Tamperelaiset suloisuudet (miitti?)

Seuraava
8. maaliskuutahan on seuraavat leimarit, onks kukaan sinne menossa? Mulle itselle ei käy perjantait kun on tanssia ja sauna ;) Kaikki muut päivät (yleensä) käy. :)
^ Näillä näkymin olen menossa Leimareihin. Olisiko kiinnostusta treffata ennen YO-talolle menoa Gloriassa, Teerenpelissä yms. lähellä sijaitsevassa pubissa? Artturi ois tietty kaikkein lähimpänä, mutta mä en haluais nyt mennä sinne. Olin joulukuussa Leimari-miitissä, silloin etkoiltiin Artturissa, ja siellä soitti bändi niin kovalla, ettei juttelusta tullut mitään. Ja tulevana lauantaina siellä on taas keikka just klo 21.
Teerenpeli on ainakin ihan kiva paikka :) Gloriasta ei juurikaan oo muistikuvia, viime visiitti ollu 2008 :D Eikös yo-talon ovet aukee klo 22? Mihihän aikaan sitä sit treffailis?
Mulle sopii paremmin varmaan joskus ysin aikaan, ehkä vähän jälkeen, oon Lempäälässä silloin päivällä enkä oo viel tietonen siittä monelta pääsen sieltä kotiutuun. Toki minä voin perästä päin tulla jos muut tahtoo jo kasilta mennä :)
Hienoa! :) Nähdään siis Teerenpelissä siinä ysin paikkeilla, ihana päästä bailaan :)
Juu. Mä saatoin, Cherry, nähdä sut vilaukselta viime Leimareissa, jos siis olit Cadancen seurassa silloin. Mä en kommentoinut tammikuussa täällä mitään Leimareihin menostani, koska istuin silloin sovitusti iltaa ja menin Leimareihin ystävämiehen kanssa, jota en ollut päässyt tapaamaan pitkään aikaan. Mut jos mä en löydä/tunnista sua, niin mulla on sininen villakangastakki ja lapaluihin asti ulottuva ruskea tukka.

Kiva tosiaan lähteä Leimareihin, varsinkin kun en sit pääse kaksiin seuraaviin.
Olin kyllä joo Cadancen seurassa :) tosin sen seuraa valotti muutama muukin joten oot ehkä nähny niistä jonkun muunkin ja yhdistänyt hänet minuun? Tai sit oot minut nähny :D mulla oli sellanen musta mekko, jonka meinaan itseasiassa nyttenkin varmaan laittaa, ja sen kanssa oli sellanen keltanen verkkopaitabolero-systeemi :D sitä en kyl aio nyt laittaa :D luultavasti valitsen sellasen vaalean farkkutakki tyyppisen boleron/takin sen mekon kaveriks :) toivotaan et toisemme sieltä löydetään, eipä onneks oo iso paikka. Yks yö enää, jei ;D
Heips, ilmeisesti se onkin melkosen hintava paikka se teerenpeli, olen siellä vaan teellä joskus käynyt joten en tienny. Cadance olis lähdössä myös ja sen kanssa tuumittiin nyt sit josko ale/hällä tai se gloria vois olla parempia. Moneltakohan sinne gloriaan tarvii sisään maksaa? ei oikein viittis yhden kahden juoman takia sisäänpääsyjä maksella :D melkosen säästöliekillä muutenki tarvii mennä niin tuo ei ehkä oo se, mihin rahansa tahtoo laittaa. :)
Mä en ole käynyt Gloriassa vähään aikaan,mutta ainakin silloin kun viimeksi kävin, katutasossa olevaan pubiin ei tarvinnut erikseen maksaa,vaan sisäänpääsymaksu on ainoastaan toisessa kerroksessa olevaan yökerhoon. Että olisko se Glorian pubi sit? Minusta se on viihtyisämpi kuin Hällänkellari.
vois vaikka ollakin mut sovitaanko et treffataan kaikki siinä ulkosalla? Jos se vaikka onkin ihan täynnä tms? Joskus siinä ysin paikkeilla?
Naiset hoi! Miltä kuulostaa tuo leimari ilta yo-talolla 26.4 tampereella? Oisko joku halukas tulla?
  • 117 / 123
  • Uuraslompolololololo
  • 22.4.2014 23:14
Mää haluan tula myös jokapaikkaan mukaan! Ottakaa mut mukaan! Eiikö voi tehä miitinkiä jonnekiin missä ei tarviit olla 18 vuotta vanha. Mää täytän Toukokussa 13 vuotta mut vimma on jo ihan kauhee.
Moij, olisko täällä innokkaita leidejä lähtee Mixeihin seuraks tässä joku viikonloppu? En viittis aina pakottaa totaaliheteroita mukaan :D saa laittaa viestiä, mieluiten yli 25 v :)
Millanen paikka Mixei on? En ole koskaan käynyt homo/lesbobaarissa. :) Tykkään kyllä tanssia ja bilettää, mutta en oikein jaksa mitään teinimeininkiä (ikää kun alkaa olla kohta jo 29, tosin ikäistäni nuorempi olen). Mulle voi laittaa viestiä, jos seura kiinnostaa! Porissa asun, mutta eihän tästä ole Tampereelle pitkä matka. evenna(at)luukku.com
Ei ole viestejä kuulunut. :( Missä tutustuisi Tamperelaisiin bi-naisiin/lesboihin? Kannattaako Mixeihin lähteä yksin?
Mä ainakin tykkään Mixeistä, olen viettänyt siellä monta hauskaa iltaa. Musiikkitarjonta on hyvä, joka kerta kun oon käynyt, on soitettu myös muutama ysärihitti. Lisäksi on monenlaisia teemailtoja, joista löytyy tietoa ainakin Mixein nettisivultahttp://www.mixei.com Ihan hyvin sinne voi yksinkin mennä, mutta kannattaa mennä mieluiten la, silloin on yleensä eniten porukkaa liikenteessä. Ainoa huono puoli Mixeissä näin lesbonäkökulmasta on, että siellä käy enemmän miehiä kuin naisia. Mixein lisäksi Tampereella on Setan bileet nimeltä Leimarit, joita järjestetään 1-2 kuukauden välein. Leimareissa taas vaikuttaa käyvän enemmän naisia kuin miehiä, ja muutenkin niissä on yleensä tupa täynnä väkeä.
Miten olis pikkujoulumiitti, kun multa pääsi noi leimarit menee ohi? Mixei-seura tai kahvittelukin kelpaa, yksäriä tulemaan jossei saada tästä mitään massaliikettä aikaiseksi. :)
Hei neitoset! Täällähän on ollut ruuhkaa!
Onko kukaan tulossa leimareihin Tampereella 6.6 yo talolle? Ennen sitä tietenkin kulkue edessä:)
Seuraava