Miksi Bi:t on "Ok"

Uusimman Bob&Rose sarjan saama vastaanotto kummastuttaa. Minkä takia siinä on jotain hupaisaa ja hienoa, kun homo parantuu?





Ja ai niin! Eihän Bob parannu miksikään, kun hän on jo valmiiksi biseksuaali, niikuin miljoonat saman kohtalon omaavat miehet ympäri maapalloa. Mutta miksi biseksuaaleihin suhtaudutaan hyväksyvämmin? Tuoko vaimo, perhe, lapset, asuntolaina ja volvo todellakin miehelle sen verran itseisarvoa ja hyväksyntää, että hän on parempi, kuin jos olisi vain tavallinen ”kakkanuolija” Eli miksi suuri osa heteroista pitää jotenkin hyväksytympänä, että on vaimo ja lapset, ja silloinkin nai toista miestä perseeseen(tai on naitavana)kuin jos olisi vain rehellisesti mitä on sitä keltään peittelemättä? Mikä kumma hinku heteroilla on tuomitu ihmiset, jotka Sakun klassisin sanoin Salatuista elämistä:”Eivät ole maistaneet lihan iloja” Eikä se biseksuaali muuten miksikään muutu;kakkapoika mikä kakkapoika! Mutta onko se jotenkin ylevämpi ja ”normaalimpi”, kun sillä on vaimo ja lapset vielä päälle?
Josko ihan oikeesti luetaan ne säännöt eikä lisätä samaa viestiä monelle eri alueelle.

Säännöistä lainattua: "Saman viestin lisääminen keskusteluun useampaan kertaan on kielletty. Samaa viestiä ei myöskään saa lähettää useammalle alueelle. Viestin sisällön on oltava asiallinen."

-- Ylläpito
Joo. Mä ihmettelen ton sarjan käskirjoittaneita henkilöitä ja mun mielipide, että kys. Bob ei ole oikeasti homo.
Ärsyttävä idea.. koko perheen viihdyttävä saippuasarja eheytymisestä.
En aio katsoa enää.
Ei biseksuaaleilla (miespuolisilla) ole todellakaan mikään hyvä maine heteroiden keskuudessa. Harva nainen haluaa bi-seksuaalista miestä, ja monille miehille bi on yhtä "paha" kuin homo.

Mutta ehkä kun miehellä on lapsia ja vaimo, ja myöhemmällä iällä rupeaa sitten homoksi, ehkä sitä ajatellaan, että "no se ainakin yritti" tms.

Totta että jos sarjassa annetaan kuvaa, että homo voi eheytyä, niin huono juttu. Itse en ole sarjaa vielä katsonut.

Biseksuaali, joka elää uskollisessa pitkäaikaisessa heterosuhteessa on käytännössä hetero. (enkä ymmärrä miksi kukaan haluaisi kuuluttaa bi-puolestaan tuollaisessa tilanteessa) Ellei sitten harrasta aviorikoksia. Eri asia mitä mielihaluja ihmisellä on ja minkälainen ihmissuhde hänellä on. Ei biseksuaalikaan voi olla uskollinen kuin yhdelle ihmiselle kerrallaan.
  • 5 / 39
  • Garmisch
  • 19.8.2003 19:57
Dear Pera,

mun mielestä voi olla bi, vaikkei sitä homopuolta koskaan toteuttaisikaan. Eikös se loppujen lopuksi ole kiinni ihmisen omasta määrittelystä mikä hän on? (Vai ymmärsinkö väärin pointtisi?)
  • 6 / 39
  • Galadriel
  • 20.8.2003 10:04
Garmisch kirjoitti: "mun mielestä voi olla bi, vaikkei sitä homopuolta koskaan toteuttaisikaan. Eikös se loppujen lopuksi ole kiinni ihmisen omasta määrittelystä mikä hän on?"

JUURI NÄIN!!! Loistavaa, että joku on oikeasti tajunnut asian pointin - niin usein saa tältä(kin) palstalta lukea kaikenlaisia epäasiallisuuksia biseksuaaleihin liittyen.

