USA: republikaanien ehdokas ääripapin kannalla (juttukommentit)

  • 1 / 6
  • Rokkihomo
  • 25.4.2008 2:27
San Franciscoa "rangaistiin" ehkä jo hyvissä ajoin vuonna 1906...
  • 2 / 6
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 25.4.2008 8:09
Jaha, tässä onkin kysymyksessä siis Jumalan uusi strategia, annettaisiin lapselle selkään etukäteen, ikään kuin varastoon, koska se joka tapauksessa käyttäytyy huonosti?

Muistan Raamatusta jonkun väittämän, että isien pahat teot kostetaan kolmanteen ja neljänteen polveen. Mutta että nyt aivan toisin päin. Tämä on uutta.

Jumalan linjaukset ovat ihmiselle käsittämättömiä. :-)
  • 3 / 6
  • Vermillion
  • 25.4.2008 10:58
McCain ei kuitenkaan itse ole republikaaniksi homovastainen. Vaikka hän itse senaattorina vastusti osavaltionsa (mikä lie onkaan, en nyt muista) homoliittolakiehdotusta, oli hän kuitenkin yksi niistä republikaaneista, jotka asettuivat G.W. Bushin esitystä vastaan joka olisi estänyt homoliitot koko maassa perustuslaillisesti.

McCain olisi joka tapauksessa parannus nykytilanteeseen. Sitä paitsi hän on jo niin vanha että täällä spekuloidaan ettei hän presidenttinä kestäisi kuin yhden kauden - jos edes sitäkään. Heh.
  • 4 / 6
  • faery
  • 25.4.2008 17:42
McCain on jotenkin tunnettu "hyvänä" republikaanina. Kuitenkin lähes kaikilla jaotteluilla hän on yksi republikaanien vanhoillisimpia senaattoreita. Vaikka onkin oman tiensä kulkija ja kutsunut kristillisen äärioikeiston edustajaa nimityksellä "Son of a bitch".
  • 6 / 6
  • martin
  • 4.6.2008 13:30
Jumalan linjaukset ovat ihmiselle käsittämättömiä, tosiaan.
Kaikki väitteet loogisuuksista ja epäloogisuuksista ovat Jumalan äärettömyyden edessä mielettömiä.

Jotta voisi käsittää Jumalan suunnitelman tarkoituksen olisi itse oltava Jumala. Jumala käyttää sitä, mikä meidän mielestämme on pahaa, mutta Hän ei ole tuossa pahassa. Näin ilmoituksen mukaan. Luulen, että ihmisen on usein vaikea hyväksyä Jumalaa oikeudenmukaisuudeksi. Se on loukkauskivi, johon moni loukkaa itsensä.

Jumalan armo on ikuinen. Armo on ollut myös vuonna 1906.
Kiittäkää siitä.