Eheytymään?

Edellinen
Minua vaivaa F66.1 eli itseä häiritsevä homoseksuaalisuus. Onko kukaan saanut apua näistä Aslanin Elävät vedet / Elämän puolelle -kursseista? Mitä siellä käytännössä tapahtuu??
Kokemuksia haluaisin kuulla, huonoja ja hyviä. Olen tosissani ruvennut miettimään tätä eheytymisen yrittämistä, koska asia kerran vaivaa mieltä ja enkä halua olla homo. Kovin kalliilta tosin nämä ryhmät tuntuvat olevan. Lainasin kirjastosta erään ex-gayn (lienee monelle selvää kuka hän on...) kirjan Hämmennyksestä selkeyteen, ja löysin sieltä paljon yhtäläistä omien ajatusteni ja mielipiteiteni kanssa.
Neuvoisin ennemminkin hakeutumaan kunnon psykologin luokse, joka auttaisi sinua olemaan oma itsesi. Muutos joksikin mitä ei oikeasti ole aiheuttaa vain lisää ongelmia.
Kyllä aina suosittelen toimintaa joka johtaa täydelliseen ja eheään elämään. Aistin viestistäsi kipeän pohdiskelun: ehkäpä elämällä voi olla enemmän annettavaa kuin tyhjyys, tarpeettomuuden tunne ja tietoisuus synnin saastaisuudesta. Onnea sinulle etsiskellessäsi ulospääsyä.

Terveisin

Harras Irmeli
Täältä sä et saa siihen mitään apuu. Täällähän tunnetusti pyörii pelkkii vanhoi Seta-aktivistei, joille pelkkä ajatuskin siitä, et joku ei sovi valtavirtahomokulttuuriin, on kauhistus. Homoutta ei kuitenkaan taida pystyy muuttaan, joten ainoo vaihtoehto on elää taipumuksensa mukaan, mut mihinkään neiti-Seta-DTM-hörhöilyyn ei kannata lähtee mukaan, vaan kannattaa olla oma ittensä.
Noniin, vilkastumista keskustelupalstalle kevään kunniaksi...

Hyvää kevätpäivää kaikille tasapuolisesti toivottaa täältä yksi eheä homo.
Pätevä psykologi, ei mikään hurahtanut puoskari, saattaa auttaa pääsemään eroon itseä häiritsevästä uskonnollisuudesta. Sitten voi etsiä kavereita vaikka Malkuksesta tai ARCUS liikkeestä. Eheytys puoskarointi johtaa suurella todennäköisyydellä vain syvempiin henkisiin vaikeuksiin.
kannatan rationaalista ajattelua. säästät paljon kun olet itsesi psykologi, ja kehityt samalla harraste tason psykologiksi.
Kiitos vastauksista.
Riqu voitko tarkentaa mitä tarkoittaa neiti-Seta-DTM-hörhöily?
Malkuksesta ja Sateenkaarimessuista ei kavereita saa. Kovin on sisäpiiritouhua. Yrittänyt olen. Perustajat ovat *omineet* nämä molemmat, eikä ulkopuolisille ei-sisäpiiriläisille ole tilaa majatalossa.
Rox2010 kirjoitti: "Minua vaivaa F66.1


Mitä tarkoitat itseäsi häiritsevällä homoseksuaalisuudella.? Sitäkö että tietynlaisen tyypin ilmaannuttua näköpiirisi alkaa ajatuksesi risteillä sitä tiettyä rataa ja sotkee mielenrauhaasi.? Vai sitäkö että haluaisit olla hetero jolloin vastakkaisen sukupuolen ilmaantuminen näköpiiriin aiheuttaa saamaa ajatusten ajautumista raiteiltaan mutta sehän on hyväksyttyä eikä häiritse vaan on ylpeyden aihe.

Selvitä itsellesi mistä johtuu ristiriita jota tunnet homoseksuaalisutta kohtaa ja mikä eheytyminen tapauksessasi tarkoittaa. Mistä luulet että joku muu kuin sinä voit asian selvittää puolestasi. Ymmärtääkseni Aslan ja Puonti lähtevät sitä ajatuksesta että homoseksuaalisuudesta voi parantua. Sitäkö haluat?

Rinnastan tilanteesi (tuntematta sinua oletan) erääseen toiseen riippuvuussuhteeseen joka herättää tunteita mutta joihin löytyy keinoja hallita. Tarkoitan alkoholismia. Tunnen henkilöitä jotka ovat onnistuneet löytämään raittiin elämän tavan. He pitävät itseään alkoholistina mutta onnistuvat pysymään raittiina koska ymmärtävät että se on ainoa tapa elää tavallista elämää jossa alkoholilla ei ole osaa. Uusi tilanne auttaa heitä eheytymään ja saavuttamaan mielenrauhan. Alkoholi edes tyrkytettynä ei herätä heissä ristiriitaisuutta koska ovat oivaltaneet jotakin tärkeää mistä eivät luovu.
Huomautettakoon lopuksi että en tarkoita että sinun pitää tulla uskoon jotta selviäisit. Tarvitset vain nähdä mikä on todellinen ongelmasi joka todennäköisesti ei ole homoseksuaalisuus vaan oma suhtautumisesi siihen..
  • 12 / 109
  • Janne Nousiainen
  • 23.5.2011 17:26
Itse olen ollut nuorempana monissa eheytymishoidossa hoidettavana mutta niistä ei valitettavasti ole ollut apua ja jotku on ollut jopa nöyryyttäviä.Minun mielesta kaikista paras keino on hyväksyä itsensä sellaisena kun on mutta en voi kieltää sinua menemästä niihin koska suomi on vapaa maa.
Seurakunnat kyllä järjestää sielunhoidollisia keskustelu tuokioita diakonin tai papin kanssa ovat rentouttavia ja samalla antaa sinulle uskoa siittä että voit olla juuri sellainen kun oot. Se että olet homo ei tarkoita sitä että sinun pitäisi luopua jumalasta päin vastoin se lujittaa sinua evankeliumin sanoman äärelle.Monet homot eivät ole uskossa ja se näkyy myös Hiv ja Aids tilastoissa kun ei voida sitoutua yhteen kumppaniin.
Aids-tukikeskuksen sivulta löytyy ihan oikeaakin tietoa hiv-tartunnalta suojautumiseen:

http://www.aidstukikeskus.fi/sivut/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=37

Omassa elämässään kukin noudattakoon parhaaksi katsomansa uskonnon oppeja, mutta suosittelisin silti aina tarkistamaan tosiasiat ettei tule jymäytetyksi, kun jostain syystä esimerkiksi kymmeneen käskyyn sisältyvä kehotus välttää valehtelua näyttää toisinaan joko tarkoituksella tai tahattomasti jäävän noudattamatta.
  • 14 / 109
  • Janne Nousiainen
  • 23.5.2011 18:48
Nimimerkillä pollon kuka on valehdellu ja mitä?Minä vain tokaisin tosiasioita jotka näyttävät olevan vielä äärisetalaisille homoille myrkkyä, kun ei voi keskustella asioista suoraan niiden oikeilla nimeillä.
Janne Nousiainen: "Monet homot eivät ole uskossa ja se näkyy myös Hiv ja Aids tilastoissa kun ei voida sitoutua yhteen kumppaniin."

Tämä on nyt taas tätä puppua, uskonnolla ei ole edelleenkään mitään tekemistä sitoutumisen kanssa.
sieni on oikeassa. ja hiv'i on yksinkertaisesti ihan vain korkeamman tartunta riskin takia yleisempi homojen keskuudessa. suosittelisin asioista selviin ottamista ennen perättömien väitteiden levittelyä.
Niin se juuri sen takia on korkea kun harrastetaan irtosuhteita ja haetaan netistä seksiseuraa.Tein juuri tutkimuksen omasta kaveri piiristä jotka ovat kyllä homoja mutta uskovaisia heillä ei ole kyseisiä tauteja niin kun ei ole minullakaan,vastaus on selvä me emme harrasta irtosuhteita ja me emme hae myöskään netistä seksiseuraa vaan me sitoudumme.

P.S tämä minun tutkimus on muuten ilmainen ja realistinen.
Janne Nousiainen kirjoitti: "Niin se juuri sen takia on korkea kun harrastetaan irtosuhteita ja haetaan netistä seksiseuraa.Tein juuri tutkimuksen omasta kaveri piiristä jotka ovat kyllä homoja mutta uskovaisia heillä ei ole kyseisiä tauteja niin kun ei ole minullakaan,vastaus on selvä me emme harrasta irtosuhteita ja me emme hae myöskään netistä seksiseuraa vaan me sitoudumme.

P.S tämä minun tutkimus on muuten ilmainen ja realistinen."

O_o... tiedä mitä tähän pitäisi sanoa.. edellenkiin aivan väärin. onko se niin vaikea käsittää, että hiv on veri tauti. ja kun hiv ihminen harrastaa anaali yhdyntää toisen ihmisen kanssa, niin tartunta RISKI on korkeampi. ja kun kyse on taudista joka leviää pää osin vain yhtyjästä yhdynnettyyn, niin sen takia se ei heteroiden keskuudessa leviä paljoa. (.. kai tiedät ettei naisilla ole penistä?)

edelleenkin on aivan turha yleistää jotain tiettyä sekstailu tapaa yhteen ihmis ryhmään. varsinkin kun kyse on isoista ihmis ryhmistä, joissa aivan yhtä paljon vaihtelua molemmissa.

ja keillekkäs nämä netti deittailu saitit on yleensä suunnaattu? niin, heteroille.
Janne Nousiainen: "Niin se juuri sen takia on korkea kun harrastetaan irtosuhteita ja haetaan netistä seksiseuraa.Tein juuri tutkimuksen omasta kaveri piiristä jotka ovat kyllä homoja mutta uskovaisia heillä ei ole kyseisiä tauteja niin kun ei ole minullakaan,vastaus on selvä me emme harrasta irtosuhteita ja me emme hae myöskään netistä seksiseuraa vaan me sitoudumme. P.S tämä minun tutkimus on muuten ilmainen ja realistinen."

S I T O U T U M I N E N P A R I S U H T E E S E E N E I E D E L L Y T Ä U S K O N T O A. - Tein tämän tutkimuksen kaveripiirissäni.
S I T O U T U M I N E N P A R I S U H T E E S E E N E I E D E L L Y T Ä U S K O N T O A.

Niin: se edellyttää sitoutumista ja parisuhdetta, kahta isoa asiaa, mutta ei uskontoa.

Eheytymisen mielekkäistä tuloksista tuskin löydätte mitään pätevää "tutkimusten mukaan" kommenttia, mutta vieläkö joku jaksaa yrittää?
Etsivä löytää.
Jos ei tahdo olla homo, niin voi etsiä apua heteroksi eheytymisestä.
Homous/Heterous ei ole tahdon asia. Ei voi olla hetero tahtomalla olla hetero, jos on homo. Muutos edellyttäisi itsensä tuhoamista ja sen jälkeen olisi kyse t o i s e s t a ihmisestä, ei siis samasta uudistuneesta ihmisestä, vaan toisesta. Ihminen on kokonaisuus ja tässä kokonaisuudessa homous on kaiken läpäisevää identiteettiä. Homouden häpeämisen poistaa vain a) sen hyväksyminen tai b) itsensä tuhoaminen. Hyväksymiselle on uskossa hyvät perusteet. Jumala on luonut Kristuksen sovituksessa kertakaikkisesti uuden yhteyden ihmisen ja Jumalan välille. Hän on tässä sovitustyössä poistanut häpeän. Ihmisen ei tarvitsee enää piilotella häpeissään, kun Jumala kysyy: M i s s ä olet?. Eheytyminen on tapahtunut, kun ihminen on o m a s s a paikassaan - Jumalan lapsena. Kysymys on siitä, kelpaanko minä Jumalalle ja armosta me olemme jo kelpuutetut. Saamme olla omia itsejämme; sitä, mitä Jumala on antanut meille luonteeksemme. Jeesuksen kohtaamisissa ja hänen omassa elämässään (!) näkyy aina esimerkillisesti ihmisen täydellinen kelpaaminen olemukseltaan. Se on oikein (on oikein olla olemassa, koska on luotu) ja mahdollistaa uskon hedelmät. Ihmiselle on väärin syyllistää häntä olemassaolostaan. Jokainen uskossa tuleva on jo tervetullut.
Nousiaisen tutkimusaineisto on pahasti vinoutut ja sen selittävyys yhtä hyvä kuin jäätelönsyönnin ja hukkumiskuolemien korrelaation. Keskimäärin HIV lienee yleisempi ihmisillä, jotka ovat suojaamattomassa anaaliyhdynnässä lukuisten kumppanien kanssa, aivan riippumatta uskonnollisuudesta. Lisäksi luulen, että monet uskovaisetkin homot harrastavat seksiä ja jos ovat 'kaapissa' niin usein vieläpä anonyymiä ja suojaamatonta seksiä.

Johtopäätös I: käyttäkää kondomia, riippumatta uskonnosta ja paavin lausunnoista (joka kyllä melkein sallii kondomit homoille!).

II: HIV voi tarttua yhdestä ainoasta kontaktista, joten HIV positiivisia ei kannata lähteä leimaamaan tietyllä tavalla käyttäytyviksi.
Vilku: Naisilla ei "tietenkään" ole penistä ...paitsi Lagy Gagalla! - Hi-virus voi silti tarttua myös suojaamattomassa emätinyhdynnässä. On varmaan syytä kerrata nuo.

http://www.miestenkesken.fi/hiv-ja-muut-seksitaudit/hiv

*Homodeitti-saittejakin löytyy...

Janne: Raamattu ei edelleenkään ole ehkäisyväline.

____________________

Tosiasia kuitenkin on, että Hi-virusten saaneiden määrä on kasvanut vuodesta 1999 lähtien. Ennätysmäärä uusia tartuntoja, 62, homojen keskuudessa todettiin 2006. Yli 60 prosenttia kaikista seksin kautta saaduista hiv-tartunnoista miehillä on saatu miesten välisessä seksissä. Suhteutettuna valtaväestöön hivin esiintyvyys on homoilla useita kertaluokkia suurempi kuin väestössä keskimäärin. Määrät ovat olleet kasvussa niin hetero- kuin homoseksuaalien parissa, mikä kertoo yleisemmin seksitapojen muutoksesta.

Syitä voidaan pohtia...mutta Jeesusteippi ei sentään tartunnoilta suojaa.
Hei! Minä olen kieltänyt aikoinani itseni hyvin pitkän aikaa. Tästä seurasti ongelmia toisensa perään. Vieläkin niitä jälkiä paikkailen. Rox2010 käy lukemassa blogiani, jos haluttaa. Minut ovat uskoivaiset "tosiystävät" hylänneet, kun en muuttunut heidän mielensä mukaiseksi. Yritin kyllä vuosikaudet. Yritin olla jopa aseksuaali. Mutta ei. Olen lesbo ja sillä siisti. Kyllähän sinä voit yrittää muuttua heteroksi, mutta minä en pystynyt. Ja tänä päivänä olen kiitollinen Jumalalle siitä, että minä olen juuri minä. Ihminen, jonka persoonan yksi osa on homoseksuaalisuus.
Kuten joku tällä palstalla sanoi, täältä ei ainakaan eheytymisaikeille saa tukea, täällä hyväksytään vain yksi totuus, eli täällä touhu on jo mennyt hyvin lähelle uskonnollisuutta, vain oma totuus on oikea ja kaikki Raamatun lauseetkin yritetään maan ja mannut kiertäen saada sopimaan omaan uskontoon. Tuossa yksi linkki jossa on mielenkiintoinen artikkeli jos kiinnostaa.


http://www.cs.tut.fi/~ira/lehti/homo.html
"Kun ihmisen sukupuolinen minuus on rikki, se voi ilmetä esimerkiksi homoseksuaalisuutena."

