USA:n homoliikkeen suunta hakusessa

Näyttää siltä, että Bushin vaalivoitto äskeisissä presidentinvaaleissa on jakanut maan selvästi kahtia. Bushin lupaus yhdistää nämä leirit uuden nelivuotiskautensa aikana voi osoittautua hankalaksi.

Kuten olen todennut homoliike sai turpiinsa näissä vaaleissa oikein kunnolla ja rivit ovat nyt pahasti hajalla. Tilanne on hompoliittisesti vieläkin hankalampi siksi, että suuri prosentti homoista ja lesboista äänesti Bushia. Arvelen heitä pidettävän nyt pettureina tässä tilanteessa.

On myös alkanut kuulua yhä useampia ääniä siitä, että homoavioliittoasia oli siellä ehdottomasti liian aikainen. Avoimesti homo kongressiedustaja, Barney Frank vastusti etukäteen San Franciscon homoavioliittoja ja kutsui niitä myöhemmin "spektaakkelihäiksi", jotka todella pelottivat konservatiiveja ja ääriuskovaisia.

Sateenkaari-ihmisten synkkää tilannetta vaalien jälkeen on jo ehditty verrata Stonewallin aikaan taikka Reaganin kauteen. Homoliike USA:ssa on juuri nyt hyvin epätietoinen jatkosta, eikä tiedä mihin suuntaan sukset tulisi kääntää.

Minulla henkilökohtaisesti on luottamus siihen että ilmeinen uhka toimii yhteisössä yhdistävänä tekijänä ja keinoja alkaa löytyä kuinka asioita kuitenkin lopulta edistetään ja ratkaisuja löydetään. Ei kylläkään avioliittoa, mutta kenties rekisteröidyn parisuhteen. Sitähän Bush ei ole ainakaan jyrkästi vastustanut.

Parhaimmillaan homoyhteisö voi saada sen toisen puolen tuen, joka ei haluaisi missään tapauksessa Bushin olevan vallassa. Tämä siinä tapauksessa, että osataan toimia taitavasti.

Onhan USA:n homoyhteisö jopa selvinnyt jaloilleen niinkin vakavasta asiasta kuin AIDSista, jonka kanssa he saivat pitkään tulla toimeen omin avuin. Reagan ei edes suostunut julkisesti muistaakseni käyttämään tuota sanaa ennen kuin viimeisinä hetkinään presidenttinä. Kaikki tuo merkitsi, ettei yhteiskunnan tukea juurikaan annettu.
"Tilanne on hompoliittisesti vieläkin hankalampi siksi, että suuri prosentti homoista ja lesboista äänesti Bushia. Arvelen heitä pidettävän nyt pettureina tässä tilanteessa."

Pettureina? He ovat vuosia harjoitetun homopolitiikan looginen jatke. Siis sen politiikan jota Suomessakin harjoitetaan siis että järjestöt ovat niitä ihmisiä varten joilla on täydellinen vartalo, jotka ovat heteronoloisia, jotka kuluttavat raskaasti ja joilla on vakaa työpaikka ja luottokortti.

Todellisuudessa harjoitettu homopolitiikka on itse pettänyt syrjityt, väkivallan kohteeksi joutuneet, poliittisesti epäkorrektin kropan omaavat, pienituloiset, pätkätöitä tekevät homoseksuaalit.

Nyt siis korjataan tämän satoa. Niin meillä kuin heillä.

"On myös alkanut kuulua yhä useampia ääniä siitä, että homoavioliittoasia oli siellä ehdottomasti liian aikainen. Avoimesti homo kongressiedustaja, Barney Frank vastusti etukäteen San Franciscon homoavioliittoja ja kutsui niitä myöhemmin "spektaakkelihäiksi", jotka todella pelottivat konservatiiveja ja ääriuskovaisia. "

McCarthyismi nostaa rumaa päätään ja aremmista tulee rintamakarkulaisia. Ehkä tämä on sitä trenditietoista homoseksuaalisuutta sillä trendi on nyt vahvasti fundamentalismiin päin.

"Sateenkaari-ihmisten synkkää tilannetta vaalien jälkeen on jo ehditty verrata Stonewallin aikaan taikka Reaganin kauteen. Homoliike USA:ssa on juuri nyt hyvin epätietoinen jatkosta, eikä tiedä mihin suuntaan sukset tulisi kääntää."

