Boyzonen video sisältää ´kuolettavan viestin´ (juttukommentit)

  • 1 / 3
  • kesäpoika
  • 23.11.2008 19:25
Taas yksi, joka luulee että homous tarttuu hyväksynnästä.

Mä ihan oikeasti tahtoisin ymmärtää, miten tälläisia ajatuksia esittävät kokevat oman seksuaalisuutensa. Onko tämäkin pappi "heterouden" valinnut biseksuaali? Luuleeko se, että kaikki muutkin heterosti elävät on? Miksei se luota, että ihmiset voi oikeasti olla heteroja, vaikka kaikki eivät olekaan? Mikä ihmeen logiikka tuossa on olevinaan.
  • 2 / 3
  • sleepygay
  • 24.11.2008 9:11
kesäpoika kirjoitti: "Mä ihan oikeasti tahtoisin ymmärtää, miten tälläisia ajatuksia esittävät kokevat oman seksuaalisuutensa."

Minä olen miettinyt tuhannesti ihan samaa! Jos joku hetero (siis ihan oikeasti hetero, ei bi) sanoo valinneensa heterouden, homouden sijaan, saisi todellakin harjoitella vähän itsetutkiskelua. Tai vaihtoehtoisesti lopettaa valehtelemisen! Kukaan tuskin valitsee, mitä haluaa olla. Minä ainakin vain olen, mitä olen. Olen sellainen, miltä minusta tuntuu. En todellakaan ole jonain kauniina päivänä tullut vain ajatelleeksi, että "Hei, taidanpa ruveta homoksi, ihan vain ärsyttääkseni". Palinkin on jossain välissä sanonut, että on valinnut heteroseksuaalisuuden homoseksuaalisuuden sijaan.
  • 3 / 3
  • marianna
  • 24.11.2008 17:59
Joo, minä olen kans ihmetellyt useasti niitä kommentteja, joiden mukaan homous/lesbous ja heterous olisivat jotenkin valintakysymyksiä. Niin kuin muka voisi vaan päättää, että nytpä ryhdyn lesboksi ja parin vuoden kuluttua alan taas heteroksi.

Täytyy myös muistaa, että vaikka bi-seksuaaleilla tämä valinnan mahdollisuus onkin ainakin teoriassa, eivät hekään voi päättää, keneen rakastuvat.