:D
Näinpä: Tuo edellä oleva on otsikko, ja eheyttämisen joitakin valikoituja kysymyksiä listaava "artikkeli" päättyy kysymykseen "kuka heittäisi ensimmäisen kiven?"

Siinähän se jo otsikossa tuli heitettyä.
voisitte nyt sentään edes te eurooppalaiset jo ymärtää, että nämä !muslimeista! perityt viha uskonnoista ei levitä muuta kuin pahaa.
Arto T

Kyllä saa mennä "Elävät vedet" -toimintaan mukaan, jos haluaa. En itse sen sijaan rupea täällä valehtelemaan tai esittämään ristiriitaisia katsantokantoja. Ethän tee sitä itsekään...?!
  • 30 / 109
  • Janne Nousiainen
  • 25.5.2011 13:23
Itse vanhoillislestaadiolaisena en voi hyväksyä Arto T tapaa tuomita syntisenä toisia ihmisiä jos ei ole itse löytänyt jumalan valtakuntaa tai uskoo johonkin hömppä uskontoihin kuten helluntalaiset.Minäpä kerron teille syntisille oikean jumalan tien jossa ihminen voi myös saada syntinsä anteeksi ja tehdä parrannuksen ja päästä taivaaseen. vanhurskauttaa syntisen seurakunnassaan. Seurakunnalle ja sen jäsenille on Jeesus antanut sovituksen viran. Evankeliumin julistamisen virka on Pyhän Hengen virka. Hänen omansa käyttävät tätä valtuutusta. Julistaessaan evankeliumia kaikille luoduille he julistavat myös synninpäästön sanaa, joka on evankeliumin ydintä. Siinä syntiselle julistetaan Jeesuksen nimessä ja veressä syntien anteeksiantamus. Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

Opetuksen sisällössä tärkeinä pidetään uskonpuhdistuksen periaatteita. Niiden mukaan Raamattu on korkein auktoriteetti uskoa ja elämää koskevissa kysymyksissä ja että ihminen tulee vanhurskaaksi yksin uskosta, yksin armosta, yksin Kristuksen tähden.

Usko on Jumalan lahja. Jumala on antanut jokaiselle tähän maailmaan syntyvälle lapselle uskon lahjan.

Kaste on hyvän omantunnon liitto Jumalan kanssa ja siinä Jumala vahvistaa lapsen uskon ja nostaa hänet seurakunnan hoitoon. Kasteen armosta langennut ihminen voi saada uskon lahjan takaisin parannuksen kautta.

Parannus on mielenmuutos. Siihen kuuluvat Lutherin mukaan katumus ja vaiva synnin tähden, mutta samalla uskominen evankeliumiin eli synninpäästöön. Evankeliumin ydin on syntien anteeksiantamus.

Ehtoollinen on Jeesuksen asettama muistoateria. Se on tarkoitettu uskovaisille uskon vahvistukseksi.

Jumalan valtakunta on Jeesuksen opetuksen mukaan löydettävissä maan päältä. Maan päällä se on armon valtakuntana ja taivaassa kunnian valtakuntana. Jumalan seurakunta on yksimielinen uskossa, opissa ja rakkaudessa.
Janne Nousiainen: "Itse vanhoillislestaadiolaisena en voi hyväksyä Arto T tapaa tuomita syntisenä toisia ihmisiä jos ei ole itse löytänyt jumalan valtakuntaa tai uskoo johonkin hömppä uskontoihin kuten helluntalaiset."

Tämä se on ihanaa kun kristityt itse pitävät toisia eri lahkoon kuuluvia kristittyjä hömppäuskovaisina \:D/
#Opetuksen sisällössä tärkeinä pidetään uskonpuhdistuksen periaatteita. Niiden mukaan Raamattu on korkein auktoriteetti uskoa ja elämää koskevissa kysymyksissä#

Niinpä ihan sinun omien sanojesi mukaan Raamattu on korkein auktoriteetti myös tässä kysymyksessä, eikä Raamatun arvovaltaa voi ohittaa omilla tunteilla tai omilla mielipiteillä. Juuri tästähän tässä on kysymys jos oma elämä on ristiriidassa Raamatun sanan kanssa, niin ei voida myöntää tätä avoimesti, vaan aletaan selittämään ja etsimään kiertoteitä, kun ei kyetä myöntämään sitä tosiasiaa että minä en elä Raamatun sanan mukaan.

Raamatun mukaanhan syntinen saa armon, se joka myöntää että on väärin tehnyt, katuu vääriä tekojaan ja pyytää niitä Jumalalta anteeksi, mutta jos joku sanoo että hän ei ole mitään väärin tehnyt, niin miten silloin voisi saada armahduksen.
vaikka ihan virallisesti olen evluttilainen, niin en kyllä mistään arabilaisen novellista lähtisi elämän ohjeita etsimään.
voisin ihan lämpimästi suositella uuden novellin kirjottamista, sillä nämä kyseiset novellit ovat vanhentuneet yli tuhat vuotta sitten.

uusi satu, kiitos.
  • 34 / 109
  • Janne Nousiainen
  • 25.5.2011 17:15
Arto T valitettavasti sinä itse et ymmärrä sitä että raamattu pitää ottaa kokonaisena vanha ja uustestamentti.voi sanoa sen että olen kulkenut seuroissa lapsesta asti ja tiedän raamatusta kaiken
Minun elämän tapani on tälläinen itselläni ei ole esimerkiksi televisiota enkä käy tanssiaisissa tai ravintoloissa en kuuntele sellaisia radio tai väärän uskolahkon ohjelmia kuten Helluntalaisten tai jehovien ja me emme saa avata ovea jehoville koska he ovat meille vääriä profeettoja meillä ei myöskään naiset ei saa pitää korvakoruja meikata tai värjätä hiuksia koska ei tarvitse kuulua muille kun jumalalle lisäksi ehkäisy on ehdottomasti kieletty kaikki lapset ovat tervetulleita jumalan valtakuntaan ja vielä soittovälineet on kieletty kuten kitara rummut sivustatäyttettävä pyykin pesukone ei ole enään ollut pannassa kuten 60 luvulla puhuttin että sielä voi vilahtaa naisten pikkuhousuja tai rintaliivejä ja jos miehet näkee niin niille voi tulla kiima ja se on syntiä . Helluntalaiset,jehovat ja evlut ovat syntisiä ja he joutuvat tulimereen sanoi pappi seuroissa meille kerran.kerran yksi uskovainen veli sanoi minulle seuroissa että me olemme niitä ainoita taivaanlintuja jotka menemme jumalan luo muut menevät kadotukseen.Te kaikki olette kuitenkin tervetulleita Lumijoen suviseurohin 2011 koska annan teille armon lahja ainoastaan uskovainen lestadiolainen voi armahtaa syntisen.jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki synnit on anteeksi annettu.itselläni Suviseuroihin ei ole pitkä matka kun asun Raahessa.Itse pyydä suviseuroissa esirukous pyyntöjä ja toivon että joku rukoilis minunkin puolesta että jakaisin uskoa elämän loppuun saakka ja saisin täällä maanpäällä kantaa jumalanlapsen nimeä ja saada sielulle rauha

Kerron tässä vielä hieman politiikasta että KD ei saa Pohjois-Suomesta ääniä meiltä koska hyväksyi televisio lupamaksun kaikille vaikka ei oliskaan televisiota se ei ole kristillistä ja lisäksi kristillisillä on nainen johtamassa puoluetta raamatussa sanotaan selvästi että vaietkaa naisen suu taitaa olla kristityillä vähän ongelmia raamatun tulkinnassa kuten meillä uskovaisillakin mutta meillä on mahdollisuus saada synnit anteeksi ja päästä jumalan luo.elikkä meillä on avain jumalan valtakuntaan ja olemme saaneet uskonlahjan jota ei synnillä kannata tuhota.pappi sanoi muuten viimeseuroissa meille sitten kun tämä tuska ja hammastenkiristys on ohi niin alkaa taivaassa häät elikkä iankaikkiset tanssiaiset taivassa jossa uskovaiset sisaret ja veljet tanssivat jumalanvaltakunnassa seurasalissa vanhukset menivät transsiin. Kerran yksi uskovainen sisar sanoi minulle että ajatteleppa janne sitä että jotku afrikkalainen joka ei ole koskaan kuulut jumalasta niin ei pääsekään taivaseen vaan joutuu kadotukseen.
eiköhän tv'n puutteellisuus ole ihan nykyaikaista, ja erikseen sen mainitseminen turhaan. kuka nyt erikseen haluaisi kahta informaatio kaapelia siihen näyttöön kun yhdellä saa kaiken?

te kristityt ja muslimit.. valitsetteko uskontonne tosiaan vain näiden loputtomien elämä fantasioiden perusteella? tai sen .. miksikäs näitä viha fantasioita sanotaan, kun fantasioidaan toisten helvettiin menosta?

noh, itse pidän sitä etu oikeutena että saan kadota, sillä elämä on kärsimystä, jota me kaikin keinoin pyrimme lavastamaan muuksi. (esim uskonto se tunnetuin lavastus keino, länsimaissa.)
en pysty kuvittelemaan mitään kamalampaa kohtaloa, kuin olla olemassa loputtomiin. ei ihme että jumala on täynnä vihaa.

eikös ahneus ole yksi synneistä? syyllistyt siihen jo pelkästään toivomalla elämän jatketta kuoleman jälkeen.
ja kai nuoille EPÄmoraalisilel fantasioillekin on joku synti keksitty? on se aikas kamalaa toivoa muiden joutuvan helvettiin.

mitä tulee jumalaan, ihan vilpittömästi. toivon, ettei kukaan joutuisi tietoisesti kokemaan loputonta olemassa oloa.
  • 36 / 109
  • Janne Nousiainen
  • 25.5.2011 19:05
Jumalan rakkaus näkyy monissa asioissa kuten voin heti sanoa siinä että katsoin juuri ulos ikkunasta ja näin taivaanlintuja ja kedonkukkia ja huomasin kuinka jumala pitää hyvää huolta luomistaansa.
synti alkaa jo raamatun alussa kun Eeva päästää korpin vaapaksi se korpin nimi on synti elikkä Eevalle tuli verikirous elikkä kuukautiset.kerran vein naapuri naiselle omenatorttua ja sanoin että tässä ole hyvä se pitää sinut kuukautisaikana sivenä nainen löi minua kasvoille sano minua pervessiksi minä halusin vain tehdä jumalan työtä
Kerran sanoin yhdelle nuorelle naiselle että paholainen on irti betlehemin tiellä ja se aikoo vietellä kaikki tuoretta lihaa himoitsevat ihmiset kadotukseen.olen monesti huutanut täällä kotona että herra päästä minut näistä demoneista jotka yrittävät tulla sisälleni.nuorempana ajattelin että kun ehetymishoito epäonnistui että pitäisikö uhrata itsensä jumalle mutta olin hyvin heikko enkä pystynyt siihen ja nyt paholainen on tullut kotiini ,mutta nyt aion pitää itseni puhtaana ja siveänä ja varoa tuoretta lihaa ja pysyäpystyssä.Tänä aamuna toivoin että herra ottais vesikupin minunkin huulilta pois niinkun hän teki pojalleenkin niin ristillä
eiköhän se paholainen nimeltä luonto, ole jo meitä alusta asti riivannut. ei siitä eroon pääse, vaikka kuinka uskoisi hyvyyteen. sillä valitettavasti, ei uskomalla asia muutu. vaikka omalta näkökannalta ehkä näyttää muuttuneen, mutta se on vain illuusiota.
kuten on sekin, että pelkällä uskon voimalla voin kuvitella tuntevani/omaavani epäinhimillisiä voimia, jotka eivät muille ole totta.
josta voin kiittää, älykkäänä olentona ruumistani joka sallii sen ymmärryksen minulle.

ja eiköhän se nimenomaan ole se avainlause; 'jotka eivät muille ole totta'.

et ihmisenä pääse ihmisen pahuudesta eroon, eikä se illuusion avulla katoa. siihen olemme kaikki tuomittuja.
jotkut vain näkevät sen muita paremmin.

sen määrää omalla näkö kentällä voit toki vähentää. valitsemalla ystävä piirisi, maasi ja asuin sijaintisi huolella.

Janne Nousiainen kirjoitti: "Jumalan rakkaus näkyy monissa asioissa kuten voin heti sanoa siinä että katsoin juuri ulos ikkunasta ja näin taivaanlintuja ja kedonkukkia ja huomasin kuinka jumala pitää hyvää huolta luomistaansa."

ehh.. valitettavasti en kykene näkemään siinä paljoa rakkautta, kun orgaaniset (tyhmät) olennot suorittavat loputonta macro looppiansa(aka. noidan kehä), eläen tuota loputonta elämän kierrettä, josta puuttuu itse merkitys.
onhan se toki ihmisten standardeilla kaunista.


Mhh.. on se hassua, kun samaa taistelua, eri metodeja käyttävät kohtaavat. käytät uskoasi puolusteena, kun minä käytän vain järkeä.
itse näen, että tyhmyys on se suurin synti. joka aiheuttaa kaikki muutkin epämoraaliset ajatus tavat.

"An intelligent hell would be better than a stupid paradise."
-Victor Hugo

kannattaisi varoa noita jajaja hirviöitä, muuten.
Jos haluaa etsiä pyhimyksiä, niin kannattaa matkata sinne Pyhän Katariinan luostariin, jonka liepeillä niitä asustelee. Sinne tehdään pyhiinvaelluksia.

Mietin vain sellaista, kun olen kuullut, että lähetystyöhönkin mentiin harrastamaan seksiä: ei sitä halua pääse karkuun, vaikka istuisi pylvään nokassa paitsi silloin, kun impotenssi iskee aivan luonnollisen vanhenemisen kautta, mutta jääkö sittenkin halu olemaan...mutta onhan keksitty impotenssiin lääkitys ja vanhojen tansseissa käy sutina eläkeläisilläkin.

"Kärsi,kärsi; kirkkaamman kruunun saat" Uskovaisiksi itseään nimittävät kilpailevat kaikessa keskenään. Kun kilpaillaan, unohdetaan se tärkein eli toisten auttaminen. Milloin niitä hyviä tekoja ehditään tehdä?