Heillä on se etu Suomeen verrattuna että he ainakin tunnustavat että ongelma on olemassa ja uskaltavat sanoa sen ääneen. Setassa ei tehdä kumpaakaan, vaan siellä meno on "hiluli hei, huolta nyt ei".

"Minulla henkilökohtaisesti on luottamus siihen että ilmeinen uhka toimii yhteisössä yhdistävänä tekijänä ja keinoja alkaa löytyä kuinka asioita kuitenkin lopulta edistetään ja ratkaisuja löydetään."

Sokea kana on löytänyt jyväsen.

PS. Kerta toisensa jälkeen kun täällä tehdään poliittisesta henkilökohtaista olen päättänyt tulla ulos kaapista ja sanoa miksi minä olen niin tympiintynyt: Minä olen itse joutunut syrjinnän kohteeksi monen vuoden aikana (nyt ei enää tosin). Ei se vielä mitään, kaiken Setan virallisen propagandan harhauttamana luulin olevani AINOA jota on syrjitty, mutta itse asiassa putkahtaahan näitä tapauksia ilmi täälläkin koko ajan (toisen ketjun heteroravintolassa tanssijat) ja mitä enemmän kulkee korvat auki, sitä enemmän kuulee siitä mikä tilanne on ihan oikeasti eikä Setan fantasiamaailmassa. Toinen asia mihin minä olen pettynyt on se, että suvaitsevaisuus on ansa, ehkä joku menee Setan innoittamana ja outtaa itsensä liian monelle liian aikaisessa vaiheessa ja homma romahtaa käsiin.
Osuit mielestäni naulan kantaan. Samanlaisista syistä en itse allekirjoita ollenkaan setan linjaa, joka ainakin käytännössä on nimenomaan tarkoittanut sitä, että homon mielestä ideaali yhteiskunta pitäisi olla polvilinna, jossa kaikki ovat nuoria, komeita ja fiksuja ja jossa yhteiskunta toimii yksinomaan homoseksuaalien tarpeiden mukaan - kaikki muu saisi mielellään olla edes olematta. On samaan aikaan sekä hyvin ärsyttävää että hyvin surkuhupaisaa, että tällaisen yksiulotteisen näkemyksen kannattajat suureen ääneen julistavat omaa absoluuttista paremmuuttaan muita vastaavia näkemyksiä kohtaan - kuten tällä kertaa tämänkin keskustelun aloituksessa. Haluan siis sanoa, että pata kattilaa soimaa.

Mielestäni on ollut hienoa, että homokansalle on olemassa esimerkiksi juuri ranneliike, jossa yhtä ainoaa totuutta ei ole. Juuri siksi on niin surullista, että nämä yhden asian saarnaajat käyvät täälläkin mellastamassa. Tässä vaiheessa tietysti pitää itsekin muistaa, että täällä tosiaan kaikki kukat saavat kukkia, mutta toivoisin kuitenkin kunnioitusta siihen, ettei tästäkin saitista tehtäisi jälleen yhtä setalaisen julistamisen tiukkapipoista norsunluutornia. Sellaiselle keskustelulle löytyy kyllä paremmin siihen tarkoitukseen sopivia forumeita.
Olipas aika erikoinen tulkinta kirjoituksestani! Alkaa tuntua siltä, että jopa USA:n persidentinvaalien tulokset jotkut pystyisivät täällä määrittelemään Setan syyksi.

Hiukan järkeä voisi ottaa mukaan fanaattisuuteenkin.
"JuhaniV kirjoitti: " USA:n persidentinvaalien tulokset ."

Veitpäs kerrankin sanat suustani! USA:n piällysmies on pers-identti, identtinen perseen kanssa.
Kyllä mä olen aika vittuuntunut Setaan. Suureen ääneen toitotetaan suvaitsevaisuutta ja sitten kun hölmönä siihen uskoo saa ämpärillisen paskaa päällensä. Seta on ansa. Houkutellaan ihmiset ulos kaapista ja sitten brutaali teinijengi kadulla repii kappaleiksi tai sitten saat Setan toimistolta mielipuolisen stalkerin perääsi (* tai jonkun psyykenlääkkeitä käyttävän Aslan-hörhön.

*) kaveri linnoittautui mun tuttavan etuoven eteen. Sillä oli kaasunaamari päällä ja sitten laukku täynnä kumiasuja. Minkähänlaisen kuvan se antaa naapureille homoseksuaalisuudesta?

