Australian avioliittokysymys pattitilanteessa (juttukommentit)

  • 1 / 5
  • human
  • 15.10.2016 22:22
Australiassahan on melkeinpä päässyt helvetti valloilleen, kun mm. katolinen ja anglikaaninen kirkko ovat levittäneet "saatanallisia säkeitään" yhdenvertaista avioliittoa vastaan mm. anglikaanit julkaisemalla tämän:

http://www.sds.asn.au/assets/Documents/synod/Synod2016.Ordinary/WhatHasGodJoinedTogether%20(SYNOD%20DRAFT).pdf

Tuossa he julistavat vaikka mitä uskomuksiaan, mm. lasten etua biologisiin vanhempiin, vaikka tähänkään asti kaikilla lapsilla uskovaishoteroperheissäkään niin ei ole ollut, eikä tule olemaan.

Samoin he julistavat että miesparien avioliitto-oikeus johtaa muka naisten orjuuttamiseen, sijaissynnyttäjien takia ... vaikka tähänkin asti uskovaishoteropareillekin ovat sijaissynnyttäjät tehneet lapsia (kun nainen on ollut hedelmätön tai syövän tms vuoksi kohtu on jouduttu poistamaan tms.) ja vaikka äiti teresan yms. kirkollisjärjetöt ovat harrastaneet lapsikauppa-busineksiaan enemmän kuin olematon sielu sietää.

Yhdenvertaisen avioliiton jo 4 vuotta sitten saaneet uusseelaantilaiset siinä vieressä varmaan seuraavat aussi-uskovaisten surkuhupaisaa rakkaudettomuutta.

Kommenttia muokattu: 15.10.2016 klo 22:26
  • 2 / 5
  • human
  • 15.10.2016 22:29
"Turnbull itse kannattaa avioliitto-oikeutta homopareille. "

Älkää nyt minua taas syyttäkö biseksuaalien yms puolustamisesta, mutta minua ihmetyttää nuo, että englannin "same-sex marriage" käännellään tavantakaa homopareiksi - vai tarkoittaako tuokin sitä että Turnbull ei sallisi kahden biseksuaalin, samaa sukupuolta olevan, avioitua?
  • 3 / 5
  • smo
  • smo
  • 15.10.2016 23:12
Homopari = samaa sukupuolta oleva pari. Osapuolina voi olla vaikkapa kaksi heteroseksuaalia henkilöä.
"Älkää nyt minua taas syyttäkö biseksuaalien yms puolustamisesta"

Hahaha! Oletko joskus näin mielestäsi tehnyt?