Minusta krstinukon opin mukaan ei vaadittu kuin 1 kpl uhria. Kaikenlainen muu sellainen on turhaa ja ajan hukkaa. Lepo!
Hoitoa hakiessa kannattaisi perehtyä tutkittuun tietoon eheytysterapioden tehokkuudesta. Tästä pääsee hyvin alkuun vaikka keväällä ilmestyneestä kirjasta 'Saanko olla totta?'. Ko kirjassa myös tulee hyvin esille ettei eheytyksissä ole taattu hoitotakuuta tai potilasturvaa. Ja historian 'hoitojen' teemalta on aika järkyttävää.

Jos joku tuollainen asia oikeasti itseä häiritsee, ammatillinen psykologi olisi aivan varmasti paras keino lähteä selvittämään mitä asialle voi tai pitää tehdä.
Kolmoisritti kirjoitti: " Mietin vain sellaista, kun olen kuullut, että lähetystyöhönkin mentiin harrastamaan seksiä: ei sitä halua pääse karkuun, vaikka istuisi pylvään nokassa paitsi silloin, kun impotenssi iskee aivan luonnollisen vanhenemisen kautta, mutta jääkö sittenkin halu olemaan...mutta onhan keksitty impotenssiin lääkitys ja vanhojen tansseissa käy sutina eläkeläisilläkin."

ellet viittaa topicin aloittajaan, on turha mennä olettamaan mikä on kenenkäkin syvempi agenda.
  • 41 / 109
  • Janne Nousiainen
  • 26.5.2011 18:22
Raamattu on hyvin suuri kirja siinä on paljon sellaisiakin käskyjä mitä esimerkiksi Arto T ei ymmärrä.itse en voi käydä uimahalleissa koska näen uimapuvuissa olevia naisia joilla näkyy likaiset tyynyt ja miesten peniksen näkeminen on liian rivoa toinen sääntö minun raamatun tulkinnassa on yhdyntä on syntiä kolmas sääntö on lapsensaaminen.itse kieltäisin koulussa seksuaalikasvatuksen koska nuori joutuu näkemaan kondoomeita ja teko peniksiä ja se voi hämmentää nuoria.Lapsille pitäisi myös olla kotona sellaiset rajat että jos ei ole kunnolla ole niin joutuu kelllariin tai vaatekomeroon pariksi päiväksi miettimään syntejä toinen sääntö on se että jos pikkutyttö kättelee jotain poikaa hiekkalaatikolla niin tyttö pitää viedä heti sisälle ja laittaa tuli kuumaa vettä käsille ja sanoa että minä autan sinut puhtaaksi vaikka kuinka itkettäis se on jumalan tahto.mummuni sano tädille kerran kun se rupesi seurustelemaan jonkun pojan kanssa että senkin huora en saa sua ikinä puhtaaksi vaikka tätini oli jo 25 vuotias.tässä teille erilläinen raamatun tulkkaus kun tytöllä alkaa kuukautiset niin veren jälkeen tulevat pojat ne nuuskivat kun koirat ja yrittävät päästä alkulähteelle. Raamatu on paljon laajempi mitä se antaa odottaa tämä myös tiedoksi Arto T ota raamattu kokonaisena ymmärrä se hyvä mies.
Janne Nousiainen: vaikka edustankin muuta kristinuskon haaraa kuin sinä niin kuitenkaan en halua nimitellä tätä sinun valitsemaasi kristinuskon suuntausta "hömppäuskonnoksi". Helluntailaisissa voi olla monta vikaa, mutta minä olen lapsuudessani ja nuoruudessani saanut sieltä paljon apua ja siellä on ihan hyvääkin toimintaa paljon. Olisin valtavan iloinen, jos jatkossa et nimittelisi enää toisten uskonnäkemyksiä hömpäksi. Jos kuitenkin aiot niin tehdä, niin et voi olettaa keskustelun säilyvän asiallisena, kun ihmiset vastaavat sinulle. Suvaitsemattomuus synnyttää suvaitsemattomuutta.

Ja sitten minulle tuli mieleen viestiketjua lukiessani, että onkohan alkuperäinen Janne Nousiainen kirjoittanut nuo kaikki viestit? Koska hänen viestinä alkaen nrosta 34 ovat sekavia ja vailla kappalejakoja ja välimerkkejä. Kannattaa jokaisen rekisteröidä nimimerkki, niin ei sitten kukaan pääse kirjoittelemaan ns. sinun nimelläsi.

Ja niin. Kyllä kukin saa minun puolestani eheytymään mennä, mutta minä itse en voi sanoa muuta kuin, että se oli kauheimpia kokemuksia elämäni aikana. Muistan kyllä, että pidin ainoana vaihtoehtona eheytmistä heteroksi ja muut ajatukset ja mielipiteet saivat minut raiteiltaan. Sitten vuosiakausien itselleen ja muille valehtelun jälkeen tajusin, että minä kelpaan sellaisena kuin Jumala minut on luonut.
HarmonyS kirjoitti: "Suvaitsemattomuus synnyttää suvaitsemattomuutta."

tuo on niin totta.. mutta miksi suvaitsevaisuus ei synnytä suvaitsevaisuutta?

voi vain ihmetellä..

niin ja tuosta tuntemattomasta kirjoittelijasta olen kyllä samaa mieltä. voi siinäkin vain ihmetellä, kuinka kukaan jaksaa..?
Tärkeintä on, että hyväksyt itsesi. Itse kävin läpi psykoanalyysiaterapiaa 20 vuotta, koska halusin muuttua homosta heteroksi. Ei minusta tullut heteroa, mutta aloin hyväksyä iopulta tseni. Nyt elän onnellisessa parisuhteessa toisen miehen kanssa. Suren vain sitä etten jo aiemmin mennyt homosuhteeseen. Älä Sinä kiellä itseltäsi oikeutta rakastaa. Olet arvokas ja hyväksytty sellaisena kuin olet!
  • 46 / 109
  • Janne Nousiainen
  • 26.5.2011 23:11
Helluntalaiset on niin kummallisia kun ollaja voi soittelevat kitaralla manneja ja juppoja suurin osa joukoista ja se aikuiskaste homma on aivan mielestäni jo satanismia.elikkä ei sinun kannata arvostella minun uskontoani ja lisäksi minulla on lukihäiriö eikö hellureille ole juuri sellainen tapa haukkua toisia ihmisiä ja tyrkyttää omaa väärää uskontoa.Seuraavan kerran kun jehova tai helluntalainen on mun ovella niin heitän ihmis ulostetta päälle ja huudan että ei vääriä jumalia! toisten uskonto on niin kauan hyväksyttävää minulle kunhan se ei saarnaa minulle koska kukaan ei kuiski korvaani.
Minä henkilökohtaisesti inhoan asua Suomessa vihaan tätä maata ja tätä ilmaista terveydenhuoltoa ja ilmaisia kouluja lapsille miksi kaikki ihmiset ei voi itse maksaa palvelunsa kuten Yhdysvalloissa ja lisäksi kun täällä ei ole edes sananvapautta niin kun ameriikassa jossa uskovaiset ja ateistit voi sanoa ihan mitä vaan kunhan ei satuta ketään itselläni on kodissani ameriikan suuri lippu lisäksi minulla ulkoseinä tangossa ameriikanlippu, olen tilannut pohjanmaalta Jari Mäki OYltä tarvikeita kuten mukeja lippuja, olen aina sanonut että jumala rakastaa yhdysvaltoja ja israelia.lisäksi minulla on asunnossa krusifikseja ja olen miettinyt laitta pihalle neitsyt marja patsaan takapihalle on miettinyt laittaa arkki enkeli mikael patsaan suojelemaan minua demoneilta

P.S olen aina sanonut että eheytymään voi mennä mutta olisi parempi keino pysyä poissa näistä synneistä lukemalla raamattua tai hankimalla joku harrastus tai muuttamalla jonnekin maaseudulle täällä pohjois pohjanmalla on niin paljon uskovaisia että ihmiset pysyvät iloisina ja horjuttamattomina toinen vaihto ehto on kirurginen kastraatio jota katoliset papit käyttävät,mutta en suosittele sitä .Minun mielestä paras keino on Nokia Mission jossa parani kokkolassa yksi mies vammaisuudesta hän oli lievästi vammainen toinen nainen parani mielisairaudesta elikkä kannataisi siis kääntyä nokia mission puoleen.itse olen menossa Nokia Mission hoitoon yritän parantua myös lievästä vammaisuudesta sekä personallisuushäiriöstä ja mielenterveys ongelmista kuten psykopatiasta. En enään kirjoita tänne hyvästi!
Eheytymisasioita miettivien saattaisi olla hyödyllistä lukea tuoretta ja tutkittua tietoa nk. eheytysmenetelmistä ja niiden tekijöistä. Kirjassa "Saanko olla totta?" (ISBN 978-952-495-201-9, Gaudeamus 2011) tutkija Katrina Lumikallio on selvittänyt ex-gay-liikkeiden taustoja ja toimintaa niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Hänen kirjoituksensa on otsikoitu: "Konversioideologiat Suomessa". Myös Jack Drescherin kirjoitus Seksuaalisuuden muutosterapioista on tärkeää ja kiinnostavaa luettavaa.

Kirjaa ovat arvioineet mm. Veli Hyvärinen
http://ranneliike.net/teema/ajatuksia_kirjasta_saanko_olla_totta?cid=18&aid=5355

Vaeltaja
http://ranneliike.net/teema/saanko-olla-totta---uusi-kirja-sukupuolen-ja-seksuaalisuuden-moninaisuudesta?cid=2&aid=5269

ja Ranneliikkeen toimitus
http://ranneliike.net/teema/saanko-olla-totta-sukupuolen-ja-seksuaalisuuden-kohtaaminen?srt=2&cid=7&aid=4955
huhtasieni: kyllä asia mielessä päivittäin on. Olen vaan skeptinen asian onnistumisen suhteen.
martin: mitä seurakuntaa suosittelisit minulle?
------------
Kukaan ei vieläkään selostanut, mitä näissä eheytysistunnoissa käytännössä tapahtuu? Te, joilla on kokemusta, voisitteko kertoa? Kiitti.
HarmonyS: tutustun blogiisi tässä joku päivä. "Oli elämäni kauheimpia kokemuksia". Voitko kertoa tarkemmin? Mitä siellä tapahtui? Mikä siitä teki kamalaa??
No minäkään en tuosta eheytymishoidoista paljon tiedä, mutta oman elämän kokemukseni pohjalta homman ydin ylipäänsä on siinä että sinun pitäisi jotenkin päästä lähemmäksi Jumalaa, Jumalan pitäisi tulla suureksi sinun elämässäsi ja sinun itsesi pienemmäksi, sinun siis pitäisi kohdata Jumala omassa elämässäsi ja etsiä Jumalan tahtoa omaan elämääsi, jos sinä itse olet tosissasi ja vakavissasi, niin myös Jumala on tosissaan. Mutta kysymys on siitä haluatko sinä etsiä jumalan tahtoa omaan elämääsi ja panna pois kaiken sen mikä painaa, haluatko siis päästä lähelle Jumalaa, haluatko antaa koko elämäsi hänen käsiinsä ja kulkea Hänen johdatuksessaan ja etsiä hänen tahtoaan omaan elämääsi, jos sinä haluat niin sano se Jumalalle rukouksessa, niin Hän johdattaa sinua eteenpäin sinua jos haluat hänen ääntään kuunnella.

Ristin tie on kivinen ja kaita ja täynnä taisteluita, toinen vaihtoehto on siinä että kulkee laveaa tietä ja rauhoittaa oman omatuntonsa sillä että kuuntelee rauhoittavia juttuja että kaikki on kunnossa jatka samaan maalliin, toinen vaihtoehto on taistella virtaa vastaan ja etsiä totuus vaikka tie on vaikea ja täynnä taistelua.

Matt.11
28 "Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon. 29 Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon. 30 Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt."
Rox, mieti kuitenkin... Toisilta ihmisiltä - niin uskovaisilta kuin uskonnottomiltakin - saat vain ohjeita siitä miten sinun tulisi heidän mielestään elää. Kyse on kuitenkin sinun elämästäsi, ei kukaan muu kuin sinä itse voi tietää miltä sinusta tuntuu ja miten haluaisit olla. Et voi elää koko elämääsi toisten elämää (tai toki voit mutta onko se sen arvoista?), elä siis omaa elämääsi - toista mahdollisuutta tuskin saat. Jos olet tiedostanut olevasi homo et voi muuta olla - toki voit yrittää esittää muuta ja tukahduttaa tuon asian, mutta ei se mihinkään katoa - et pääse itseäsi pakoon, olet mikä olet. Ne jotka eivät hyväksy sinua sellaisena kuin olet eivät ole alunperinkään välittäneet. Jos jumala ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet, olet valinnut väärän jumalan.
Minäkin olen nähnyt, kun niitä krusifikseja ja ristejä on laiteltu kotiin sinne tänne suojaa antamaan kuvitelluilta pahoilta hengiltä. Se ei perustu mihinkään eikä ainakaan Raamattuun. Kirkkorakennus ei suojannut sinne pakenevia ruandalaisia kuolemalta, joita tapettiin kirkon penkkien väliin.

Jeesus uskoi, että sairauksien syynä olivat erilaiset pahat henget, mutta kuka kristitty nykyaikana tohtisi sanoa samaa ääneen, että diabetes on paholaisen aikaansaama riivaustila tai virtsatieinfektio tai päänsärky. Näinhän edelleen monissa maissa ajatellaan. Sitten varataan aika poppamieheltä (tai selvännäkijältä) ja uhrataan kana, jonka veressä peseydytään. Sillä tavalla eräs afrikkalainen mies hoiti omaa impotenssiaan. Nyt ei tarvitse ottaa kuin lääke. Millä tavalla lääkehoito syrjäyttää demonin?

Tällaiset healing hoidot ovat kaikki new agea. Ne eivät ole kristinuskoa. Käsittääkseni alkuperäisessä kristinuskossa virkaan vihitty pappi oli ainoa, joka sai rukoilla sairaiden puolesta ja pyytää parannusta. Se tapahtui alttarilla tai erityisissä tilaisuuksissa (sairaiden voiteleminen).
Tuo kana juttu menee jo ylikorvien uhrilahjat lopettiin jo jeesuksen ristiinnaulitsemisen jälkeen koska jeesus sovitti ristillä meidän syntimme että kaikki jotka häneen uskovat niin saavat iänkaikkisen elämän ja myös jotka noudattavat isäni käskyjä.

Vanhurskaus on lahja me ei kukaan olla niin hyviä että olisimme ansainneet taivasosan ilman jeesusta. kukaan muu ihminen ei kykene siihen kun jeesus ,joka oli ihmisen poika ja silti jumalan poika.

Elämme nyt lopun aikoja Maapallolla tapahtuu siis järisyttäviä muutoksia lähiaikoina, ehkä lähivuosikymmeninä. (Siis vuonna 1948 tai sitä ennen syntyneet ihmiset, jotka näkivät Israelin valtion perustamisen, heitä on elossa Jeesuksen tullessa.

Tästä siis alempana tässä.)