Pelastit, Garmisch, ainakin yhden bissetytön päivän :)
Joo juurikin näin. Mutta koska bi-identiteetti on negatiivinen leima heteroyhteiskunnassa, harva haluaa määrittää itsensä tieten tahtoen biseksuaaliksi, ellei ole pakottava tarve toteuttaa tätä puoltaan oikeasti.

On tietysti miehiä joiden mielestä on kiva ärsyttää toisia miehiä ja naisia joiden mielestä on mukava olla muodikkaasti bisse.
  • 8 / 39
  • Nakkisämpylä
  • 20.8.2003 19:50
Garmisch kirjoitti "Eikös se loppujen lopuksi ole kiinni ihmisen omasta määrittelystä mikä hän on? "

Mitä tuo nyt sitten tarkoittaa? Jos ihminen siis määrittelee, ettei ole ihminen, vaan että hän on nakkisämpylä, niin onko hän sitten todellakin nakkisämpylä?

Kai se ihmisen olemus nyt jostakin muustakin riippuu kuin pelkästään omasta määrittelystä!? Rajan veto on tietysti vaikeaa. Totuus on myös se, että monelle on houkuttelevaa itsensä määrittely joksikin muuksi kuin mitä on todellisuudessa. Se on myös hyvin tyypillinen itsepetoksen muoto. Tavallisintahan on siis se, että määrittelee itsensä vaikkapa heteroksi vaikka nyt joskus silloin tällöin sattuisikin homostelemaan. Se kun on niin paljon helpompaa olla hetero tässä maailmassa.

Mutta onko tuo oma määrittely silloin totuudenmukainen? Omasta määrittelystäkö se olemus todella on kiinni? Jos näin on, niin mä sitten määrittelen itteni nakkisämpyläks. Repikää siitä.

On naiivia heittää jotain et "kaikki saa olla sitä mitä haluaa". Ei se oo totta. Ei todellakaan saa. Ei sitä voi valita. Ei siinä omat määrittelyt paljon heilauta. Mäkin oisin halunnut olla lihapiirakka, mut enpä oo; nakkisämpylä must tuli. :-( Sama pätee seksuaaliseen suuntautumiseen, eikö!?
"Sairas" sanoi: "Mikä kumma hinku heteroilla on tuomitu ihmiset..." Siis kukakohan tässä on nyt tuomitsemassa ja ketä.

Katsoin itsekin ko. tv-sarjan ensimmäisen jakson ja se oli mielestäni ihan viehättävä ja hyväntuulinen. Missään kohtaa jaksoa ei puhuttu eheyttämisestä, kukaan ei väkisin yrittänyt pakottaa ketään ihastumaan kehenkään, eikä Bobin elämäntapaa tuomittu missään vaiheessa. Tai korjatkaa jos olen väärässä.

Vaatimus, että ihmisen pitäisi valita vain yksi sukupuoli, johon saa ihastua/rakastua sopiakseen joko "heteroyhteiskuntaan" tai "homoyhteisöön", kuulostaa käsittämättömältä ja ahdasmieliseltä.
Niin totta.

Munkin mielestä olis paljon kivempi olla hetsku.
Mutta homo oon. Ei paljoo itsemäärittelyt auta.

Ja todellakin, ottaisin lääkkeen joka muuttaa minut heteroksi, jos sellainen olisi olemassa. Sanokaa mitä sanotte, mutta tuossa tapauksessa saattaisi apteekissa muutenkin olla vilskettä.
Mä tykkään homostella, joten mun mielestä homous on ihan todella mukava asia :D
Ihmisten pitäs vaan hyväksyä toiset ja itsensä, vaikka olis kuinka erillaisia..... Mä en tajua et se on ok olla ääripäätä kuten homot ja lesbot (mulla EI oo mitään teitä vastaan, ootte kaikki suloisia), mutta kun saavutaan tähän heteron ja esim. lesbon sekoitukseen( kuten minä) Niin eikös sieltää tuu; ' Toi on niitä mille kävis roskasammiokin.....'' Olen kuullut tuon kommentin ja vieläpä homon suusta...... Missä tasa-arvo?
Kiva kuulla päiväsi pelastuneen, Galadriel :)

Heipä hei, nakkisämpylä. Joo, totta puhut, ei se ole ollenkaan niin yksinkertaista kuin mitä kirjoitin. Noiden parin lauseen taustalla oli pitkä ajatusketju, jota olen itsekseni ketjuttanut.

