Tampereen ihanaiset

Edellinen
Olen aika uusi kaapista tulija, joten lenteleekö Tampereella muita lepakkoa kun tämä yksilö olisi vailla seuraa. Vertaistuki helpottaisi tätä uutta tilannetta, vaikka naisen kosketustakaan en laittaisi pahitteeksi...
Heipä hei, itse olen 18 ja tosiaan myös Tampereelta. Löytyiskö ketään kiinnostunutta vaikka mesessä rupattelemaan? :)
Tampereella asustelen minäkin. Laita yksityisviestiä, jos olet vielä juttuseuraa vailla.
Tällä olisi myös yksi tyttönen Tampereen seudulta kaikenlaista seuraa vailla. :) Tajusin tuossa eilen että Leimarit olisi tänään, en ikinä ole ollut kun vähän ohi ovat aina menneet. Onkohan sinne mahdollisesti ketään menossa? Tai ketään jotka ovat olleet, mitä siellä tapahtuu ja onko kuinka porukkaa? Ajattelin ehkä rohkaistua ja lähtä paikalle, mut se ikuisuuskysymys ja kriisi eli mitä panna päälle!? :D
Niin ja jäipä laittamatta et laitelkaas ihmeessä viestiä! :) ja sekin jäi että ikää kohta puoleen 26.. Ihan kaikki saa kyllä yhteyttä ottaa, ikä on vaan numero! :)
Mulle kanssa saa laitella viestiä ja mesessä olen myös valmis rupattelemaan, ja ihan livenäkin olis kiva ihmisiä tavata, vaikka ihan kavilla tai muuten vain jossain. Oon 24 vuotta... :)
Näyttäydyttäköön tässäkin ketjussa: Olen sarjassamme Tampereen seudun myöhäisherännäisiä luokkaa bi (tai siis aina olen itseni bi:ksi tiennyt, mutta nyt vasta suon itselleni enemmän vapauksia sen suhteen, vaikkain kaapinovi on korkeintaan raollaan). Taustalla somaa heteroelämää ja rippeet siitä (mm. lapset). Ikää kertynyt kolkyt ja risat.

Seksuaalisesti rennon vinokas seura on vähissä. Siispä olisi loistavaa tutustua uusiin ihmisiin kivan yhdessätekemisen, kreisibailaamisen jopa älyllisen kanssakäymisen merkeissä.
Ja samoin teen minäkin. Täällä on tainnut olla pääsääntöisesti hiukan nuorempia tre alueen ihmisiä. Olen tällä hetkellä todella itsensä kanssa "pihalla" oleva myöhäisherännyt ja nykyisin bi:ksi itsensä määrittelevä. Tämän mahdollisuuden löysin itsestäni vasta pari vuotta sitten. Eräs ystäväni tosin sanoi minulle ettei koskaan ole pitänyt minua täysin heterona. Heh olis voinut kertoa sen minulekin.... mutta tässä ollaan nyt, pihalla!
Teillä jollain ei ole julkista profiilia joten ei oikeen viestiä voi lähetellä.. tai sit mää taas en vaan osaa.. :D Mites onkos tampereen ihanaisia liikenteessä Tampereen yössä tänään?
Täällä olis yks bi-tsipukka tampereelta ja ikää on 21v :) melkein kaikki tuttavuudet on heteroita joten uudet tuttavuudet on enemmän kun tervetulleita :)
Oi, täällähän on useampi seuraa vailla... Itsekin kaipailen uusia tuttavuuksia joiden kanssa jutustella ja hengailla. :0) Leimareissa oli ainakin viime kerralla tupa varsin täynnä!
Joo tuntuu meitä löytyvän! :) Oli Leimareissa tosissaan hyvin väkeä, oikein jonottaa piti vaikka luulin että suht hyvissä ajoin paikalla olin, nytpä tietää paremmin jatkon kannalta.. :D Oli kyllä hurjan hauskaa, kiva uusi kokemus ja varmasti olen jatkossa aina paikalla!
Täältä löytyy 17wee likka ihan treen vierestä B-) mää ainakee voisin lähtee joskus kahveelle jos ois mahku :)
sj mää ainakee voisin tulla rupattelee :3 uudet tuttavuudet on aina paikallaan :3
Tampereen naiset. Olen 23-vuotias, en luokittele tai lokeroi, mutta rehellisesti pidän naisista. Ja mulla on liian vähän homo-kavereita. Tai, tiiättehän, ois hauskaa viettää enemmän aikaa heterovoittoisten piirien ulkopuolella. Haluan tutustua uusiin ihmisiin, käydä ulkona ja uusissa paikoissa. Vanhaa kunnon kahvittelu/kaljottelu/miksei ruuankin ääreen -tyyppistä toimintaa. Ei tän homman pitäis tän hankalampaa olla, eihän? Joko mennään? Onks tää viesti sallittu? t. nimim. jännäkakkahousussa
Täytys vaan ryhtyä tuumasta toimeen ja järjestää miitti, missä vois tutustua muihin. Oisko innokkaita paikalle tulijoita? :)
Jos tää jatkuu näinkin vilkkaana niin meillähän on miitti pystyssä heti ens vuoden lopulla :D
Ja kun kaikki ei mahu kerralla paikalle, niin joudutaan jakaan porukka kahtia ja järjestään toinen tapaaminen heti perään keväälle 2016..