Jeesus tulee hakemaan ja uskovat lähtee taivaaseen. Ne jotka tänne jäävät joutuvat jäämään vaivan aikaan, joka on vaikea, ja jossa vain marttyyrikuoleman kautta kieltäytymällä ottamasta vastaan pedon merkkiä voi pelastua taivaaseen. Eli älä käy etsikkoaikasi ohitse. Ihminen elää elämänsä vain kerran. Ihminen ei synny uudelleen esimerkiksi toiseksi ihmiseksi tai eläimeksi. Vaan elämä on ainutkertainen! Vain yksi elämä. Joka on kuin koeaika. Että mikä sinusta tulee. Tämä elämä ei siis olekaan niin tärkeä, vaan tärkeämpi on se että missä vietät iäisyytesi. On vain kaksi paikkaa ikuinen kidutus helvetissä tai ikuinen rauha ja ilo taivaassa. Minne haluat? Valinta on sinun?


Sillä niin on Jumala rakastanut maailmaa, että hän antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi ikuinen elämä. [JKR: Joh. 3:16]
Ehetyville tiedoksi että kuudes käsky pitää sisällän tämän (2Moos. 20:14) Hebr. Naa'aF ei merkitse vain aviorikosta, vaan kaikkea sukupuoliyhteyttä avioliiton ulkopuolella, huoruutta, porttoutta, homoseksualismia, eläimeen sekaantumista, myös himoitsemista. 20:17 ja Matt.5:28 mukaan myös tämän alueen himot sisältyvät tähän.

Uudessatestamentissä Eräs mies tuli ja kysyi Jeesukselta Opettaja, mitä hyvää minun on tehtävä, että saisin ikuisen elämän?"

Hän sanoi miehelle: "Miksi kysyt minulta hyvästä? On ainoastaan yksi, joka on hyvä. Jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt."

.Mies kysyi Jeesukselta: "Mitkä?" Jeesus vastasi: "Nämä: 'Älä murhaa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',

.'Kunnioita isääsi ja äitiäsi', ja: 'Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi'."

.Nuorukainen sanoi Jeesukselle: "Kaikkia näitä minä olen noudattanut. Mitä minulta vielä puuttuu?"

.Jeesus vastasi: "Jos tahdot olla täydellinen, mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa, ja tule ja seuraa minua."

.Kuullessaan nämä sanat nuorukainen meni pois murheellisena, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.

Jeesus sanoi opetuslapsilleen: "Totisesti minä sanon teille: Rikkaan on vaikea päästä taivasten valtakuntaan*.

Vielä minä sanon: helpompi on kamelin mennä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."

Kun opetuslapset kuulivat tämän, he hämmästyivät kovin ja sanoivat: "Kuka sitten voi pelastua?"

Jeesus katsoi heihin ja sanoi heille: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista."

Matt. 19:16-26)
Varo Jehovan todistajia ja Helluntalaisia, joilla on väärennetty Raamattu, Uuden Maailman käännös. Älä ala väittelemään heidän kanssaan, vaan laita ovi kiinni, jos he tulevat koputtelemaan. Että uskovalla on taito keskustella Jehovien kanssa, täytyy hänen olla Jumalan kutsuma Sanan julistaja .Jehovan todistajat ovat mekaanisia orjia, jotka kulkevat ovelta ovelle. Orjuus, ei kuulu Kristinuskoon. Jehovan todistajat eivät usko kunnolla Pyhän raamatun Jeesukseen, joka on myös Jumala, ei vain profeetta ja Pyhään Henkeen, joka on myös Jumala, ja elävä, ei vain jokin persoonaton voima, Jehovalaiset ja Helluntalaiset eivät pelastu taivaaseen, siitä täytyy tehdä parannus!

Ev. Lut kirkon johto on mennyt metsään homojen ja lesbojen vihkimisessä. Kirkko on luopunut Jumalasta, koska juuri se on Sodoman ja Gomorran syntiä, Nooan päivien menoa, joka on viimeisten aikojen kauhistus.Lopun aika on tulossa
Tämä keskustelu alkoi kysymyksestä "itseä häiritsevä homoseksuaalisuus". Minä en ymmärrä, miksi silloin puhutaan vain seksuaalisuuden, homouden, muuttamisesta. Minusta, jos jollakulla on ongelmia seksuaalisuutensa kanssa, luontevaa olisi pohtia mistä ne ongelmat johtuvat: väärin ymmärretystä uskonnollisuudesta, sosiaalisesta kiusaamisesta, yksinäisyydestä vai mistä. Sitten voisi koettaa puuttua näihin tekijöihin.
Sitten voisi myös lukea raamatuntutkimusta.

Kun se Sodoman ja Gomorran synti ei nyt satu olemaan sitä perinteistä sodomiaa, vaan vieraanvaraisuuden kieltämistä (ja se oli TODELLA paha juttu paimentolaiskulttuurissa...)
Valitettavasti juutalaiset olivat nomadeja, joilla oli tiukka säännöstö siitä, että vieraalle täytyi aina antaa ruokaa ja yösija.
Sodomalaiset ja Gomorralaiset olivat kaupungistuneita, eikä heillä olisi tullut mieleenkään laskea ventovierasta kotiinsa syömään ja juomaan keskellä yötä.
Tulisiko sinulla Janne hyvä esim. Kalliolaisena tai Upper West sidella Manhattanilla asuvana moinen mieleen?

Syyllistymmekö me suomalaiset sodomiaan, koska emme auta romanikerjäläisiä? Mehän emme ole kovin vieraanvaraisia...
Käsittääkseni healing hoitojen sisältö on luonteeltaan karismaattisuutta. Niistä ei anneta tarkkaa sisällönkuvausta, koska niihin sisältyy tuo perinteinen käsitys pahoista hengistä sairaustilojen alkusyynä.

Jotkut uskoivat vakaasti Torinon kääriliinojen olevan jonkinlainen Kristuksen ylösnousemisen valokuva, mutta se paljastui italialaisen taiteilijan maalauskokeiluksi. Reliikki olikin taideteos. Taikauskoa on paljon. Karismaattisiissa kristillisissä liikkeissä on paljon samankaltaisuuksia ja pelkoja kuin on luonnonkansojen primitiivisissä uskonnoissa.
Olen joitakin kertoja koettanut keskustella näiden polvirukoilijoiden kanssa (jotka ovat kunnostautuneet monissa yhteyksissä vastustamalla homoseksuaalisuutta). Heidän maailmankatsomuksensa tuntuu perustuvan kristinuskoa paljon vahvemmin johonkin, jota kutsumme taikauskoksi.
#Pete kirjoitti: "Sitten voisi myös lukea raamatuntutkimusta.

Kun se Sodoman ja Gomorran synti ei nyt satu olemaan sitä perinteistä sodomiaa, vaan vieraanvaraisuuden kieltämistä (ja se oli TODELLA paha juttu paimentolaiskulttuurissa...)#

Siis höpö höpö, tämä minusta osoittaa kuinka suuresti tämä teidän liikkeenne muistuttaa uskontoa, vain oma totuus on oikea ja kaikki ikävät Raamatun kohdat on maat ja mannut kiertäen saatu käännettyä päinvastaisiksi, omaan oppiin sopivaksi, totuus on kuitenkin tässäkin asiassa yksinkertainen ja päivänselvä, Raamatun sanan mukaan tuomion syy on siveettömyys ja luonnonvastaiset himot.


Juud. kirje 1:
7 Niin kävi myös Sodoman ja Gomorran ja muiden sen seudun kaupunkien, jotka samalla tavoin antautuivat siveettömyyden ja luonnonvastaisten himojen valtaan: niiden saama rangaistus on varoittava esimerkki, joka muistuttaa ikuisesta tulesta.
Rox2010 kirjoitti: "Lainasin kirjastosta erään ex-gayn (lienee monelle selvää kuka hän on...) kirjan Hämmennyksestä selkeyteen, ja löysin sieltä paljon yhtäläistä omien ajatusteni ja mielipiteiteni kanssa."

Juuri noin! Kirjat ja muukin aineisto on laadittu vakuuttamaan omaa identiteettiään pohtivalle, että juuri heidän markkinoimansa ajatus on tie onneen (="eheyteen"). Jonkinlainen terve epäily olisi paikallaan ihan oman turvallisuutesi vuoksi.

USA:ssa on juuri äsken noussut iso haloo näistä eheytysterapioista. Yksi henkilö teki itsemurhan kymmeniä vuosia aikaisemmin tehdyn "terapian" seurauksena. Uusia vastaavia tapauksia on julkisuuden seurauksena noussut esille. Nuo nk. terapeutit kieltävät kaiken vastuunsa ja toteavat toimivansa vain apua tarvitsevien parhaaksi. Jos lähdet eheytysterapioihin mukaan ja tulet satutetuksi, vahinko on sinun, etkä pysty saamaan ketään siitä vastuuseen.

Jos haluat käsitellä "itseäsi häiritsevää homoseksuaalisuutta", paras tapa on kysellä vaikkapa Setan sosiaalityöntekijältä luotettavia terapeutteja, joiden kanssa on turvallisempaa käsitellä omaa asiaansa kuin epämääräistä eheytymistä lupailevien tahojen kanssa.

Olisi hyvä jossakin vaiheessa lähteä asiasi kanssa liikkeelle oikeasti. Käsittelemättömänä se kuluttaa henkistä pääomaa ja saattaa olla jopa este toimivan parisuhteen muodostamiseksi, jos sellainen olisi tavoitteesi omassa elämässäsi.
Niinpä niin Artoseni.

Höpö höpö...

Sitähän tuo sinun "pyhä kirjasi" on.
Täytyy pitää mielessä, ettei aikuisen ihmisen persoonallisuus eikä luonne muutu miksikään. Aivan sama millaisia uskonnollisia kokemuksia on, ihminen ei muutu toiseksi kuin mitä on.

Muuttumisen pakkomielteinen hakeminen on jo merkki jostakin vinoutuneesta ja todellisuuspakoisesta käyttäytymisstä. Ensinnäkin, miksi mennä terapiaan, kun yhtäkaikki voisi samantien mennä avioliittoon ja kokeilla avioelämää niillä eväillä joita on saanut. Katsoa sitten, miten Jumala auttaa: jos ei auta, niin so what, tulipahan kokeiltua.

Terapiaan mennään healing hoidoissa sen vuoksi, että voisi kokea mielihyvää ja halua: miksei tuupi sinne yhteen reikään, jos se on jumalan tahto huolimatta tunteista? Tuuppisi vaikka lakanaan laitetun reiän läpi, jos muuten inhottaa. Kristinuskossa nimenomaan pelataan tunteita vastaan. Usko ei ole siinä tunne asia. Onko siis avioliittokaan? Paavali kehotti suorittamaan VELVOLLISUUTENSA aviopuolisoaan kohtaan. Siinä yhteydessä hän ei maininnut halusta sanaakaan. Päinvastoin: Paavali oli haluamista vastaan. Seksi ei ollut kuin lisääntymistä varten ja sitä varten, jos ei kykene pidättäytymään ja elämään ilman. Rima oli melko alas laitettu. Näin healing hoitojen terapia on jotakin epäraamatullista.

Raamattu ei kiellä, etteikö homo voisi mennä naimisiin homona: aivan vapaasti. Eri asia sitten, miten aviopuoliso reagoi, jos ei tiedä tai ottaako siinä riskin, jos tietää. Tuntuisi hieman oudolta, jos sulhanen sanoisi hääyönä morsiamelle:"olen vasta oppimassa mieheksi, joten jätän väliin. Katsotaan sitten kuukauden päästä uudelleen, miten natsaa" tai " minun on kerrottava yksi seikka, muuten olen miehiin päin, mutta uskonnollisen vakaumukseni takia piti mennä kanssasi naimisiin, yritetään pärjätä: käännän nyt kylkeä, nuku hyvin". Äiti voi sitten myöhemmin tehdä Madonnat, jos lapsia siunaantuu: "isä on SELLAINEN!"
Arto T on tässä ihan oikeassa, ja haluaisin pyytää Arto T anteeksi viime kertaista röyhkeyttäni koska olin silloin vielä synnin peittämänä ja olin sokea enkä nähnyt mikä on syntiä ja mikä on oikein. Itse olen tehnyt parannuksen ja luopunut homoseksuaalisista haluista kokonaan ja aijon seurata Jeesusta elämän loppuun saakka. joku on rukoilut minun puolesta ja rukoukseen on vastattu, olen saanut uskonlahjan takaisin viikko sitten kun katkaisin kokonaan siteeni vanhaa elämään kun tulin uskoon itkin ja kaduin mitä syntiä olen oikein tehnyt tunsin kuinka pyhä henki kosketti minua, tämä on totista totta.löysin yhden Ruotsalaisen Evankeliumin sivun joka kertoi mitä syntiä olen mennyt tekemään minä laitan sen sivun tähän http://www.jeesusonherra.se/



Raamattu kieltää homoseksualiset teot ja ajatukset vanhassa ja uudessa testamentissä täysin vanhassatestamentissä sanotaan näin 2Moos. 20:14) Hebr. Naa'aF ei merkitse vain aviorikosta, vaan kaikkea sukupuoliyhteyttä avioliiton ulkopuolella, huoruutta, porttoutta, homoseksualismia, eläimeen sekaantumista, myös himoitsemista. 20:17 ja Matt.5:28 mukaan myös tämän alueen himot sisältyvät tähän.Elikkä myös homoseksuaalisilla ajatuksilla voit tehdä syntiä Uudessa testamentissä Sodoman ja Gomorran syntiä on Miika 2:6 "Älkää saarnatko, saarnaavat he, "sellaista ei pidä saarnata; eikö väisty pois häpäiseminen?"".

Nykyajan kulttuuripakanalle pitäisi puhua mukavia ja hyväksyä synti, kuin Miikan aikana.
2:Tim.4:3-4 Paavali sanoo:"Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajajia ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin."

Hoos. 16:49 "Katso tämä oli sisaresi Soroman synti: YLPEYS,....huoleton lepo..., mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut"

Jos sodomasta olisi löytynyt ne kymmenen uskovasta niin Jumala olisi säästänyt ne tuholta. 1. Moos. 18:32"Niiden kymmenen tähden jätän hävittämättä" - VALITETTAVSTI HOMO YHTEISÖ, OLI KARKOITTANUT KAIKKI JUMALAAN USKOVAT, Lootin oli ainoa. Homot todellisuudessa hankkivat tuhon itselleen vastustamalla Jumalaan uskovia. Sama on totta Suomessakin.

Jeesus vahvistaa Sodoman kaupunkien tuhon Matt.10:15 ja 2.Piet.2:6 " hän poltti poroksi Sodoman ja Gomoran kaupungit, varoitukseksi niille, jotka vastedes jumalattomasti elävät"

>>"Homous ei selvästi Raamatussa"

Room. 1:27 "syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet miespuolet miespuolten kanssa, riettautta.." Homous on Raamatussa tuomittu VT:ssa ja UT:ssa aina "he vastasivat:...nyt pitelemme sinua pahemmin kuin heitä, ja he tunkeutuivat väkivlätaisesti MIEHEN Lootin kimppuun... 1.Moos.19:9...

