Online-deittailun jne. (juttukommentit)

Eiköhän noissa kaikissa ole ennenkin pyörinyt aika paljolti bissejäkin.
Etenkin "pelkkien" seksiseurajuttujen hakuhan ("luotettavan avioliittonsa oheen harrastuk-seksi") on heille ollut aina melko tyypillistä.
Siten yleensäkin, mitä anonyymimpää, sitä enempi bissejä.

Nyt esim. naapuri-Venäjän ja Pietarin osalta on syytä noissa kaikissa olla entistäkin varovaisempi, jos sielläpäin matkatessaan noita käyttää, ettei päädykin angstisten käsittelyyn.
  • 3 / 7
  • puppeliassi
  • 5.3.2014 19:13
Tinder taitaa enemmän olla pelkkää seksiseuraa hakevien sovellus oli hakemassa omaa tai vastakkaista sukupuolta.

Itse testasin grindr mutta ei löytynyt ketään jota kiinnostaisi muu kuin seksi niin olen päätynyt käyttämään muita esim tässä artikkeleissa mainittujakin, tosin omassa ikäluokassani vakavaa suhdetta hakee paljon harvempi kuin anonyymia seksiä, ja monella ollut ongelmana yhteiskunnan homofobia, pelänneet mitä vanhemmat ja kaverit suhtautuisivat jos olisivat miehen kanssa.. Ja on tullut ihan jotka ovat hakeneet ollaan juteltu ja sitten ehkä jopa kahvilla käyty ja sitten hermostuneena kertoo ettei uskalla ottaa riskiä, on se kaappi niin turvallinen, tosin se ei tee mielenterveydelle hyväksi mitä todistaa minun ikäluokkani sekä nuorempienkin itsemurhatilastot hlbt ihmisillä :(
  • 4 / 7
  • Ajattelija
  • 13.6.2014 9:35
Tällaiset ohjelmat todistavat, että homot haluavat ainoastaan lentää kukasta kukkaan ja etsiä pelkkiä seikkailuja.
  • 5 / 7
  • puppeliassi
  • 13.6.2014 12:49
Älä yleistä, suurinosa ei edes käytä näitä ohjelmia tai treffipalvelujakaan.
Tuo aiheena ollut palveluhan on yhtäläisesti heteroiden, biseksuaalien ja homojen käyttämä.
  • 7 / 7
  • Juuso
  • 27.11.2014 12:46
Niinpä
Itse en tällaisesta mitää tiennyt kunnes aivan totaalisesti minut yllätti kaikkein rakkaimpani.
Kuusitoista vuotta ja maailmani romahti, häneen luotin ja oikeasti tiesin mitä rakkaus, toisen kunnioittaminen, arvostaminen, ensimmäisenä pitäminen on, olin valmis sanomaan missä tahansa
"vaikka kaikki muut niin Hän ei koskaan voisi niin tehdä"
mutta se päivä vaan tuli niinkuin pommi päälleni.
putosin tyhjyyteen.
Hän myös teki niinkuin useat muutkin.
mitä siihen sitten voi sanoa?
voin vain sanoa että kyllä ruoska viuhui ja totaalisen armottomasti
tunsin itseni vain niin helvetillisen taitavasti hyväksikäytetyksi.
Tässä sitä vuosi on ihmetelty että mitä tapahtui saamatta vastausta.