Parikymppiset bi/lesbot pääkaupunkiseudulta HUOMIO!

Seuraava
Olipas mukavaa taas, kuusi pääsi paikalle ja pelejäkin pelattiin ainakin viittä. Uusia suunnitelmia ei vielä tehty, mutta eiköhän tässä taas syksyn mittaan taas miittailla. :)
Jay, oli kyllä kivaa jälleen. Harmi että niin moni joutui perumaan viime metreillä. Mutta me pidettiin hauskaa senkin edestä. Seuraava kerta on toivottavasti jo pian :)
Oon nyt vähä aikasessa, mutta kiinnostaako ihmisiä tuo Vinokino marraskuun 8.-10. päivä? En oo ite käyny tuolla festarilla ikinä, mutta nyt pisti silmään tuo Bye Bye Blondie -elokuva, jossa Beatrice Dalle näyttelee toista pääosaa. Dalle jäi itelleni mieleen ranskalaisesta Inside -leffasta, jossa teki aika vakuuttavan roolin. Trailerin katottuani en oo kyllä enää ihan niin innoissani, mutta voishan tuon käydä kattomassa. Pit Stop oli toinen, mikä vaikutti kiinnostavalta. Kummatki noista oli sunnuntai-iltana. Tuohonhan vois vaikka yhdistää ennen leffaa jotain syöntiä tai muuta. Ei tarvi mennä leffaan nälissään. :P
Ehkä tosiaan menee vähän pitkälle, mutta kuulostaa ihan mielenkiintoiselta. Tosin esitysaika on tuolla Bye bye blondiella melko myöhäinen (loppuen n. klo 22 pinnassa), että siihen nähden joku toinen voisi olla parempi.
Bileviikonlopusta on ollut muuten jotain puhetta. Ajankohdastakin oli esityksiä. Oma henkilökohtainen suosikkini on viikonloppu 11.-13. lokakuuta, koska seuraavana lähden syyslomille pohjoiseen. Edelleen tervetuloa kaikki uudet ja vanhat, niin miittiin kuin keskustelemaankin eri vaihtoehdoista.
Heitetään vielä se päiväkin, eli la 12.10. Kellonaika sijoittuu luonnollisesti iltaa kohden.
No minä käsitän sen tässä yhteydessä lähinnä ilta-aikaisena ajanviettona, johon kuuluu baari tai pari. En usko, että kukaan on erityisen humalaorientoituneesti liikkeellä.
Laitetaan nyt uutta kutsua kehiin. Lauantaina on siis aikomus taas miittailla. Sen verran on yksityiskohdat muuttuneet, että aloitetaan istumalla iltaa Oblivionin luona Kampissa. Aikataulu on edelleen vähän auki, mutta varmasti istutaan ainakin sen verran, että ne, joita baarireissu ei kiinnosta, voivat tuntea siltikin osallistuneensa täysipainoitteiseen miittiin. :P Tässä ketjussa ei nyt näy osallistujien todellista määrää, mutta tähän mennessä kiinnostusta on osoittanut ainakin kuusi.

En voi edelleenkään painottaa tarpeeksi, että uudet (ja vanhat) tyypit ovat hyvin tervetulleita!
Olisin mahdollisesti tulossa. Mitään varmaa en voi sanoa, koska minulla on menoa lauantaina enkä voi etukäteen sanoa kuinka kauan siinä menee.
Jep! Nyt kun tähän ei ole uusia ilmoittautunut, emme järjestä mitään kohtauspaikkaa, josta jatketaan eteenpäin. Jos tämän jälkeen uusia kuitenkin ilmaantuu, voin olla vaikka itse poimimassa porukkaa erikseen sovittavalta paikalta. Olemme liikkeellä klo 20 jälkeen. :)
Kyselläänpä taas täällä uusien tyyppien perään.

