Heikki Lampelan oikea suora

  • 1 / 9
  • Xius
  • 15.4.2005 14:16
Helsingin Sanomat, NYT 15/2005

"Ihmisoikeusaktivisti - hyvää tarkoittaen, posket punottaen - väittää ja yllyttää toista erilaiseksi ja tällä menettelyllä nostaa hänet Auschwitziin menevään junaan, mutta jää itse laiturille ihmettelemään, että oli tämä nyt niin väärin."

""Minä olisin joutunut tuhon tielle, jos olisin noudattanut ihmisoikeusaktivistien yllytystä ja ryhtynyt erilaiseksi", Lampela sanoo."

Lampelassa on neljäsosa romaniverta isän puolelta.
  • 3 / 9
  • Xius
  • 15.4.2005 14:37
Esimerkiksi se, että monet biseksuaalia nuorena antaumuksella leikkineet ovat myöhemmin katuneet erilaiseksi ryhtymistään.
  • 4 / 9
  • Pora-liike
  • 15.4.2005 14:51
"Xius
15.04.2005, 14:16 Helsingin Sanomat, NYT 15/2005

""Minä olisin joutunut tuhon tielle, jos olisin noudattanut ihmisoikeusaktivistien yllytystä ja ryhtynyt erilaiseksi", Lampela sanoo."

Lampelassa on neljäsosa romaniverta isän puolelta. "

Mitenkähän mustalaiseksi voidaan ryhtyä?

Sinällään olen sen ainoan kerran Lampelan kanssa samaa mieltä: omalla etnisyydellään ei kannata elämöidä tässä maassa!

Samaan syssyyn uutinen: nuorison asenteet koventuneet !
  • 5 / 9
  • Melli
  • 15.4.2005 14:54
En nyt ole ihan varma siitä mitä Xius ajaa takaa, mutta ne jotka nuorena esittävät "bi-seksuaalia" tekevät sen kyllä omasta tahdostaan, vaikuttaakseen kiinnostavammilta.

Minä en ainakaan heitä sellaiseen rohkaise, eivätkä muutkaan tuntemani homot ole sellaista tehneet. Ihan senkin takia, että on rasittavaa kun homopaikoissa pyörii "wanna-be-bi-seksuaaleja", jotka eivät ole eläissään harrastaneet seksiä oman sukupuolensa edustajan kanssa tai tule niin tekemäänkään, mutta jotka esittävät bi-seksuaalia koska se on muka jotenkin "edistyksellistä" tai "muodikasta" tai "jännää". Vrt. myös "muotilesbot", http://ranneliike.net/keskustelu.php?act=rthrd&grpid=16&thrdid=1444 .

Sinänsä elämä on tietysti täynnä valintoja. Tuleeko onnellisemmaksi seuraamalla omaa sydäntään vai hakemalla muiden hyväksyntää sopeutumalla valtavirran vaatimuksiin, se on jokaisen itse päätettävä.
  • 6 / 9
  • Karvanoppa
  • 15.4.2005 16:33
Xius kirjoitti: "Esimerkiksi se, että monet biseksuaalia nuorena antaumuksella leikkineet ovat myöhemmin katuneet erilaiseksi ryhtymistään."


"Erilaiseksi ryhtymistään".. Voi jessus mitä sontaa. Kukaan ei "ryhdy" heteroksi, bi:ksi tai homoksi. Ei seksuaalista suuntautumistaan voi valita. Valitsitko itse? Kuulostat katkeralta tapaukselta, ootko vielä niin rumakin ettei kukaan huoli? Siitäkö kaikki sun katkerat kitinät juontaa juurensa? Voi-voi, tapu-tapu ja hellanlettas sentään. 8P
  • 7 / 9
  • Rokkihomo
  • 15.4.2005 17:10
Niin, Melli, mietipa vahan.
Iso mies, ja tuommoisia "totuuksia" paastelet...
  • 8 / 9
  • saku.
  • 15.4.2005 23:27
jaa et moni joka on nuorena leikkinyt " bi seksuaalista " on myöhemmin katunut tekojaan .

voi ollakkin niin.

mutta tuli vaan mieleen sotaajat , jolloinka miehet saatto olla jopa 6v. rintamalla ja naisista ei juurikaan ollut tietoa.

kyllä silloin ainakin monesta heteromiehestäkin tuli " olosuhteiden pakosta " bi-kundeja.

tuskin niistä monikaan naisillen siviilissä kerto , että olivat olleet keskenään sängyssä .

totesivat vaan itsekseen , että ovatpahan nyt sitäkin kokemusta rikkaampia .

joilakin se tietty jäi niihin muutamaan kertaan ja toiset taas sitten totesivat löytäneensä " uudenpuolen " itsestään , näiden kokemusten jälkeen.
  • 9 / 9
  • Melli
  • 16.4.2005 3:54
Rokkihomo: "Niin, Melli, mietipa vahan.
Iso mies, ja tuommoisia "totuuksia" paastelet..."

Mitähän nyt tarkoitat? Oletin, että Xius tarkoitti niitä nuoria, jotka vain esittävät biseksuaalia. Tiedäthän, niitä, jotka roikkuvat homobaareissa sen takia, että se on jotenkin jännittävää, mutta joille ei koskaan tule mieleenkään tosissaan ryhtyä suhteisiin oman sukupuolensa edustajan kanssa... Siis eräänlainen laji niitä heteroturisteja, jotka käyvät pällistelemässä homoja. Mutta ehkä erehdyin.

Ehkä voisit lukea uudestaan mitä _minä_ kirjoitin, ja kertoa mitä siinä oli vialla? Minä en ainakaan keksi?