Tamperelaiset suloisuudet (miitti?)

Edellinen
Täällä yksi bi-tyttönen, ikää pian 21 ja olisi vailla tuttavuuksia. Näin syksyn pimeinä iltoina ei se jonkun lämmin kainalo olisi pahitteeksikaan... Laittakaa meiliä ilomea@live.fi, etten urpoile taas ja kaikkien ihanien seuratarjoukset menee ohi :/
Ja niin kuin otsikkoon laitoinkin, voitaisko järjestää ensi kuulle (lokakuu) jonkinmoinen miitti, että päästäis tutustuun toisiimme? Ehdotuksia otetaan vastaan! :)
Nähtäiskö Siilinkarilla? vko 44 1-3.11 mikä viikonpäivä porukalle sopii?
Eihän miittiin nyt mitään ikä rajaa laiteta, kaikki halukkaat mukaan vaan, eks je?
Ja olen mukana työvuorojen mukaisesti:)
Hei
Tulee lyhyel varotusajal mut tänää, la 12.10. , lähtiskö joku viettään iltaa mun kan mixeihin? En oo koskaan käyny ja nyt olis kiva käydä kun oon muutenkin treellä liikenteessä :) ikää just 20, mukava neiti joka kaipaa seuraa...
kuulostaa ihan mahtavalta idealta! ;> mukana! Mimmistiinan jo tunnenkin, ihana tyttö! :)
oisko 3.11? Olettaisin et suurimmalla osalla ei ois töitä sunnuntaisin? :)
Hardeliini: Mä oisin voinu lähtee kaveriksi jos oisin tajunu katsoa viestiketjua aiemmin. :/ Toivottavasti oli kuitenkin kiva ilta!

Sunnuntai 3.11 on kans mulla ainut varma vapaapäivä, et sen puolesta sopii Siilinkari. Perjantaina en kerkee...
Huom! PÄIVITYSTÄ !!! :)

Päätimme mimmistiinan kanssa siirtää miittiä vielä viikolla, sillä emme itse pääsekään paikalle.

Käyhän teille 8-10.11 välillä?
Ehdotelkaa päiviä.
Heippa!
Täälläkin olisi yksi miitistä kiinnostunut. Itsekin olen vasta muuttanut tampereelle ja mielelläni tapaisin uusia ihania olentoja :)
Voi olis ihanaa tavata porukalla :) 8.-10.11. vaikuttais minullekin sopivan :) ##mainittakoon sen verta että kovasti olen tällä sivustolla aina silloin tällöin pyörinyt ja ihmetellyt tätä uutta ihmeellistä maailmaa. ;) ..nyt viimein rohkenin rekisteröityä mukaan joukkoon, mene ja tiedä mitä kaikkea tässä voi vielä itsestään ja muista oppia :) pikkanen intopiukkanen ainakin jo minuun muutti joten jotain hyvää voi kai odottaa? :)
tervetuloa joukkoon :D mäkin täällä aina pyörin, ja viimein päätin yrittää vaikka olla sosiaalinenkin ja osallistua keskusteluun ja ehkä jopa kasvotusten :D eli 8.-10.11. saattaisin mäkin eksyä miittiin, kellonajasta riippuen... Sunnuntaina pääsisin lähinnä aamusta, eli mulle kävis paremmin pe tai la, mutta kuinka porukalle nyt sitten sattuu sopimaan... :')
Mulle käy oikeastaa koska vaan,vaikka arkisinkin koulun jälkeen. Ja joka toinen viikonloppu ei käy kun sillon mulla on mun lapsi :D
9 ja 10 päivä marraskuuta ois mulla vapaata silloin olisin mukana:)
Miltä kuulostaa jos vaikka ensin parille istuskelee johonkin ja siitä vaikka mixeihin jatkaa matkaa? Jos halukkaita on sellaiseen iltaan, vai haluaako porukka kahvitella vain?
Kovasti tuo mixei minuakin houkuttais.. Kertaakaan en ole siellä käynyt joten siinäkin mielessä hotsittais lähteä ;) Ja jos saa ehdottaa niin minusta esim se nordic gastropub vois olla kiva paikka alotteluun? :)
Täällä myöskin yks kiinnostunut miittaamaan ! Ja mixeihin olis kiva mennä porukalla, mutta myös kahvittelu käy. :) mulle sopii kaikki kolme päivää, mut pe ja la olis tietty parhaat bilemielessä. :)
Kiinnostaisi kyllä tavata ihmisiä. Mixeistä en ihan tiedä. Olen kuullut, että se olisi päiväsaikaan ihan kahvila tai vastaava, mikä olisi hyvä, koska baarit ja yökerhot eivät minua houkuttele. Minusta on vaikea tutustua ihmisiin ympäristössä, jossa soi kova musiikki.
Minusta ainakin se gastro on mukava paikka, just enempi sellaseen seurusteluun ja illanistujaisiin :) Tosin pakko myöntää, että siellä oli kiletämättä melko kova häly viime lauantaina ysin aikoihin kun alko oleen jo niin täynnä sakkia. Saludissa on super hyvää valkkaria omnomnom :P ja se ainakin vaikuttaa rauhalliselta paikalta. Sit hmm, konttori vaikuttaa kivalta paikalta, tosin voin sanoa vaan noin ikkunoitten läpi vilkastuna, sisällä kun en ole koskaan käynyt.. :)
Mutta toki mihin vaan passaa mennä :) itse olen vasta harjoittelemassa tätä viihteellistä elämää joten sikäli innokkaana aina menossa kun vaan tilaisuus tarjoutuu.. ;) ..ja yleensä ilta etenee sillä pari lasia viiniä/ limpparia linjalla :)
Täällä ois kanssa yks miitistä kiinnostunut!(:
Tosin alle 18-vuotias, että ei voi mihinkään mixeihin (kai) tai mihinkään baariin lähtee):
Mutta siis pointti, että ois kivaa miittailla ja mulle sopii vaikka arkenakin!(:
Onpa täällä taas vaihteeksi vipinää :D Kiva jos miitti saadaan aikaiseksi ja tietysti olisi mukavaa, ettei kenenkään osallistuminen jäisi ikärajoista kiinni.