Juuri nyt ei ole tiedossa tiettyä päivää, joten kaikelle ollaan avoimia. Tuo Vinokino kolmen viikon päästä on varmaan vahva vaihtoehto, jossain välissä ollaan ehkä menossa dtm:ään ja kaikenlaista leffailtaakin on mahdollisesti suunnitteilla.

Vieläkö täällä on naamoja, joita uudet miitit kiinnostavat?
Juups, itteä ainaki kiinnostaa. Jäi vaan nolosti se pelipäivä välistä viikonlopun rientojen takia. :P Mut DTM ja leffailta kuulostaa hyvältä.
Vinokino kiinnostaa kans. Pitää sit niitä leffoja kattoa tarkemmin, jos muitaki on tulossa. Itelle kelpaa kyllä mikä vaan, mutta alustavasti itteä kiinnosti se Pit Stop ja Bye Bye Blondie.
Jeps! Vinokinossa on kyllä jees lippujen huokeus yms; uskon, että tyyppejä kiinnostaa. Dtm-keikka olisi näillä näkymin viimeinen naisten ilta pe 22.11.
mua ainakin kiinnostais lähteä VinoKinoon, ja varsinkin nuo sunnuntaina pyörivät leffat istuu mun aikatauluun loistavasti :)
Jeps, no tuo Bye Bye Blondie ei kuitenkaan välttämättä ihan mahdoton ajatus ole, vaikka alkuun pohdinkin, pyöriikö turhan myöhään. Virginie Despentesiltä olen lukenut kirjan ja sitä kautta kiinnostaa tämä elokuva. Mentäisiinkö katsomaan sitten sitä? Sunnuntaina 10.11. klo 20.30?
Jos oli jotain niitä syömämeininkejä ennen leffaa, ni voisin niihin osallitua :)
Blondie ja syömiset kuulostaa hyvältä. Mukana! Andorra teatteri on Eerikinkadulla niin oisko siinä lähellä mitään kivaa syöntipaikkaa. Ainaki Eerikin Pippuri, aina yhtä kova. :D
Hei kaikki miittailemisesta kiinnostuneet!

Tämä ketju on osoittautunut onnistuneeksi tavaksi tutustua uusiin tyyppeihin ja nykyään miittaillaan säännöllisesti ja useamman kerran kuussa. Itse ainakin olen tutustunut ihan mahtaviin ihmisiin, joiden en halua aivan heti katoavan elämästäni. Tätä tämän ketjun nykyaktiivisuus ei varsinaisesti ilmennä, koska suurin osa suunnittelusta ja sopimisesta tehdään nykyään Facebookissa. Tulen jatkossakin tiedottamaan täällä tulevat miittimme, joille edelleen uudet tuttavuudet ovat lämpimästi tervetulleita. Jos haluat osallistua aktiivisemmin miittien suunnitteluun, sinkauta minua privaviestillä, mutta myös kaikki täällä tulleet ideat huomioidaan edelleen. :)
Suunnitteilla on siis nämä miitit:

su 10.11. Vinokino: Bye Bye Blondie
la 16.11. Improvisaatioteatteri Stella Polaris
pe 22.11. dtm: L-World