Raamatun sana vaan käy toteen tällä palstalla:"he ovat "Jumalaa vihaavaisia, ylpeitä, vailla rakkautta, laupeutta..." Room. 1:28-32

Ylpeän ihmisen on vaikea tehdä parannus, mutta se ei riitä selitykseksi Jumalalle. "kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus" Ap.t.17:30

Homous tuhosi koko Soroman ja Gomoran yhteiskunnan ja niin tulee käymään, ennen Jeesuksen tuloa: "mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki, SAMOIN KÄY SINÄ PÄIVÄNÄ, JONA IHMISEN POIKA ILMESTYY..."
Luuk 17:24-37 "sodomalaiset eivät tunteneet Jumalaa vaan haukkuivat Lootia (1.Moos.19:9) - Sinun tulee käymään huonosti "sataa tulikiveä taivaasta". Uskova Loot pelastui, niin Jumalan omat tulevat myös pelastumaan. Sodomassa Loot meni vävyjensä varoittamaan "mutta he luulivat hänen laskevan leikkiä"

Meneekö varoitus sinun kohdallasi hukkaan?

"Kuitenkin Hän pelasti Lootin, jota rietasten vaellus irstaudessa vaivasi." 2. Piet.2:7

Jumala tutkii miten suhaudumme syntiin, ja pelastaa heidät taivaaseen.

"sillä asuesaan heidän keskuudessaan tuo hurskas mies kiusaantui hurskaassa sielussaan, joka päivä heidän pahain tekojensa tähden, joita hänen täytyi nähdä ja kuulla. Näin Herra tietää pelastaa jumaliset.... 2.Piet.8-9

Miten sinä suhtaudut syntiin? Se kertoo ketä palvelet.
Minäkin olen syntinen Jos sanomme ettei meissä ole syntiä, me petämme itseämme ja totuus ei ole meissä.

Jos me tunnustamme syntimme Jumala on uskollinen ja vanhurskas, niin että antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

Jos sanomme, ettemme ole tehneet syntiä me teemme hänestä valehtelijan, eikä hänen sanansa ole meissä. (Jumalan Kansan Raamattu: 1Joh. 1:8-10)

Uskovan täytyy erottautua maailmasta karttaa syntiä ja karttaa pahaa. Me emme voi enää elää niin kuin maailma elää julkisynneissään. Mutta meillä on ikuinen elämä palkintona, joka on Jeesuksen täydellisen sovitustyön tähden, ei meidän omista ansioistamme. Uskova ei voi jatkuvasti tehdä esim. alla olevia syntejä. Jos synti sattuu, täytyy pyytää anteeksi Jeesukselta ja yrittää paremmin.

Itse olen tehnyt parannuksen ja luopunut homoseksualisista haluista kokonaan ja aijon seurata Jeesusta elämän loppuun saakka. joku on rukoilut minun puolesta ja rukoukseen on vastattu olen saanut uskonlahjan takaisin.





Tässä teille vähän oppia mitä Jeesus sanoi helvetistä



43.Jos kätesi viettelee sinua, hakkaa se pois. Parempi on sinulle, että käsipuolena menet elämään sisälle, kuin että molemmat kädet tallella joudut helvettiin, sammumattomaan tuleen *.

45.Jos jalkasi viettelee sinua, hakkaa se pois. Parempi on sinulle, että jalkapuolena menet elämään sisälle, kuin että sinut molemmat jalat tallella heitetään helvettiin.



47.Jos silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Parempi on sinulle, että silmäpuolena menet sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut molemmat silmät tallella heitetään helvettiin,

48.jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu.



Eli tässä se on. Helvetti on ikuinen kärsimys, kidutus, tulessa, joka ei sammu ja madot jäytävät.



49.Jokainen ihminen tullaan näet suolaamaan tulella.

50.Suola on hyvä. Mutta jos se menettää suolaisuutensa, millä te sen maustatte? Olkoon teillä suolaa itsessänne, ja eläkää sovussa keskenänne."

(Jumalan Kansan Raamattu: Mark. 9:42-50) 9.Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, sinä pelastut.

10.Sillä sydämellä uskotaan vanhurskauteen, ja suulla tunnustaudutaan pelastukseen.

11.Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."

12.Tässä ei ole eroa juutalaisen ja kreikkalaisen välillä, sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka huutavat häntä avuksi.

13.Jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, näet pelastuu.

14.Mutta kuinka he huutavat häntä avukseen, jos eivät usko häneen? Ja kuinka he voivat uskoa häneen, jos eivät ole hänestä kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?

15.Kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Onhan kirjoitettu: Kuinka suloiset ovatkaan niiden jalat, jotka julistavat evankeliumin hyvää sanomaa!

16.Mutta kaikki eivät ole olleet evankeliumille kuuliaisia. Sanoohan Jesaja: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?" [JKR: Room. 10:8-16]

Tässä teille tunnetuin raamatun lause Sillä niin on Jumala rakastanut maailmaa, että hän antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi ikuinen elämä. [JKR: Joh. 3:16]
Ilmeisesti joku näkee paljon vaivaa, jottei Rox2010 vain lähtisi eheytymiskurssille....
Arto T minä kyllä tarkoitin mitä kirjoitin ylös.minä en halua valehdella kenellekkään mitä raamattu sanoo ,raamattu kieltää homoseksualismin täysin.sinunhan pitäisi ymmärtää tämän asian.olisin odottanut sinulta hieman asiallista käytöstä!
Vielä lisäksi jos rox2010 on niin heikko ettei pysty tulemaan Jumalan sanan kuuliaiseksi, niin vika ei minussa koska kerroi vain totuuden mitä raamattu sanoo
  • 67 / 109
  • Janne Nousiainen
  • 12.6.2011 19:13
JUMALAN KANTA HOMOSEKSUALISMIIN

3 Moos 18: Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne. Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne- sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi- ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.. Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."

Raamatunopetus on selvä ettei mies saa harjoittaa homoseksuaalista suhdetta toiseen mieheen .Tekstissä esiintyvä sana kauhistus on hebr. hbewt tovebah joka merkitsee; inhottava ja saastainen teko tai asia. Herra, Jumala säätää sanaansa ettei Jumalan kansa seuraisi tällaista kauhistuttavaa tapaa, että mies harjoittaa seksiä toisen miehen kanssa sekä myös eläimiin sekaantuminen kielletään. Tällaiset teot ovat syntiä Jumalan edessä ja jokaisen joka niitä harjoittaa on tehtävä parannus, jos haluaa pelastua ja olla Jumalan lapsi.

3 Moos 20:13: Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.

Jumalan sanan opetus on vesiselvä suhteessa homoseksuaalisuuteen, joka on synti, josta on tehtävä parannus.

1 Kor 6:9: Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.

Hekumoitsijat sana on kreikaksi malakos, joka tarkoittaa pehmeää, naismaista, miehen ja pojan välistä seksisuhdetta, miestä joka antautuu luonnottomaan irstauteen, sekä miesprostituutiota.

Raamattu opettaa selkeästi, että homoseksuaaliset suhteet kaikella tavalla on syntiä. Tämä tulee todella selkeästi esille Paavalin kirjeestä korinttolaisille.

Tekstissä esiintyvä sana miehimykset on kreik. arsenokoiteen - arsenokoites = homoseksuaali. Arsenokoites tulee sanoista arrhen ja koite. Arrhen tarkoittaa miestä ja koite petiä ja sänkyä.

Jumalan sana opettaa selvästi että homoseksuaalisuus on synti jonka harjoittajat eivät peri Jumalan valtakuntaa elleivät tule uskoon ja tee parannusta synnistään eli luopuvat homoseksuaalisuudestaan.

Room 1:17-28: Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta". Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa, sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut. Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa, koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

Homoseksuaalisuus ja lesbous on Jumalan luomisjärjestyksen vastaista seksuaalisuuden harjoittamista, joka on syntiä Jumalan edessä. Raamatun ilmoitus homoseksuaalisuuteen on vesiselvä, se on syntiä, jonka harjoittajat eivät voi periä Jumalan valtakuntaa.

HERRA JEESUS PITI HOMOUTTA MYÖS SYNTINÄ
Usein kuulen väitteen että Jeesus ei sanonut homoutta synniksi mutta se on täysin väärä tulkinta tästä asiasta. Herra Jeesus tuomitsee homouden synniksi ja tämä tulee selkeästi esille Jumalan sanasta.

Gal 1:
11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

Gal 1:12 oleva sana ilmoittanut on alkutekstissä apokalypsis, joka tarkoittaa ilmestys ja paljastaa. Herra Jeesus ilmestyksen kautta opetti Paavalia ja ilmoitti mikä on Jumalan tahto sekä totuus. Paavali opetti homouden olevan synti, koska Herra Jeesus ilmoitti sen hänelle. Herra Jeesus ja apostoli Paavali rakastavat tietenkin homoja lähimmäisenrakkaudella, mutta lähimmäisenrakkaus ei tarkoita sitä, että tulee hyväksyä synti. Raamatun opetus on, että rakasta syntistä ihmistä lähimmäisenrakkaudella, mutta älä hyväksy, äläkä tue syntiä.

1 Kor 6:9: Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.

Tekstissä esiintyvä sana miehimykset on kreik. arsenokoiteen - arsenokoites = homoseksuaali. Jumalan sana opettaa selvästi, että homoseksuaalisuus on synti, jonka harjoittajat eivät peri Jumalan valtakuntaa elleivät tule uskoon ja tee parannusta synnistään eli luopuvat homoseksuaalisuudestaan. Näistä jakeista käy myös se selvästi ilmi, että Korintossa, jotkut olivat olleet myös homoseksuaaleja, mutta eivät olleet enää, sillä he olivat tulleet uskoon ja olivat nyt pyhitetyt Jeesuksessa Kristuksessa.

Eli homoseksuaalisesti suuntautunut henkilö kykenee muuttumaan ja hylkäämään homoseksuaalisen identiteetin. Tästä on myös todistuksena nykyään moni ex-homoseksuaali, joka on tullut uskoon ja hyljännyt homoseksuaalisuuden ja muuttunut heteroksi niin kuin minä.
Janne Nousiainen kirjoitti: "Varo Jehovan todistajia ja Helluntalaisia, joilla on väärennetty Raamattu, Uuden Maailman käännös." Oikaisu: helluntailaisilla ei ole mitään omaa käännöstä raamatusta. Osa porukasta lukee vuoden olikosenyt 1938 vanhaa käännöstä ja suurin osa tätä uusinta ev.lut.kirkonkin virallista raamattua.

Janne Nousiainen: oletko muuten youtuben UncleSamPatriot?

Rox2011: Minä en ole ollut missään eheytysryhmässä, mutta uskonystävät rukoilivat minusta homoa pois - vrt: pray the gay away. Vuosikaudet suostuin juttelemaan homoudestani vain fanaatikkouskovaisten kanssa, koska ajattelin heidän omistavan juuri sen oikean uskontulkinnan. Pelkäsin helvettiin joutumista niin paljon, että tein kaikkeni ollakseni joko hetero tai aseksuaali enkä lesbo. Minä raunioiduin ihmisenä tässä prosessissa. Nykyään olen jälleen ehyt ja se on Jumalan ihme. Meni monta vuotta siitä helvetistä toipumiseen. En joutunutkaan helvettiin vaan pääsin sieltä pois - niin hirveää elämä oli, kun yritin itseäni kieltää ja muuttaa muuksi, mitä en ollut ollenkaan. Tämä vain ja ainoastaan teki siitä elämäni yhdeksi kauheimmista kokemuksista. Et usko, miten olen joutunu kärsimään siitä, että uskoin mitä eheytyskirjallisuudessa sanottiin ja mitä uskovaiset konservatiiviystävät minullle sanoivat. Toistelin opittuja lauseita ja en ollut sisimmässäni kuitenkaan samaa mieltä. Luulin olevani ja halusin uskoa siihen, koska halusin olla taivaskelpoinen. Menköön vaikka kaikki maailman homoseksuaalit eheytymään minne tahansa, mutta minä en mene. Minä olen arvokas juuri tällaisena kuin olen ja kiitän Luojaa hänen suuresta luomistyöstään, että loi minut ainutlaatuiseksi ihmiseksi ja saan elää tätä elämää nykyään varsin iloisena ihmisenä.
Näitä tekstejä lukiessa uskon helposti väitteen, jonka mukaan uskovaisten onnellisuus on pelkää valhetta. Sen verran ahdistuneita, tuomitsevvia, itseinhoisia ja epä-älyllisiä nämä uskovaisten kirjoitukset ovat.

Onneksi olen pakana, niin saan naida ja nauttia elämästä ilman ihmeellistä itseinhoa ja tuomionpilven roikkumista pääni päällä.
Harmonys anteeksi minä tarkoitin mormooneja enkä helluntalaisia.Helluntalaiset ovat hurskaita kristittyjä vaikka sinnekin on pesitynyt uudistajia jotka haluavat tuhota seurakunnan.Minä en ole Pekka Luodeslampi Uncle sam patriotista vaikka ole itse myös lievästikehitysvammainen ,pekalla taisi olla tourete oireyhtymä .Itse erosin kirkosta kaksi viikkoa siiten kun kuulin noista pedofiili tapahtumisista ja kirkon kolehti jaoista että ollaan käymässä kirkon ahkerimman kävien kimppuun elikkä herätysliikkeiden. .Minun kantani on vesiselvä että kirkon pitää pysyä raamatun sanoissa ja Suomen Kirkon 1992 vuoden raamatunkäännöksestä, joka on menettänyt luotettavuutensa, eikä sovellu Jumalan sanan tutkijoille, eikä sananjulistajille.Itse tulin uskoon kun tunnustin suullani että JEESUS ON HERRRA! ja jumala on herättänyt hänet kuolestaan ja tein parannuksen lisäksi kirjoitin sähköpostin Jukka Niemelle www. jeesuonherra.se ja kerroin että tulin uskoon sinun nettisivujen kautta uskoon tuloni on luettavissahttp://www.jeesusonherra.se ja etu sivulla alhaalla.Maapallolla tapahtuu siis järisyttäviä muutoksia lähiaikoina, ehkä lähivuosikymmeninä. (Siis vuonna 1948 tai sitä ennen syntyneet ihmiset, jotka näkivät Israelin valtion perustamisen, heitä on elossa Jeesuksen tullessa.

Tästä siis alempana tässä.)



Jeesus tulee hakemaan ja uskovat lähtee taivaaseen. Ne jotka tänne jäävät joutuvat jäämään vaivan aikaan, joka on vaikea, ja jossa vain marttyyrikuoleman kautta kieltäytymällä ottamasta vastaan pedon merkkiä voi pelastua taivaaseen. Eli älä käy etsikkoaikasi ohitse. Ihminen elää elämänsä vain kerran. Ihminen ei synny uudelleen esimerkiksi toiseksi ihmiseksi tai eläimeksi. Vaan elämä on ainutkertainen! Vain yksi elämä, joka on kuin koeaika, että mikä sinusta tulee. Tämä elämä ei siis olekaan niin tärkeä, vaan tärkeämpi on se että missä vietät iäisyytesi. On vain kaksi paikkaa ikuinen kidutus helvetissä tai ikuinen rauha ja ilo taivaassa. Minne haluat? Valinta on sinun?


täysi Raamatun Uuden testamentin mukainen sanoma, esimerkiksi uskovien kasteesta voi tulla läpi radiosta, vaikka siellä lähettävät myös helluntaiseurakunnat, ja erityisen mielenkiintoinen ohjelma on Taivaan ja Maan väliltä, jota toimittaa Patmos Lähetyssäätiö / Leo Meller ystävineen. Leo Meller on sanonut suoraan että linjat katkaistaan jos hän puhuu ja paljastaa Raamatun Uuden Testamentin mukaisen totuuden lapsikasteesta Radio Deissä.