Niin ja mulle saa laittaa yksityisviestiä tuolta profiilini kautta, jos haluaa jutella muutenkin kuin täällä foorumilla :)
sopisko ihmisille se 9. päivä? se on lauantai... :) ja joku hengauspaikka ois kiva, sieltä sit mixeihin ken haluaa/jos porukka haluaa :) (voisin lähteä mixeihinkin, mutta ois tosiaan kiva hengata jossain ennen sitä) Gastropub on ollut joo ihan kiva, sit O'Connell's on siitä kiva, että siellä on isoja pöytiä (kirjastohuoneessa ja tikkahuoneessa), joten vähän isompikin porukka pääsee saman pöydän ääreen sohville istumaan :) O'Connell's on siis vähän pubimainen (hyvällä tapaa) ja siellä ainakin on mun mielestä pystynyt hengaamaan hyvin :)
Ja sielä connersissahan pääsee pelaa vähän lautapelia jos porukka innostuu:) mutta kuulostaa hyvälle!
Heips :) 9.11. tuntuis passaavan myös minulle. Kummones porukka meitä olis nyt sit liikkeellä? Tarkotan kai lähinnä ikäjakaumaa ja naisten määrää ;) Minä itse olen 26.
näillä näkymin minä, 22v., mukana myös ^^ eli jos 9. päivä, monen aikaan ja missä? O'Connell's? Itse pääsisin paikalle 19n pintaan (päivälle tulikin menoa), sopisiko se myös muille?
Missäs tuo o'connels on? Minä ainakin pääsisin tulemaan siinä seittemän aikaan oikein hyvin :)
olisko se o'connells klo 19 nyt lyöty lukkoon, niin ei mee liian myöhäiseen päätös? siitä sitten voi osa jatkaa mixeihin sun muihin jos haluaa?

