Parikymppiset bi/lesbot pääkaupunkiseudulta HUOMIO!

Edellinen
Hei!

Päätin luoda tällaisen ketjun, kun itse etsiskelen lisää kavereita pääkaupunkiseudulta. Lukaisin läpi tuon edellisen ketjun, mutta siellä tuntui olevan aika nuorta porukkaa ja ei ihan stadista asti. Tein siis ketjun meille parikymppisille ja päälle, jotka etsivät ystäviä. Itse olen 23-vuotias tyttö.

Biletys ei ole elämässäni mikään ykkösasia (vaikka joskus sitäkin tulee tehtyä), lähinnä kaipaan aitoa ystävyyttä ja läsnäoloa, leffailtoja, hengailua koulun/töiden jälkeen yms. :) Mennään vaikka picnikille kun alkaa olla noin huikeat säät!
Tykkään liikunnasta yms.

Voidaanhan vaikka järkätä joku miitinki!
Moikka!

Musta olisi myös mukava saada uusia ystäviä Helsingistä! Olen 22-vuotias ja tykkään musiikista, elokuvista, urheilusta ja kokeilen mielelläni uusia juttuja ja harrastuksia :)
Jotenkin olisin odottanut, että enemmän ihmisiä ilmoittautuu mukaan. Missäs kaikki on? :D

Mutta hienoa Obvilion, että sinä vastasit! :)
Tässä on mulla ainakin mukavasti vappuloma, niin on aikaakin tavata.
Olen 26-vuotias yliopisto-opiskelija Helsingistä.
Tykkään eläimistä, videopeleistä, lukemisesta ja luonnossa liikkumisesta.

En kamalasti välitä ihmisjoukoista, ja viihdyn enempi museoissa kuin baareissa.
Täällä yksi 26-vuotias helsinkiläinen, joka olisi ehdottomasti mukana jos täällä päin järjestetään jonkinlainen tapaaminen. Piknik kuulostaa hyvältä :)
25 ja vantaalainen, en kyllä itsekään pistäisi pahakseni uusia naamoja elämässä. Piknik kuulostaa hyvältä minunkin korvaani. :)
Hienoa! Täällähän alkaa olla ihan kivasti porkkaa. :) Onko kellään ehdotuksia päiväksi ja kelloajksi ja niin edespäin?
Mulle käy nyt hyvin laaja-alaisesti eri päivät, mieluummin ottaisin, että joku toinen ehdottaisi jotain ja tarkistaisin, onko vapaana.
Miten ois perjantaina iltapäivästä/alkuillasta, jos sattuis paistamaan arska? Tai la-päivällä?
no täällä olis 21v helsinkiläinen :) vaikee pariin lauseeseen itsetään mitään kertoa mutta no, mua kiinnostaa musiikki hyvin paljon, tykkään nähdä kavereita, hengailla vaan jossain tai käydä baareissa yms. välillä oon vähän ujo näkemään uutta porukkaa netistä, mutta on sitäkin kokeiltu ihan hyvin tuloksin :)
Miten olisi vaikka lauantaina kello: 15? Paikkana vaikka rautatieaseman pääovet näin alkuun ja siirrytään siitä sitten johonkin mukavampaan paikkaan keskustelemaan.

Itse aion olla paikalla. Tulkaa sitten ne jotka pääsee. :) Olen pieni ja tumma ja todennäköisesti mulla on on päällä maastokuvioiset housut. :)
Joo, voisihan sitä liittyä seuraan. Ja tuo lauantai on ihan jees. "Pieni ja tumma" pätee minuunkin, tosin pienuus lähinnä pituusmielessä. Vaatetuksesta en osaa tässä vaiheessa sanoa vielä mitään, helpoimmalla varmaan pääsen kun sanon pyrkiväni femmeen. Lauantaiksi on luvattu pilvistä, saapa nähdä, tuleeko vettä niskaan. Mennäänkö fiiliksen mukaan vai suunnitellaanko jotain tarkempaa ohjelmaa?
Minä ajattelin, että mentäis fiiliksen mukaan. :) Toki voi miettiä joitain paikka ehdotuksia jos on jotain minne haluaisi mennä.
Kerkesin jo sopia muuta lauantaille päivälle, mut saatan liittyä seuraan vähän myöhässä jos vielä ootte liikkeellä :)
Hei! Täällä yksi 26-vuotias vantaalainen tyttö, joka voisi myös liittyä seuraan huomenna. :)
Moikka. täältä ilmottautuu kans 22v vantaalta.

