mitä tarkoittaa...........????????

  • 1 / 6
  • Willy86
  • 20.8.2004 14:22
ennen oli niin yksinkertaista kun oli vaan heterot (ne ainoat *hyväksyttävät* ihmiset, HAH!), "sairaat" homot, lesbot ja "hullut" transut... =( Onneksi nykyisin on vähän paremmat asenteet! =)

Mut ei nykyisin ole niinkään yksinkertaista enää... Ja se vähän harmittaa... Ja mistä sit kysyä kun ei tiedä? No sellaiset kun esim. a-seksuaali, intersukupuolinen jne saa vielä selville, kiitos siitä Seta Ry:n, Transtukipisteen ja Trasek Ry:n asiallisille sivuille! =)

Mut olenko sanasokea vai tms... En mistään löytänyt et mitä tarkoittaa nämä kaks sanaa...

- Multiseksuaali
- Fag hag

Olenko ihan tyhmä? Mut noi vaivaa mua, todella!!

Love love love...
Willy86
  • 3 / 6
  • arttu
  • 20.8.2004 15:45
multi=moni
Eli olisko henkilö kenellä on monta seksuaalisuutta tai jotain? Ei kyllä nyt oikeen ollu mitään järkeä tossa...
*sori*
  • 4 / 6
  • Public eye
  • 20.8.2004 16:07
Multiseksuaali taitaa olla sukua, vähän maltillisemmassa muodossa, käsitteille panseksuaali ja omniseksuaali.

Tarkoittaisivatkohan viimeksi mainitut sitten sitä, että kaikki käy mikä liikkuu, ja sen lisäksi vielä kaikki mikä ei liiku.
  • 5 / 6
  • Tyhmä
  • 20.8.2004 22:03
Itse olen ihan yhtä tyhmä kuin osa edellisistäkin kirjoittajista, mutta musta osa näistä seksuaalioppien termeistä on keisarin uusia vaatteita. On vaikea kuvitella, kuinka joku olisi panseksuaali eikä multiseksuaalikaan kuulosta järkeenkäyvältä: ei voi esimerkiksi olla homo- ja heteroseksuaali yhtä aikaa, koska ne ovat mun järkeni mukaan toisensa kumoavia käsitteitä. Jos pitää mies pitää naisista ja miehistä, hän ei ole homo- ja heteroseksuaali, vaan korkeintaan biseksuaali. Kovin harvat taas saanevat seksuaalista tai vastaavaa tyydytystä hetero-, homo-, bi-, transseksuaali- sekä transvestiittisuhteista (menemättä nyt jo edellä tarjottuihin kiviin, puihin ja lintuihin ;)
  • 6 / 6
  • Ragge
  • 22.8.2004 16:10
Kiitos muuten hauskasta linkistä Tresetan sanastoon. Hymyilytti niin, että meinas pissit lirahtaa pöksyihin...