Naisen ja miehen avioliitto ei uhattuna (juttukommentit)

  • 1 / 4
  • Eks tiä
  • 31.5.2013 15:58
Minulla on auto. Pidän siitä, olen siihen tyytyväinen. Naapuri ostaa samanlaisen. Enkö enää pidäkään omaa autoani arvossa, koska sellainen on naapurillakin...? Vaihda auton tilalle avioliitto, ja mieti.
  • 2 / 4
  • Public eye
  • 31.5.2013 16:16
Selvähän se. Jos olen saanut jotain, joka nostaa minut naapurini yläpuolelle, se on todella arvokasta. Jos naapuri saa saman kuin minä, en enää voikaan katsoa häntä luontevasti alaviistoon.
  • 3 / 4
  • human
  • 31.5.2013 19:06
Ihan melkein luulin että Soini marssi tomerana Pariisissa kaikkien raskaana olemisen oikeuden puolesta ; )
  • 4 / 4
  • Pete
  • 31.5.2013 22:41
Itse uskon edelleen, että Soini on täysi feikki.

Hänellä ei ole sen enempää mitään perussuomalaista "aatetta" (mikä se nyt sitten lieneekään) tai todellista katolista uskoa. Hän vain on yksinkertaisesti ammatinharjoittaja/helppoheikki, ja ammatinharjoittaja/helppoheikki tarjoaa asiakkaille niitä tuotteita, mitä nämä haluavat, tai mitä ammatinharjoittaja/helppoheikki on uskotellut heille heidän haluavan mainospuheissaan.
Korostan edelleen; ihminen ei yksinkertaisesti VOI olla maailman luterilaisimmassa maassa "perussuomalainen", jos on katolinen.
Soini perustelee kaikkein takapajuisimpaan väestönosaan vetoavaa asennemaailmaansa uskonnollisella vakaumuksella, joka antaa hänelle legimiteetin sanoa lähes mitä tahansa perusperäkammarinpoikasuomalaista houkuttelevia argumentteja. Katolisessa kirkossa kun nämä ovat jokapäiväisyyksiä.
("Helevetin homppelot. Sikshän se ei Ryynästen Tiina miulle varmaan antanu vuonna -72, ku oli varmannii lepso...")
Mikäli Soini taas olisi luterilaisen kirkon jäsen, hänen täytyisi perustella jollakin tavoin valtionkirkkomme näkemyksistä poikkeavat päätelmänsä.

Myös hänen koko muu poliittinen toimintansa on täysi vitsi. Ei oteta hallitusvastuuta, haukutaan kaikkia ja aina ilman kunnollisia perusteita, ja sitten vaan olla möllötetään itse kehitetyn suosioauringon paisteessa.

Veikkaan, että Soini asettuu ehdolle EU-parlamenttiin, pääsee läpi, istuu edustajakautensa mitään sanomatta ja pääsee eläkkeelle hiton hyvillä elinikäisillä eduilla, ja se on ollut hänen tavoitteensa koko ajan.

Miksi "EU-kriittinen" yleensä haluaa europarlamenttiin?!

EDIT: Soinin ulosanti saattaa vaikuttaa lupsakalta, mutta kun sitä vertaa ilmeisen esikuvansa Adolf H:n polemisointiin, yhteneväisyys on selkeä; kaikki muut ovat väärässä ja me oikeassa. Muka omien saavutusten hehkutus on myös samaa.
Esim. Hitler ei lopettanut talouskriisiä tai aloittanut moottoriteiden rakentamista. Molemmat olivat Weimarin tasavallan hallituksen ansiota.
Antaas vaan katsoa, mitä Soini nykyisestä talouskriisistä vielä sanoo...

Kommenttia muokattu: 31.05.2013 klo 22:56