Nuoria tyttöjä?

Meillä on kaks kattia, toinen on syöppö ja toinen muuten vaan hullu. Ihania molemmat <3 Kissat on arvaamattomia ja ne tietää mitä ne haluaa, ihanko mie
mulla on koira nimeltä viivi ;P sellane aika pieni labradorinnoutaja ja söpö ku mikä :P hei muigelit aattelin tossa et ku ny loppuu noi koulut ja näi nii olisko tossa kesällä joku tapaamine ? esimerkiks jossai koskenrannas tai sillee :)?
Taapaaminen kulostaa kyllä hyvältä idealta Pimu. Nyt vaan järkkäämään sellasta. :D Itse en varmaan uskaltaisi tulla silti...
Kuulostaa pelottavalta tuo tapaaminen.. En kuitenkaan haluu jättää väliin :D
no tavataan jossai yleisel paikkaa johon löytää helposti. joskus kesäl vois järkätä jotain?
On, mut mun mielestä parempi ois joku sellanen johon ei olisi pääsymaksua, ettei jäis kellään rahasta kiinni. Esim mentäis vaan porukal johkin puistoon ja kaikki tois jotai ruokaa?
Joo toi kuulostaa hyvältä &#9829; Mutta aika lähelle juna-asemaa joooko nii en eksy :D
Tosiaan raha on aina pienoinen ongelma. Nyyttäri piknik kuulostaa hyvältä.
Saattaisi olla munkin kannalta toteutettavissa, jos tosiaan olisi juna-asemaa lähellä :)
Ainiin tuo tekee ton tolle sydämelle: &#9829; :(
Puhukaa ihmiset! Tarkastan joka päivä onko kukaan kommentoinu mitään :DDD
Mitään hianoa keskustelun avausta en osaa tehdä. :D Mutta voitte vaikka kertoa millasessa talossa asutte. XD Tääl on omakotitalo...
Varmaan pitäisi löytyä joku (Tampereella asuva), joka uhrautuu ja rupeaa järjestämään, tai lähinnä ehdottamaan päivämääriä :D
Heii! Tääl ois 16v bi-tyttö Etelä-Suomest. Haluisin tutustuu toisiin bi-tyttöihin et jos vaik mesee sais juttuseuraa ainaki näin aluks ja jos vaa onnistuis ni ois kiva nyt kesäl päästä näkee myös ihan liven.;) Sinkku oon täl hetkel. Ihastun yleensä aina naisellisiin tyttöihin, mutta samapa tuo minkälainen tyttö oot. Kaipaan juttuseuraa, joten lisätkääpä vaan rohkeest :)

sulokalevi@hotmail.com
Täällä ois 15-vuotias lesbotyttönen Turusta :3 Tajusin suuntautumiseni lopullisesti joskus pari vuotta sitten, ko näin unta jossa suutelin yhtä kaveria. Kyllä mä olin asian jotenkin tiedostanut jo aiemmin mutten ollut hyväksynyt sitä, ton unen jälkeen tuli sellanen olo että ei jumankauta pakko se on myöntää.
Oon 15-vuotias bi-tyttö Tampereen alueelta :----3
Hih, miten musta tuntuu et oon taas pisin täällä, multa pituutta löytyy sellaset 176cm--- enkä kyllä tykkää olla pitkä koska lyhyemmät ihmiset on sulosia :D
Tulinpaha vaa tsekkailemaa et mitä täältä löytyy.
lyhet ihmiset on siis söpöjä :3? Mulla pituutta 162cm ku just tänää mitattii :D! Toki olis kiva olla pikkasen pitempi ku tulee aina nii lyhyt olo.. :D
lyhet ihmiset on siis söpöjä :3? Mulla pituutta 162cm ku just tänää mitattii :D! Toki olis kiva olla pikkasen pitempi ku tulee aina nii lyhyt olo.. :D
lyhet ihmiset on siis söpöjä :3? Mulla pituutta 162cm ku just tänää mitattii :D! Toki olis kiva olla pikkasen pitempi ku tulee aina nii lyhyt olo.. :D
Apua eikai niin äkkiä? Koko heinäkuu ainaki minulla ihan täynnä... :/
argh, että toi kännykkä vittuili näköjää ku se lähetti viime mun viestin 3 kertaa..! :DD tälläne pikku tyttö :3......