Ei vainen. Koitetaan vaan pinnistellä jotakin aikaseksi. Hyvinkin vois sovitella lepposaa illanistujaista jossain rennonletkeessä kahvilassa/kapakissa.
Huumorintajua, ihanaa. Jos se "ens vuoden lopun" tapaaminen toteutuu, niin voisin ilmoittautua siihen...

Oikeesti, olis kiva tavata ihmisiä mutta jokin se vaan estää. Eiköhän meistä jokainen sen jollakin tavalla tunnista. Mun mielestäni toi jokin kahvila yms. vois olla ihan hyvä idea...
Haha. Näin monta viestiä jo yhen päivän aikana! What is happening!

Eivvaa, mä olisin ainaki mukana. Sivusta pidemmän aikaa seuranneena pakko sanoa, että tän foorumin toiminta on jotenki vähän semmosta ettei nimimerkkien takana luuraavista tyypeistä ole minkäänlaista käsitystä. Joka taas johtaa ehkä siihen, että mieluummin tapaiskin ihmisiä kasvotusten, eikä istuis kotona päivittämässä selainta kun ei täällä mitään oikein tapahu.
Vähän äksöniä havaittavissa! :D Kahvilamiitti vois olla ihan turvallinen vaihtoehto. Ja sitten se kaikista kinkkisin miten sovittaa aikataulut yhteen, niin että mahollisimman moni pääsis paikalle.. Itsellä aika joustavat, illat pääsääntöisesti vapaita ja tolleen. :)
No joo yllättävä piristyminen täällä näköjään tapahtui.. :D Ehdottomasti mukana jos jotain saadaan säädettyä kokoon! :)
Tässähän jo siilmät väsyy lukea tällästa määrää tekstiä!

Mutta ette kyä tapaa ilman mua! Mä lupaan olla se hankala, jolle ei mikään esitetty aika sovi... Mä ehdotan arki-iltaa (ke 10.4.?) ja toisaalta vois olla kiva mennä vaikka syömään. Olis tekemistä samalla, ettei mee lasinpohjaan tuijotteluks.
Hih, mä oon niin mukana, koska tää on vaan niin nähtävä... katsotaan mitä saadaan aikaan. Mulle sopii ehdotettu aika ja ylipäätään myös melkein mikä vaan, kaikki on järjestettävissä!
No nyt mäkin lupaan olla hankala, vaikkakin toi 10.4. olis ironisen sopivaa kun on exän synttärit niin mulla taas arki-illat on hankalia. :( oikeestaan tiistai olis ainoo millon ei oo muuta. Siis joka viikko pääsääntösesti. Töissä n.16:00 saakka eli mä en ennen kuutta oo Treella mitenkään. Toki yks lepakko ei tapulia tyhjennä, et voitte tavata ilman muakin :D
No, itseasiassa mäkin huijasin. Tän siitä saa kun ei avaa kalenteriaan lähtiessään sopimaan asioita.