En laittanut kellonaikoja, koska ne voivat vielä muuttua, todennäköisesti kuitenkin iltaan painottuen. Kiinnostuneet huutakoon hep!
Tänään tärähtää dtm:n viimeisen L-Worldin merkeissä! Meiltä on porukka lähdössä sinne klo 22 pinnassa, miittipaikan annan halukkaille privaviestillä tai maililla!
Seuraava miitti on sunnuntaina 8.12. ja siellä kokataan aasialaista ruokaa. Kaikki mukaan! :)
Ois kiva tutustua uusiin ihmisiin pk-seudulta. Oon 24v ja parisuhteessa elelen, ollaan tavallisia enemmän ja vähemmän työssäkäyviä, tykätään matkustella... :) saa laittaa viestiä ellie23vn@gmail.com
ja aasialaisesta ruoasta tuli mieleen, niin tuo toinen puoliskoni on aasialainen, ja tykkää paljon kokkailla. :)
Voi pahus, kun huomaan vasta nyt! Seuraavaan miittiin voisin tulla tutustumaan myös, jos sopii. Hommat vähenee vuodenvaihdetta kohti ja meinaa iskeä yksinäisyys.
Seuraavaan miittiin voisin minäkin yrittää tulla, mikäli vain sattuu sopiva ajankohta :)
Ajankohtia ei ole päätetty, mutta seuraava miitti on todennäköisimmin tammikuussa! Mahtavaa kun teitä on ilmaantunut tänne useampia! Sopivia päiviä saa myös pudotella, tai sitten sopimattomia, jos tammikuun aikatauluja on jo tiedossa. :) Ollaan menossa ainakin Ateneumiin, jossa on itseäni kovasti kiinnostava näyttely Järven lumo: http://www.ateneum.fi/fi/jarven-lumo Epäilemättä tehdään myös muutakin, kaikenlaisille ehdotuksille ollaan avoimia!
Oi, olisi ihanaa käydä katsomassa tuo näyttely. Pääsenkö tohon teidän miittiin mukaan, vaikka olen vasta 18? Ehdottaisin tapaamisajaksi 10.1.-14, klo 15-> Oisko se hyvä aika?
Ois tosi kiva liittyä itsekkin mukaan miitteihinne, jos porukkaa vielä mahtuu mukaan :) mitä teillä on tällä hetkellä suunnitteilla?:)
Jos saisin vaikuttaa Ateneum-käynnin aikatauluun, niin jos sinne vois mennä joku muu päivä kuin 10. tai 11.1, se lisäis mun mahiksia osallistua kyseiseen häppeninkiin.
Minuakin kiinnostaa osallistua johonkin miittiin lähitulevaisuudessa ^^ Olen 26-vuotias luovalle alalle valmistunut sinkkutyttö Vantaalta. Tuo nimenomainen Ateneumin näyttely ei kauheasti kiinnosta itseäni, mutta jos tapaaminen jatkuu sen jälkeenkin, saattaisin olla kiinnostunut. Seurailen ilmoittelua tässä ketjussa, toivottavasti tulee lisätietoa.
Hei, minuakin kiinnostaisi osallistua, jos kelpaan :)
Koska näitä miittejä järjestetään ja miten niihin voi osallistua?
Moi vaan kaikille, hauskaa kun teitä on näin paljon!

Omat aivoni ovat olleet joululomilla Lapissa, sen verran saatan perustella tätä hiljaisuuttani, mutta ehdottomasti ovat kaikki tervetulleita tuleville miiteille! Olen saanut myös jonkun verran maileja ja privaviestejä, pahoitteluni kaikille mykkäkoulun pidosta, ei johdu kenestäkään henkilökohtaisesti. :)

Täällä ehdotettiin perjantaita 10.1. Itselleni se on huono aika samoin kuin käsittääkseni monille muillekin, mutta tarjoan vastineeksi sunnuntaita 12. tammikuuta! Kuinka monelle sopii? :)
Minullekin sopii tuo sunnuntai. Huomasin, että joskus aiemmin olitte pelanneet lautapelejä - ehkä niitä voisi pelata nytkin näyttelyn jälkeen? Rakastan varsinkin Aliasta :3
Jep jep, eiköhän se se sunnuntai sitten ole. Onko toiveita kellonajasta? Meillä on tosiaan ollut perinteenä tää klo 15, miltä kuulostaa?
Howdy!

