Nuoria tyttöjä?

Edellinen
Mmoi, löytyiskö täältä nuoria bi- tai lesbotyttöjä? Ite oon syntynyt -96, joten sen mukaan sitte. Tietenki te vanhemmat saatte tulla juttelee, eli -93 syntyneet jne. Ite asustelen pääkaupunkiseudulla, mut ihan sama mistä sä oot! :--)
no mä ny oisin -95 syntynyt lesbotyttö : DD oon tampereelta. ; )) jos kiinnostaa -> voitais puhella. XDD
tääl 17v valkeekoskelainen bi- tytsy (: seura ja uudet kaverit kelpaa aina :D
Ompas tää jäänyt hiljaiseksi. Täällä olisi 16-vuotias bi-tyttö Tampereelta, mutta tulee ravailtua Helsingissä ja muualla suht paljon. Olisi hienoo saada jotain keskustelua täällä aikaiseksi?
  • 6 / 208
  • hattaratyttö
  • 27.11.2011 17:33
tääl ois 14 vuotias bi-tyttö joensuun lähelt . Jos kiinnostaa nii laittakkee viesttiii :)))
Heippa!
Täälläkin yksi 18-vuotias tyttönen Turusta :)
Olisi kiva jutella jonkun toisen samanhenkisen kanssa, joten mullekin saa pistää viestiä :)
Heippahei! Lahtelainen 18 täyttävä tyttönen täällä. :D Pistetääs tänne joku keskustelu pystyyn, saadaan vähän eloa tällekkin sivustolle. Minkäslaisiin tapauksiin yleensä ihastutte/kiinnitätte huomiota?
Olen samaa mieltä, että pitäisi saada vähän eloa tänne! =)
Itse kiinnitän usein huomiota pitkähiuksisiin ja melko naisellisiin naisiin tai sellaisiin joissa näkyy sekä maskuliinista että feminiinistä puolta. Tosin jos ihastun johonkin, on persoona se joka ratkaisee =) Mites muilla? :)
Juu jotain eloo tänne ny :) oon tree seudulta ja kans -96 syntyny :P hei tietääkö kukaa missä päin olis jotaki nuoremmille suunnattua seuraa :oo? ku mihinkää leimareihinkaa ei pääse tän ikäsenä... vai häh??
mullaki persoona ratkasee, mut kyl mun katseet kääntyy jos joku nätti pitkä hiuksinen tyttö menee ohi :) mut kyl kaikki menee :)
mä en tajuu mikä niissä punahiuksisissa tytöissä niin viehättää. : )) oon aina kuolaamas sellasten perää, varsinki jos niil on pitkät hiukset ja söpöt kasvot. >: DD
kyll se persoona aina ratkasee, mut jos ulkonäöstä puhutaan niin sellaset vähän erilaisemmat ja rohkeet tytöt kiinnittää mun huomion. Vaikkapa just shokkivärjätyt hiukset tai muuten vaan erilainen pukeutumistyyli.
Mahtavaa että joku muukin on sitämieltä että pitää tännekkin jotain eloa saada. :D

Pimu, Tässä sulle linkki tren setan sivuille. Sieltä löytyy Alt, leimareiden vastapainoksi järkätty tapahtuma nuorille:

http://www.treseta.fi/bileet/alt

Itse kiinnostun hieman poikatyttömäisemmistä enemmän. Mutta lopulta luonne ja elämän arvot ratkaisee. :)
Kaikille jotka pohtii löytyykö omasta kaupungista nuorille suunnattua toimintaa, suosittelen etsimään paikallisen Setan alayhdistyksen nettisivut ja kurkkailemaan mitä sieltä löytyy. mm. Nuorten ryhmiä, kaikenlaisia kahvittelu iltoja yms. :)
Onkos jollain kokemuksia tuosta tresetan nuorten ryhmästä? Vaikka minkä ikäistä väkeä siellä käy, kun tuo ikähaitari on noinkin iso (15-21v)?
pian 15 täyttävä tyttö hyvinkäältä etsii seuraa. Olen femme bi c; Viestii, jos kiinnostaa
Ei kyllä oikein oo :( ajattelin et joku päivä vois käydä siä, lähe mukaa ni et joudu yksin menee :) omistettu sulle irene :)
Mä oon vähän poikamainen mut normisti aika tyttömäinen :) :p tuntuu vaa et moni likka tykkää sellasista oikee tyttömäisistä et kukaa ei oikee haluu vähä poikamaista likkaa :o
täältä liittyy keskusteluun pääkaupunkiseudulta yläkoulua käyvä vähän poikamainen (joskus ehkä tyttömäinenkin) melko pitkä tyttö (:
Whohou! Tää on ihan mahtavaa että täällä on alkanu keskustelua heräämään. :D
Pimu: itselläni suunnitelmissa olisi mennä tuonne seuraavaan tresetan nuortenryhmään, jos silloin ei muuta satu olemaan. Muistaakseni se on ensi to tai pe.


