Tom of Finland merkeistä nousi kohu
Minä olen sitä mieltä, että Petri Paavolalla ei ole kaikki muumit laaksossa.
Onko sinulla itselläsi jokin mielpide asiasta vai haluatko vain mainostaa ahkerasti kyseisen henkilön kotisivuja?
Olen lähinnä sitä mieltä, että tuo kirjoitus kertoo lähinnä siitä, että kirjoittajalla on elämässä ikävää, hankalaa, turhautumia ja patoumia. Sekä pakonomainen tarve yrittää muuttaa muiden elämää sellaiseksi, että näilläkin olisi ikävää, hankalaa ja paha olla.
Mutta tämähän ei ole mitenkään yllätys, koska kyseessä on kristinuskon kannattaja. Vaihtaisi lukemistonsa Aku Ankkaan, niin elämä paranisi kummasti!
Tuomiopäivää on Suomelle ennustettu ennenkin:
- Naispappeuden piti tuhota Suomi ja saada tuhkaa satamaan maan päälle.
- Sukunimilain (siis se, että naisen ei naimisiin mennessä tarvinnut ottaa miehen sukunimeä) piti tuhota maa ja saada heinäsirkkalaumat laukkaamaan Hangosta Utsjoelle.
- Homo- ja lesboliitot mahdollistavan parisuhdelain piti tuhota maa ja muuttaa sen asukkaat suolapatsaiksi.
Aku Ankka on paljon opettampi, ihmisystävällisempi ja paremmin kirjoitettua tekstiä kuin tuo kamala raamattu, jonka julistaminen kertoo sekä älyllisestä köyhyydestä että tunnepuolen ongelmista.
Kristinusko on homovihamielinen uskonto, eihän tuossa kirjoituksessa sinänsä ole mitään uutta.
Tässä kohden haluan todeta, että ihan hyvä idea tuossa kristinuskossa, mutta jätkät pilasivat koko jutun. Eli kristinuskon monet ihmiset ovat anastaneet oman vihansa välineeksi. Samoinhan kävi tuossa itänaapurissakin siellä aiemmin vallineen uskonnon (sosialismi/kommunismi) kanssa.
Ruotsin valtiollisen television kakkoskanavan SVT2:n Aktuellt-ajankohtailähetyksessä oli eilen raportti ToF-postimerkkikohusta Suomessa otsikolla "Varför retar gayikonen i Finland?".
Mika Niikko pääsi esittämään tuttuja sekavia mielipiteitään ja hänen vastapainokseen Expressenin kulttuuritoimittaja Stefan Ingvarsson esitti hyvin positiivisia arvioita Helsingin gayelämästä. Hänen mukaansa siinä missä homoja pidetään Ruotsissa söpöinä sateenkaarilipun heiluttajina, Suomi profiloituu miehekkäiden nahkahomojen maaksi.
Aihetta käsitellään kattavasti viisi ja puoli minuuttia alkaen noin kohdasta 29:30. Ohjelma on nähtävissä 13.5. asti.
http://www.svtplay.se/video/2013558/6-5-21-00?tab=program&sida=1