Sydän kävi kurkussa...

  • 1 / 4
  • Kokuma
  • 9.2.2004 9:35
Tänä aamuna kun luin Iltasanomat.fi:stä, meni hetkellisesti Saisiot ja Siekkiset sekaisin pääkopassa, ja olin jo hetken varma että pääsimme taas todistamaan Suomalaisen yhteiskunnan käänteistä "suvaitsevaisuutta".

Tarkoitan, että varmasti aika moni ääri-homovihaaja haluaisi saada avoimesti homoseksuaalin kirjailijan 'pois päiviltä', varsinkin sen jälkeen kun tämä on saanut Finlandia-palkinnon, joka on tietenkin kiihkoilijoiden mielestä merkki yhteiskunnan muuttumisesta "väärään suuntaan".

Onhan toki tuollainen kuolema aina paha asia, mutta Saision kohdalla olisi voinut epäillä tuho/murhapolttoa.

Ilta-Sanomat (9.2.):

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.asp#id717835
  • 2 / 4
  • Antti
  • 9.2.2004 12:57
Mun mielestä suomalainen maaperä ei ole koskaan ollut oikein hedelmällinen minkäänlaisille ääriliikkeille, onneksi.

Itse epäilen, että kyseessä on kuningas alkoholi jälleen kerran - ja siinähän ei silleen juottajaa tarvita ellei huono seura sitten tee kaltaisekseen.
Sulla Kokuma tuntuu kovasti mielikuvitus laukkaavan noista Ilta-Sanomien jutuista...Urheilijapoikia seksilomilla ja lesbokirjailijoiden murhapolttoja...Kannattaiskohan pitää vähän taukoa siitä lehdestä ja pidättäytyä vähän kevyemmässä luettavassa?
  • 4 / 4
  • Flash
  • 9.2.2004 22:43
Suosittelen lämpimästi kaikille iltapäivälehtien lukemisen vähentämistä, mieluiten lopettamista. Kannattaa lopettaa jos yhtään itseänsä arvossa pitää.