Eli keskiviikko on mullekin nou nou, mutta ehdotan sitten vaihtariksi sitä tiistaita 9.4.? Sit olis Ihaallakin saumat päästä. Niin ja mulla :D

Jatkoajatuksena oon miettinyt, että olisko Amarillo hyvä/huono/out of the question? Siellä olis tilaa - koska paljonhan meitä ulee ;) Sit siellä lista on varmaan semikelvollinen useimmille. Lisäksi keskeinen paikka on plussaa. Eli kompromissimesta. Muitakin ehdotuksia - varsinkin hyviä - otetaan vastaan.
Paikka sopii mulle, samoin päivä. Ainoo mitä tässä jäin miettiin, on parkkipaikka. Itse kun en asu Tampereella niin joutuu aina hetken miettimään :)
Koskarin parkkihalli on helppo ja lähellä. Kohtuuhintanenkin. Tietty siinä kulmilla katuparkissa taitaa alkaa oleen ilmasta parkkeerata jo kuuden jälkeen. Sit on itetty uus hiano Hämppi. Tosin aika sikahintanen.
Mä vähän luulen, et päädyn siihen koskariin, sinne ainakin osaan ja siä on tilaa :)
Määki voisin ehkä olla kiinnostunut tulemaan. Oon tätä keskustelua seurailu, vaikken oo mitään aiemmin kommentoinukkaan. Olis kiva tutustua ihmisiin. Olen siis myös tampereelta ja 21 v. Teen vuorotyötä että voi olla hankaluuksia... Mutta näillä näkymin luulen että voisin päästä ehdotettuna tiistaina. :)
Mullekin sopii ehdotettu tiistai vielä paremmin kuin keskiviikko ja miksei sitä syömäänki vois lähtee. :)
Juuu voisi sopia tännekin tuo tiistai kun vaan ylös laittaa ja muistaa.. :D Paikkakin on jees, ainakin helppo tulla ja eiköhän sieltä listalta kaikki jotain löydä. :)
Laskelmieni mukaan meitä olis ainakin kahdeksan tuloillaan! Aivan loistokasta! Saadaan aikaiseksi hyvät porinat ja jos ketä/keitä ujostuttaa niin ainakin masut täyteen :)

Ei Amarilloon varmaan tiistai-illoiksi pöytävarausta tarvii tehä? Tällä hetkellä ainakin näyttäis olevan tilaa. Jos näyttää siltä, että maagillinen 10 hengen raja rikotaan, niin ehkä sitte. Uusia ilmoittautujia mukaan vaan!

Ja siis paikkahan olis tää: http://www.amarillo.fi/ravintolat/tampere/amarillo-tampere/ (kartta!). Etelästä tulevien helppo tulla motarilta suoraan Viinikan liikennesolmusta kaupungin sykkeeseen ja seurata Koskikeskuksen opasteita, Amarillo löytyy siis ko. kiinteistöstä. Lännestä ja pohjosesta valitsisin Hämeenpuisto-Ratina -reitin. Idästä nyt pääsee montaakin reittiä, kunhan keskustaan vaan tähtää. Kadunvarsiparkkeja ja Koskarin/Hämpin hallit löytyy välittömästä läheisyydetä. Ei montaa sataa metriä joudu käveleen kuitenkaan, vaikka mihin jättäis autoa (siis siellä suunnalla).
Mä haluan myös! Haluan tutustua muihin pihalla tai jo sisällä oleviin ja saada vertaistukea :) Laskekaa Amarilloon yhdeksäs melko pihalla oleva bi mukaan
kiva päästä tapaan uusia ihmisiä.. :) Ootan innolla... :D Toivottavasti en oo ainut joka on ihan intopiukassa, mut taitaa itelleni paikanpäällä iskee ujous.. :/
Mä ootan kans innolla, kun ei täällä oikein tää keskustelu viriä! Olis niin kiva tutustua uusiin tyyppeihin :)
Tämä on niin julkinen paikka, ettei oikein tule kirjoiteltua kuin ympäripyöreitä... Mut miittiä odotellessa. Kivasti porukkaa jo tulossa. Kaikki kynnelle kykenevät mukaan vaan! :))
Mitenkäs me sitten tunnistetaan toisemme tiistaina? Mietin tässä vaan että jos sitä tyrkkää ittensä vaikka väärään porukkaan niin se saattaa olla noloa.:))
Samaa olen miettinyt minäkin. Pystytäänkö me sopiin jotain? Tai edes osa meistä, kyllä muut sitten keksii sen "lauman" joka siellä on. Tuskin siellä hirveen montaa naislaumaa samalla on.
Mä voi tuoda leikkilepakon pöytään. Vitsi vitsi! Yks vaihtoehto on neilikka rintaan, mut ehkei sekään. Mä voin koittaa olla tapojeni vastaisesti ajoissa ja ottaa meille ison pöydän. Todennäköisesti siis olen se periheteron näköinen nainen joka hermostuksissaan räplään puhelinta yksin isossa pöydässä. Voidaan me tietty tehdä tällä revohkalla jo pöytävärauskin (Lepakko)Laakson nimellä ja sit jokainen voi vaik kysyä tarjoilijalta pöytää. Mitäs sovitaan? :D :D
Tottakai! Mukaan vaan!