Oon tätä keskustelua seurannu jo kauan aikaa, mutta jostain syystä vasta nyt uskalsin tänne rekisteröityä. Ja asiaan, olen 97-vuosimallia oleva lesbo/enimmäkseen hameväestä kiinnostunut bi, en ole ihan varma, ja asustelen Tampereen lähellä. Oon varmaan tämän paikan lyhyimpiä, kun pituutta löytyy vaan 157 senttiä:---D No onhan se kiva olla lyhyt, jos lyhyitä pidetään söpöinä, mutta hauluaisin kyllä sellatteet 10 senttiä enemmän pituutta, etten ois ihan niin kääpiö:--)
Uusimaalla 14v tyttö, vähän päälle 175cm pitkä, perushoikka bi-tyttö kaipais vähän juttelu seuraa. Nykyään vähän enempää tyttöihin päin kääntynyt (pojista saatu tarpeeksi). Ikäisekseni ainakin omasta mielestä melko "kehittynyt", että ihan pikku lapsena en pidä itseäni. (: Itselläni tummat hiukset (perus pitkät, ei lyhyet, eikä pitkät), vihreät silmät ja pukeudun aika keskiverrosti (en mitenkään feminiinisti, mutten maskuliinisestikkään) s-posti johon voi laitella viestiä on vrl10560@hotmail.fi sitä kautta voin antaa sitten vaikka oman mesen tai facebookin.
Niin eihän mitään miittiä oo pidetty? :o
ihan vaan et voisin itekki yrittää päästä jos en nyt oo viel missannu sitä :-----)
Täällä -95 syntynyt lesbotyttö Oulun alueelta. Olen tyyliltäni hyvin tyttömäinen, ja harrastan kuvataidetta. Olen hieman ujo persoona, joten on mukavaa, että löytyy paikkoja joista saada tukea!
Ei oo vielä mitään miittiä ollu.. Kukaan ei oikeen oo ilmottanu haluavansa järjestää sitä :D
Hei starlit, minäki olen ujo ja tyttömäinen ja harrastan kuvataidetta &#9829; Meen justiinsa sarjakuvalinjalle opiskelemaan.
Okaaai, ehkä vielä jonain kauniina päivänä joku innostuu järjestämää meille miitin :D
Mä oon myös vähän ujo, koen sen kyllä ittelläni jonkinlaisena ongelmana koska on vähän vaikee antaa ittestään oikee kuva aluks.
Nyt seuraan muiden keskustelunavausyrityksiä :D Millasesta musiikista tykkäätte? (bändit/genre)
Aikatarine, minäkin olen moneen kertaan katsellut erilaisia kuvataidelinjoja lehdistä, kuulostavat todella mukavilta!
Itse kuuntelen vähän mitä sattuu, mutta eniten K-poppia ja elektronista musiikkia.
mulla menee vähän kaikenlainen musiikki, ehkä enimmäksee sellanen pop/hiphop; rihanna, nicki minaj, eminem ym mut varsinaista yhtä lempparii mulla ei oo :D
Ite kuuntelen rockia, alternativee ja metallia.
Tai no okei, pystyn kuuntelemaa musiikkia yli genrerajojen jos se on surullista :-----)
tää keskustelu on ny vähä jotenki kuivunu :o mut nii mä täs mieti et joku miitti ennen ainaki jouluu olis ihan helkkarin hyvä meinaa :)!!
