Päivi Räsästä uhkaillaan
Niilo Räsäsen vaimo ei ole kiinnostava. Sitä mieltä.
Voi se osaa täällä kiinnostaa...
Ois parempi, että homojen oikeuksia puolustava osapuoli olisi se "järjen ääni", ja älyttömyydet jätettäisiin sinne "ääriuskovaiset ja muut hörhöt" -puolelle. Sitä mieltä itse olen. Henkilökohtaisuuksiin ei pitäisi koskaan mennä.
hyvä biisi, poliitikkojen täytyy nykyaikana suomessa tottua siihen että heitä kritisoidaan varsinkin netissä(anonyymisti jopa)
päksy on kyllä sellainen kaiken kivan kieltäjä että aika montaa harmittaa että joku voi häntä äänestää tosin puolueensa kannatus on aika lähellä 3% rajaa jonka alle jäätyään puolueen kannatus jatkaa tippumistaan. hauskaa on se että kannattivat kuten esim persut ja muu eduskunta 3% äänikynnystä ja nyt saattaa pari puoluetta jäädä sen alle :) toivonmukaan tilalle tulisi jotain ihmisläheisempiä arvoja omaavia puolueita :)
Uhkailulla annetaan vastapuolelle valttikortteja kouraan. Tuollainen ei ole meille hyödyksi.
En ottanut kantaa videoon, koska en katsonut sitä, enkä aio katsoa. En siis tiedä, josko siinä uhkailtiin taikka ei.
Vaikka olen Räsäsen kanssa eri mieltä melkeinpä kaikessa, en silti jaa puppeliassin mielipidettä siitä, että poliitikkojen täytyy tottua nettikritisointiin. Ihmisiä he ovat siinä kuin kaikki me muutkin, enkä ymmärrä miksi heillä olisi jotenkin kapeampi elintila ja velvollisuus niellä kaikki nimetön saasta mitä netissä liikkuu.
Olen taas aboan kanssa erimieltä. Minusta julkisuuden henkilön on kestettävä pilkkaa on se sitten kansanedustaja tai vaikka muusikko.
Nimerkki Joniiiii, sinulla on varmaankin perustelu tälle viimeisimmälle väitteellesi. Miksi julkisuuden henkilön on kestettävä pilkkaa? Minusta väittämäsi on outo.
Mulla ainakin meni kuppi nurin viimestään Räsäsen umpityperien ja vastuuttomien pakolaislausuntojen takii. Mun mielestä Räsäsen ois syytä vetää omat johtopäätöksensä kyvyistään ajaa järkevää ja vastuullista maahanmuuttopolitiikkaa ja erottava ministerinvirastaan.
Tarkoitin pilkalla sitä, että jos tuossa asemassa kun Päivi Räsänen on ja heittää noin kovia kannanottoja esimerkiksi tästä homokeskustelusta, niin kyllä sillon ihmisen on valmis ottamaan vastaan kovaakin kielenkäyttöä. Tämän varmasti tietävät kaikki jotka siinä asemassa on. Minusta tuntuu, että hän sen tiedostaa, mutta hänellä on niin kovat arvot, että sen takia hänelle tulee ongelmia julkisuuden ja ihmisten kanssa.
itse olen sitä mieltä että jos on tasa arvoa vastaan ja on tosi epäinhimillisiä mielipiteitä niin turha ihmetellä jos natsiksi haukutaan.
tai jos kannattaa köyhät kyykkyyn niin sitten kapitalistiksi
tai jos ajaa pienen ihmisen asiaa esim li andersson thaimaalaisia marjanpoimijoita niin sitten haukutaan kommariksi.
Noniin! Luin tuolta muilta palstoilta, että siellä on Räsäsen tausta henkilöt hakemassa videon kieltämistä! Uskomatonta! Kyllä he voivat määrittää, että muut ihmiset ovat vääränlaisia mutta kun itse saavat niittiä niin heti ollaan oikeudessa! Saa nähä miten tämä etenee...
Mun mielestä julkisessa ammatissa toimivan pitää ottaa julkista palautetta vastaan työnsä laadusta. Henkilökohtaisuuksiin menoa ei tarvi kenenkän sietää. Se tekee tositv-tähdistä harmaata aluetta monin tavoin, kun persoona on se julkinen puoli. No, niin ei kuitenkaan oo Räsäsen kohdalla.