Mulla on 4v tyttö, elelen hänen kanssaan kahdestaan ja olisin niiin onnellinen jos tutustuisin samankaltaisiin ihmisiin. :) Eli miitteihin en välttämättä pääse ellen saa lapselle juuri silloin hoitajaa mutta ainakin näin netin välityksellä olisi mukava tutustua näin alkuun!

:)
Ei ole täällä herännyt keskustelua sen edellisen miitin jälkeen, kiinnostaakos väkeä nähdä uudestaan? :) Ja vaikka muitakin, joille edellinen ajankohta tuli turhan äkkiä?
Kyllähän nuo miitit kiinnostaisi. Edellinen meni tosiaan päällekkäin jo sovittujen menojen kans, mutta kunhan ajankohta passaa niin kiinnostaisi tulla paikalle.
Ite tulee aika paljon reissailtua tuonne heinäkuun puoliväliin asti ja varsinki viikonloput on aika varattuja eli mulle melkein paremmin sopii arkipäivät. Mutta eiköhän näitä miittejä myöhemminki oo tulossa, jos ei nyt justiin pääse.
Ilmoittaudun joukkoon iloiseen! Reippaasti päälle parikymppinen bi Helsingistä. Hyvin sosiaalinen kunhan alkujäykkyydestä pääsee ensin ohi, eläimet ovat enemmän tai vähemmän elämäntapa ja tykkään jossain määrin urheilusta. Jos joku uusi miitinki järkätään, hyppään mielelläni messiin, vaikka nyt sitten olisikin joku yksittäinen tapaaminen :) Koskaan ei voi olla liikaa kavereita!
Itse en ole heinäkuussa paikalla, mutta muuten käy melkein milloin vain. Mietin, tarvitseeko näitä sen syvällisemmin järkkäillä, jos tavattaisiin vaan säännöllisesti ja ne tulisivat, jotka pääsisivät? Kuka pääsisi esim. tänä viikonloppuna, la, su?
Otsikko puhuu parikymppisistä. Paheksutaanko 38-vuotiasta joka saattaa joskus yrittää mukaan? Tuntuisi niin pöhköltä lähteä huutelemaan erikseen kokoon tätiporukkaa.
Minulla ei ainakaan ole mitään sitä vastaan, näkisin otsikon lähinnä ohjeellisena. :)

edit. Saman näkisin koskevan myös nuorempaa väkeä! 20 ei taida olla mikään ikäraja ja baarireissut tuskin ovat keskeisessä asemassa, että aivan hyvin alaikäisetkin voivat liittyä seuraan, jos haluavat ja muille sopii!
Athenen ehdotus säännöllisistä tapaamisista kuulostaa hyvältä. Itse en pääse tänä viikonloppuna, mutta pitää katsoa sitten niitä myöhempiä miittejä.
Säännölliset miitingit kuulostaa hyvältä, mutta mullekkin tämä viikonloppu tuli vähän äkkiä. Ensi viikonloppuna voisin päästä mukaan :)
Okei, josko se olisi sitten ensi viikonloppu? Päivä? Viimeksi oli tosiaan lauantaina ja klo 15, se taisi olla ajankohtana ihan hyvä kaikille.
Lauantai klo 15 kuulostaa oikein hyvältä ainakin omaan korvaan. Olisiko kohtaamispaikka sama, kuin edellisellä kerralla näyttäisi olleen, elikkäs Rautatieaseman pääovilla?
Jep jep, no jos jollekin muulle kuin minulle käy niin lyödään tämä sitten lukkoon. :) Eli la 8.6. klo 15 rautatieaseman pääovilla, tulee ken pääsee (ilmoittautumiset äärimmäisen suotavia, jotta tiedetään odottaa). Ilmat jos jatkuu tällaisinaan, allekirjoittanut on hyvin luultavasti hameessa tai mekossa, mahdollisesti gootahtavana. Kaikki mukaan vaan! :)
höhlä, juuri taas sopivasti lauantaina matkaan Helsingistä Tampereelle, kun joku jaksaa tällaisen järjestää.