Niin ja muille; olen tosiaan 18v tyttö Tampereelta :)
Itse olen aikalailla aina tiennyt, etten ole hetero. Tietystikään en minään 7v aatellu, että olen varmaan lesbo, mutta ikinä en ole sen kummempaa kiinnostusta poikiin tuntenut. Itse "tajusin" asian samoihin aikoihin, kun yläasteella tuttu tyttö tuli kaapista ulos. Tai ehkä enemmänkin tajusin, etten ole hetero, mutten heti luokitellut itseäni lesboksikaan. Vasta myöhemmin ihastuin oikein kunnolla tyttöön. Mutta koska tavallaan olin tiennyt aina, niin mitään "alkushokkia" tai vastaavaa ei koskaan ollut. Ja koska tämä tuttu oli koulussa avoimesti lesbo, ei kukaan kiinnittänyt ainakaan negatiivisessa mielessä itseeni huomiota.

Mites muiden kokemukset jne?

------------------------------------

Jaaha, iltalehden keskustelusivut on näemmä suljettu tältä illallta? :D Itse käyn siellä silloin tällöin lukemassa uusia viestejä - varsinkin pressanvaalien aikaan siellä on paljon "mielenkiintoisia" juttuja. Moni varmaan ottaisi ne homokommentit aika henk.koht, mutta itsestäni ne ovat enemmänkin huvittavia. Kyllä, minulla on erittäin kiero huumorintaju.
Mulla jo tarhassa oli ihastumisia tyttöihin ja ala-asteelle mentäessä tajusin et tykkään kummastakin sukupuolesta. Siinä 4.-5. luokan kohilla aloin ymmärtämään et oon bi. Kun muutenkin alettiin koulussa puhumaan seksijutuista jne. Eli en oo ikinä pitäny itteeni mitenkään outona tai vastenmielisenä, vaan tää on mulle ihan okei ja oon aina pystyny hyväksymään itteni.

ps. tohon pituusvertailuun pitää sanoo et oon 163cm :--D
ite en oo vielä oikeen kunnolla tullu kaapista ulos. kyllä mun hyvät ystävät tietää et oon ollu likkojen kans jne. en edes tiedä mikä mä oon :o tykkään tytöistä, mut sit jos joku hyvän näkönen jätkä menee vaikka ohi niin mun silmät seuraa perässä. en kuitenkaa haluis ruveta hommailee sen kans jne. varmaa mun pelkona on se et jos oon täysin lesbo niin saanko mä ikinä ittelleni vakavaa suhdetta naisen kanssa...? vai jäänkö mä yksin koko loppu elämäks ;o..? mulla on ollu yks vakava suhde. ja mä niin rakastin sitä tyttöö. oltii puoltoista vuotta yhes. sit yhtenä päivänä tuli tekstari et se ei enää rakasta mua ja että mun pitää unohtaa se jne... sit se vielä alko hommailee mun parhaan ystävän kans, ja voi poijat! se se vasta oliki isku vasten naamaa! sen jälkee oon vähän niinku menettäny toivon näihin naisiin :s ja luulin et mulla ja sillä oli kaikki ihan hyvin koska ei se ollu sanallaankaa puhunu mitää et sillä olis tunteet muuttunu tms. nykyää se vihaa mua yli kaiken, vaikka mä en sille oo tehny mitää. life's a bitch :(
Pimu: auts :( Itsellä oli tuossa viime syksynä/alkutalvesta sellainen "tilanne", että tyttö, jonka kanssa oli ollut juttua vähän pidempäänkin ilmoitti yhdellä tapaamiskerralla, että on hetero ja on tavannut yhden miehen. Oli se sitten kivaa, kun olin ja pitkästä aikaa alkanut ajatella, että tästä voisi tulla jotain. Pitkään sitä ennen välit oli aika etäset, kunnes se sitten vähän ennen tätä ilmotusta sano, että olis hauska tavata ja oltiin yhessä baareissa jne. No nykyään ollaan ihan väleissä, puhutaan kaikista kevyistä asioista, jos satutaan samaan pöytään.

