Jani Toivola ja Silvia Modig pääsevät eduskuntaan (juttukommentit)

  • 1 / 7
  • Hannu, Tre
  • 18.4.2011 3:27
Ilma on selvästi viilentynyt. Huomasin äsken kotiin tullessani, kuinka kylmä tuuli puhalsi, josko Liettuasta tai ihan Unkarista saakka.
--
Kirjoitin helmikuussa siitä, mitä voi tapahtua:

”Suomen tulevaisuus näyttää synkältä. Perussuomalaisten kannatuksen nousu vaikeuttaa homojen ja lesbojen elämää sekä lopettaa myönteisen kehityksen niin lainsäädännössä kuin käytännössä.

Tulevaan hallitusohjelmaan ei todennäköisesti sisälly tasa-arvoinen avioliittolaki eikä adoptio-oikeus. Mikäli perussuomalaiset ovat hallituksessa, he haluavat – kuten heidän ohjelmastaan selviää – karsia homojen ja lesbojen nykyisiäkin oikeuksia.
Siihen kuinka kielteisesti perussuomalaiset vaikuttavat Suomi-kuvaan ulkomailla ja sitä kautta investointeihin ja työllisyyteen Suomessa, voidaan palata myöhemmin.

Historia todistaa selvästi sen, että jonkin kansanryhmän luokittelu huonommaksi ja alempiarvoiseksi lisää vihaa ja väkivaltaa kyseistä kansanryhmää kohtaan eli tässä tapauksessa me homot ja lesbot joudumme kärsimään. Perussuomalaisten eri ohjelmia ja lausuntoja tarkastellessa vahvistuu käsitys, että niin he haluavatkin.”
--
Näin kävi, että meillä on nyt kaksi homovihapuoluetta. Kristillisdemokraatit eivät halua homojen nykyisten oikeuksien vähentämistä, vaikka muuten meitä vastaan toimivatkin, mutta persut haluavat. Persuedustajat ovat allekirjoittaneet lupauksen sitoutua puolueohjelmaan, mikä merkitsee, että he todella tekevät kaikkensa vähentääkseen meidän oikeuksia samoin kuin muidenkin vähemmistöjen.

Hyökkäykset homoja, lesboja, sateenkaariperheitä, suomenruotsalaisia ja muun kuin valkoisen suomalaisen heterotaustan omaavia kohtaan lisääntyvät.

Surullista.

P.S. Onneksi muutama järkevä valittiin. Heillä riittää työkenttää kuten meillä kaikilla.
  • 2 / 7
  • Janne Nousiainen
  • 18.4.2011 17:02
Voi Hannu kulta kun elämä ei ole niin mustavalkoista kuin luulis.tuossa näkee sen ääri Setalaisuuden ei mitään käytöstapoja.Homojen adoptio oikeudet ja sukupuolineutraali avioliitto vois vaikka haudata tällä vaalikaudella suohon.

itse homana annoin ääneni persuille koska he ajattelevat köyhien heikompi osaisten hyvin vointia sekä hillitsevät liiallista maahanmuuttoa ja Eun laina raha jakoa.ja tunnen monta homoa jotka antoi äänen persuille.
  • 3 / 7
  • Janne Nousiainen
  • 18.4.2011 19:25
Taas nää ääri setalaiset täällä kitisee, kansa on puhunut.Minun mielestäni vaali tulos oli upea.Hannu voisi joskus mennä vähä itteensä noissa viesteissä.joskus mua hävettää kuulua tähän gay vähemistöön kun nää pinnalliset Hannun kaltaiset ääri setalaiset pilaa meidän muiden hlbt ihmisten maineen.p.s surullista
  • 4 / 7
  • Hannu, Tre
  • 18.4.2011 21:18
Vasemmistoliiton Minna Sirnö, joka toimii homofobian vastaisen työn lähettiläänä ja on kirjoittanut myös Ranneliikkeeseen, jäi 31 äänen päähän edustajanpaikasta. Paikan sai saman puolueen Anna Kontula, joka myös puolustaa meidän oikeuksiamme. Tällaisen käsityksen olen saanut. Voitte päätellä itse.