mutta jos näitä miittinkejä vastaisuudessakin on, niin ehkäpä uskallaudun joskus mukaan? taidan sopivasti istua myös ohjeeliseen ikähaitariin :)
23-v Helsingistä ilmoittautuu lauantaiksi mukaan, jos miitti järjestyy! ^^
Oi että kuulostaa kivalta! :) Mulla on tälle lauantaille jo muuta menoa mutta ens kerralla haluan olla mukana :)
En valitettavasti pääse tällä kertaa mukaan, mutta voisin liittyä seuraan taas joku toinen kerta. :)
Aion olla paikalla. Olen se pätkä, jolla on siniset caprit ja punanen tukka. :)
Kolme tyyppiä meillä hukassa, kolme läsnä. Siirrytään Lasipalatsin eteen katsomaan sambakulkuetta. Mulla ruskea mekko ja pinkki laukku. Mentiin siis tähän daVinci-ravintolaan, luultavasti tullaan olemaan tässä hyvän aikaa. Tervetuloa! :)
Tuli varsin yllättävä käänne päivään enkä siis päässyt/pääse tulemaan tällä kertaa. Pahoittelen, että nyt vasta pääsin ilmoittamaan ja toivottavasti seuraavalla kerralla pääsen mukaan!
Moikkamoi! Täällä kirjottelee 17 -vuotias (kohta 18) tyttö espoosta! Elikkä en ole lesbo/bi oikeastaan vaan tälläinen sinkku hetero. Minua on aina kiinnostanut kokeilla naisen kanssa harrastaa seksiä ja niimpä ajattelin jos täältä sattuisi kiinnostuneita löytymään ,kun tosiaan mistään deittipalstoilta ei löydä kuin feikkikäyttäjiä! Etsin lesbo/bi/hetero naista pääkaupunkiseudulta Espoo/Helsinki/Vantaa/ jne.Tottakai minuun voi muutkin tulla tutustumaan,mutta mieluiten vain kaverimielessä sitten jos tuo toinen juttu ei kiinnosta! Minuun voi ottaa yhteyttä vaikka KIK incaaaaa tai sähköpostilla incaaa@live.fi niin jutellaan lisää!
Kivaa oli lauantaina, käytiin istumassa terassilla ja mentiin katsomaan sambakulkuetta. Pari asiaa huomattiin, jotka olisi hyödyllistä ottaa seuraavalla kerralla huomioon; se, että pitäisi olla joku tunniste, jotta ihmiset osaisivat suunnistaa oikeaan miittiporukkaan, ja se, että pitää olla joku määrätty aika, minkä jälkeen ei enää odoteta tulijoita (ellei erikseen etukäteen pyydetä).

Mites seuraava? Kiinnostaako porukkaa nähdä vielä ennen juhannusta? Sen jälkeen itselläni käy vähiin ajankohdat, joina miittaileminen sopii, ja tosiaan heinäkuun ja elokuuta puoliväliin asti en ole sitten paikalla ollenkaan.
Jaha, elvytetäänpä nyt tämäkin. Vieläkö tyypeissä on kiinnostusta miittailla näin alkavan syksyn kunniaksi?
No mikäs siinä. Ensiviikonloppu on aika bukattu mulla, mutta sitten jo helpottaa. :)
TOKI vanhemmatkin ihmiset on tervetulleita. Kun kirjoitin tuon "parikymppiset" niin tarkoitin sen lähinnä suuntaa antavana. :)
Okei, no olisiko porukalla saumoja tulla esim. ensi lauantaina 31. päivä?
Pitäisikö tuota sitten miitata kuitenkin, vaikka tähän ei sankoin joukon ole väkeä ilmoittautunutkaan? Sen verran, että tiedän varata ensi lauantain, oltiin me sitten kahdestaan tai jos vaikka useampia intoutuisikin saapumaan?
ilmottaudun mukaan miittaaman, tosin sillä varauksella että joudun viimeistään kahdeksaksi poistumaan paikalta...
Täällä olisi yksi innokas tulossa mukaan, jos miitti vaan toteutuu. Tuo lauantai sopii hyvin. Oletteko jo päättäneet mihin aikaan nähtäisiin, missä tavataan ja millä tuntomerkeillä porukka pukeutuu?
Nonnih, tulihan sieltä sitä jengiä! Laadiskelin tässä aikaisemmin yhteenvetoa miittikuvioista:

Milloin: la 31.8.2013 klo 13 HUOM! PÄIVITTYNYT AIKA!
Missä: Rautatieaseman pääovet Kaivokadun puolella

Lisää: Odotamme ihmisiä 13.15 asti, josta lähdemme etenemään senhetkiseen fiilikseen soveltuvaan paikkaan. Erotan porukkamme muista ovilla kupeksijoista ripustamalla sateenkaaren väreissä olevan kukkaketjun kirkkaanpinkkiin laukkuuni. Pyrin olemaan paikalla viimeistään 12.55.

Tuota sateenkaaritilpehööriä saa tietenkin toteuttaa muutkin. :D
Ai niin ja vielä se, että käykö muille tuo klo 15? Se on ollut meillä vakioitumassa, mutta tietenkin mahdollisuus muuttaa, jos ei sovikaan.
Mä en sittenkään välttämättä pääse tuolloin.. Ellei sitten aikasemmin tavata esim kello 1 jo?
Jep, yhdeltä siis, päivitin ylös vielä, niin on joka paikassa oikea aika. :)
Hei! 21v. ilmoittautuu mukaan, jos suinkin kouluhommilta ehdin hengähtää edes muutaman tunnin! Ja hmm..eiköhän jotain sateenkaarenväristä härpäkettä löydy...
Jos löydetään jotain musiikkiin tai liikuntaan liittyvää tekemistä, niin sen parempi - mut turhaan nirsoilemaan, kaikki käy.^^
Olipa kiva nähdä, sai siitä Luomuksestakin mukavasti lisäsisältöä miittiin. :)
Niin oli! Ja kun alkujännityksestä/kankeudesta päästään, niin eiköhän ole entistä hauskempaa:) Pian taas uusiks^^
Lauantaina oli puhetta, että mentäis seuraavassa miitissä kokeilemaan kiipeilyä pasilan boulderkeskukselle. Aattelin ehottaa sunnuntaita 15.7, oisko tää ok ihmisille? Ja tietysti mukaan on tervetulleet kaikki uudetkin tyypit, jos vaan kiipeily yhtään innostaa :)
Oli kiva tapaaminen, otetaan ehdottomasti uusiksi! Jäitte kyllä muut paljosta paitsi kun ette tulleet Puksu Festareille kuuntelee räppiä ja tekee graffiteja :P Koira sai odottaa ruokaa hetken kauemmin...

Mulle sopii hyvin boulderointi 15.9., kun ei ole sunnuntaisin onneksi töitä.
ai siellä ois päässy tekee graffiteja! kai te ees teitte ne oldskoolisti jonkun pankin seinään?

ja boulderointi 15.9 kuulostaa hyvältä!
Muuten, jäi häiritsemään, kun kaikkien etunimet jäi vähän epäselviksi...........:)
Jaha, lopulta pääsin tännekin! En ole tuota boulderointia koskaan kokeillut, mutta olisihan tuo mukava tavata taas tyyppejä. :) Ajankohta kuulostaa ihan hyvältä.
Eli siis kaikille uusillekin tiedoksi tosiaan, että su 15.9. läjähtää boulderoinnin eli seinäkiipeilyn merkeissä! (josta allekirjoittaneellakaan ei ole oikeastaan mitään hajua)

Stormatkaapa joku sopiva kellonaika, iltapäivästä joskus? Ja miittipaikka? Lunttasin netistä niin mulle ainakin ulkopaikkakuntalaisena on niin jokeripaikassa, että kai sinne pakon edessä osaisi, mutta olisi jees, jos miitattaisiin vaikka Pasilan asemalla?
Nähdään vaan Pasilan asemalla. Miten olisi esim. 13.00 pääovien edessä? Se kiipeilypaikkahan on Pasilan Cave ja kyllä, sinne voi olla vähän vaikea löytää kun on aika hyvin jemmattu sinne raiteiden keskelle ;)