Tällä hetkellä ei siis ole ketään edes näköpiirissä. Siksi sinne setaan voisi mennä... :)
Irene: Toi on niin jostai syvältä tuolta rei'iästä että huhhuh! Ku mä oon perus rehellinen ihminen enkä mä pystyis elää valheessa :( eli ymmärrän täysin miltä susta on tuntunu :)<3 Ps. kattooko kukaan coronation streetiä :D?? sen sarjan vuosia 2010-2012?? :)
Pimu: Sian ja Sophie? Jonkin verran oon netistä kattonu. Tainno en yleensäkään koskaan kato tv:tä vaan katon kaikki sarjat netistä. Pystyy kelaan turhien kohtien yli. Myös ne perus L wordit (tai taitaa olla L-koodi suomeks, kun katon enkuks yleensä kaikki) ja greyn anatomit on tullu katottua. Ja skinsin emily ja naomi -pätkät. Plus lukematon määrä hyviä lesboutta käsitteleviä leffoja. When night is falling on niistä yks suosikki.

Mitäs muita aiheeseen liittyviä hyviä leffoja/sarjoja ootte nähny?
Samoin kans, oon kattonu kaikki L-koodin jaksot ja sit just ton corrien Sophien ja Sianin jaksot (netistä). Ja naomily on tullu kans katottuu skinseistä :). s eon vaan jotenki niin hellyyttävää ku jotku löytää toisensa...!<3 :) Onks kukaa nähny sitä leffaa.. ömm.... onks sen nimi joku room in rome tai joku tollanen?? katoin jotaki clippii ja se oli aika.. hmm.. Nii :)
Room in Rome? Juu on tullut katsottua. Mikäs siinä kun kauniita naisia näkee 90% elokuvasta alasti :) Viimeisin katsomani on ruotsalainen Kyss Mig ja voin sanoa kyllä ihastuneeni ruotsiin tuon jälkeen.



Eii, toi nuorten ryhmä on huomenna viideltä ja pääsen puol kaks :( saa nähä viittiikö jäädä kaupunkiin.
pystyyks ton roome in rome kattoo jostai netistä ilmatteeks tai jtn :)? btw, mistä se kertoo :DD
Siitä on aika kauan, kun katoin sen, mutta jos googletat niin varmaan siellä on jossain linkki, mis sen voi kattoo ilmatteeks. Kertoo siis kahesta naisesta jotka tapaa (baarissa muistaakseni) Roomassa ja viettää yönsä toisen luona. Kertoo siis tästä yhestä yöstä ja aamusta. Juoni ei ehkä oo kovinkaan ihmeellinen, mutta naiset on nättejä :)
Juu, uskon et se traileri on mielenkiintone - sen takia määkin sen aikoinani katoin :'D
Oho :o täällähän on syntyny iso keskustelu :D en oo pysyny perässä. mut mulle saa pistää viestiä jos kiinnostaa :) molle-@hotmail.com
aijaa. : Dd mistä sen katoit/katoitte?? ku oon niin huono löytää mitää täältä netin ihmeellisestä maailmasta... : ))) ja ois kiva juu nähä. :: ))
Hei täällähän on porukkaa enemmänkin :) Luulin jo, että joudun puhumaan puoliksi yksikseni.

Agoni: itekään en löytänyt sitä enää netistä, kun etin :/ Ehkä niitä linkkejä on poistettu, kun se elokuva on varmaan k18. Joku sivu ainakin varotti, että nyt mennään aikuisviihteen puolelle :D
haha, selvä. noohh pitää pitää vaa silmut auki ja katella, josko tulis jostain vastaan. :: Dd
Onko kukaan muu kattonut Lost Girl nimistä tv-sarjaa? Ei oo tullu suomessa vielä ulos mutta netistä löytyy kyllä 1. ja 2. tuottari. :)
Yyyyh, selvisin äikän tekstitaidoista hengissä, mutta varmaan pisteet jää hyvin kauas prelien pisteistä, missä sain yhen kutosen :(