Itse olen ainakin mukana !
mun puolesta sovittu on, toinenkin miitti voidaan järjestää jos kaikki halukkaat ei nyt pääse paikalle ^^ (ja muutenkin voitanee järjestää toinen miitti :D) ja O'Connell's on rautatieaseman vieressä, osoite on Rautatienkatu 24. :)
Syysflunssa iski, mutta jos en ole kuumeessa lauantaina, tulen paikalle. Olen 21-vuotias :)
Hienoa! Itse en pääse ihan 19 kun on ajokauden päättäjäiset juuri lauantaina, mutta jos porukka viitsisi antaa vaikka puhelin numeroa niin saisi tietää mihin aikaa olisitte lähdössä mixeihin, jos silloin liittyisin seuraan:)
Olen 25vuotias
Mä en pääse tähän miittiin, mutta jos näitä järjestetään vielä uusia, osallistuisin mieluusti johonkin miittiin. :)
Kuinka moni tästä porukasta on tulossa 7.12 leimareiden pikkujouluihin?=D
Minä olisin ollut kovasti tulossa mutta silloin vietetäänkin äidin viiskymppisiä joten täytyy jättää ne leimareitten bailut väliin :/ Niissäkään en ole koskaan käynyt, vähän näin myöhään herännyt kun olen, hihi, tai ehkä mä taidan vielä vähän torkkua :D mutta niin siis joo, kovasti olisin ne halunnut katsastaa. Milloinhan niillä on seuraavat bailailut?

Sinne huomiseen miittinkiin olen kylläkin yhä tulossa :) Eli siis seitsemältä O'Connellsissa? :) Mitenkäs ihmeessä me aiotaan tunnistaa toisemme? :) :D
Mä saatan olla tulossa 7.12., mutta varmaksi en tiedä :) ja seuraavien ajankohdasta ei kai kenelläkään vielä virallista tietoa, mutta 7.12. varmaankin viimeistään mainostetaan jo seuraavia. :)

Ja hyvä kysymys... :D Mä ainakin pyrin paikalle viimeistään 19ksi, joten jos näette todella pitkähiuksisen, 16-vuotiaalta näyttävän tytön O'Connell'sin kirjastohuoneessa (se on siellä perällä, siellä on sohvia, tiskiltä voi kysyä jos ei ole varma), tulkaa juttelemaan/viittokaa luokse... :'D (laitan näillä näkymin farkut ja harmaan yläosan)
mäkin olen tulossa, ja mut tunnistaa myöskin nuorehkosta ulkonäöstä, hameesta ja rusetista päässä. tulen viimeistään klo 19 paikalle, mutta jos muitakin on tulossa ajoissa voisin tulla myös. :)

Eiköhän alun jälkeen helpota, kun isompi mimmipoppoo on koolla niin loppujen on helpompi tunnistaa meidän ryhmä :)
okei, hame ja rusetti ei pidä paikkaansa mutta tulen silti. :D leggins-farkut, punainen yläosa, huulipunaa ja musta tukka.
Heips, en ole varma lukeeko tätä joku vielä tänään mutta minä tuun vähän myöhässä. Vieraat lähti vasta äsken joten nyt vasta pääsen laittautumaan, huhhuh kiirettä pitää :D Mutta kohta nähdään! :)
Okei, apparently olen Eka paikalla joten kaikki rohkeasti yksinäisen rusettipäisen tytön luo kirjastohuoneeseen! :)
Ilmeisesti O´Connellsiin pääsee myös junnut iltaa istumaan tai lautapelailemaan. Mutta voisihan sen seuraavan miitin kahvilassakin pitää. :) Onkos ehdotuksia milloin porukka haluaisi kokoontua?
7.12 olis leimareiden etkot tarjolla, mut haluaisko joku miitata ennen sitä?
Heips :)

Tämä ei nyt varsinaisesti, liekkö ollenkaan, liity aiheeseen, mutta kukas se puhu mulle niistä setan ryhmistä silloin siellä edelliisessä miitissä? Olisin kysynyt, kun en sivuja ilmeisesti osaa kunnolla lukea :D, että tarviiko olla jäsen osallistuakseen nuorten aikuisten perjantai-iltoihin tai siihen ihan koukussa-käsityöryhmään? Kun Bi-ryhmässä oli erikseen maininta siittä ettei tarvitse olla jäsen osallistuakseen mutta kun ei noissa muissa siittä mitään mainita niin parempi kai varmistaa :) Vaikka olihan siellä sivulla se puhelinnumero joten vois kai sieltäkin kysyä :)

