Tampereen ihanaiset

Seuraava
Heippa!
Tääl ois kans yksi 24w kiinnostunut tulla miittinkiin, ja ensikertalaisena!
Joten miten toimitaan?:)
Toi 25. päivä klo 18 kuulostaisi tosi hyvältä (muutkin tosin käy). Kävisikö tämä kaikille? :)
Juu, sopii mullekin 25. päivä klo 18. Missäs tavataan? Mietin et jos huono sää, oisko joku kahvila yms. :0)
Adelaide: Ei se sen kummempaa ole kuin sovitaan joku ajankohta milloin & missä nähdään ja porukka sit saapuu paikalle. Viime kerralla syötiin ja jutskailtiin, sellasta rentoa hengailua se oli. :)
Heippa! Itse en pääse tuolloin tiistaina, mulle olis paremmin sopinut 24pv maanantai. Mutta mikäli tiistai sopii paremmin muille, niin täytyy sitten osallistua joku toinen kerta. :)
Okei hienoa:) mulle sopis mainiosti 25 päivä klo:18:) olen ainakin mukana.
Jos mennään johonkin kahvilaan, niin käykö Linkosuon Siilinkari? Se olis auki yhdeksään.
Jos Siilinkariin ollaan menos, niin miekin tuun. Tosin mun täytyy lähteä jo 19:40 linkalla takaisin, kun asun Ikaalisissa.
Siilinkari kuulostaa hyvältä. :) Onko siellä jotakin maamerkkiä mihin vois jäädä odottelemaan muita? En ole siellä aiemmin käynytkään.
Jatkoko tytöt vielä jonnekin matkaa tai iltaa kun lähdin omia menoja hoitaa?:)
Jatkettiin Cafe Europaan. Kiitos vaan tasapuolisesti kaikille kivasta miitistä! :)
Niin ja kiitoksia minunkin puolesta:) Oli oikein mukavaa tutustua uusiin ihmisiin toivottavasti nähdään vielä toistekkin...
Laitan nyt viestiä tänne, jos joku haluaa lähtä samoihin kekkereihin meidän kanssa. :) Elikkäs, ollaan parin lepakkolaaksolaisen kanssa menossa lauantaina Mixeihin. Tarkempaa aikaa ei vielä tiedetä, vähän sen mukaan mennään mikä aika sopii kaikille parhaiten. Muita innokkaita lähtijöitä? :0)
Great! Mukava kun pääset Adelaide. :)
Mihinkäs aikaan porukka haluaa kokoontua? Itsellä ei ole tiukkoja aikatauluja tälle illalle.
Mulle käy kaikki, kotona kumminkin käyn kun töistä pääsen... Täytyy kattoo tätä keskustelua nyt tänään mihin kellon aikaan päädytte:)
Likat hoi, alkaa tulla kiire päättää paikka ja aika? Vai oletteko jo päättäneet?
Joo, ajateltiin jos tavattaisiin taas siinä Linkosuon Siilinkarin edessä klo 22. Ehditkö sä siihen? Kaikki muutkin ovat tervetulleita! :)
Kerkeen varmaan tuohon 22 jälkeen, mut jos joku pistäis numeroo niin saisin teidän kiinni ku olisin tulossa? Muuten eksyn:D
Onko tiedossa uutta miittinkii tässä lähiaikoina, olisin meinaan kiinnostunut tulemaan mukaan? Jos on niin miten olis ens kuun puolella? :D
Minen oikein ole vielä perillä siitä, kuinka näissä jutustelu-palstoissa tulee toimia joten pahoitteluni mikäli teen jotain ihan kamalaa ja väärää kun linkittelen, mutta törmäsin tuolla myös toiseen ketjuun jossa jotain Tampereen miittinkejä suunniteltiin ## http://lepakkolaakso.net/keskustelu.php?act=rthrd&grpid=24&thrdid=14288

Kuten tuolle linkittämälleni palstallekin kirjotin, olis varsin ihanaa osallistua moisiin miittinkeihin, toivottavasti suunnitelmat on yhä pitäviä! :) vaikka uskaltaakohan sitä edes mukaan lähteä.. jaiks ;)
Mietin tässä vain kuin olen tämmöinen tosi poikamainen tyttö niin pitävätkö naiset sellaisesta vai mikä on se unelma "nainen"? Toivottavasti ei hirveen tyhmä kysymys ollut :)
Minävain: eiköhän jokainen ole aivan yhtä tervetullut, femmeistä poikamaisiin ja butcheihin ja kaikki siltä väliltä (ja kaikkien rajojen ulkopuolelta) :) eli rohkeasti mukaan ^^ mitä tulee kysymyksen taustalla piilevään kysymykseen "millaisista naisista naiset pitävät" - vastaus monen keskustelun pohjalta on, että jokaisella on yksilölliset makunsa ;)
Kiitos vastauksesta :) oon tässä miettiny ku tääl pk.seudul tuntuu hieman olevan sellanen käytäntö et lesbot käyvät toistensa exiä läpi (ystäviä keskenään kaikki), miten voit sit löytää sellasen kumppanin joka ei olis jo jonku ystävän ex? Pienet on piirit kyllä täällä suunnassa ja ehkä kaikista pahin on poikamaisen väliset kisailut mikä saa aineski mut nauramaan no ehkä myös se kun itsellä vähän enemmän ikää ku näillä muilla sitten :) ei oo vielä kyllä semmosta femme lesboa tullu mua vastaan täällä, aika huono on tarjonta :)
Onks täällä aina näin hiljasta vai olenks minä vaan väärässä paikassa? :/ ;)
En tiiä, joskus täällä on vähän taukoa ja joskus täällä on kauheesti hulinaa(:
Suomi24 on aikalailla kokoajan hulinaa, mutta siellä voi saada helpommin vähän negatiivista kommenttia. Itse olen kokenut lepakkolaakson paljon mukavammaksi paikaksi <3
On meitä täällä sit näköjään ainakin kaks, johan sekin on huomattavasti parempi kuin yks :) juu se suomi24 vaikuttaa olevan reippaasti aktviisempi, sitä ei auta kieltää, kurja vaan tosiaan kun voi sitä lokaakin niin herkästi niiskaansa saada :/
Cherry ja Riippukeinu: huomannut kans saman, täällä on välillä pikkuisen hiljaista, mutta onneksi sitten taas keskustelu välillä vähän vilkastuu... :')
Minävain: harmi jos on kapeat tarjonnat, mutta uskon että sopivan seuran löytäminen on vain ajan kysymys :) tosin toi kaverien exien läpikäynti taitaa olla paikassa kuin paikassa vähän hankalaa - piirit kun on pienet. Mutta hakeutumalla aktiivisesti useampaan porukkaan ristiin menemisiä voi jossain määrin välttää, jos jaettu historia häiritsee liikaa... Vai mitä mieltä muut on?
En oleTreelta vaan jyväskylästä mutta käyn vähintään kerran kuussa treella. Olen 33v bi nainen ja haluisin tutustua muihin samanhenkisiin. Tuntuu että täällä jyväskylässä on paljon vaikeampi löytää samanhenkistä porukkaa. Meiliä saa laittaa suski80@outlook.com jos joku haluaa :D
Seuraava