Hiano homma, tälle meetingille näyttää todella olevan tilaus!
Kauhee yleisöryntäys, kohta joudutaan hommaamaan huvilupa ;)
Laittaisko kaikki tänään Amarilloon tähtäävät vielä kuittauksen tulostaan. Täällä kun on niin epäilyttävän hiljaista... Ei viitsisi pitkästä matkasta turhaan lähteä jos kaikilla onkin astetta parempaa tekemistä.
Ite oon pitäny hiljaiseloo ku mietityttää rahatilanteen vuoksi toi ulkona syöminen. Emmä jotenki.. kehtais tulla vettäkä sinne vaan lipittää.
Mitenkäs muuten karttaohjelma antaa Amarillon sijainniks paikan aika kauas koskarista?Ei näytä Ilveksen Amarilloo siis. Nimim. Kohta on kiire =D

p.s. koskarissa olis toi Daddy's Diner missä on kans kohtuu hintasta ruokaa ja ihan ok valikoima ainakin allekirjoittaneen mielestä.
En pääse ehkä lähteen..... :( :( Google maps ainakin löytää Amarillon oikein. Sitä vastapäätä on Ahaa-teatteri.
  • 57 / 137
  • 69shotsofgasoline
  • 9.4.2013 16:09
mäkin haluaisin juttuseuraa :o haluisko joku pistää viestiä jos kiinnostaa?
Tulossa, jos sinne on siis tulossa muitakin? Pääsen lähtemään hml:sta n. klo 17!
Oon tulossa myös! Jos rahatilanne on huono voihan sitä ottaa jonku alkuruokalistalta tai jälkkärin, ne ei kai oo kovin montaa euroo? Ellei sitten tili ole ihan nollassa. :)
hei apua oon taala jo. Oonko eka? Istun taala oikeeta reunaa, aika peralla. Pinkit hiukset ja keltanen paita!
hei apua oon taala jo. Oonko eka? Istun taala oikeeta reunaa, aika peralla. Pinkit hiukset ja keltanen paita!
hei apua oon taala jo. Oonko eka? Istun taala oikeeta reunaa, aika peralla. Pinkit hiukset ja keltanen paita!
No hyvä että joku tunnistettava on paikalla! Mä oon tapojeni mukaisesti vähän myöhässä..
Joku saa napata mut aulasta mukaansa,silmät täys hiekkaa enkä nää mitään.:D
aa sori paivittelin tata puhelimella katoin et oliko tullu uia viesteja ni taa lahetti ton uudestaa. :D
Mä oon niin kateellinen. Jätin tulematta yllättävän ohjelmamuutoksen takia, meinasin et kerkeisin tulla myöhässä moikkaa teitä mut nyt kello onki jo kaheksan. Toivottavasti teillä oli ihanaa :') Ja jotain tällasta tapahtuu uuestaan pian ja joku leikkii munki kans!
Olipahan lystiä! Niin pal kauhiast sai nauraa. Kiitos! ..ja anteeksi! :D :D
Kiitos kovasti! Mulla oli ainakin hauskaa.:D voidaan järjestää uus miitti niin lupaan et muutkin saa puhua.:D :D

