muotina lesbo

  • 1 / 4
  • winnie
  • 8.2.2005 11:46
Tuolla olikin keskustelu siitä että miten julkimot ja ihan tavan talliaisetkin leikkii lepakkoa. Minua kauhistuttaa ylä aste ikäset teini tytöt, todellakin on hienoo olla erilainen ja on hienoo erottua (eivät vaan kauheesti erotu jos kaikki tahtoo samalla tavalla erottua) Minulle kerran eräs teini tyttönen sanoikin että hänestä tulee lesbo ja että se tietää kenen kanssa se alkaa olemaan sitten. Mitä parasta se vielä kysäs että mitä maksaa, kun rupee lesboksi. Tota noin tuli mieleen että lesbous on verrattavissa uskon lahkoon tai jopa johonkin puolueeseen. Muoti villitykset alkaa tulemaan jo ulos korvista, on muotia olla jotain. Milloin olis muotia olla oma itsensä???
Ei oo todellista! Mitähän muodikasta nuo heterot lesboudessa näkevät? On se kyllä kumma, että vähemmistöjen elämällä on niin vitun hauska leikitellä! Ensin oli muotia, että "omistaa" homo ystävän ja nytkö tuo?! Kyllä pistää vihaks. TODELLAKIN: "Milloin olis muotia olla oma itsensä???"
  • 3 / 4
  • Numen
  • 28.3.2005 0:04
Itse olen yläaste ikäinen teinityttö (joka on kohta luokio ikäinen teinityttö), joka ihastuu tyttöihin. Ja totta, ainakin meidän koulussa tuntuu "lepakkokanta" nousseen huippulukemiin. Meillä on edelleen myös jonkinasteen muoti-ilmiönä tuo homokaveri. Vähän välilä kuuluu lausahdus "Vähänks mie haluaisin homokaverin, homot ku on sellasii söpöi ja muotitietosii ja..."

Ja taas melkein laajaa tekstiä. Tiedän, en saisi ajatella tai kirjoittaa väsyneenä, siitä ei tule mitään -.-
lesbous ja erilaisuus on muotia nykyään, valitettavasti... Siksi onkin niin vaikeaa sanoa että on bi niin että ihmiset ottaisivat sen vakavasti...