Itselläni toi musamaku kallistuu enemmän tonne vähän raskaamman musiikin puollelle:---3 Kuuntelen lähinnä metalllia ja rockia, ja voin mä muutamia lempi bändejä mainita:P Avenged Sevenfold nyt on ehdottomasti yksi parhaista, ja muita hyviä mitä nyt kuuntelen ovat Arch Enemy, A Day To Remember, Bring Me The Horizon, Bullet For My Valentine, Dead by april, Disturbed, Rammstein, Paramore, Slipknot, Guns N' Roses, Five Finger Death Punch, Eisbrecher, Hollywood Undead, Iron Maiden, Metallica, Turmion kätilöt, Rise Against... Tuli tossa nyt pari:---D
vittu paramore on vitun hyvii!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P Playing god on yks niistä parhaista..<3
björkin all is full of love on ihan hiton hyvä!!:P<3 en ees tiiä miks mut se on vaa jotenki..nii :D
_Deathbat_
Täähän oli jo tiedossaki mut meillä on kyllä suhteellisen identtiset musiikkimaut :D Tää on harvinaista
Joo Paramore tosiaan on hyvä... ja Hayley :----3
L-i-s meillä tosiaan on aika identtiset musiikkimaut : D Itekkin tykkään surullisesta musiikista, jostain syystä en vaan voi sietää iloista musiikkia:--)
Ei sitä tapaamista tuu koskaan olemaan jos kukaan ei ees käy täällä.. Ite mielelläni järjestäisin sen jos olisin vähä vanhempi ja jos uskaltaisin :D
oon niin kutsuttu ysinelonen nuorneito pohojois-savosta. tunnustampa tuota homoseksuaalista identiteettiä. ilmoittaudun vähän hassuna ja oikeestaa ujona tyyppinä. tykkäänn kovastikovasti kuvataiteilusta, käsitöistä/kankaista/näpertelystä/yms. ja ja niin no musamaku on sellanen perus "mikä kuulostaa hyvältä" ja nyt fiilis on sellanen että kirjoitan kirjekamuhaku palstalle, mutta eihä siinä. Ois kiva saada juttuseuraaa (: JA vou täällä on paljon nuoriii tyttööiii/naisiii!
Örm örm..tulen ny tänne härsimään ihmisiä. Ja potkimaan tätä threadia eloon. Ja kyllä, härsiä on sana x'3
Mut siis, min oon -96 syntynt naaraspuolinen otus, ja sateenkaarikansalaiseksi tunnustaudun :'3
Ja jutustelu kanssaihmisten kans on aina mukavaa ^^
..mm, mukavaa tosiaankin, et täält löytyy samaa ikäluokkaa olevia hyypiötä. Ei oo nii yksinäine olo :''3
Oon nyt siis uus täällä. Oon 16v tyttö oulusta ja jotenki en vaan tunnu löytävän täältä kovin paljoo kavereita. Mun kaverit on kaikki jotain ihan muuta ku heteroita, mutta silti on vaan tosi vaikeeta löytää omanlaista seuraa. Oon aika jätkämäinen ja ihan avoimesti ulos kaapista tutuille ja perheelle. Paheekseni tunnustan kiinnostuksen itseeni vanhempiin mikä ei kovin hyvä juttu välillä oo. Saa ihan rohkeesti laittaa viestii jos haluu muuten vaa jutella tai jtn :)
Hei misut.
Oon -94 bi tyttö porin lähettyviltä ja toivoisin saavani jonkin näköistä
seuraa. Ihan vaan kahville tai juttelemaan. Olis kiva tutustuu toisiin "saman tyyppisiin"
Oon semmonen n.164cm pitkä ja ns. keskikokosta mallia :3
Laita viestiä ni mennään joskus kahville ;)
Ainoo pyyntö olis et älä nyt kolmee päätä pidempi oo ettei iha megafonia tartte mukaan ottaa!
Seki on vaa pyyntö eikä vaatimus...
-94 tyttö Porista huomasi viestisi :)
Kaffeseuraksi voisin ilomielin tulla! Pituutta 164 ja malli keskikokoinen myös - mites tässä nyt näin kävi? :D
Leopardi;jos juttuseura vaan kelpaa niin täältä löytyy tämmönen kohta 17-v tyttö lapista. :) Harrastuksina mm. teatteri ja musiikin intohimonen kuuntelu.