Homoudesta haluan sanoa vielä Tässä alla käy ilmi yksi sodoman synti homous, miehet olisivat halunneet maata miehen:

5.He huusivat Lootille: "Missä ovat ne miehet, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne meidän luoksemme. Me haluamme maata heidät."

6.Loot meni ulos heidän luokseen portille, sulki oven jälkeensä

7.ja sanoi: "Älkää, veljeni, tehkö niin pahoin.

8.Minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Minä tuon heidät teille, tehkää heille, mitä tahdotte. Älkää vain tehkö näille miehille mitään pahaa, sillä he ovat tulleet kattoni suojaan."
[Jumalan Kansan Raamattu: 1. Moos. 19:5-8]

Mutta nyt elämme uuden liiton aikaa Jeesuksessa. Homot ja lesbot vain tuhoavat itsensä helvettiin, elleivät tee parannusta. Niin kauan kuin uskovien seurakunta on täällä maan päällä. maata ei hävitetä. Mutta Jumalan tuomiot kohtaavat sitten kaikkea maan piiriä, kun Jeesus on käynyt hakemassa omansa täältä taivaaseen.

Tempaus on Ilmestyskirjan neljännen luvun alussa. Eli siis melko alussa. Eli lähes koko ilmestyskrija on sitten vaivan aikaa niille jotka eivät uskoneet Jeesukseen.

Nyt on pelastuksen päivä, on helppo ottaa vastaan Jeesus pelastajanaan ja on helppo täytyä Pyhällä Hengellä:

9.Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, sinä pelastut.
[Jumalan Kansan Raamattu: Room. 10:9]
Helppoa eikö totta.

Näitä asioita löydät sivultahttp://www.jeesusonherra.se
Näkyjä taivaasta ja helvetistä -kirja on hyvää luettavaa Evankelisluterilainen Herätysseura, joka ei ole tietääkseni homokirjoja painanut sentään, verrattuna siihen, että Ev. Lut kirkon johto on mennyt metsään homojen ja lesbojen vihkimisessä. Kirkko on luopunut Jumalasta, koska juuri se on Sodoman ja Gomorran syntiä, Nooan päivien menoa, joka on viimeisten aikojen kauhistus.



Mutta Herätysseuran kirjat ovat olleet normaaleja hyviä kristillisiä kirjoja.

Herätysseura myy esimerkiksi vanhan käännöksen Uutta Testamenttia 2 EUR kappale, taskukoko.

UUSI TESTAMENTTI, taskukoko
2.-







Kirja taivaasta ja helvetistä, on ilmestys, jonka sai John Bunyan niminen julistaja. Ilmestykset on kuitenkin tutkittava siten, että jonkun ihmisen saama ilmestys ei koskaan muuta Jumalan sanaa, eikä uutta Jumalan sana tulee, vaan ilmestyksien täytyy olla Jumalan sanan mukaisia. Kuka sitten osaa vertailla? Valitettavasti sellainen ihminen ei osaa, joka vain tietää joitakin kohtia Pyhän Raamatun Uudesta Testamentista. Sanotaan että jos olet lukenut esimerkiksi 10 kertaa Pyhän Raamatun Uuden Testamentin ja sinulla on 1 kor 12 Pyhän Hengen armolahjohja, ja sinä osaat käyttää niitä rakkaudessa, silloin sinulla on todennäköisesti kyky arvostella ilmestyksiä. Erityisesti Jumalan sanan julistajille on annettu armosta kyky ymmärtää ja julistaa Jumalan sanaa. Kirja on siis ilmestys, ja se voi olla herättävä. Mutta se on kirja, se ei ole raamattu. Se on varmasti totta mitä on Raamatussa, ja se mitä tulee ilmestyksenä, voi olla totta, mutta se ei saa ottaa Raamatun asemaa.



Pyhän Raamatun uusi testamentti on siis mittari, jolla arvostellaan yleensäkin ilmestykset, armolahjojen toiminta. Mutta jos sinä et osaa Uutta Testamenttia ja et ole uskossa Jeesukseen jolloin sinussa ei voi olla Pyhän Hengen armolahjoja, ja Pyhän Hengen voitelua sinä et osaa etkä kykene arvostelemaan oikein.


Sley ja Nuotta on harhaoppisia yhdistykisiä jonka tarkoituksena on peitellä homoseksuaalismia eheytymällä ,vaan minun mielestä teot ja ajatukset ratkaisee että homoudesta pitää tehdä parannus kokonaan myös homoseksuaaliset ajatukset on syntiä, eikä vaan kaunistella totuutta lisäksi Nuotta soittaa Radio Deissä hevimusiikkia ja rock se on suoraan pahojenhenkimaailmasta ja sellaiset ihmiset ei peri jumalan valtakuntaan, olen tehnyt asiasta valituksen Radio Dein palaute boxiin ja toivon että nämä nuorten satanismi menot loppuisivat Radio Deissä.

Eli tehkää parannus ystävät hyvät että ette joudu helvetin kidutukseen minä rukoilen teidän puolesta. Siunausta Janne
Janne Nousiainen kirjoitti:

> "Eli tehkää parannus ystävät hyvät että ette joudu helvetin kidutukseen minä rukoilen teidän puolesta."

Kärsimysten vähentämiseksi suosittelen hyvän liukuvoiteen hankkimista. Liian kuivilla paikoilla naiminen voi todellakin olla helvetin kiduttavaa, ja sitä kannattaa välttää.

Hyvällä liukasteella on mukavampaa nauttia elämästä. Sen avulla voi panna ja naiskennella useamman kerran päivässä ilman että paikat kipeytyvät. Eikä välipäiviäkään tarvitse pitää.
Tämä voi tulla nyt vähän myöhään, mutta raamatun jakeisiin vetoaminen on yhtä hyödyllistä kuin kapteeni Kirkin sitaatteihin vetoaminen. Jos teistisen jumaluuden olemassaolo osoitetaan, asia voi muuttua riippuen todisteesta, mutta yksipuolinen valikoiva raamatunluku lähinnä tuottaa suurta mielipahaa ja turhautumista ihmisille jotka eivät katso maailmaa raamattulasien läpi.

Jos edes raamatun ohjeen mukaan laittaisivat Räsäsen nyrkin ja hellan väliin niin eivät näyttäisi _niin_ kaksinaismoralistisilta typeriin jakeisiin vetoamalla.
  • 73 / 109
  • Janne Nousiainen
  • 18.6.2011 21:05
Jukka olet niin kun ne tyhmät neitsyydet jotka eivät ottaneet öljyä mukaansa soihtuunsa.Minäpä kerron lisää tästä asiasta Viisaat ja tyhmät neitsyet!

Matteus 25 LUKU, Tyhmät ja viisaat neitsyet



1. "Taivasten valtakunta on silloin oleva kuin kymmenen morsiusneitoa, jotka ottivat soihtunsa ja lähtivät ylkää vastaan.

2. Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtävää.

3. Tyhmät ottivat soihtunsa*, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.

4. Ymmärtävät ottivat öljyä astioihinsa ja soihtunsa.

5. Yljän viipyessä heille kaikille tuli uni, ja he nukkuivat.

6. Yösydännä kuului huuto: 'Ylkä tulee! Menkää häntä vastaan'.

7. Silloin kaikki nämä morsiusneidot nousivat ja laittoivat soihtunsa kuntoon.

8. Tyhmät sanoivat ymmärtäville: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän soihtumme sammuvat'.

9. Ymmärtävät vastasivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne'.

10. Heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli. Ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssaan häihin, ja ovi suljettiin.

11. Myöhemmin toisetkin morsiusneidot tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'

12. Mutta hän vastasi: 'Totisesti, minä en tunne teitä'.

13. Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä."

[JKR: Matt. 25:1-13]

Parannuksenteko

30. Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on suvainnut, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.

31. Hän on näet säätänyt päivän, jona hän vanhurskaudessa tuomitsee maailman, ja tuomarina on oleva mies, jonka hän on siihen määrännyt. Hän on antanut kaikille siitä varman todisteen herättämällä hänet kuolleista."

[JKR: Ap. t. 17:30-31]

Parannuksenteko tarkoittaa, että lopetat synnin tekemisen. Esim. kiroilemisen, ryyppäämisen jos osaat 10 käskyä, pyri noudattamaan niitä. Paitsi että lepopäivän pitokäskyä Jeesus ei sanallisesti Uudistanut uudessa testamentissa. Eli siis lue erityisesti Pyhän Raamatun Uutta Testamenttia. Vanha Testamentti on haalistunut. Jeesus toi uuden paremman liiton ja uskova voi levätä armossa. Eli tee se minkä osaat ja tiedät. Ja lue lisää Uutta Testamenttia ja pyri toimimaan sen mukaan.Jatkuvasti ei voi syntiä tehdä!

6.Kukaan Hänessä pysyvä ei jatkuvasti elä synnissä*. Kukaan syntiä jatkuvasti tekevä ei ole häntä nähnyt eikä tunne häntä.

7.Lapset: Älkää antako kenenkään eksyttää itseänne. Joka elää ja toimii vanhurskaasti*, on vanhurskas*.

8.Syntiä jatkuvasti tekevä on Perkeleestä, sillä Perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjiksi Perkeleen teot.

9.Kukaan Jumalasta syntynyt ei tee [jatkuvasti] syntiä, sillä Jumalan siemen* pysyy hänessä. Hän ei saata elää synnin harjoittajana, koska on Jumalasta syntynyt.

10.Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä Perkeleen lapsia. Kuka tahansa ei elä vanhurskauden tekijänä, ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei rakasta veljeään.

(Jumalan Kansan Raamattu: 1Joh. 3:6-10)

13.Te olette kutsutut vapauteen, veljet. Älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi turmeltuneelle luonnolle*, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa.

14.Koko laki on näet täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."

15.Mutta jos te purette ja syötte toisianne, varokaa, ettette toisianne peräti hävitä.

16.Minä sanon: Vaeltakaa Hengessä, niin ette täytä turmeltuneen luonnon himoa.

17.Sillä turmeltunut luonto himoitsee Henkeä vastaan ja Henki turmeltunutta luontoa vastaan. Nämä ovat toisiaan vastaan, ettette tekisi mitä tahtoisitte.

18.Mutta jos Henki johtaa teitä, te ette ole lain alaisia.

19.Turmeltuneen luonnon teot ovat ilmeisiä: haureus, saastaisuus, irstaus,

20.epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,

21.kateus, juomingit, mässäykset ja muut sellaiset, joista ennalta sanon teille, kuten jo ennenkin olen sanonut, että semmoisia harjoittavat eivät peri Jumalan valtakuntaa.

22.Hengen hedelmä taas on rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensä hillitseminen.

23.Laki* ei ole sellaista vastaan.

24.Kristuksen Jeesuksen omat ovat ristiinnaulinneet turmeltuneen luontonsa himoineen ja haluineen.

25.Jos me elämme Hengessä, niin myös vaeltakaamme Hengessä.

26.Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, ärsytellen ja kadehtien toisiamme.

a) Joka ei sydämestään, tosissaan sano Jeesus on Herra, hän ei pääse taivasten valtakuntaan, tässä alla. Ihmisen siis täytyy haluta taivaaseen ja uskoa sydämestään, eli todella se, että Jumala herätti Jeesuksen kuolleista.



JKR: Matt. 7:21-29

21.Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee taivaassa olevan Isäni tahdon.



b) Tässä taas on kyse niistä, jotka eivät ole uskovia, siis joita Jeesus ei ole tuntenut. Uskovat ovat Jeesuksen ystäviä ja Jumalan lapsia.

22.Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimessäsi ennustaneet, sinun nimessäsi ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimessäsi tehneet monta voimatekoa?'

23.Silloin minä julistan heille: 'En ole koskaan teitä tuntenut. Menkää pois minun luotani, te laittomuuden tekijät'.



c) Tässä taas: sen elämä ei romahda, joka toimii Jumalan sanan Uuden Testamentin mukaan!

24.Jokainen, joka kuulee minun sanani ja tekee niiden mukaan, on verrattava ymmärtävään mieheen, joka rakensi talonsa kalliolle.

25.Tuli rankkasade, virrat tulvivat, tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä taloa vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli perustettu kalliolle.

26.Sitä vastoin jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on kuin tyhmä mies, joka rakensi talonsa hiekalle.

27.Niin tuli rankkasade, virrat tulvivat, tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä taloa vastaan. Se sortui, ja sen sortuminen oli suuri."

28.Kun Jeesus lopetti nämä puheensa, kansanjoukot olivat hämmästyneitä hänen opetuksestaan,

29.sillä hän opetti heitä kuten se, jolla on valta, eikä kuten heidän kirjanoppineensa.

[JKR: Matt. 7:21-29]

Ja vielä oli hyvä kohta tätä ennen, jonka otan tähän.



Hedelmistään puu tunnetaan. Eli millaista hedelmää uskovalla, Jumalan palvelijalla on?



15. Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevia susia.

16. Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita!

17. Jokainen hyvä puu tuottaa hyviä hedelmiä, ja huono puu tuottaa huonoja hedelmiä.

18. Hyvä puu ei saata kasvaa huonoja hedelmiä eikä huono puu tuottaa hyviä hedelmiä.

19. Jokainen puu, joka ei tuota hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.

20. Hedelmistä te siis tunnette heidät.

21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee taivaassa olevan Isäni tahdon.

[JKR: Matt. 7:15-21]

Jeesuksen tuleminen, hakemaan uskovat taivaaseen ikuisiin juhliin!



25.Auringossa, kuussa ja tähdissä on oleva ennemerkkejä sekä kansoilla maan päällä ahdistus ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.

26.Ihmiset menehtyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa, sillä taivaitten voimat järkkyvät.

27.Silloin nähdään Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suuressa voimassa ja kirkkaudessa.

28.Kun nämä tapahtumat alkavat, rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."

29.Jeesus esitti heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.

30.Kun ne puhkeavat lehteen, siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä on lähellä.

31.Samoin te, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan valtakunta* on lähellä.

32.Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi* ei katoa, ennen kuin kaikki [sanottu] toteutuu.

33.Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.

34.Olkaa varuillanne, etteivät juopottelu, päihtymys tai elatuksen murheet turruta* sydämiänne, niin että se päivä yllättää teidät

35.niin kuin ansa. Sillä se tulee kaikille maan päällä asuville.

36.Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa selvitä kaikesta siitä, mikä on tapahtuva, ja kestäisitte Ihmisen Pojan edessä."

(Jumalan Kansan Raamattu: Luuk. 21:25-36)

Sitten vielä on niin, että Jeesus kykenee parantamaan sellaisetkin mielisairaudet, joita eivät lääkärit pysty. Jeesuksella ei ole mitään mahdottomia tapauksia. Siinä vain täytyy uskoa itse tai mennä sellaisen pastorin, julistajan tai rukoilijan luokse, tai sellaiseen kokoukseen, jossa sairaat paranevat.