Minun omalla kohdallani loppu hyvin, kaikki hyvin, mutta siltikin mieli katkeroituu kun lukee Setan julkaisemia suitsutuksia ah niin onnellisista nuorista homoista. Tutkimuskirjallisuus kuten "Eiväthän heterotkaan kerro" antavat paljon realistisemman kuvan asioista.

En mä aja sitäkään että kaikki olisi vain homoseksuaalielämän kurjuuden kuvausta mutta voisi nyt kuvata asioita totuuspohjalta kuten noissa tieteellisissä tutkimuksissa on tehty niin sitten osaa varautua.

Ja mä olen katkera siitä että mä monta vuotta luulin että mä olen AINUT jolla on ongelmia. Onnekseni menin Malkukseen kuulemaan että muillakin on ongelmia ja ettei minun kohtaamani henkinen väkivalta ollut ainutlaatuista tai edes tavatonta. Ja kun minä luen kuinka poke tlee pysäyttämään miesten tanssin niin rupeaa tuntumaan siltä että ongelmat ovat pikemminkin pääsääntö kuin poikkeus.

Mutta NamuSetassa on yhä edelleen vain namuisia ja sokerinmakuisia juttuja ja pöydällekin on aseteltu namuja ja sokerista naposteltavaa.
Minäkin ymmärrän Stacya. Minulla on vastaavia kokemuksia. Sitten kun niitä ongelmia oikeasti tulee ympäristön kanssa, asioita ei pystytä selvittämään, koska 1 homon tulisi ensinnäkin tehdä asiasta täysin julkinen, mistä oikeasti kukaan ei ole kiinnostunut eikä oikeuslaitos tai poliisi tai työsuojeluviranomaiset kykene asioille mitään tai oikeammin heillä ei ole siihen halua. Seta ei kykene tukemaan yksittäisiä homoseksuaaleja.

Oikeuslaitoksessakin tulee tietää miten ja mistä puhua. Todistajia ei löydy koskaan. Syylliset valehtelevat ja kieltävät yleensä kaiken.

Pahoinpitelytilanteessa poliisit eivät ole kiinnostuneita homoseksuaaleista eivätkä tee mitään. Minullekin vain sanottiin:" Se on aivan yleistä niillä kulmilla".

Työ-elämä muuttuu aina vain hirveämmäksi, koska irtisanomisten pelko on todellinen, mikä lisää keskinäistä kilpailua ja riitelemistä- ja arvatkaa, mitä tapahtuu, kun joku keksitään homoseksuaaliksi?

Tämä itsensä alttiiksi asettaminen on jotenkin pinnalla Setassa, mikä koetaan kai "miehekkyydeksi" tai "rohkeudeksi" tai joksikin vastaavaksi, mutta se on typeryyttä. Avoimuus tarkoittaa heillä samaa kuin mediajulkisuus, mikä on harhauttavaa. Ei todellinen elämä ole sitä.
"Tämä itsensä alttiiksi asettaminen on jotenkin pinnalla Setassa, mikä koetaan kai "miehekkyydeksi" tai "rohkeudeksi" tai joksikin vastaavaksi, mutta se on typeryyttä. Avoimuus tarkoittaa heillä samaa kuin mediajulkisuus, mikä on harhauttavaa. Ei todellinen elämä ole sitä."

Se on gandhilaista väkivallatonta itsensä uhraamista, mutta nämä gandhihipit unohtivat että Gandhilla oli puolellaan 350 miljoonaa intialaista, meillä ei ole mitään 350 miljoonaa.

Setaa tuskin huolettaa "omien" ihmisten käyttäminen tykinruokana "aatteen" puolesta.
  • 9 / 27
  • Public eye
  • 9.11.2004 12:11
Kertokaa nyt ihmeessä meille muillekin, mikä oikeastaan on tämä ilmestyskirjan peto, kaikkien seksuaalivähemmistöjen arkkivihollinen Seta, josta huolimatta edelleen monissa meistä henki pihisee ja jotkut ovat onnistuneet jopa tulemaan ulos kaapista tai peräti perustamaan perheen.