Leopardi;jos juttuseura vaan kelpaa niin täältä löytyy tämmönen kohta 17-v tyttö lapista. :) Harrastuksina mm. teatteri ja musiikin intohimonen kuuntelu. (Tuli näköjään tuplana, puolustaudun sillä että olen vielä uusi täällä :D)
jyväskylä ilmottautuu ^^ 19v ja pituutta löytyy muidenkin takaa :3 saa tulla juttelee (:
Näköjään tänne ei ole kirjoitettu vähään aikaan, mutta -98 tyttö etsisi (aluksi ainakin) seuraa skypeen/sähköpostiviestittelyyn ja ehkä myöhemmin voitaisiin tavata "oikeasti". S-posti-osoitteen saa lisätä ja laitella viestiä ( Iwyann@hotmail.com ) Laitattehan jotain sähkäriä ennenkuin lisäätte? Ja asun hesassa, niin olisi kiva saada ihan helsingissä asuvia kavereiksi ;)
Moikkamoi! Täällä kirjottelee 17 -vuotias (kohta 18) tyttö espoosta! Elikkä en ole lesbo/bi oikeastaan vaan tälläinen sinkku hetero. Minua on aina kiinnostanut kokeilla naisen kanssa harrastaa seksiä ja niimpä ajattelin jos täältä sattuisi kiinnostuneita löytymään ,kun tosiaan mistään deittipalstoilta ei löydä kuin feikkikäyttäjiä! Etsin lesbo/bi/hetero naista pääkaupunkiseudulta Espoo/Helsinki/Vantaa/ jne.Tottakai minuun voi muutkin tulla tutustumaan,mutta mieluiten vain kaverimielessä sitten jos tuo toinen juttu ei kiinnosta! Minuun voi ottaa yhteyttä vaikka KIK incaaaaa tai sähköpostilla incaaa@live.fi niin jutellaan lisää!
hei! täällä koht 17v homotyttö etelä-suomest kaipailee juttuseuraa. tykkään valvoa myöhää ja tutustua uusiin ihmisiin. mul on tummanruskeet pitkät hiukset ja vihreet silmät. oon melko pitkä 178cm. sinkku olen myös. ottakaa musta rohkeest selvää! oon ihan tutustumisen arvonen:)

lisäilkää: nothingthatmatters@hotmail.com
Heipsan!

Turun ympäristöstä 17 vuotias (heinäkuussa 18 vuotias) poikalikka. Pituutta jotain 170, tosi lyhkäset hiukset (sivusiili molemmilla puolin) ja ihan mukava, rento ja syvällinen tyyppi.

Kaipaan sellasta ihan tavallista keskusteluseuraa, ehkä kokemuksiakin lisää ja sitten tietenkin kun Pori Pride on 19.7 (mun synttärit) ni sinne jotain porukkaa seuraksi! :)

Tsekatkaa mun qruiseri jos kiinnostaa enemmän, nimimerkki: anski
Ja laittakaa viestiä :)
Jaa, että nuoria tyttöjä.. No täällä on juuri rekisteröitynyt -94 syntynen Jämsässä asuva juuri valmistunut talonrakentaja. Epäilisimpä olevani yksi näistä 'poikamaisista'.
Meikäläiselle saa laittaa viestiä tai sitten, että minä laitan viestiä.. Mutta olisi kyllä hauska jutella ja tutustua ja ehkä tavata.
Rakastan elokuvia, joten en pistäisi pahakseni, jos saisin viedä jonkun neitokaisen elokuviin :)
Täällä -99 syntynyt poikamainen lesbo vailla seuraa Vantaalla :) kaveripiiri koostuu pelkästään heteroista ja ois kivaa päästä puhumaan jonku samanlaisen kanssa :)
Heeipsain! tähäki tyttelii saa ottaa yhteyt. (: Oon -97 syntyny ihmine etelä-suomest ja haluasin iha vaa juttu kaverii täst lähelt joka olis samaa ikäluokkaa (: joten rohkeest vaa jutustelee ;D voi lähettätää tänne viesti tai laittaa sähköpostil (: margaretha@windowslive.com
Täällä olis kans -94 syntyny lesbotyttö. Asun tällä hetkellä ulkomailla, mutta muutan kyllä Suomeen takasin piakkoin. Olis kiva saada juttuseuraa "samanlaisista" bi tai lesbo tytöistä =) olis hauska tutustua ja ehkä lopulta tavatakin! Iällä ei oo väliä kunhan nyt olisit vähä lähempänä mun ikää kun peruskoulu ikää : ) Oon tämmönen koira- ja eläinihminen, harrastan lenkkeilyä ja tykkään kuunnella musiikkia. Laita viestiä tänne tai sähköpostiin ellinen10@suomi24.fi
tre:n seudulta nuori tytteli, spämmään ny kaikkial et ees joku huomais :D iha tavaline mut ei tavaline kuitekaa :D
Miu, -97 turkulainen minä täällä. En tosin aivan tiedä, miksi sen kerron, mutta kerronpahan kuitenkin. Olen vähän vieraskammoinen, mutta totta kai saa yrittää tutustua jos tahtoo c:
Heissan Eläväinen! Olisi mukavaa ihan vain jutustella jonkun kanssa kaikesta maan ja taivaan välissä. Olen sinua nuorempi, asun Turussa myös, ja miuta kiinnostaisi yrittää tutustua. Ihan vain päätäni selvitelläkseni ja tutustuakseni uusiin ihmisiin.