Ms Blue: oon kattonut siitä niitä Bo&Lauren -pätkiä jonkin verran :)
Olen myöskin kattonu tota sarjaa. tosi hyvä musta. uusinta jaksoo oottelen.. :P
L-koodi on enemmän seksiä, ei niinkää "rakkautta". :) ja se toimii :)! mut ite ny ku oon alkanu katteleen tollasia lesbopareja jostain sarjoista, niin mun mielestä sulosin pari on corrien sophie ja sian. ne näyttää niin aidolta parilta! taas niillä olis saanu olla "hankie pankiee" enemmän, mut ku sarja on koko perheelle ni siinä ei voida mennä liian rajuks :D! mut taas seksikkäin pari olis sit varmaa shane ja carmen :)
l-koodi n ihana! : ))) warsinki bette ja shane!! betel on ihanat hiukset ja shane on vaan niin shane. <3 nam nam mikä sarja. : ))) mutt muo kyll häirittee nyt ihan sikana et mistä löytäisin sen leffan mistä puhuttii (roome in rome)... oiskohan sitä jossain filmtown:is?? : )))
Juu L-koodia on tullu katteltua :) Jostain syystä kaikki pitää aina Shanesta eniten? Ite pidin eniten Tinasta ja Bettestä - siihe voi kyllä vaikuttaa se, että katoin vitos kauden ekana.

Muista tv-pareista mainittakoon Grey's Anatomy'n Callie ja Arizona + Skissin Emily ja Naomi.
Itse tykkäilin L-koodissa eniten Papista ja Tashasta. :) Papilla on sarjassa käsittämättömän rento elämän asenne. Ja mä tykkään Tashan naurusta. :D
tääl on juu vähä hiljentyny... No mutta ystävänpäivä suunnitelmia? mitä etteette ystävänpäivänä/teitte?? mitä mieltä ylipäätää koko päivästä? : ))) Mä tykkään toosi paljo ostella ystävänpäivä kortrtei ja kaikkee herkkui ja pitää leffa illan hyvässä seurassa, näin ystävänpäivänä. hyvä ruoka ja mieli, tunnelmakin on "puoliruokaa". : )))
Juhlistin forever alone-elämääni ja menin ja ostin kellon ja Rammsteinin kokoelmalevyn :) pakko sanoa että ei tällasessakaan illassa pahasti ole vikaa, ehkä sitä kohta lähden kaljalle jakamaan tätä yksinäistä eloa muiden samanlaisten kanssa...
Itte vietin kanssa ihan tavallista tiistaita. Miksei niitä haleja ja kehuja voisi jakaa muinakin päivinä kuin vaan ystävänpäivänä. :) Pidetään vaan mimmit lippu korkeella eikä masennuta. :)
just nii, lippu korkeella vaan :)) :D! Ihan yst.päivän vietin kotona ku oli pientä kuumetta ilmassa. Näin btw, ajattelin et voitais kerätä porukkaa kokoo ja mennä yhessä vaikka treen keskustaa tms :) kaikki kynnelle kykenevä ”nuoriso" messiin :D
voi voi, oothan jo parantunu?, ja jos et nii paranemisia. : )) oi vitsi, toi kuulostais ihan sika kivalta! : DD oon ainaki messis!! : )))
hei nythän kun täällä on niin paljon tamperelaisia palstoilla niin voisitteko kertoa mulle minkäslainen on tuo Tampere asuinpaikkana? opiskelemaan pitäis ens vuonna päästä, ja on raivostuttavaa kun en osaa päättää hakeakko Helsinkiin vai Tampereelle (en voi siis hakea kuin jompaan kumpaan). Eli onko Tampereella kivaa :)
Mitäs tytöt? :)
Ittellä ei olis mitään tapaamista vastaan.

penvandal: Tampere on paras paikka asua :D Nojoo, ittellä ei oo kokemuksia mistään muusta paikasta, niin on vähän paha verrata. Saako udella minkä suuntasta alaa oot tulossa opiskeleen? Itellä on vähän sama ongelma: haluisin lukion jälkeen jäädä Tampereelle, mutta siihen aineeseen, jota aion hakee opiskeleen tänne on aika vaikee päästä :o Toinen mielenkiintonen aine olis sitten vaan Turussa tai Helsingissä..
^ mä en viittiny tohon vastata, kun mielipiteeni tästä paikasta on mitä on...
irene: mitäs tässä. : ))) kiirus on ollut, mutta eiköhän kohta ala helpottaa. : ))) mullakin on vähä valinnan ongelmii, sillä en tie menisinkö valkeekoskelle opiskelee vai sitten lempäälään vai pirkoon?? vaikea valinta, ku kaikissa paikoissa on niin pakjon kivoja opintoja. O.o xD
Agoni: noista muista paikoista en tiiä yhtään, mutta mun yks kaveri asuu lempäälässä :)