Eikö yhdistys olekaan yhtä kuin sen jäsenistö? Pitäisikö miedän kaikkien kääntyä Aslanin puoleen ja anella esirukousta pelastuaksemme Setan meille suunnittelemalta ja määräämältä perikadolta?
Itsensä likoon laittamisen seurauksena on usein se, että sinulla ei ole tuloja. Kuka sitten elättää siinä kurjuudessa?

Kun olet nuori ja sinisilmäinen, voit uskoa setalaista propagandaa, mutta on tilanteita, joissa esim. minulle vain leviteltiin käsiä:" me emme voi mitään".

Toinen asia on se, että juristit ovat helvetin kalliita ja maksaa paljon rahaa edes se, että saa juttuja oikeuskäsittelyyn ja silti voi hävitä.
Public eye: mikä on setan jäsenmäärä ja miksi se ei siitä kasva ikinä sen suuremmaksi, vaikka varakkaita hinttejä on koko kaupunki täynnä? Ei vapautumista ole vain se, että voi kävellä homokapakkaan vetämään päänsä täyteen, mutta monille se tuntuu riittävän.

Seta voisi joskus oikeasti uudelleenarvioida omia toimintojaan.
mies: ei aavistustakaan, olen varmaan aika huono Setan jäsen, koska en ole vaivautunut ottamaan selvää. Mutta miksi yleensä varakkaiden hinttien määrän "kaupungissa" ja Setan (jäsenjärjestöjen) määrän koko Suomessa pitäisi jotenkin korreloida keskenään?

Ja mitä tekemistä on keskenään Setalla ja päänsä täyteen juomisella homokapakoissa? Tiedän kyllä, että Seta omistaa välillisesti yhden kapakan Helsingissä ja yhden Tampereella, mutta tänä on varsin pieni osa homokapakoista ja hyvin pieni osa Setan toiminnasta yhteiskunnassamme.
Niin SETA on oikeasti joukko ihmisiä, jotka ovat sen jäsenjärjestöjen jäseniä ja SETAn hallitus koostuu näistä jäsenjärjestöjen ihmisistä. Känniset homot ja lesbot baarisa eivät ole välttämättä ollenkaan SETAn jäseniä, mikä varmaan pitää noin 90%sti paikkansa. Suuri osa baareissa pyörivistä ei ole mitenkään SETAn kanssa tekemisissä, koska esim SETA ei omista edes DTM:ää vaan sen omistaa Afrodite oy, jonka taas omistaa SETA säätiö ja muutama yksityinen ihminen.

SETA ei pakota ketään ulos kaapista eikä edes kehtota paitsi mitä nyt Tiia Aarnipuu toivoi, että joku transihminen voisi tulla kaapista ulos, jos joutuu syrjityksi ja potkituksi työpaikaltaan. Tämä maininta oli pinkki-listalla. Itse olen tullut kaapista ulos jo ennen kuin minulla oli edes työpaikkaa ja en ole joutunut koskaan katumaan. Mielestäni kaapista ulostuleminen on muuttanut ympäristöä ympärilläni ja kenelläkään ei ole aseita minua vastaan, kun olen läpikäynyt asiat mielessäni ja muutenkin joutunut kohtaamaan oman erilaisuuteni erilaisissa tilanteissa ja miten ympäristö minuun reagoi, kun huomaavat että en ole kuin ns enemmistö. Minusta jokainen tekee niin kuin tekee ulostulonsa kanssa ja turha tähän on mitään SETAa vetää mukaan. Minusta saa olla kuitenkin sitä mieltä, että SETA on paska ja ei tee mitään kunnollista tai tekeekö ylipäätään riittävästi. Pian on SETAn syyskokous ja jos jollain on jotain valittamista menkää sinne valittamaan.
_______________________________________________

I want one billion dollars he he... ;-)
Mikä ihmeen Setan linja, jonka mukaan kaikkien pitäisi olla nuoria ja hyvännäköisiä? Kyllä on käsittämätöntä juttua täällä. Mä olen mukana yhden paikallis-Setan toiminnassa ja kyllä se toiminta oli tarkoitettu kaikille koosta tai ulkonäöstä riippumatta. Ei mua kukaan käännyttänyt ovelta pois, vaikka en mikään laiheliini olekaan. Ja ainakin täällä koulutetaan protuleireillä ja kouluissa, järjestetään vertaisryhmiä ja tietysti bileita, jotka ovat yksi tärkeä paikka missä voi olla rauhassa oma itsensä.