Boulderointi sopii sitten ihan kaikille ja tarkoitus on pitää hauskaa eikä tehdä mitään yltiöpäisiä urheilusuorituksia. Toivottavasti saadaan uusia tyyppejä mukaan ja iso porukka kasaan. Nimet pitää tosiaan vielä opetella. Unohdin ne viimeksi saman tien, ajatuksen kun vähän harhailivat x)
Millainen vaatetus tuonne muuten kannattaa varata? Pikkumusta ja korkkarit? ;) (suomeksi: onko housujen joustavuudella yms. urheiluominaisuuksilla väliä, laulanko lähtiessäni Dingoa, "on pillihousuni haaroista ratkenneet")
Hmm. Oman suuren yhden kerran boulderointikokemuksen mukaan sanoisin, että jotkut peruskollarit ajaa asemansa aika hyvin, pillifarkut ei ehkä niinkään. Tuommoset urheiluvaatteet, missä nyt ihminen yleensä vaikka pelaa sulkapalloa tai vaikka vähän venyttelee käy varmasti :) Ja jos omistaa jotain arvokkaita liikuntavaatteita niin kannattaa muistaa, että sitä magnesiumia löytyy sitten joka paikasta. Paljon. Ainakin omat mustat housut näytti tosi hienolta viime kerralla.
Joo, joku rento/joustava pukeutuminen on oikein passeli! Kengät saa vuokrattua cavelta. Ekakertalaisille kenkävuokra on ilmanen ja muille 3e. Ja muutenhan toi hupi maksaa 10e, et varautukaa siihen! Nähdään sunnuntaina :)
Mä oon niin flunssainen, että kiipeilemään ei oo tänään asiaa. Pitäkää hauskaa :)
Noniiiin, boulderoinnista selvittiin hengissä ja ehjinä, eli kunnialla. Samalla reissulla tuli rapsuteltua athenen eläinlaumakin. Seuraavaksi kerraksi pähkittiin lautapelaamista mun huonekaluttomassa lukaalissa. Vieläkö sunnuntai 29.9 kelpaa? Varatkaahan kalenterista ja kellonaikoja saa ehdotella! Mukaan te, jotka ette kiipeämään päässeet ja edelleen ovat uudet ihmiset myös tervetulleita, me ollaan kaikki hirveän mukavia :) Koira-allergisille antihistamiinit mukaan tai saatte siedätyshoitoa. Mietin että jos tavattaisiin vaikka tennarin etuovien edessä, niin voisin siitä sitten ohjata oikeaan osoitteeseen..
Näin alustavasti kuulostaisi, että tuo 29.9 olis eka miitti, joka passaa omiin aikatauluihin. Pistän siis ainaki itelle ylös ton päivän. Kaiken lisäksi tykkään tosi paljo lautapeleistä, joten tuo sopii paremmin ku hyvin.
Olipa taas hauskaa. Lihakset tosin vähän huusivat pari päivää kiipeilyn jälkeen. Kiitos athenelle kun päästi meidät kämppäänsä. Kivoja kisuja ja koiruus. Joo, mulle sopii tuo su 29.9. Ajalla ei oikeastaan väliä, kunhan ei ihan aamusta ^^''
Jea, hauskaa oli, tulkaahan toistekin rapsuttelemaan koiraa. ;) Ja joo, tuo 29.9. kuulostaa ihan buenolta. Haittaisiko teitä muuten olla liikekannalla vähän myöhemmin, mun päivä käynnistyy viikonloppuisin niin kovin myöhään. :D Tuntia, kahta myöhemmin, klo 14 tai 15?
29. päivä kuulostaa hyvältä, vähän myöhemmin aloittaminen myöskin erittäin hyvältä :)
Myöhäisempi ajankohta sopis paremmin ku hyvin, että varmasti pääsee paikalle. Näillä näkymin en herää kovin aikaisin sunnuntaina. :P Eli tuo kahden kolmen aikaan vois olla jokseenki inhimillinen.