Mulle on nimittäin vaikeeta hyväksyä ihmisen määritelmää itestään, kun luulen/tiedän itse paremmin. Myönnän, että mua ärsyttää teinit, jotka sanoo olevansa bissejä ihan vaan siks että se on cool. Mutta yritän nyt just päästä irti tosta. Voisin sen verran kunnioittaa muita ihmisiä, että yritän hyväksyä heidät sellaisina kun he itse haluavat.

Tiedetään, ei edelleenkään niin yksinkertaista. Ihmiset on yllättävän (no onko se niin yllättävää) tyhmiä, eivätkä tunne/halua tuntea itseään. Itseni mukaan luettuna.
pera: saman tekisin, tabu namaan. Mutta lääketieteen edistymistä odotellen minä aion ainakin pitää hauskaa! :)
Nii-in.. Miksiköhän on niin "hienoa" kehitellä utopistinen tarina homomiehestä joka rakastuu naiseen? Kysynpä vain, että miksi ei kukaan tee sarjaa, jossa umpihetero mies yhtäkkiä huomaa rakastuvansa homomieheen ja haluavansa sekstailla tämän kanssa? Eipä taitaisi olla suuren yleisön mielestä ihan yhtä hellyyttävää.

Homoseksuaalin määritelmähän pitää sisällään nimenomaan sen, että tuntee seksuaalista vetoa ja rakastuu VAIN saman sukupuolen edustajiin. Jos nyt sitten tuntee seksuaalista vetoa ja rakastuu MOLEMPIIN sukupuoliin, niin kyseessähän on biseksuaali. Miksi tätä on niin vaikea joidenkin käsittää??

Bob & Rose -sarjan kaltaiset ohjelmat tekevät todella suurta hallaa homoseksuaalien oikeuksille - takapakkia mennään, jos suuri yleisö alkaa pitää sarjan esittämää tapahtumaa mahdollisena (ja uskottavana). Sarja nostaa vain uudelleen esiin vanhat ennakkoluulot ja tietämättömyyden. Sarjan myötä homouden tuomitsijat saavat vain uutta vettä myllyynsä: "No niin, kyllähän sen nähtiin. Kun vain saa hyvää naista niin kyllähän se homo siitä eheytyy. Se oli vain jokin kompleksi".

Bob & Rose -sarjaa voi pitää miltei viharikoksena. Vähintäänkin se johtaa ihmisiä harhaan ja vääristää kuvaa aidoista homoseksuaalisista miehistä.
Bi:t ei ole OK ainakaan mulle. Olen mies ja seurustelin joitakin kuukausia älykkäänä ja rauhallisena pitämäni miehen kanssa. Sitten aivan yhtäkkiä vastakkainen osapuoli päättikin "että nyt riittää homostelu, nyt lähden naisiin". Kuulostaa uskomattomalta, mutta juuri noin se kävi.

Sivusta seurasin miten miehen persoonallisuus muuttui ihan toiseksi. Pitämästäni miehestä tuli vinistelevä törkyhuumoria viljelevä häntäheikki, joka teki selväksi että tiesin hänen naisissa käymisestään varmasti. Lopetin tietysti koko suhteen siihen paikkaan enkä suostunut enää olemaan missään tekemisissä sen kanssa, en varsinkaan silloin kun se aikanaan yritti saada mut ottamaan se takaisin.

Ei bi-seksuaalin kanssa voi rakentaa elämää kuin korkeintaan toinen samanlainen jota tollaiset "naimakaudet" ei tietystikään häiritse.
Ikävä tapaus, Kuun lapsi. Mutten oikein ymmärrä, miten voit yksittäistapauksen perusteella yleistää kaikkien bissejen olevan samanlaisia häntäheikkejä/jakorasioita.