Kauheeta kun mulla alko lukuloma ja oon koko ajan sillain että kiva kun ei tartte tehä mitään ;D Ja kun oikeesti pitäisi lukee kolmessa viikossa varmaan kolkyt kirjaa -.-
Irene: Lääketiedettä olis kova hinku päästä lukemaan... Hankalaa kun vaan yhteen yliopistoon voi hakea sitä opiskelemaan per haku. Hain viime vuonna myöskin Tampereelle, mut en päässy, niin joskos sitä nyt sit tänä vuonna menis kokeet paremmin... Joku muu vaihtoehto pitäs opiskeluun kehitellä, mutta sepä onki sitten vähän vaikeempi juttu :E
Eiks vois Helsingissäkin järjestää joku tapaaminen..? porukka käy kuitenki lukemassa viestejä, mut ei kirjota mitään.. jotain elämää tänne prkl. :D
Mä oon täysillä mukana ja kärppänä paikalla jos järjestetään Helsinkiin tapaaminen ! :)
Voi Tampereellekin tulla jos saa vaan matkat järkättyä! Kimppakyytejä! :)
Onks tampereella parempia baareja, ku täällä Helsingissä? pitäis joskus kokeilla..
En oo käyny koskaan Helsingissä baarissa, joten vähän vaikee sanoo. Tosin kokemus Tampereen baareista on 99% ns tavallisista baareista, homobaarissa kun oon käyny vaan kerran.. Haluisin mennä seuraaviin leimareihin, mutta ne on lauantaina niin, et mulla alkaa seuraavana maanantaina kirjotukset :P
olis kiva saada joku tapaaminen :) kuulis vähä muittenki näkemyksiä jne :) ps kyllä tampere on hyvä paikka,kaikki vaa sinne opiskelee :D:)) mites muuten teiän hiihtoloma on sujunu :))<3
kattelin just tossa ettei täältä tamepereelta oo mikää älyttömän pitkä matka loimaalle :) autolla päälle tunti.. :3 huomenna pitäis jaksaa raahautua takas opiskelun parii :ooo
  • 80 / 208
  • Amalgaamitanssija
  • 5.3.2012 23:56
Mää oon aikonu hakee nyt lukion jälkeen opiskeleen Tampereelle! Muutan sinne päin ellen saa Lontoosta töitä enkä jatko-opiskelupaikkaa. Nykyään asun Oulun seudulla. Mutta jos joskus järjestyy näitä miittejä niin voisin vaikka vyöräytyä paikalle~ Hmm, oon stalkannut tätä keskustelua ties miten pitkään saamatta suutani auki, kauhee stalkkeri.
Hei joku miitinki olisi ihan todella kiva!
Kukaan ei vissiin ole mitenkään tarkemmin suunnittelemassa mitään? Mun puolesta voisi näin pääkaupunkiseudulle, tampereelle, jyväskylässä vois olla potentiaalisia miitinki mestoja. Tätä miittijuttua varten voisi tietenkin luoda ihan oman topicin..
Juuu, eli olen 15 vuotias tyttönen (kohta 16) ja olisin valmis tutustumaan suhun lissää :DD Oon kainuusta jaaaa no jos tästä jottaen kehkeytyy ni ei mua ainaskaa haittais, vastaile :)))
jesjes, miitinki olis aivan upeeta jos vaan sellanen saatais jotenki sumplattua :)!
Moi! tääl ois -97 tyttö Joensuusta. Tyyli on poikatyttömäinen ja ois kiva tutustuu muihinki Bi- ja lesbotyttöihin ku ei noita ainakaa kaapista ulkona olevia täällä lähistöllä ole :D
Mistä vuoden ajasta tykkäätte eniten, ja Miks? :)