Eikö valtakunnallinen Setakin kouluta (=asenteiden muokkausta) esimerkiksi poliiseja ja sosiaali- ja terveydenhuollon ihmisiä? Vai olenko ymmärtänyt ihan väärin? Ja entäs transtukipiste? Onko siellä ovella joku tyylipoliisi, joka päästää vaan kauniit ihmiset sisälle? Olisiko meillä parisuhdelakia tai yhtään mitään oikeuksia, jos Setaa ei olisi? Ihmeellistä Setavihaa täällä. Jos noin paljon ottaa Seta päähän, niin liittykää jäseneksi ja menkää tekemään muutos.
"Ja mitä tekemistä on keskenään Setalla ja päänsä täyteen juomisella homokapakoissa? Tiedän kyllä, että Seta omistaa välillisesti yhden kapakan Helsingissä ja yhden Tampereella, mutta tänä on varsin pieni osa homokapakoista ja hyvin pieni osa Setan toiminnasta yhteiskunnassamme."

Yllättävän paljon on tekemistä toistensa kanssa. Laskepa joskus kuinka montaa "kosteaa" tapahtumaa HONKissa mainostetaan.

Olisi kiva puuhastella "omien" kanssa jotain muutakin kuin istua ravintolassa savussa ja kännisten ihmisten keskellä. Se ei kuulu minun näkemykseeni hauskanpidosta.

Setalla on HOT ry josta en paljoa tiedä ja sitten omasta mielestäni varsin tervehenkinen Malkus jonka piirissä voi keskustella asioista "kuivana". Mutta voi niitä joiden harrastukset eivät ala u-kirjaimella!
"Eikö yhdistys olekaan yhtä kuin sen jäsenistö? Pitäisikö miedän kaikkien kääntyä Aslanin puoleen ja anella esirukousta pelastuaksemme Setan meille suunnittelemalta ja määräämältä perikadolta?"

Red herring, asioiden liiallinen yksinkertaistaminen ja mitä vielä muuta argumentaation virheitä tässä on?

Ellen paremmin olisi tiennyt (noita uskisporukoita) niin kylläpä olisi käynyt Aslankin mielessä. Nehän metsästävät juuri niitä joiden mielestä homoelämä on onttoa, sisällyksetöntä ja pinnallista - - ja joiden identiteetti on vielä niin ailahteleva että he lankeavat Aslanin näennäiseen yhteisöllisyyteen.
Esimerkkinä siitä että on olemassa "kultainen keskitie" täysipainoisen setalaisuuden ja Aslanin välttäen: meikäläinen on vuoden mittaan kahvitellut useaan otteeseen Setan toimistossa Malkuksessa, osallistuin leirille jossa Seta oli järjestäjänä ja harjoitinpa tuossa kesällä samansukupuolista seksiä. Sitä seksiä olisi saanut olla enemmänkin. Sen järjestämiseen Seta ei osallistunut millään tavalla.
"Setalla on HOT ry josta en paljoa tiedä..."

No et varmaan paljoa tiedä muustakaan, mutta mielipiteitä riittää. Niihin en puutu, sen sijaan valistan sinua sen verran, että Setalla ei ole mitään HOT ry:tä, Seta on Seta ja HOT on HOT.

Sen sijaan Setalla on kotisivujensa mukaan esimerkiksi Helsingin seudun Setan ylläpitämä savuton ja päihteetön Sateenkaarikahvila.
  • 20 / 27
  • jäitä hattuun
  • 9.11.2004 19:45
Puhutaanko tässä nyt Helsingin SETA:sta, Jyväskylän SETA:sta vai Oulun SETA:sta? Tämä keskustelupalsta on valtakunnallinen. Jos yhdessä SETA:ssa on ongelma, ei sitä välttämättä ole seitsemässä muussa. Onko?

Mitä huonoihin kokemuksiin tulee, voin ne uskoa. Joskus maailma on paha. SETA:n aktiiveja arvostellessa kannattaa kuitenkin muistaa, että supermarketin hedelmätiskiin mahtuu aina muutama mätä omena, ja ne muistetaan. Ne 10.000 muuta eivät jää mieleen.
Mini-Mii: toivooko seta ry:n aktiivi sitä, että kaapista ulostulo yleistyisi?
"Puhutaanko tässä nyt Helsingin SETA:sta, Jyväskylän SETA:sta vai Oulun SETA:sta? Tämä keskustelupalsta on valtakunnallinen. Jos yhdessä SETA:ssa on ongelma, ei sitä välttämättä ole seitsemässä muussa. Onko?"

