Oulun kaasusumutehyökkäyksestä epäilty kiinni (juttukommentit)

  • 2 / 7
  • Janne Hakkarainen
  • 9.10.2012 19:44
Onpa hienoa kuulla, että tutkinta etenee. Olin jo hiukan ehtinyt huolestua, kun tapauksesta ei ole kuulunut mitään enää vähään aikaan.
  • 3 / 7
  • AAA
  • 10.10.2012 10:29
Hyvä kun tekijä saatiin kiinni. Jännä katsoa, että minkälaisen tuomion tekijä saa. Ehdonalainen?
Heh. Suomessa on lainkuuliaisen kansalaisen lähes mahdotonta saada lupa kaasusumuttimeen suojellakseen omaa henkeään. Mutta jostain kumman syystä rikollisilta löytyy näitä kaasusumuttimia.
  • 5 / 7
  • FDL LGBT
  • 13.10.2012 23:48
Vaalien kynnyksellähän täytyy tunnistaa hyökkääjänsä. Dan on koko ajan tiennyt asian, mutta nyt toi sen esille.
  • 6 / 7
  • smo
  • smo
  • 14.10.2012 15:57
Ehkä kyse on vaalitaktiikasta, ehkä ei.

En tiedä, oliko Koivulaakso itse seuraamassa em. oikeudenkäyntiä, mutta itse kuvittelisin, että Koivulaakso oli paikalla (ehkä yleisestä mielenkiinnosta, ehkä siksi, että arveli mahdolliseksi tunnistaa hyökkääjän) ja sitten todennut yhden tuomiolla olleen olevan hyökkääjä - ja osoittaneensa tämän poliisille.

Vaan tiedä sitten.
  • 7 / 7
  • Public eye
  • 15.10.2012 12:02
Lehtitietojen mukaan Dan Koivulaakso tunnisti tekijän poliisin kuvamateriaalista jo heinäkuussa, pian kaasuiskun jälkeen. Todennäköisesti poliisi halusi rauhassa odottaa henkilön saapumista itse tulossa olleeseen oikeudenkäyntiin, niin resursseja hänen olinpaikkansa selvittämiseen ja jahtaamiseensa ei tarvinnut tuhlata tarpeettomasti.

Että se siitä salaliittoteoriasta.