Itse tykkäilen eniten kesästä, valoisaa ja lämmintä. :P
Kesä on mun mielestä ehkä kivoin ku on loma, lämmintä ja voi tehä kaikkee kivaa ulkona, veneillä ja olla mökillä jne. (: mut syksy on kyl ihan melkee yhtä ihana kesän kanssa, en kyl tiä miks mut kaikki syyssateet jne. on ihania :P
Hoi, täällä -96 bityttö.. Enkä tunne oikeen ketään samanhenkisiä ihmisiä joten päätin ettiä netistä. Oon ulkoisesti hyvin tyttömäinen mutta ns. "tyttöjen jutuista" en tajua mitään. Rakastan hameita ja sarjakuvia ja rokkia ::DD Ja rakastan kevättä ja syksyä &#9829;
Oon sitte toivottoman ujo, että jos pidätte sen tapaamisen ja jos koskaan uskaltaudun sinne nii varotan vaan >.<
Miten muuten pystytte olla pukuhuoneissa naisten kanssa? Tai siis mietin vaan ko mulla on aina kauheen syyllinen olo, onkohan muilla samaa ongelmaa? :D
Nuori olen ja olisi kiva saada täältä edes vähän samaa ikäluokkaa olevia kavereita ainakin. Tutustuisin mielelläni kaiken tyyppisiin ihmisiin.
Oon -96 bi emo tyttö itä-suomesta. Vähän poikamainen taijan olla ja pirun ujo mut oikeesti tosi mukavaa seuraa. Pidän kuviksesta ja aidoista ihmisistä. Seuraa etin ja ois kiva ihan kaverina tutustuu. :)
Hei oon -94 ei itseään lokeroiva ihmine itä-suomesta. Saa tutustaa, jos haluaa.
Elikkäs 16-vuotias tyttö Tuusulasta (n. tunnin ajomatka Helsingistä etelään) liittyy keskusteluun. Suuntautuminen olisi kai sitten bi jos joku nimitys pitää olla. Kun siitä on kerran puhuttu niin tyylini on vähän outo sekoitus naisellista (korsetit, tyllihameet, korut yms) ja poikamaista (lyhyt tukka, yli-iso miesten nahkatakki). Ja itse kiinnostun hyvin erinäköisistä tytöistä, joten kai se on vain jotenkin persoonasta kiinni... Mahtaakohan kukaan muuten oikeasti laittaa viestiä niille joista kiinnostuu? En mä ainakaan uskaltais :D
  • 93 / 208
  • Amalgaamitanssija
  • 26.4.2012 21:52
Ahhahhaa, en mä ainakaan uskalla. Oon niin socially awkward että välillä itteeniki hirvittää. Tai silleen et oon tosi puhelias ja sosiaalinen ja etc etc mutta sitte kun oon oikeesti kiinnostunut jostain niin en mä osaa lähtee rakentaa kaveruutta kummempaa suhdetta keneenkään ihmiseen. Aloitteet ei tosiaankaan ole mun juttu. Asiaa ei tietenkään auta ikäkriisi (täytän 19 enkä oo koskaan seurustellut kenenkään kanssa) eikä muut mielensisäiset vammailut (krhm miten niin joskus tuntuu että päässä on naksahtanut joskus jokin vähän pieleen). Hmmh niin. Minusta taas ei yleensä joko olla kiinnostuneita tai kiinnostuneet ihmiset ovat kaukana siitä, mistä itse satun pitämään. Ja onhan toki vielä se vaihtoehto että oon niin indimidatingly dashing tai jotain ettei ihmiset uskalla lähestyä (HAH).

Tyylistä puheen ollen omani vaihtuu päivästä toiseen ja tällä hetkellä elämäni on yhtä suurta vaatekriisiä kun ei ole rahaa eikä vaatteita ja kirppareilta löytyy vain paria kokoa liian pieniä vaatteita. (Sdskjfg miksen voi olla 34-36?) Muiden ihmisten tyyliä aatellen itteäni viehättää eniten se, että tyyli on. Ihan sama mikä, kunhan näyttää jossain määrin tyylikkäältä. Tyyli saa vaihtua ja elää ja olla sekoitus eri tyylejä, mutta kieltämättä ite tykkään enemmän ihmisistä, jotka jossain määrin suunnittelee pukeutumistaan ja vähänkään katsovat, mitä ylleen laittavat.

Vuodenajoista. Kevät on ihan perseestä, minun elinympäristössäni kengät menevät pilalle, on joko kuuma tai palelee, eikä ilman aurinkolaseja kannata jättää asuntoa. Oon pukeutumisellisesti ja henkisesti jne muutenkin syksy- ja talvi-ihmisiä, joten ei ole oikein minun omin aika vuodesta nyt.