Sunnuntai muuten passaa, mutta pääsen 16:30 teatteriharkoista... Voisin liittyä seuraan sen jälkeen..? Missähän sitte mahdatte olla?
Onko vielä tarkempaa tietoa sunnuntain aikatauluista? Minäkin pääsisin tosiaan sitten illemmalla/näyttelyn jälkeen.
Klo 15 kuulostaa hyvältä. Voitaisko tavata vaikka jossain päin rautatientoria? Ja mikä voiai olla se tunnusmerkki mistä tunnistaisi että tyyppi on yksi miittiläisistä?
Milloin: su 12.1.2014 klo 15
Missä: Rautatieaseman pääovet
Muuta: Ateneumin pääsyliput maksavat 10/12€. Alennus koskee opiskelijoita, työttömiä, eläkeläisiä jne ja se luultavasti pitää todistaa kortilla. Jatketaan museon jälkeen luultavasti baariin/kahvilaan viettämään aikaa ja pelaamaan, jos löydetään jälkimmäiselle sopiva paikka. :)

Minä olen luultavasti taas ainakin 5 min etuajassa. Bongatkaa lyhyt tyttö, jolla on jylhä pitkä sarkamantteli. ;) Pinkki laukkukin todennäköisesti heiluu taas mukana. :P
No niin asiaa.
Tapaamisaika ja -paikka kuulostaa hyvältä:)
Mulla todennäköisesti on sininen hattu, vihreän värinen reppu ja beigen värinen pitkä takki. Nähdään sunnuntaina.
Voitteko sitten ilmoittaa täällä minne olette menneet iltaaistumaan niin pääsen ehkä paikalle? :) Mielellään jossakin jonne on helppo osata..
sweety: Laittelen viestiä. :) Alustavasti on puhuttu (Kaisaniemen) Iguanasta, mutta tilanne elää.

Tietysti jos täällä on enemmänkin halukasta jengiä liittymään seuraan vasta museon jälkeen, voidaan sopia jotain jo valmiiksi! Ai niin ja vielä muistutuksena, että odotamme tyyppejä 15.15 saakka, jos siis epäilet myöhästyväsi, ilmoittele niin odotellaan!
Minä pääsen siis liittymään mukaan vasta kello 16 jälkeen. Älkää siis turhaan odotelko! :D Kaisaniemen Iguana kuulostaa loisto-paikalta ja sinne on ainakin helppo meikäläisen osata.
Mä feilasin vähän ton saapumisen viime miittiin mut halusinkin kysyä milloin seuraava olis? Ois tosi kiva päästä mukaan :)
Seuraava päivämiitti on la 1.2. klo 15 ja silloin pelataan lautapelejä Kampissa taas. :) Tapaamispaikka on Tennarilla keskuksen puolella.

Ilta-aikaista toimintaa on luvassa edellisenä päivänä Bar Loosessa, jossa on keikkailta. Siitä kiinnostuneet voivat ottaa suoraan minuun yhteyttä, mieluiten profiilista löytyvään sähköpostiin, jota luen hiukan useammin kuin tämän forumin inboxia. :)
Moips!
Löysin vasta tän sivuston ja tän ketjun ja mua alko kiinnostaan noi miitingit. :)
Oisko tietoa milloin ois seuraava miittin ja minkä merkeissä? =)
Seuraavaa tapaamista ei olla vielä sovittu, mutta ideoita saa esittää vapaasti ^^
Minäkin voisin yrittää osallistua seuraavalla kerralla, kun on niin pitkään pitänyt, muttei ole aikataulu antanut myöten...
Tällä hetkellä on taas suunnitteilla joitakin uusia tapahtumia. Ainakin observatoriokäynnistä ja leffaillasta lähiaikoina on ollut puhetta ^^
Hei, olis hauska päästä porukkaan mukaan. Onko jotain suunnitelmia seuraavasta tapaamisesta? :)
Moi! Jos tänään on ilta auki, me miitataan klo 18 ravintolan merkeissä! :) Tämä miitti järjestyi vähän nopealla aikataululla, minkä vuoksi sitä ei ole täällä ollut, mutta uudet tyypit ovat edelleen tervetulleita!
Ja toinen miitti olisi nyt lauantaina 12.4. Pelaillaan taas, tällä kertaa Myllypurossa. Tarkempia tietoja saa maililla/yksityisviestillä. Tervetuloa! :)
Moi, miten menee?

