Vapautusliikkeen alkuhämärä YLE Q 29.5.

  • 1 / 5
  • Olli Stålström
  • 29.5.2004 4:12
SETA juhlisti torstaina 27.05.2004 30-vuotista taivaltaan Helsingissä - YLE X:n taajuuksilla la 29.5. klo 6.30-7.30 toimittaja Markku Heikkisen seurassa SETA-aktivisti Olli Stålström kertoo vapautusliikkeen alkuhämärästä ja omasta vapautumistaistelustaan.



***



Olisi mielenkiintoista kuulla ranneliikkeen lukijoiden kommentteja yllämainitusta ohjelmasta ja siinä käsitellyistä asioista. Kysykää, niin vastaan. Antakaa palaa, myös kriittisiä kommentteja.

Toivoo Olli Stålström
  • 2 / 5
  • Simo
  • 29.5.2004 14:05
Aika pintapuoliseksi ja nopeaksi haastattelu mielestäni jäi. Sitä olisi voinut kuunnella pidempäänkin.

Historia oli kuitenkin mielenkiintoista ja esiin tuli uusia ja kiinnostaviakin asioita.

hyvä, että homot saivat kuuluvuutta ylen kanavilla!!! ja haastattelija vaikutti fiksulta huumorintajuiselta.

=)
  • 3 / 5
  • Janne
  • 29.5.2004 18:21
Mulla tuli ensimmäisenä mieleen kun lähetyksen kellonajan kuulin että tämähän on juuri sitä piilosyrjintää pahimmillaan. Ollaan muka avarakatseisia ja haastatellaan seta-aktivistia. Mutta lähetetään haastattelu aikaan jolloin "kukaan" ei ole radion ääressä kuulemassa sitä.
  • 4 / 5
  • Olli
  • 29.5.2004 23:00
Janne, älä huolestu piilosyrjinnästä. Haastattelun eka lähetys oli vapautuspäivänä to 27.5. klo 14-15. Oli minun mokani, että huomasin mainostaa ranneliikkeessä vasta uusintaa, joka oli todella hankalaan aikaan.
  • 5 / 5
  • Olli
  • 31.5.2004 23:30
Kaikille tiedoksi: Pride 2004:n yhteydessä pidetään SETA-veteraanien tapaaminen la 3.7. klo 19-21 SETA:n toimistolla Hietalahdenkatu 2 B 16, alaoven koodi 1927.



Itse tulen sinne kertomaan uudesta järjestöstä, jonka olen juuri perustanut: Setainvalidien Keskusliitto ;) = kaikille jonka terveyteen tai mielenterveyteen on tullut kuhmu toiminnasta SETA:n piirissä, sen puolesta tai sitä vastaan.