Pistä toki mailia tulemaan! Tungen tänne pin-koodin turvin joten en voi yksityisviestiä tai muuta vastaavaa lähetellä. Ja muutkin mielellään alle kuusitoistavuotiaat tyttöset, jos rupatteluhetki indentiteettikriisisen kasvissyöjävarhaisteinin kanssa kiinnostaa, niin viestiä vain tulemaan. maailmaonkivapaikka@gmail.com
Mooi oon 98 bi vantaalt ja ois kiva tutustuu kamujen mukaan olen mukava ja hauska ja ilopilleri välillä myös hieman ujo,mutta jos kiinostaa ota yhteyttä sähköpostitse :)
Heips, olen 19v bi-tyttö rovaniemieltä. Vaikka keskustelu aika vanha, ni olis silti kiva saaha juttelukaveria:). tikkunekku__@hotmail.com
Kohta 20v tyttö lapista:) juttuseuraa kaipailisin. Ois kivaa tutustua uusiin mukaviin ihmisiin !!:)
-93 hiljattain (itselleen ja parille kaverille) kaapista tullut aika femme naisenalku helsingistä, laita meiliä tulemaan lintulapsi@gmail.com jos kaipaat juttuseuraa :)
Moi! Juuri kaapin periltä kömpinyt luuranko haluaisi kovasti tutustua uusiin kiinnostaviin tyyppeihin! Ikää löytyy 24 vuotta ja kotipaikkana savonsydän Kuopio. Naisellisuus on se mun juttu ja kovasti olen myös kauniiksi kehuttu. En välttämättä etsi mitään deittiseuraa, mutta tarvitsen ystäviä joille voin tunteistani avautua ja joiden tiedän ymmärtävän minua sellaisena kuin olen! Rohkeasti nyt viestiä tulemaan niin päästään tutustumaan! Osoite on just.awesome1990@gmail.com.
18vee, turun seudulla asusteleva bi-tyttö tarvitsis samanhenkistä juttuseuraa. Oon ihan kiva :) tämän loistavan ja pitkän esittelyn rohkaisemana viestiä heti s-postiin lapsivesimeloni@hotmail.com :3
Heippahei vaan taas :D Oon muutaman kerran aiemminkin laittanu viestii tähän ketjuun muutama vuosi sitten. Oon siis täyttämässä marraskuussa 18v ja toivoisin jutskailuseuraa :>
Oon bi, mutta viimeaikoina on alkanu tuntuu siltä ettei pojat enää olleskaan kiinnosta. Ehkä siis lesbo? En osaa sanoo viel varmaks :D Käyn täällä tooosi harvoin joten jos jotain kiinnostaa jutskailla niii
kikkailkaa KAPTEENIX
Tosiaan, asustelen kanta-hämeessä, nii ois kiva jos oisit myös näiltä alueilta nii voitais nähäkkin :)
Yks Kotkasta päin tääl moi! Haluttaisko neitejä järjestää jonkimoista tapaamista suuremmal porukal? :) Keksittäis jotaa kivaa yhessä duunailtavaa ja vaihettais ajatuksia. Vois sillee kattoo jonku viikonlopun tyylii ja lähtä jonneki? :) 17 vee tääl. Keskustelua aiheesta pyydän!
Kik juttuseuraa 26.v bi-likalle? :) Oon urheilullinen ja nätiksikin kehuttu. Asustelen tällähetkellä satakunnassa, keväällä ehkä muutto Turkuun. Nickillä saa yhteyden kikissä ;)