40+ vasta vähän aikaa pääkaupunkiseudulla asustellut nainen haluaa saada kaikenikäisiä&samanhenkisiä hengailukavereita ja rentoa ja mukavaa menoseuraa (kahville, oluelle, piknikille, leffaan, lenkille, Tallinnaan ja sen sellaista). Onko muuten jengimiittiä missä ja milloin seur. kerran? Infoa tulemaan. Tahtoo mukaan. :)

Mulle voi laittaa yv:tä tai s.postii tulemaan awicel58(at)gmail.com
Onpa täällä hiljaista...Ei taida jengi paljon lueskella näitä sivuja kesäaikaan. No, prideviikko pelastanee. :)
Heeeei!
Vieläkö täältä löytyy miittailusta kiinnostunutta porukkaa?
Täällä olis yksi 27-vuotias tyttö, joka olis kiinnostunu tapaamaan uusia ihmisiä vaikka kahvittelun merkeissä. :)
Juu, kävin jossain näissä miiteissä mutta se jotenkin jäi. Voisi kyllä taas yrittää olla vähän sosiaalisempi.

(olen 27-vuotias Helsinkiläislesbo.)
Hei, Laitoin muutamalle yv:tä kun tämä ketju taitaa olla aika kuollut ja kuopattu, mutta jos on innokkaita tyyppejä näkemään ja tekemään jotain yhdessä muiden kanssa niin ilmoitelkaapi itsestänne. Tulin tulokseen, että eiköhän tää muihin tutustuminen vaadi vähän itseltäänkin panosta :)
Olen vähän yli kolmekymppinen nainen (joka yrittää hiljakseen selvittää identifioituuko enemmän biseksuaaliksi vai sittenkin lesboksi) ja olisi tosi kiva tavata muita pääkaupunkiseudulla. Joten jos muitakin kiinnostuneita on aktiivisena foorumilla, pistetään vain jotain miittiä pystyyn! Tai saa minulle laittaa yksityisviestiäkin, jos isommalla porukalla tapaamista ei saada aikaiseksi.
En saanut laitettua sulle Amelia yksäriä... Oon ilmeisesti ihan käsi tai sitten mun kone ei enää pidä musta. Yksi on ainakin mun lisäksi ilmoittanut olevansa kiinnostunut jonkinlaisen tapaamisen järjestämisestä. Onko jotain ajatuksia mitä olis kiva tehdä? Itselläni on aikas joustavat aikataulut ainakin toistaiseksi, eli jos vaan heti tietää, että olis joku tietty juttu mihin vois vaikka olla kiva mennä porukalla, niin laittakaa ihmeessä ehdotuksia. :)
Hmm, luulisin että nyt pitäisi yksityisviestin laittaminenkin onnistua. Mutta mitäs näitä tekemisiä nyt voisi olla... Kahvittelua, lautapelejä, sään salliessa jossain kivassa puistossa ulkoilua (kun nyt kevätkin alkaa tulla), jokin ilmainen tai halpa museo/näyttely, jokin elokuva? Noi jälkimmäiset ehkä yhdistettynä siihen että ennen tai jälkeen käy kahvilla tms. jotta voi kunnolla jutellakin. Olen kyllä avoin monenlaisille ehdotuksille. Mulla on pari-kolme seuraavaa viikkoa osittain aika kiireisiä, mutta kyllä siellä jonkin verran vapaatakin aikaa on, kun vain sovitaan.
Pahoittelen, täällä tosiaan on ollut vähän kuollutta. Suurimmaksi osaksi oltiin siirrytty tuonne naamakirjan puolelle ja sielläkin on ollut nyt vähän hiljaista. :)
Seuraava