Joensuun Setassa oli sellainen pieni ongelma että kun bileiden kanssa oltiin kovin avoimia, niin bilepaikkaan eli Aavarannalle rupesi tuppaamaan uusnatseja. Onneksi klanipäät tulivat vääränä päivänä. Aavaranta sinällään on miellyttävämpi paikka kun mitään mitä täällä pääkaupungissa ollaan keksitty.

Kukas muuten aina alkoholipitoisissa tapahtumissa on se joka kerää lipputulot? Eikös se tässä kaupungissa ole Heseta? Joten on turha erottaa Setaa klubikulttuurista, edellinen vahvistaa ja ylläpitää jälkimmäistä.

"Mitä huonoihin kokemuksiin tulee, voin ne uskoa. Joskus maailma on paha. SETA:n aktiiveja arvostellessa kannattaa kuitenkin muistaa, että supermarketin hedelmätiskiin mahtuu aina muutama mätä omena, ja ne muistetaan. Ne 10.000 muuta eivät jää mieleen."

Bad apples. Ongelma on se, että minunkaltaiset hyvät omenat savustetaan ulos jos nyt ei fyysisesti Setan tiloista niin ainakin Setan keskustelupalstoilta ja kuitenkin paljon pahempia ihmisiä on päästetty sisään sellaisiin paikkoihin mihin he eivät todellakaan kuuluisi. Kertaus on opintojen äiti:

Sateenkaariopiskelijoiden eli ylioppilashomojen edustaja on ilmeisesti peräti kaksi kertaa ollut Setan hallituksen kokouksessa, tehnyt siellä muistiinpanoja ja julkaissut ne vääristellysti kotisivullaan. Lisäksi hän on ottanut ylös kaapissa olleiden ihmisten oikeita (?) nimiä ja outannut ne palstallaan.
Ei se mitään että hän on tunkeutunut hallituksen kokoukseen kerran mutta kun hän on tehnyt sen jo useasti!!

Kerranpa (Helsingin) Setassa oli avoin piironginlaatikko johon pistettiin kirjojen ym. materiaalin lainauskuitit, missä oli kaikki henkilötiedot. Näinpä sitten yhden tyypin kävelevän sisään, avaavan hyllyn ja lukevan lainauskuiteista ihmisten osoitetietoja ja nimiä. Kun jyrähdin tästä, asia saatiin korjatuksi.

Sitten on tämä ahdistelija joka kerää ihmisten nimiä ja osoitetietoja. Esiintyy liikemiehenä joka on tulossa milloin Frankfurtista milloin Hong Kongista. Oikeasti hän on lähinnä Hesperiasta. Mutta kun hän saa jonkun puhelinnumeron niin hän rupeaa kärttämään kinkyä seksiä johon kuuluu kaasunaamari ja kumiasusteet ja hän tarvittaessa majoittuu ulko-ovesi eteen.

Että tällaisia ovat ne mädät omenat siellä eikä kukaan tee mitään näiden paljastamiseksi ja kuriin laittamiseksi. Pikemminkin MINÄ saan kaiken maailman pellemoderaattorit perääni kun puhun tällaiset asiat ääneen! (Ampukaa viestintuoja, jesh)
mies 09.11.2004, 22:23
Mini-Mii: toivooko seta ry:n aktiivi sitä, että kaapista ulostulo yleistyisi?

En ole koskaan kuullut että kukaan SETAn aktiivi kehottaisi ketään tulemaan kapista ulos. Itse en kannata tällaista toimintaa. Muistan itse joskus kauan sitten hyökänneen aika rajusti erästä häirikköä vastaan, joka alkoi auttailla ihmisiä vanhalla SETAn keskustelupalstalla vajaa kymmenen vuotta sitten ja tuolloin palsta oli vielä aivan julkinen. Minusta ihmisten täytyy saada nauttia yksityisyyden suojasta ihan niin kuin he itse tahtovat. Mutta mielestäni kuitenkin ne rohkeat positiiviset ihmiset muuttavat yleistä mielipidettä paremmaksi meitä kohtaan ulostuloillaan.
"Setalla on HOT ry josta en paljoa tiedä"