Otanpa raamatusta kohdan "Oli täysin järjissään"



1.Jeesus meni opetuslapsineen järven toiselle puolelle gerasalaisten alueelle.



2.Hänen lähtiessään veneestä häntä vastaan tuli hautaluolista mies, joka oli saastaisen hengen vallassa.



3.Hän asusti hautaluolissa, eikä kukaan voinut häntä enää kahleillakaan sitoa.



4.Hänen kätensä ja jalkansa oli monta kertaa sidottu kahleilla ja köysillä, mutta hän oli särkenyt kahleet ja katkonut köydet, eikä kukaan kyennyt hillitsemään häntä.



5.Hän oleskeli jatkuvasti yötä ja päivää hautaluolissa ja vuorilla, huutaen ja runnellen itseään kivillä.

6.Nähdessään kaukaa Jeesuksen hän juoksi ja heittäytyi maahan hänen eteensä.



7.Hän huusi kovalla äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä vannotan sinua Jumalan kautta, älä vaivaa minua."



8.Jeesus oli näet sanomaisillaan sille: "Lähde ulos miehestä, sinä saastainen henki."



9.Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Hän sai vastauksen: "Legioona on nimeni, sillä meitä on monta."



10.Riivaajahenget pyysivät ja anoivat, että Jeesus ei lähettäisi niitä pois siltä seudulta.



11.Siellä oli vuoren lähellä suuri sikalauma laitumella.



12.Pahat henget pyysivät Jeesukselta: "Lähetä meidät sikoihin, anna meidän mennä niihin."



13.Hän antoi niille luvan. Niin saastaiset henget lähtivät miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma, noin 2000 sikaa, syöksyi jyrkännettä alas järveen, johon ne hukkuivat.



14.Niiden paimentajat pakenivat ja kertoivat siitä kaupungissa ja maataloissa. Kansa lähti katsomaan, mitä oli tapahtunut.



15.Tultuaan Jeesuksen luo he näkivät riivatun, jossa legio oli ollut, istuvan puettuna ja täydessä ymmärryksessään. He pelästyivät.



16.Silminnäkijät kertoivat heille, mitä riivatulle oli tapahtunut, ja kuinka sikojen oli käynyt.



17.He alkoivat pyytää Jeesusta poistumaan heidän alueeltaan.



18.Hänen astuessaan veneeseen riivattuna ollut pyysi saada olla hänen kanssaan.



19.Jeesus ei kuitenkaan sitä sallinut, vaan sanoi hänelle: "Mene kotiisi omaistesi luo ja kerro heille, kuinka suuria Herra on sinulle tehnyt, ja kuinka hän on sinua armahtanut."



20.Mies lähti ja alkoi Dekapolin* alueella julistaa, mitä Jeesus oli tehnyt hänelle. Kaikki ihmettelivät sitä.

(Jumalan Kansan Raamattu: Mark. 5:1-20)



Alaviitteet:

(Mark. 5:20) Dekapolis, ks. sel. Matt.4:25.

Riivaaja ihmisessä

Mistä sitten ja miten riivaajat tulevat ihmiseen? Esimerkiksi avioero tai huorinteko aiheuttaa haureuden hengen, joka on eksyttäväinen. Siis jos on ero sattunut, täytyy hylätä se ero syntinä ja sitten yrittää paremmin seuraavassa liitossa. Täytyy pyytää synti anteeksi Jeesukselta, ja hylätä synti, niin riivaaja poistuu. Riivaajat poistuvat kun ihmisen oma elämä on Jumalan sanan mukaisessa järjestyksessä. Taas jos ihminen tahallisesti ja pitkään tekee syntiä, ja hän TIETÄÄ ETTÄ NIIN EI SAISI TEHDÄ, HÄN TIETÄÄ ESIM 10 KÄSKYÄ, EIKÄ NOUDATA NIITÄ, niin jonkin ajan kuluttua Pyhän Hengen varoittava ääni alkaa vaieta, ja ihminen vajoaa syntiin ja myös valitettavasti saa synnin hedelmän sitten. Synnin seuraus on hengellinen kuolema, josta kyllä voi tulla uudelleen uskoon, mutta se on äärettömän vakava tila! Jos siinä tilassa ihminen kuolee, hän joutuu helvettiin. jos uskomaton ihminen kuolee, hän joutuu Helvettiin. Vain usko Jeesukseen pelastaa Taivaaseen!


Eräs julistaja sanoi, että mielisairaaloissa on paljon sala-abortin tehneitä naisia, jotka eivät voi sitä tunnustaa ja eivät siis ole saaneet sitä pois tunnoltaan, eivätkä ole sen tähden kestäneet psyykkisesti. Uskoon tulo ja synnin tunnustaminen Jeesukselle, tai toiselle ihmiselle, joka Jeesus kuulee, auttaa tähän. Abortinkin synnin saa anteeksi. Tämä vain tuli mieleen aiheesta mielisairaalat, ja koen että tässä on Pyhän Hengen voitelu, kun kirjoitan. Ja vastaus jatkuu…



Tietenkin taivaassa ovat kaikki terveitä. Ylösnousemisruumis on täysin terve.
Janne Nousiainen kirjoitti:

> "Jukka olet niin kun ne tyhmät neitsyydet jotka eivät ottaneet öljyä mukaansa soihtuunsa."

Janne kulta. Tässä on nyt pari eroa: Ensinnäkin minä en todellakaan ole neitsyt. Toiseksi: öljyt ja muut liukasteet ovat aina mukana. Tyhmyydestä voi olla sitten ihan sitä mieltä mitä kukin haluaa - ei haittaa minua.

---

Miksi muuten luulet, että raamatunlauseiden latomisella tänne olisi jonkin vaikutus? Haluatko, että alan siteerata Aku Ankan taskukirjasta tänne paloja? Ne ainakin ovat ajankohtaisempia, kuin tuollainen ihmisvastainen, pahaa tekevän uskonnon kiihoitus(!)kirjallisuus on.

Olen täysin vakuuttunut, että saat jotain perverssiä nautintoa siitä, kun kirjoitat näitä juttujasi tänne listalle. Housut märkinä nytkin?
Olenkohan ymmärtänyt väärin, kun olen ajatellut et kristinuskossa usko on yliluonnollinen lahja Jumalalta eikä ihminen itse kykene itse uskomaan, vaan "usko tulee jumalalta". Jumala antaa uskon, jos on sitä mieltä ja Pyhä Henki on myös sellainen joka jakaa omia lahjojaan kuten haluaa. Ihminen ei ole millään lailla "tekijä".

"Sitten vielä on niin, että Jeesus kykenee parantamaan sellaisetkin mielisairaudet, joita eivät lääkärit pysty. Jeesuksella ei ole mitään mahdottomia tapauksia. Siinä vain täytyy uskoa itse tai mennä sellaisen pastorin, julistajan tai rukoilijan luokse, tai sellaiseen kokoukseen, jossa sairaat paranevat."

Jumala varmaan kykenee kristillisen opin mukaan tekemään, mitä haluaa, mutta ei aina tee niin kuin me haluaisimme."Siinä täytyy vain uskoa itse" on minusta väärin ilmaistu ja jollakin tavalla julmaa sairaita kohtaan, jotka haluaisivat parantua ja kukapa ei haluaisi elää terveenä, mutta joutuu elämään kärsimyksessä.

Onhan paljon niitä, jotka ovat vakavasti halvaantuneita ja kehitysvammaisia, mutta niitä ei parannu ihmeen kautta. Maailmassa ihmisiä halvaantuu vuosittain suuria määriä ihmisiä, mutta kuinka moni heistä saa kokea ihmeparantumisen oman uskonsa avulla... kuinka moni diabetesta sairastava parantuu? Parantuuko kukaan? Pitäisi olla iskeä faktaa pöytään eli tilastollisia määriä.

Kuinka moni tietää, että uskova Downin syndroomaa sairastava olisi parantunut tai vaikkapa vaikeasti liikenneonnettomuudessa neliraajahalvaantunut uskova? Ei sellaista ole. Miksi tällaista soopaa saa sitten lukea? Parantaisiko Jumala valikoivasti? Ei varmaankaan! Jeesus paransi sen takia, että todisti olevansa se, mitä väitti olevansa, mutta silminnäkijöitä oli silloinkin vähän ja kirjoitettuja lähteitä on niukasti, mitä Jeesus teki. Ei edes varmasti tiedetä, että jeesu oli olemassa, koska siitä on vain 1 tai kaksi todistetta tai mainintaa.C`moon enemmän realismia.
Olenkohan ymmärtänyt väärin, kun olen ajatellut et kristinuskossa usko on yliluonnollinen lahja Jumalalta eikä ihminen itse kykene itse uskomaan, vaan "usko tulee jumalalta". Jumala antaa uskon, jos on sitä mieltä ja Pyhä Henki on myös sellainen joka jakaa omia lahjojaan kuten haluaa. Ihminen ei ole millään lailla "tekijä".

"Sitten vielä on niin, että Jeesus kykenee parantamaan sellaisetkin mielisairaudet, joita eivät lääkärit pysty. Jeesuksella ei ole mitään mahdottomia tapauksia. Siinä vain täytyy uskoa itse tai mennä sellaisen pastorin, julistajan tai rukoilijan luokse, tai sellaiseen kokoukseen, jossa sairaat paranevat."

Jumala varmaan kykenee kristillisen opin mukaan tekemään, mitä haluaa, mutta ei aina tee niin kuin me haluaisimme."Siinä täytyy vain uskoa itse" on minusta väärin ilmaistu ja jollakin tavalla julmaa sairaita kohtaan, jotka haluaisivat parantua ja kukapa ei haluaisi elää terveenä, mutta joutuu elämään kärsimyksessä.

Onhan paljon niitä, jotka ovat vakavasti halvaantuneita ja kehitysvammaisia, mutta niitä ei parannu ihmeen kautta. Maailmassa ihmisiä halvaantuu vuosittain suuria määriä ihmisiä, mutta kuinka moni heistä saa kokea ihmeparantumisen oman uskonsa avulla... kuinka moni diabetesta sairastava parantuu? Parantuuko kukaan? Pitäisi olla iskeä faktaa pöytään eli tilastollisia määriä.

Kuinka moni tietää, että uskova Downin syndroomaa sairastava olisi parantunut tai vaikkapa vaikeasti liikenneonnettomuudessa neliraajahalvaantunut uskova? Ei sellaista ole. Miksi tällaista soopaa saa sitten lukea? Parantaisiko Jumala valikoivasti? Ei varmaankaan! Jeesus paransi sen takia, että todisti olevansa se, mitä väitti olevansa, mutta silminnäkijöitä oli silloinkin vähän ja kirjoitettuja lähteitä on niukasti, mitä Jeesus teki. Ei edes varmasti tiedetä, että jeesu oli olemassa, koska siitä on vain 1 tai kaksi todistetta tai mainintaa.C`moon enemmän realismia.
Olenkohan ymmärtänyt väärin, kun olen ajatellut et kristinuskossa usko on yliluonnollinen lahja Jumalalta eikä ihminen itse kykene itse uskomaan, vaan "usko tulee jumalalta". Jumala antaa uskon, jos on sitä mieltä ja Pyhä Henki on myös sellainen joka jakaa omia lahjojaan kuten haluaa. Ihminen ei ole millään lailla "tekijä".

"Sitten vielä on niin, että Jeesus kykenee parantamaan sellaisetkin mielisairaudet, joita eivät lääkärit pysty. Jeesuksella ei ole mitään mahdottomia tapauksia. Siinä vain täytyy uskoa itse tai mennä sellaisen pastorin, julistajan tai rukoilijan luokse, tai sellaiseen kokoukseen, jossa sairaat paranevat."

Jumala varmaan kykenee kristillisen opin mukaan tekemään, mitä haluaa, mutta ei aina tee niin kuin me haluaisimme."Siinä täytyy vain uskoa itse" on minusta väärin ilmaistu ja jollakin tavalla julmaa sairaita kohtaan, jotka haluaisivat parantua ja kukapa ei haluaisi elää terveenä, mutta joutuu elämään kärsimyksessä.

Onhan paljon niitä, jotka ovat vakavasti halvaantuneita ja kehitysvammaisia, mutta niitä ei parannu ihmeen kautta. Maailmassa ihmisiä halvaantuu vuosittain suuria määriä ihmisiä, mutta kuinka moni heistä saa kokea ihmeparantumisen oman uskonsa avulla... kuinka moni diabetesta sairastava parantuu? Parantuuko kukaan? Pitäisi olla iskeä faktaa pöytään eli tilastollisia määriä.

Kuinka moni tietää, että uskova Downin syndroomaa sairastava olisi parantunut tai vaikkapa vaikeasti liikenneonnettomuudessa neliraajahalvaantunut uskova? Ei sellaista ole. Miksi tällaista soopaa saa sitten lukea? Parantaisiko Jumala valikoivasti? Ei varmaankaan! Jeesus paransi sen takia, että todisti olevansa se, mitä väitti olevansa, mutta silminnäkijöitä oli silloinkin vähän ja kirjoitettuja lähteitä on niukasti, mitä Jeesus teki. Ei edes varmasti tiedetä, että jeesu oli olemassa, koska siitä on vain 1 tai kaksi todistetta tai mainintaa.C`moon enemmän realismia.
Moni karismaatittisuuteen taipuva kirjoittelee ja lupailee vaikka kuuta taivaalta Jumalan nimissä, mutta kuinka moni järkevä uskaltaisi tehdä sellaista ilman nöyryyttä? Uskovien rukouksessa pyydetään "tapahtukoon sinun tahtosi". Jeesus ei varmaan olisi halunnut itse kuolla, mutta oli Raamatun ja omien sanojensa mukaisesti määrätty siihen ja hän rukoili Getsemanessa oman pyyntönsä eli tahtonsa eli ettei olisi tahtonut kuolla, mutta toisin kävi ja piti kärsiä. Monien ihmisten osa on kärsiä eikä parantua.
Jeesuksella oli ja on edelleen palvelijoidensa kautta sellaista hedelmää, että missä vain hän kulki, sairaat tulivat hänen luokseen, ja Jeesus paransi heidät, ja he lähtivät kiitollisina pois ja tulivat myös uskoon. Hedelmästään puu tunnetaan, ja tätä Jumalan, Jeesuksen Pyhän Hengen hedelmää tulee olla. Hedelmä on mittari. Parantumiset, uskoontulot, perheiden eheytymiset jne. Joka tapauksessa me uskovat tarvitsemme toisia uskovia, joka on siunaus, että voimme palvella toisiamme.

Minulla on vastuu siitä, että mitä kirjoitan. Että en kirjoittaisi niin vaikeasti uskoontulosta tai uskon elämästä, että olisi vaikeaa tulla uskoon, ja että myöskin opettaisin niin, ettei minua sanottaisi pienimmäksi taivasten valtakunnassa. Eli siis edelleen se riittää, että pyydät Jeesukselta syntisi anteeksi ja sen lisäksi suuntaudut hengellisesti, kuten Teet parannuksen synneistä, et enää harrasta niitä ja luet Uuden Testamentin sanaa ja mielellään käyt joissakin kokouksissa. Sinun täytyy siis sydämeltäsi suuntautua Jeesukseen, Jeesuksen sinä opit tuntemaan Jumalan sanasta, Uudesta testamentista. Lue ensiksi pääasiassa vain Uutta Testamenttia.