Onks teistä muuten kukaan menossa tuleviin perjantai-iltoihin tai tuonne käsityöryhmään?
Tarkoitus olisi mennä Leimareihin 7.12, ja osallistun mielelläni etkomiittiin. Mukavampi mennä Leimareihin porukalla.
Cherry: Mä sulle niistä taisin höpötellä. Ei tarvii olla mitenkään Setan jäsen, kaikki tervetulleita. (: Vois vaikka iteki lähtee käymään siellä ryhmäs joku kerta.
- - - -
Etkomiitistä en osaa tässä vaiheessa vielä sanoa pääsenkö, riippuu vähän miten noi aikataulut järkkäytyy... Mut mäkin voisin Leimareihin ilmaantua.
Laitan tän linkin nyt tähän kaikille leimareista kiinnostuneille: http://www.treseta.fi/bileet/leimarit
Hienoa! Kumpi ryhmä kiinnostais sua enempi? Vai onks siellä joku muu sellanen, johon sun tekis mieli mennä? :)
jep, mäkin saatan tulla joskus piipahtamaan perjantain miiteissä kunhan koulukiireet vähän hellittää :) ja etkoista oon kans kiinnostunut, mutta aikataulut vielä vähän auki :) (se on vähän kiire viikonloppu)
Cherry: Mua vois kiinnostaa se nuorten aikuisten hengailuryhmä. :D
Saphica: Tsemppii opiskeluihin! :)
Cadance, mennäänkö sit jo ens perjantaina? :) Vähän ehkä tyhmä kysymys viel perään - eihän sinne tarvitse varata rahaa? ;) oon nimittäin ens maanantaihin niin peeaa kun olla voi, siks pakko varmistaa :D
Morjensta kaikille! Olen tämmöinen 22-vuotias femme. Olisi kiva tutustua muihin sateenkaari-tamperelaisiin, joten intouduin nyt kirjoittamaan tänne foorumille. Mietin, josko sitä uskaltautuisi käymään myös tuolla Setan nuorten aikuisten perjantai-iltamissa. Osaako joku teistä ystävällisistä sieluista kertoa, millaista porukkaa siellä käy ja syödäänkö uuden ihmiset elävältä? Ystäväni on lupautunut kyllä tulemaan mukaani, mutta uudet ihmiset ovat silti kovin pelottavia :D

Leimareihinkin olisin halunnut, mutta olen silloin toisessa kaupungissa. Ehkä seuraavalla kerralla sitten!
Miten olisi Artturi? Sehän on ihan YO-taloa vastapäätä ja ainakin minusta se on kiva pubi.
Artturi olis varmaan joo hyvä? Monen aikaan porukka olis menossa sinne? (mun aikataulut edelleen auki, mutta varalta kyselen)
Jaaahas! Sitähän voisi ihan harkita osallistuvansa tähän miittiin, kun ei kalenterissa ole muutakaan lukemista lukuunottamatta suunniteltuna illaksi :)
Olisiko klo 20 hyvä? Artturissa siis. Hmm... millähän mä tunnistan oikean porukan, kun en ole ketään tavannut? Olen itse 160cm pitkä ja hoikka, ja mulla on pitkähköt ruskeat hiukset. Ajattelin laittaa päälle mustat housut ja turkoosin tunikan. Ja päällystakiksi varmaankin valkoisen untuvatakin, sen verran kipakkaa pakkasta on luvattu yöksi.
Jos miittailette Artturissa voisin kans puol 9 jälkeen liittyä seurueeseen. :)
Tuun kans etkoileen, lähdössä just sinne päin, pitkät hiukset ja eksynyt ilme, huitokaa jos näkyy Artturissa :'D (mullakin sattumoisin mustat housut ja jännän värinen yläosa)
Ollaan täs aika lähellä ulko-ovee, mulla valkoinen huppari ja toisella miittiläisel punaset housut.
Mites teillä jatkui ilta? Mä väsähdin aikaisin, kun jalkoja särki (tuollaista tanssimaratonia varten olisi pitänyt laittaa tasapohjaiset kengät). Mutta oli kyllä hauskaa päästä pitkästä aikaa tanssimaan oikein urakalla ja tavata uusia tuttavuuksia. :)
Väsymys täälläkin vei voiton. Lähdin kemuista joskus 1 jälkeen... Ens kerralla jalkaan hyvät kengät. :D
Ei pystyny, oli työpäivä. :<
--
Onko täällä muita joita kiinnostais nähdä Adelen elämä - leffa? :)
Ois kyllä kiva mennä se katsomaan, eli tässä yksi vapaaehtoinen mukaan :)
Onko uutta miittiä suunnitteilla Tampereelle? Kovasti haluaisin tavata uusia samanhenkisiä ihmisiä :)