Tietämättömille tiedoksi, HOT ry on itsenäinen seura, joka toimii täysin erillään Setasta. Toki tehden joskus yhteistyötä HeSetan kanssa. Yksi syy HOT ryn perustamiseen oli aikoinaan, että HeSeta lopetti lentopallovuorot. Nykyään HOT tekee paljon muutakin kuin vain lentopalloa. Lisätietoja löytyy
http://www.hot.fi

T Juha Meronen, HOT ryn hallituksen jäsen ja yksi perustajajäsen.
  • 25 / 27
  • Stacy rules
  • 10.11.2004 12:58
Se Sateenkaariopiskelijoiden eli ylioppilashomojen edustaja ei edusta Setaa. Em. järjestöt ovat tarkoitettu vain yhden henkilön egon pönkittämiseksi.

Eikö sinua, Stacy, ollenkaan hermostuta, että kaikkien Suomessa julkaistavien homotutkimusten tekijätkin ovat Seta-saastan aivopesemiä? Ja vielä setakraattien kavereita?!

Stacy kyllä puuttuu moneen oikeaan asiaan, vaikka ei tyylistä tykkäisikään. Tosin hyvien asioiden ajamisesta menee pohja, jos tehdään soppa, jossa sekoitetaan ne oikeat asiat, omat henkilökohtaiset kaunat ja liian huterat faktatiedot.
  • 26 / 27
  • Stacy rules
  • 10.11.2004 13:47
Näköjään sitä sekoaa, jos jättää lääkkeet ottamatta. Piti sanoa että se em. järjestöjen edustaja oli kokouksissa varmaan siksi, että oli maksanut jäsenmaksun. Jos Stacy sinäkin maksat Hesetan jäsenmaksun, sinua ei voi heittää syyskokouksesta ulos. En usko, että Heseta on mitenkään hyväksynyt tai käskenyt kirjata ihmisten nimiä ylös ja outtaamaan heidät.

Oikeasti olen ihaillut salaa Stacya jo monta vuotta, mutta en uskalla lähestyä, kun tyyli on niin - riehakas.
"Se Sateenkaariopiskelijoiden eli ylioppilashomojen edustaja ei edusta Setaa. Em. järjestöt ovat tarkoitettu vain yhden henkilön egon pönkittämiseksi."

Aivan niin.

"Eikö sinua, Stacy, ollenkaan hermostuta, että kaikkien Suomessa julkaistavien homotutkimusten tekijätkin ovat Seta-saastan aivopesemiä? Ja vielä setakraattien kavereita?!"

No ei hermostuta, koska näin ei ole asia. Homotutkimuksen tekijä Stålström on esittänyt täällä fiksuja mielipiteitä ja vaikuttaa siltä että hän on perin väsynyt setakratiaa vastaan taistelemiseen. Mä en tiedä mikä hänen oma henkilökohtainen suhteensa on setakraatteihin. Rakkaus voi tehdä ihmeellisiä asioita :)

Kati Mustolalta taas olen saanut järkeviä vastauksia suoriin kysymyksiini. Seta-foorumilla piti melkein uhata kuumilla hiilillä ennen kuin vastaus tuli. Häntäkään en pidä setakraattina.

Jukka Lehtosen kanssa olen myös tullut juttuun vaikka hänellä vähän pätki alkuunsa, mutta kun "Eihän heterotkaan kerro" -ilmestyi niin hän esiintyi mediassa täysin korrektisti.

Kahden viimeisen kirjoittama kirja myös on melkoinen aapinen työelämää varten. Se ei tarpeettomasti synkistele, mutta ei liiemmin kaunistelekaan eikä sorru hätäisiin johtopäätöksiin. Sanalla sanoen se on tylsä ja objektiivinen.

"Jos Stacy sinäkin maksat Hesetan jäsenmaksun, sinua ei voi heittää syyskokouksesta ulos."

MINÄ EN KUUNA KULLAN VALKEANA MAKSA HESETAN JÄSENMAKSUA!

"En usko, että Heseta on mitenkään hyväksynyt tai käskenyt kirjata ihmisten nimiä ylös ja outtaamaan heidät."

No en minäkään sitä usko.

"Oikeasti olen ihaillut salaa Stacya jo monta vuotta, mutta en uskalla lähestyä, kun tyyli on niin - riehakas."

; )