Tsetsenian presidentti Kadyrov kutsuu Merkelin ja Macronin kylään: ”Kaikki ovet ovat auki” (juttukommentit)

  • 1 / 5
  • pekka.punavuori
  • 31.5.2017 11:49
Nyt jonkun vainotun täytyisi astua esiin ja testata tuo "taattu valtion turva". Tietty ymmärrettävästi vapaaehtoisista tuskin on ruuhkaa, sillä jos turva ei toimi, Tsetsenian viranomaiset tai sukulaiset saattavat vaientaa lopullisesti. Mutta tällä menolla vainoajat luultavasti pääsevät livistämään tekemistään julmuuksista.
  • 2 / 5
  • human
  • 31.5.2017 14:02
Varsin perverssi tuo Venäjänkin hallintoseurakunta. Eihän siellä harrastettavan iäisyys-opin taustalla olevan uskomuksenkaan satu-huhupuheista ole koskaan ollut mitään näyttöä, mutta silti Venäjälä on säädetty ihan jopa 7 vuoden kankilarangaistus "uskovaisten tunteiden loukkaamisesta". Kannattaisi tuoda ne näytöt noista uskomuksista esiin.
Kaikille tiedoksi että 2.6. klo 12 Venäjän suurlähetystön edessä Helsingissä järjestetään mielenosoitus Tsetsenian homovainoja vastaan.
Paikalle vain :)
  • 4 / 5
  • Zephyr
  • 31.5.2017 21:17
Voisinpa tulla katsomaan miltä hullu-human näyttää luonnossa ;)
Harmi vaan että toisinkuin human nicolos minä olen vielä työelämässä.

Kommenttia muokattu: 31.05.2017 klo 21:18
  • 5 / 5
  • martin
  • 17.6.2017 0:01
Minua lohduttaa vaikeissakin ihmisoikeusrikkomuksissa se, että l o p u l l i s t a oikeudenmukaisuutta kukaan ei pääse pakoon. Toivottavasti tässä vaino-uutisessa päästäisiin selvyyteen ja hbt-kansa saisi turvaa ja tukea. Haluaisin oikeasti tietää, nostavatko Suomen johtavat virkamiehet ja poliitikot näitä asioita esille Venäjän suuntaan? Mitä arvelette?