Egyptissä toistuvasti homomiehien pidätyksiä (juttukommentit)

  • 1 / 4
  • rikas matkaaja
  • 17.1.2018 13:12
Olen käynyt Egyptissä ja Tunisiassa ja opiskellut arabiaakin, mutta jokunen vuosi sitten tein päätöksen, etten enää matkusta maihin, jotka eivät kunnioita homoja. Matkabudjettini saakoon sellaiset maat, joissa homoilla on vähintäänkin asialliset oltavat, vaikkeivat esim. avion pääsisivätkään.

Toivon, että mahdollisimman moni muukin katsoisi ILGA:n raportteja ennen matkan varaamista. Tässä minun black list http://www.ilga.org/downloads/2017/ILGA_WorldMap_ENGLISH_Criminalisation_2017.pdf
  • 2 / 4
  • Huolestunut
  • 17.1.2018 23:42
Sama päätös itselläni, että en matkusta maihin joissa homoilla on huonot olot. Jokaisen henkilökohtainen asia mitä yksityisasunnossa tapahtuu. Miten nuo "ryhmäseksijuhlat" vaikuttaa muka turvallisuuteen? He rikkovat ihan itse siinä moraalia että vainoavat homoja. Haluaisin tietää mitä näiden ihmisten päässä liikkuu. Tuo anaalitutkimus on kyllä erittäin sairasta.
  • 3 / 4
  • Ludmila
  • 18.1.2018 7:24
Näin täällä myös. Venäjälle en astu jalallanikaan. Heti kun Venäjää kuulen pakenen paikalta tai käännän selkää.
  • 4 / 4
  • human
  • 20.1.2018 0:17
No jo on tuolla Egyptissä, kun koptikristitytkään eivät puolusta yhtään lähimmäisenrakkaasti homorakkaita ihmisiä, vaan kannattavat noita pidätyksiä ja tuomitsevat homorakkauden.

Ja Migrillä on kiivas uskomus että homoille tietyt maat olisivat muka turvallisia, vaikka Lähi-idässäkin kristitytkin perhekunnia-verukkein pistävät homolähimmäisiään päivlltä.

Ulkoministeri Timo Soinihan kävi viime vuonna Egyptissäkin ja kehui maasta taivaisiinsa demokratiakehitystä siellä.

Maailmallahan usealla taholla, itänaapuristamme lähtien, konservatiivinen kristinuskomuksen valintasuuntautuminen on valitettavasti ollut pahenemaan päin.
Ja ääri-islaminan kanssa nuo harrastavat kimppakauheaansa.

Kommenttia muokattu: 20.01.2018 klo 00:29