sängyssä!!!!!
En ymmärrä miten minun pitäsi käyttää toisia miehiä oman oppimiseni välineinä. Jotenkin tosi kumallinen asenne ja kertoo että monet homot on henkisesti lapsia...
Semmoinen kuusivuotiaan "minäminä"-asenne tulee mieleen kun katselee näitä loputtomiin itseään tutkailevia homomiehiä :-)
ja se vasta onkin luovaa, kun osaa/oppii antamaan persettään selällään, mahallaan, kyljellään, slingissä tai istumaan sen kundin munan päällä...erilaiset akrobatian muodot kun hallitsee voi vaikka antaa persettään jalat niskan takana...niin on vielä tämä tantrinen seksi, mitä ei ole vielä kokeiltu!!!!
vielä löytyy haasteita!!!
Mitä väärää siinä on, että kun joku pyytää seksiä, niin suostuu siihen tai vaikkapa päin vastoin?
utelias: vastaa ekaksi kysymykseen: miks hiv ei pysähdy?
Utelias, ei mitään - kunhan suostuu vain silloin kun itsekin haluaa.
Miesmies, on se luovaa, hauskaa ja haasteita löytyy :)
Miesmiehelle: vastaisin, että johtuu seksuaalisuuteen liittyvistä tabuista. Jos tauteja ei salailtaisi eikä tautia sairastavia syrjittäisi, voisi asian tuoda esille tutustumistilanteessa ja osapuolet sitten toimia asian tiedostoen. Täydellisesti riskejä ei voi elämässään välttää, jos sitä aikoo elää.
Utelias: Mitä tabuja on enää missään?? Kaikki on levällään ja moraalin relatismi on hyväksytty faktaksi.
Seksistä puhuminen on mielestäni yhä tabu. Toki asiantuntijan roolissa voi puhua ja toki osa homoista kertoo tuttavilleen hyvinkin avoimesti kokemuksistaan, mutta väittäisin että useimmille seksistä puhuminen omalla naamallaan on vaikeaa. En nyt tarkoita, että tutuille pitäisi kertoa seksikokemuksistaan. Sen sijaan hyvä olisi kyetä puhumaan asiasta mahdollisen kumppanin kanssa ennen seksiin ryhtymistä ellei sitten nonverbaalinen viestintä satu pelaamaan riittävän hyvin. Seksin tabuilla viittasin tässä myös omakohtaisiin seksitauteihin. Seksistä ja seksitaudeista yleisellä tasolla kuin juoruilutasollakaan puhuminen ei toki ole mikään tabu.
Ryhtiliike antaa sarkasmin kukkia oikein kunnolla:-D
En todellakaan pidä maisteriksi valmistumista minään urotyönä tai älyn mittarina. Sehän tarkoittaisi, että maailmassa olisi liudoittain älykkäitä ihmisiä ja kun katselee ympärilleen niin mikään ei erityisesti tue tätä ajatusta.
Tarkoitus oli vain tuoda esille, että miesten perässä juoksijoilla varmaan on muutakin elämää kuin vain juosta miesten perässä. Yksi valmistuu siinä sivussa maisteriksi, toinen tohtoriksi, kolmas paskakuskiksi ja loput kuka miksikin...
Vielä Ryhtiliikkeelle:
Maisterisihmisenä tiedät varmasti, että nimimerkeissä arkienkeli ja arkkienkeli on vissi ero...
Ryhtiliike kirjoitti: "Predatorboy.. sinun täytyy olla tosi kovapäinen oppimaan jos tarvitset satoja miehiä sen selvittämiseen mistä tykkäät sängyssä!!!!!"
No, ei mulla ole tarvinnut olla satoja miehiä sen selvittämiseen, ihan tommonen, melkein puolisataa on siihen sopivasti riittänyt 14 kuukauden aikana...