Niin ja Adelen elämän haluaisin mäkin nähdä!
Tän jouluhärdellin jälkeen ois tarkotus mennä katsomaan se leffa. Mitään päivää ei olla vielä lyöty lukkoon, eli mukaan vaan essie! :)
Voi ei, haluaisin tulla koska en edes tunne Tampereelta ketään lesboa, mutta taidan olla liian ujo ;n;
Heips, seuraavat leimarit näyttäis olevan 25.1 :) Itteäni kovastiki kiinnostais mennä kun ne pikkujoululeimaritki jäi välistä, olisko muita lähtijöitä? :)
Mä oon maailman katkerin ihminen; en taaskaan pääse leimareihin. Kohta kolme vuotta oon yrittänyt päästä ko pippaloihin, mutta aina on jotain muuta menoa päällä.

Mites tuo Adelen elämä? Leffaan olisi hienoo lähtee :)
Olisko mitään muuta tapahtumaa kun leimarit? Kahvittelua tai jtn.... Muuta tapahtumaa ku sillo ei pääse puolison kanssa.
Olis kyllä kiva mennä porukalla syömään, kahville tai vaikka johonkin pubiin istuskelemaan. :)
essie: Mä kerkesin käydä jo katsomassa Adelen elämän.. tuli niin lyhyellä varotusajalla itelleki sinne meno, ettei ees tajunu tänne siitä ilmottaa. :/

Mutta suosittelen kyllä sitä leffaa kaikille kiinnostuneille. Hyvä leffa ja jaksoi istua sen 3 tuntia mukisematta. :)))
Ja oon mukana jos jotain häppeninkiä taas suunnitellaan. ^^
Heips, olisko täällä nyt sit muita leimareihin lähtijöitä? Nehän on siis nyt tulevana lauantaina :)
Sinä et mimmistiina tainnutkaan viime miitissä olla? Ootko tulossa yksin vai yhdessä jonkun kanssa? Mietin vaan kun ollaan tuon Cadancen kanssa suunniteltu ehkäpä menevämme etkoileen johonkin, esim teerenpeliin. Ihan siis ehkä pelaamaan jotain lautapeliä ja ehkä ottaan muutama, kuitenkin siis sillain kevyellä, rennolla alotuksella. Sovittiin kuitenkin, että päätetään sit huomenna kun tiedetään vähän paremmin millä fiiliksillä ollaan. :) Jos siis kiinnostaa niin saattas moinen olla mahdollista :)
Tuo kahvittelu tai leffaan meno kiinnoistais, tuonne leimareihin ku ei päästy. Olisko milloinka kukaan halukas lähteen vaikka kahville tai leffaan vaikka ens viikolla tai viikon vaihteessa? Olis kiva tutustua uusiin ihmisiin.. :)
Mut löytää qruiserista nimellä unbelebt ja fb tirja santavuori jos haluu jutella :)) käyn täällä aika harvoin kun tuppaa unohtuu
Heips :) Pitäiskö kehitellä jotain vaikka ens kuun alulle? Peli-iltaa, kahvittelua, alkoholisoituneita illanistujaisia, bailausta, jotain?
Kyllä mä olen ainakin messissä jos enskuun alussa järjestettäisi vaikka kahvittelua tai jotain siihen suuntaista. Ainakin vois kahvitella alkuun ja mennä vaikka muuteman ottamaan johonkin, hih! Jotenkin kai alkoholisoitunut ihminen olen tai ainakin siihen suuntaan melkein.. :)
Edellinen