Homoille oikeus luovuttaa verta

Seuraava
Mä henkilökohtaisesti olen järkyttynyt siitä miten paljon heterot paneskelee ilman kondomia. Miten monet miehet ei sitä suostu käyttämään ja naiset antaa, kun on pillerit tai jopa riskillä.

Ja kuinka moni oikeasti käyttää suuseksissä kondomia? Suuseksin antaminen naisellehan on riskitöntä. Jne, jne jne ... ... ...

Oh please. Kyllä noistakin ja muista em. ryhmistä aika moni luovuttaa verta. Ei siltä pitäisi silmiä ummistaa ja leimata vain homoja. Ei sille ole mitään järjellistä päivänvaloa kestävää perustetta.

Ja onko oikeasti niin, että sen kyselylomakkeen vastaukset riittää todisteeksi jostain? Siinä meni mun uskoni luovutetun veren puhtauteen, jos niin on.
Olisikohan lähetyssaarnaaja-asento merkittävä tekijä HI-viruksen leviämisessä? Mikäli olisi todettujen tapausten osalta, niin Punainen risti voisi voisi asettaa elinikäiseen luovutuskieltoon kaikki kyseistä asentoa seksissä käyttävät ja käyttäneet.
Eikö tätä heteroiden kortsutonta paneskelua oteta mielestänne huomioon kohdassa ''oletko vaihtanut seksikumppania viimeisen kolmen kuukauden aikana?''
Ei. Kolme kuukautta on 'vähän' lyhempi aika kuin luovuttajan koko eletty elämä.
Siinä otetaan huomioon "heteroiden kortsuton paneskelu". Mutta miksi vain kolmen kuukauden edestä? B-hepatiitin itämisaika saattaa olla lähemmäs puolta vuotta.
Jos kysytään "viimeisen 3 kk aikana" on siihen helpompi vastata "ei" vaikka totuus olisi "kyllä". Totuuden kaunistelu on niin yleistä. Ja älkääkä edes väittäkö, että sitä ei tapahdu. Jo aikaisemmin on täällä joku homokin tunnustanut luovuttaneensa, joten ...
Juuh niin tunnustin luovuttaneeni. Tosin jostain kumman syystä mä en muistais että mun seksitaipumuksista olis koskaan edes kyselty ennen luovutusta :o Tai siis sellasta ei ole tapahtunu. Mun luovutukseni tosin alkoi joskus sellaseen "ystävätyyliin" eli siis jokin tuttava vaan selitti että tossa on *** valmiina luovutukseen jnejne ja sitten sellasta korviinsupatusta ja luovutus käyntiin. Siitä eteenpäin olen vain käyny :o enkä koskaan ole kaavakkeen kaavaketta täyttäny... ELI kun asuu jossain pikkukylässä jossa kaikki tuntee toisensa - tyyliin niin nuo kaavakkeetkin yleensä unohtuu jnejne...
pointti oli siis se että en tosiaan edes TIENNY noista säännöistä yhtään mittään, ennen tämän palstan lukemista ja uskokaa tai älkää, kun tätä luin, en ollu uskoa silmiäni... Täällä suvaitsevaisessa suomessakin vielä kerettiläinen asenne ja jopa RUOTSISSA joka oli vielä hämmästyttävämpää :/ Noh se siitä...
Mulla on kaksoispanna. Satuin asumaan Englannissa huonoon aikaan tarpeeksi kauan, joten sisälläni saattaa itää hullun lehmän tauti. Siis haloo SPR, mitkä kriteerit!!
Seuraava