Saavun taas paikalle omahyväisenä kuin silakka ehdottamaan, että kellonaika on 15. Lauantaille ilmeni fuksiaiset, uusien opiskelijoiden täyteenjuottopäivä, joten olettaa sopii, että meikäläisellä menee myöhään. Kello kolme helähtää sunnuntaiaamun fiiliksiä empatisoivan korvaan kauniimmalta.
aika kova luotto fuksiaisista selviämiselle. Respektiä siitä athenelle, kellonaika on hyvä :)
Joo, tennarilla tarkotin tennispalatsia. Ja ne etuovet, jotka on siinä kassojen vieressä, kampin keskuksen puolella.
Hei noista peleistä! Multa löytyy siis alias ja vaikka se onkin maailmankaikkeuden hauskin lautapeli, niin muitakin pelejä voi tuoda mukanaan.. Voin myös napata lainaan trivial pursuitin tai monopolin (tai visaisen koiratietopelin), jos niille löytyy halukkaita pelaajia. Ilmottakaa huomenna viiteen mennessä jos haluutte niitä pelata!
Oma kokemus Monopolista on, että peli kestää jumalattoman kauan, mutta kiva pelihän se on. :) Trivial Pursuit on jees ja koiratietopeliinkin meiltä varmaan löytyy osanottajia. :P
No iteltä löytyy ainakin Menolippu Pohjoismaat (muistaakseni siinä voi kyllä olla max 4 pelaajaa), Red November (juopuneet tontut yrittää pelastaa uppoavaa sukellusvenettä), Carcassonne perusversio, Kaleidos ja joku peli, jossa kootaan saaria palasista, vähä sama idea ku Carcassonnessa. Noista Kaleidos on tosi helppo oppia ja ryhmässä hauska. Red November on kans huippu ja siinä voi olla useampi pelaaja. Se on sinällään helppo, mutta pitää ehkä sääntöjä kerrata hetki. :P Siinä tuntuu aina olevan joitain pikkujuttuja säännöissä, joita ei muista. Mikä ei kyllä oo pelaamiseen sinällään vaikuttanu. Voin kyllä ottaa jonku nuista mukaan esim. Kaleidos ja Red. Lauantaina menee näillä näkymin myöhään, joten tuo pelien tuonti lisäis vaan paineita päästä ylös sunnuntaina. :P
Sitte taitaa vielä löytyä jotain Fluxxia tai muuta pikkupeliä. Ei muista kaikkia, pitää kaivella kotona. :P
jos sulla on sabbat toi Red, niin ois kiva päästä kokeilemaan sitä. se on yks harvoista peleistä josta oon kuullu pelkkää hyvää.
Ei mulla sitte mahtunu laukkuun mitään ylimääräistä, joten tuokaa vaan niitä pelejä jos löytyy!
Jees, no mää otan mukaan ainaki Redin ja varmaan lisäksi Kaleidosin. Iteltä löytyy kans Trivial Pursuit, niin voin ottaa senki mukaan, ku oblivionille ei mahtunu. Se on ainaki perushelppo ja kaikille tuttu.
Toki!

Varmaan kannattaa tässä vielä protokolla kerrata, eli huomenna 29.9. klo 15 Tennispalatsin Kampin keskuksen puoleisilla ovilla ja ihmisiä odotellaan 15.15 saakka. Ollaan kiva akkalauma ja meidät tunnistaa jo siitä, mutta varman päälle pelataksemme annan vielä omat tuntomerkkini, eli mitä todennäköisimmin maastokuvioinen takki, kirkkaanpinkki laukku ja enemmän tai vähemmän nuutunut olemus yllämainituista syistä.

Pelejä mulla ei ole kuin pari korttipakkaa, mutta ihan kivasti noita näkyy ihmisiltä muutenkin löytyvän. :)
kuumeetta. taidan sittenkin mennä lääkäriin enkä tulla tartuttamaan teitä tähän tautiini :(((
Sori! Tuo ajankohta oli sittenki liian aikanen myöhään menneen lauantai-illan jälkeen.
Edellinen