)Mutta jos sinä et halua kuulua seurakuntaan, lue edes Uutta Testamenttia ja käy kuitenkin kokouksissa ja käy rukousjonoissa, että saat Pyhän Hengen armolahoja,
Se on jännä ettei jeeskus koskaan ikinä missään ole parantanut amputoituja raajoja. Ei ikinä. Saati että olisi vaivautunut parantamaan ketään valvotuissa oloissa. Ja kaikki raportoidut parantumiset voidaan aina selittää joko valheena tai luonnollisena parantumisena.

Ihan kuin Jannen mielikuvitusystävää ei olisi olemassa ja parantelemassa? Pitelee vain tyhjää säkkiä ja uskoo kuin houkka että se on täynnä aarteita.
Maksavatko nämä eheytymiskurssit jotain?

Jos ne ovat ilmaisia, niin voisin mennä ihan uteliaisuuttani tarkastelemaan, että mitä näillä kursseilla touhutaan. Kuka lähtee mukaan?
Jos joku väittää eheytymishoitoja esitteleviä mainoksia luotettavina, niin sanoja ei tiedä mistä puhuu. Ainoa luotettava tieto on, että nk. eheytysterapiat ovat tehneet vahinkoa terapoiduille. Tunnen itsekin sellaisia henkilöitä. Nuo eheyttäjät eivät vastaa miltään osin millään tavalla, jos eheytykseen tulleelle syntyy vahinkoja. Luotettava tieto on, että kaikki vakavasti otettavat mielenterveyden ammattilaiset torjuvat selkeästi nuo tuon kaltaiset menetelmät. Mikään ei ole myöskään ilmaista. Joku jossakin vaiheessa takuuvarmasti rahastaa. Esimerkkinä vaikkapa skientologit, jotka harmittoman tuntuisilla psykologisilla testeillä koukuttavat ihmisiä loputtomien terapiakurssiensa maksumiehiksi.
Tulipas vilkas keskustelu, hyvä niin. TBW: muistelen nähneeni Aslanin sivuilta joskus, että kurssit maksavat jotain parisataa euroa.
Mitään "takuuta" tuskin saa... :))
--------
Tuonne Ryttylään ei millään jaksaisi lähteä, keskelle ei mitään. Toisaalta kyllä sinne juna pysähtyy, jos ei ole autoa.
  • 85 / 109
  • Janne Nousiainen
  • 20.6.2011 20:41
Tervetuloa Raaheen 1.-3.7.2011 valtakunnalliseen Evankeliumijuhlaan ristin suuren sanoman äärelle.

Tapahtuman ohjelman, majoitustiedot ja muut tarvittavat infot löydät Evankeliumijuhlan omilta nettisivuilta. Nyt voit myös ilmoittautua sivuilla talkoolaiseksi rakentamaan juhlaa yhteiseksi iloksi! Itse asun 16km Raahesta etelään elikkä Piehingissä .itse menen käymään siellä, vaikka en ole ihan sleyn ystävä, kyllä kannattaa käydä katsomassa ihan uteliaisuudessa lisätietoa http://sley.fi/evankeliumijuhla
Kyllä nauratti "rikotut rajat raiskattu sydän" ja "uhri vai soturi" sekä "todellisen minän herättäminen ja hyväksyminen". Kaiken huippuna "Älä itke" yläpalkissa.

Kaikenlaista saa harrastaa, jos ei ole muuta tekemistä ja on jouten. Sitten toisaalla koulutetaan koiria auttamaan pyöratuolivammaisia, kun ei ole käsiä auttamaan.
Tässä on kaksi opettavaista videota ,Ensimmäinen on manaus, Jossa riivaja on vallannut nuoren homo miehen , Ja toinen video kertoo miehestä, Joka kävi helvetissä.,alussa oli jotakin muuta.


1. http://www.youtube.com/watch?v=QJktccLkRGY&feature=related

2. http://www.youtube.com/watch?v=1k0M-cE5muk&feature=feedf


PS: Nämä videot kyllä sopii todella hyvin ehetymistä haluaville henkilöille ,Eli lisäsin nämä videot, Myös ehetymispuolelle!!!!
Sori vaan, tuo kuvattu ei vastaa esimerkiksi katolisen kirkon näkemystä siitä, että henkilö on pahan hengen valtaamana.
  • 89 / 109
  • Janne Nousiainen
  • 16.7.2011 17:17
Kolmoisritti kirjoitti: "Sori vaan, tuo kuvattu ei vastaa esimerkiksi katolisen kirkon näkemystä siitä, että henkilö on pahan hengen valtaamana."


Pappi han sanoi videolla ihan selvästi, Etta hän oli haureuden hengen riivaamana, Hän harrasti homobileissä käyntiä ihanoi Ku Klux Klania, Ja pelasi tyttöystävänsä kanssa spiritismiä ,Elikkä hän oli demonin riivaama,Tällä hetkellä John elää normaalia perhe elämää Kansas-Cityssa on lapsia, Ja on onnellinen.

Kolmoisritti älä viitsi olla tyhmä, Katollinen kirkko ei valitettavasti ole ainoa kirkko maailmassa, Joka suorittaa manauksia,vaan niitä tekevät myös Baptistit,Nokia Missio ja muut karismaattiset seurakunnat.
Katsoin noita katolisen kirkon videoita ja nissä katoliset papit kertoivat sellaisia tuntomerkkejä kuten, että tällainen ihminen saa yli-inhimillisiä fyysisiä voimia ja heittää aikuisia miehiä seinään, puhuu tunnistettavia puhuttuja kieliä sujuvasti ja osaa vaikkapa Raamatun ulkoa ja siteeraa sitä jae jakeelta. Henki ei välttämättä lähdekään helpolla, vaan exorsismi saattaa kestää viikkoja, kuukausia. Poltergeist ilmiö ja levitaatiota esiintyi.
En ole koskaan pystynyt samaistumaan siihen millaisena uskovaiset homoseksuaalisuuden näkevät. Villejä seksibileitä, huumeita, oikeistoaktiivisuutta ja kyvyttömyyttä aikuiseen käytökseen. En tunne yhtäkään joka käyttäytyisi kuin tuo 'riivattu'. Lieko näyteltyä valhetta kuiten.
En lukenut koko ketjua, joten toivottavasti ei tule samaa asiaa..

Mun mielestä diagnoosit itseä haittaavasta homo- ja heteroseksuaalisuudesta ovat hyviä ja paikallaan. Joskus vaikkapa seksuaalinen hyväksikäyttö tai ympäristön ahtaat asenteet voivat häiritä ihmisen seksuaalisuuden kehitystä ja hänen on vaikea löytää ketään samaistumiskohdetta tunteilleen. Tälläinen henkilö tarvitsee terapiaa, EI EHEYTYSTÄ JOKA ON PUOSKAROINTIA, vaan ihan oikeiden mielenterveysalan toimijoiden puolueetonta terapiaa oppiakseen tunnistamaan mitä todella tuntee. Kaikki tunteiden ennaltakäsin valittu muokkaus ulkoapäin on aivopesua, ei potilaan auttamista.

Sen, onko kyseessä tälläinen itseä häiritsevä väärään seksuaalirooliin eksyminen, vai oikea homoseksuaalisuus jota ei vain jostain syystä tahdo itsessään hyväksyä, on mun mielestäni helposti erotettavissa. Jos itsen hyväksymisen vaikeus koskee vain itseä, esim. sukupuolisuhteet tuntuvat ahdistavilta, ei halua todella seksiä kumppanin/kumppanien kanssa joita on, eikä oikein kykene rakastamaan heitä muina kuin ystävinä, voi kyseessä olla väärässä seksuaaliroolissa eläminen. Tämä on varsin tuttua monille heteroroolissa eläneille homoille. Tälläisen henkilön ei kuitenkaan ole vaikeaa hyväksyä heteroutta muissa ihmisissä, vaikka se hänelle itselleen tuntuu pahalta.

Jos syy oman seksuaalisuuden karsastamiseen taas johtuu siitä, että ei hyväksy koko seksuaalisuuden lajia kenessäkään, kyseessä on ennakkoluulo, jonka yli pitää kasvaa kohdatakseen itsensä ja muut ihmisinä joita olemme.

Omat todelliset tunteensa voi kohdata vasta, kun ei ole ennalta määritellyt millaisia niiden kuuluisi olla.
JanneNousiainen, mä pyydän ystävällisesti sua lukemaan keskustelualueen säännöt. En minä halua, ja luulen ettei kovin moni muukaan halua, keskustella jonkun toisten tekstejä kopioivan koneen kanssa, ja sellaiselta sinä vaikutat. Me haluamme keskustella Sinun kanssasi. Raamattua voi kukin luke itse jos on kiinnostunut sen sanomasta. Jos ei ole, anna heidän olla rauhassa. Kyllä he tietävät mahdollisuutensa tarttua siihen kun haluavat.

Raamatussa on paljon kertomuksia. Käytät niitä valikoiden pönkittämään omaa käsitystäsi tuosta kirjasta, eikä se mitään, sillä kaikki sitä siteeraavat tekevät samoin. Myös minä, ja tunnistan sen. Siksi kannan vastuuni ja vältän tekemästä sitä enää. Jos tahdon ihmisen voivan uskoa, annan hänelle Raamatun, en kerro, miten se kuuluu lukea. Ota vastuu mielipiteistäsi ominasi, äläkä yritä saada niitä näyttämään Jumalan tai Jeesuksen mielipiteiltä. Se on sekä vastuunpakoilua että loukkaavaa, sekä meitä että sinua että Raamattua kohtaan.

Sinulla on omia mielipiteitä. Olet ehkä perustanut niiden synnyn Raamattuun joiltain osin, mutta se on tullut kaikille jo selväksi. Mielipiteisiin ei tarvita lähdetietoja. Ei varsinkaan niiden toistamista kokonaan.

(Keskusteluissa joissa vertaillaan omia näkemyksiä Raamatun teksteistä, kerron toki omiani yhä.)
  • 95 / 109
  • Janne Nousiainen
  • 17.7.2011 20:03
Teemu hyvä!! Olet säälittävä ja vihaa täynnä oleva ihminen. Sielunvihollinen on saanut sinut joukkoihinsa, onko olosi nyt hyvä?

Kommenttisi puolesta ei ainakaan siltä vaikuta ja koska olet luopunut Jeesuksesta, (vai olitko kristitty???) olet varmasti tietoinen, missä tulet viettämään iäisyytesi, ellet tee parannusta - Jumalan armonistuin on vielä vähän aikaa avoinna sinullekin...!!En ole kieltänyt homojen olemassa oloa,Tämä on jo kristityn omatunnon kysymys,Mutta en voi hyväksyä homoseksuaalista käyttäytymistä,elikkä parisuhdetta tai homoaktia,koska se on luonnotonta ja syntiä , vastenmielistä ja pervessiä.

Jokaisella ihmisella on oikeus ehetyä homoudesta,Tiedän monia EX homoseksuaaleja , Jotka ovat perustaneet perheitä ja on lapsia,elikkä he voivat elää normaalia elämää, Ja olla onnellisia. Seta haluaa tuhota tämän mahdollisuuden näiltä ihmisiltä,homoilla on oikeus muuttua heteroksi.

Jeesuksen veressä on parantava ja uudeksi tekevä voima!!! Anna syntisi Jeesukselle ja pyydä häntä elämäsi Herraksi ja hän parantaa sinut kaikista sairauksistasi, myös homoudesta - tämä on nähty niin monta kertaa...

Joka muuta sanoo, valehtelee.

PS :Sley ja Nuotta ovat taivaanlahja,Että ovat olemassa.
Tuota noin, valvotuissa oloissa ei kyllä yhtäkään homoa ole heteroksi saatu. Taitaa olla että janne valehtelee nyt tietoisesti ja saa kyynelet valumaan jeesus vauvan poskilla.
  • 98 / 109
  • Janne Nousiainen
  • 17.7.2011 20:36
Teemu muuten ,Olet oikeassa siinä asiassa että olen kopioinut raamatun kertomuksia sivulthttp://www.jeesusonherra.se

Sivun omistaja on Ruotsissa asuva Suomalainen Jukka Niemi ,Joka tekee Botkyrka Kommunissa ,Elikkä Tumbassa ,Myös homojen ehetymis työtä. Olen itse viettänyt kesän tätini tykönä Tumbassa, Ja voin sanoa ,Että kyllä homojen ja maahanmuuttajien hyysääminen on mennyt ihan metsään koko Ruotsissa.


Ruotissa radiokanava Rixfm kertoo että Ruotsissa on yleistynyt peräaukon valkaisu menetelmä ,Video löytyy alhaalta:


http://www.rixfm.com/rix-morronzoo/olas-omtalade-anusblekning-i-repris
Janne, ei elämä mene ihan niin, että ne jotka ovat kanssasi samaa mieltä pääsevät taivaaseen ja he jotka ovat eri mieltä, joutuvat helvettiin.

Onko sulla tosiaan oikeus päättää tuollaisista asioista omasta mielestäsi?
Tää vanhoillislestadiolaisliikkeen ilmiöt ja tapahtumat ovat olleet jo jonkin aikaa mediassa. Nyt on tullut esille ehkäisykielto ja "pakkoyhdynnät". Ehkäisykielto on saattanut äidit pelkäämään synnyttämistä ( kuten naiset Afganistanissa ), koska se ei sitten enää onnistukaan alakautta ja joudutaan tekemään useita keisarileikkauksia, missä on suuri riski verenvuotoihin ja äidin kuolemaan, jos niitä tehdään monia. Sitten on tullut esille nämä "hoitokokoukset" ja miten niissä on uhkailtu ihmisiä.

Uskonto ei tuo välttämättä iloa ja onnellisuutta, vaan voi aiheuttaa pahaa oloa, ahdistusta ja pelkoa. Ahdistusta voi aiheuttaa myös se, että uskonnollinen yhteisö omii pelastumisen itselleen. Yhteisöstä voi tulla vankila.

Kuinka monessa uskonnollisessa perheessä seksuaaliseen vähemmistöön kuluva lapsi hylätään ja torjutaan? Sellainen voi aiheuttaa elämänikäistä kärsimystä, varsinkin jos vanhemmat jatkavat uskonnollista painostusta.

"Muuttumisen pakko" ts. sosiaalisen häpeän poistuminen ja hyväksynnän saaminen sitä kautta voi olla ulkokohtaista ja päälleliimattua. En usko, että heteromuotti on ainoa tapa elää. Sitäpaitsi suuri osa nykyaikuisista haluaa elää sinkkuina. Moni ei halua mennä avioliittoon, vaan elää yksin tai avoliitossa.

Suurin osa länsimaalaista saa lapsikasteen, joten miten sellainen ihminen voisi olla pahan hengen valtaama?( Ai joo, no jos ei usko klassiseen kristinuskoon, vaan hihhuloi ja on ns. karismaatikko, niin ehkä se selittää.)
Edellinen