Aikatarine kyseli pukuhuoneista. Ei mulla ainakaan oo ollut mitään ongelmaa niiden kanssa, paitsi se, että minua ahdisti se kun muut näkevät minun paskan vartaloni (siihen aikaan kun pukuhuoneet oli itselleni ajankohtaisia yläasteella tai joskus, itsetuntoni oli huomattavasti huonompi kuin nykyään, jolloin en ehkä välittäisi suuntaan taikka toiseen).
hei, nou hätä! itse kohta kakskymppisenä oon "seurustellu" "vakavissani" kerran, ja siitäkin on ihan pakko myöntää että koko sähläys oli niin käsittämätön että eipä sitä ainakaan meriitiksi voi kutsua :D mutta tosiaan milläs sitä seurustelee muuten kuin ittensä kanssa, kun ei muita lesboja oikein tunne. Eli mitä nyt halusin sanoa niin Amalgaamitanssija, et ole ainut josta tuntuu että kontakteja ei vaan synny... Itse ainakin oon törmänny myös siihen ongelmaan, että kun sattuu olemaan näin hidas ihastumaan kuin minä, niin siinä vaiheessa kun ihastus syttyy niin ystävyys on jo ehkä niin syvä että ei halua lähteä pilaamaan sitä seurustelulla tai siihen pyrkimisellä. Tässäkin varmaan moni on vahvasti eri linjoilla, mutta mulla vaaka kallistuu ystävyyden puolelle.

Jos nyt tyylikeskusteluun pitäis jotain täältä lisätä, niin mä oon ehdottomasti tavis. Tai ainakin näin itse ajattelen. En seuraa "viimeisintä nuorisomuotia", mutta en kyllä pysty mihinkään tyyliin itseäni laittamaan. En kovin tyttömäinen enkä kovin poikamainenkaan mutta en kyllä mitenkään androgyynikään. Mustat farkut jalassa hiihdän lähestulkoon ympäri vuoden. Yksinkertainen on kaunista, käytännöllisyys hyvästä ja niin eespäin :)
*potkii keskustelua eloon* Tervemoi, täällä olisi 17v. bi tyttö tunkemassa mukaan kuin ninja~ Pituttaa olisko sellainen 172cm, vaatemaku on melkoisen poikamainen. Kaikki helppo ja rento, musta ja punainen lempiväreinä :3 En ole vielä seurustellut kenenkään kanssa, mutta eräs on kiikarissa, en nyt sitten osaa sanoa tuleeko siitä mitään ._. Asustelen pohjoisessa suomessa, mutten kovinkaan ylhäällä. Voisi melkein sanoa, että Suomi-neidon vyötärössä >D Yhteyttä saa ottaa jos kiinnostaa~ :3
Tääl on hienoo, kun kaikki laittaa vaan lyhyen kuvauksen ittestään ja pyytä kiinnostuneita laittamaan viestiä. Onhan noita seuran hakupaikkoja ties kuinka paljon eli jos yritettäisiin saada jonkun näköistä keskustelua täällä aikaseksi? Tälleen tutustumalla niitä kavereitakin(ja tyttöystäviä) vois löytyy helpommin?
Onko teillä muilla mitään lemmikeitä? (Yritän avata keskustelua. :D)
heipsan, liityn mukaan keskusteluun. Täällä höpöttelee -95 syntynyt bi-tyttö Lahdesta, vasta vähän aikaa sitten tajunnut kiinnostumisensa myös samaan sukupuoleen. 164cm pitkä, punaiset hiukset (ei oma väri!) ja tyyliltään aika rento, suht tyttömäinen. Tosiaan aika sekasin oon vielä tuntemuksieni kanssa, ni olis aika jees jos täältä päin ja miksei muualtakin sais joitain vinkkejä asian suhteen tai löytäis vaikka ihan "hengenheimolaisia" :)
snapback: mulla on marsu :3 tästä syntyy varmaan tosi hedelmällinen keskustelu xD
Itse olen eläin ihmisiä ja niitä tältä kotoa löytyykin. Omistan koiran ja kaksi riikinkukkokyyhkyä, muut eläimet kuten ponit ja toinen koira ovat toisten perheenjäsenten.
Edellinen