Anna Kontula: Mikä on avioliitto?

http://annakontula.blogspot.com/2010_07_01_archive.html
  • 5 / 7
  • Hannu, Tre
  • 19.4.2011 8:43
Pinnallisuus, äärisetalaisuus ja huonokäytöksisyys. Noin, lisäsin ne nyt syntilistaani. Pitkähän se jo tässä iässä on, mutta nämä puuttuivat.

Vaalitulosta voi toki jossain mielessä pitää upeana kuten nimimerkki JN ilmaisi. Siis upeaa, että 81 % suomalaisista ei kannata persuja.
  • 6 / 7
  • hyvinvoivilla varaa
  • 19.4.2011 12:53
Siellä maahanmuuttajissa on myös homoja ja lesboja, sekä paljon suomalaisempia huonompiosaisia, joten siinä mielessä persujen huonompiosaisten rajaus on toispuoleinen. Persuilla ei vain riittänyt itsetuntoa muuhun kuin kohdistaa kritiikkinsä huonompiosaisiin, eikä niihin, joiden toimien syytä osan suomalaisten huono-osaisuus todella on, eli niihin joilla valta ja pääomat ovat. Maahanmuuttajat ovat Suomeen tulonsa ja autetuiksi tulemisensa ansainneet. Suomella on varaa auttaa sekä omia että muitakin, jos vain sitä tahtoa riittää siellä, miissä hyväosaisuutta on. Voin äänestää persuja sitten ensi kerralla, jos he kykenevät nyt tekemään jotain järkevää. Nyt heillä on näytön paikka siitä kykenevätkö he vain siirtämään yhdestä huonompiosaisten korista toiseen huonompiosaisten koriin, vain kykenevätkö he ottamaan sieltä, mistä hyvinvointia muillekin varaa on jakaa.
  • 7 / 7
  • Janne Nousiainen
  • 20.4.2011 0:52
maahanmuuttajilla menee suomessa liiankin hyvin heillä on uudet puhelimet sekä uudet asunnot Helsingin Arabiarannassa sekä vaattet on ostettu muotiliikkeistä.tavallinen suomalainen köyhä joutuu käyttämään vanhoja risaisia housuja seka risaista paitaa ja joutuu vieläpä nukkumaan veneeiden alla.itse lähdin Setasta koska minun arvoja ei kunnioitettu kunnolla.Minun arvoni ovat herättää ja elvyttää kristillistä uskonelämää sekä edistää kristillissiveellisten elämätapojen, kansanraittiuden ja isänmaallisen mielen vakiinnuttamista kansan keskuudessa."
.miesystäväni ja minä ollan synnytty uskovaisissa perheessä ja olemme jatkamassa saamaa periaatettamme elämämme on nyky aikana paljon tiukempi koska meillä ei ole edes televisiota emmekä käy ravintoloissa ja joudumme kamppailemaan synnin vuoksi .Mutta asiasta kolmanteen että viime hallitus ei kyllä ollut mikään hyvinvointi hallitus päin vastoin tässä hyviä esimerkkejä asiasta hätäkeskuksia vähennettiin sähkön hinta nousi korkealle poliisi paikkoja vähennettiin sekä kihlakunnanvirastoja lopettettiin pedofiili rikkollisten rangaistusta ei kovennettu vaan laitettiin rikollisille panta jalkaan ja vapauteen siinä on Tuija Braxin rangaistus menetelmä ettei rikollisille tule paha mieli.minun mielesta kemiallinen kastraatio ei poista haluja kokonaan vaan ainut vaihto ehto on kirurginen kastraatio elikkä kuohinta ja loppu iäksi lukkojen taakse.ainut positiivinen asia viime hallituksesta oli ydinvoimaloiden lisä rakentaminen itse en usko ihmisen aiheuttamaan ilmastomuutokseen se on vihreitten ja herrojen sala juoni ainoastaan jumala voi muuttaa ilmastoa ei ihminen muistakaa se.kuuntelin Radio Suomesta vaali illan keskusteluja ja tulin siihen tulokseen että Anni Sinnemäki ei edes onnitellut Soinia, itse olisin ollut nöyrä ja onnitellut perussuomalaisia.Mari Kiviniemi oli edes nöyrä ja onnitteli muiden voitosta, sellaisia ihmisiä jumala rakastaa jotka osaavat olla nöyriä ja elää tiukassa kurissa.