P.S. Nimi vissiin unohtu jo kun ei löydy facesta.:D eikä pysty täältäkään postia laittaan.:) ni,et oisin lisänny muuten.:)
En löydä minäkään eli ei sitten tässäkään päässä pysynyt... mutta kiitos, naurujooga on parasta. Koskas päästään katsastetaan ne "ansat"?
Eli joku siis poisti profiilinsa heti miitin jälkeen.:D pitäskö ne ansat virittää eka?:D
:D Korjasin asetukset niin et pitäis kyllä ihan haulla löytää! Saadaan sit joku ansa-ryhmä kasaan kun löydätte ;) Mä tarvin vähän lautaa, mutta rakennuspuuhat alkaa kyllä ensitilassa!
Seuraava tapaaminen onkin siis käsityöteemalla, kun askarrellaan jokaiselle oma lepakonPÖNTTÖ. (Ken sitä ansatarkoituksiin käyttääkään, ei ymmärrä sen alkuperäistä viatonta merkitystä).
Kuulosti kyllä viattomalta. =P Ei kai sitä ansana käytetä, mut jos joku nyt EKSYY sinne niin... =D
Uutta tapaamista vois kyllä suunnitella kun ei tiä kauanko sen toteuttamiseen menee :)
TADAA!! Uusi miitti sovittu!

Eli seuraavan kerran tapaaminen on sovittu Koskipuiston Rossoon (Tre) ke 22.5. klo 18.

Kukaan seitsemästä ensimmäisellä kerralla osallistuneesta ei ole ehdottomasti kieltäytynyt osallistumasta.
Eli vähintäänkin kohtuullinen kokemus lienee ollut ;)

Ketä meitä siis oli? Sekalainen seurakunta eri tilanteista, lähtökohdista, ikäryhmistä ja puheliaisuustasoista (tsihihiii).
Tällä kertaa ollos seurakunta vaikka vieläkin laajempi ja hersyvämpi! Siis sinä seutukunnan naispuolinen
sateenkaariedustaja: tule, näe, koe ja viihdy. Pukukoodi: vapaa. Suuntautumisen eksaktius ja ehdottomuus: vapaa.
Tarkoitusperät: vapaat. Keskustelun aihepiiri: vapaa. Ei oo pakko olla vapaa, tilaisuus on avec.
Ehdottomasti mukana jos vaan vapaata aikaa liikenee! :) Näkeekö tän porukan siinä Rosson pihalla vai pitääkö arpoa mihin tyttöporukkaan liittyy :D
Illan kohokohta on tietty pöytäarpajaiset! Aikaisin tipunen pöydän nappaa ja loput tulevat sitten kiusaantuneina ja epävarmoina pälyilemään suunnille. Remakka naurunhörähdys vastaukseksi varovaiseen tiedusteluun "oonkohan mä nyt oikeassa paikassa..." on vastaus siitä, että olet löytänyt oikean seurueen :D
Lupaan yrittää uskaltautua kanssa mukaan, jos ei mitään akuuttia estettä tietty tule! :)
Mahtuuhan sinne, vallataan koko ravintola! Mitä uskaltamiseen tulee, niin uskalla vaan! Kun tulet sinne niin huomaat että meitä on todella monenlaisia naisia siellä.
En kumminkaan uskaltanu tulla! Mutta hei, tosi hienoa, että ootte tälläsen miittijutun järkänny. Toivottavasti sitten ensikerralla ei niin paljoa ujostuta ;)
taas meinaa Tampere olla vähän turhan hiljainen tällä rintamalla. onko täällä muita käyttäjiä täältä alueelta ollenkaan online vai jäivätkö jo kesälomalle netistä? laittakaa viestiä mulle ja pyytäkää ulos! :)
Koskas on seuraava miitti? Olisi kiva tulla tutustumaan! :) Ai niin, olen 25v. Tampereelle palannut tyttö.
Ei oo porukka lyöny lukkoon mitään tiettyä miitti päivää. Ehdotuksia kehiin! :0)
Edellinen