Eiköhän suurin osa meistä bisseistäkin ole yhtä lailla uskollisia kumppaneilleen - oli hän sitten omaa tai vastakkaista sukupuolta - kuin homot ja hetskutkin...?
Naisellehan se onkin ihan eri asia. Monestakin on coolia lesboilla siksi että miehet ovat muka vihattavia sikoja. Eli kun bi-ämmä on lesbosuhteessa, se on jotain niin hienoa että siitä pidetään kiinni. Kun bi-äijä on homosuhteessa sen on saatava toteuttaa biiyttään koska sekin on coolia ja siitäkin on pidettävä kiinni.
Tuo kaiketi tulkitaan väärin joten alan selitellä. Naisella ei ole samanlaista seksintarvetta kuin miehellä, siksi naissuhde ei kaadu samanlaiseen "uskottomuuteen" kuin miessuhde koska bi-MIES ei voi olla käymättä naisissa.
Hihih. Veikkaanpa että tuon selittelyn jälkeen vasta tulkitaankin! :D
Naisista en oikeastaan osaa puhua koska ne ei mun elämääni mitenkään liity, en tunne yhtään munasarjallista kun äitikin on poistunut iäisyyteen. Mutta miksi kaikki biit on niin innolla kieltämässä tämän bi-MIESTEN "pimeän puolen", eli naisissa käymisen koska on täysi kuu, täytyy varmistaa että osaa vielä naikkosen kanssa, ei kai tässä mitään homoja olla jne.

Joku sen sorttinen bi-äijä vois kertoa kantojaan.
Kuun Lapsi: "Naisista en oikeastaan osaa puhua koska ne ei mun elämääni mitenkään liity, en tunne yhtään munasarjallista kun äitikin on poistunut iäisyyteen."

Kuun Lapsi, pari viestiä aikaisemmin: "Naisellehan se onkin ihan eri asia. Monestakin on coolia lesboilla siksi että miehet ovat muka vihattavia sikoja. Eli kun bi-ämmä on lesbosuhteessa, se on jotain niin hienoa että siitä pidetään kiinni." "Naisella ei ole samanlaista seksintarvetta kuin miehellä, siksi naissuhde ei kaadu samanlaiseen "uskottomuuteen" kuin miessuhde koska bi-MIES ei voi olla käymättä naisissa."

Niinpäniin... :p
jaaah... Bi on ihminen siinä missä homo tai hetero. Olen huomanut et BI on yhtä "paha" juttu niin homoille kun heteroille. Itse olen BI. Enkä pettänyt vaimoani kun olin naimisissa, enkä petä poikaystäväni nyt. Ihminen on ihmisenä tärkeä, ei se sukupuoli. Jos sinulla Kuun Lapsi kävi huono tuuri, ei se vielä anna oikeutta tuomita muita. Tää linjasi on aivan sama, kun husky puree = kaikki sen rotuset koirat suunnilleen tapetaan. Jos joku namusetä makaa alaikäsen kanssa = kaikki homot ovat perversia, lastenhyväksikäyttäjät...
No sitte et petä ja se on hyvää & kiitettävää. Mutta kaiva jostakin sellainen bi-äijä joka niin tekee ja kysy SEN vaikuttimia. Mä en pidä tuosta kalandielista koska se on nainen, enkä siksi noteeraa sitä.

Mä en voi kestää vierelläni miestä joka loppupelissä asettaa naikkosen, teoriassa ihan kenet tahansa tissillisen, mun edelleni jso valita pitäis. Eikä tuo äkkituhon kohdannut "suhe" ole mun ainut bi-kokemus. Kerran olin olevinani kaverit heteroksi luulemani pojan kanssa mutta sepä alkoikin kähmeltää mua perseestä. Ja kohta olikin edessä jo vihjailut kimppakivasta sen ja sen tyttöystävän kanssa!

Mä en en en ikinä vois harrastaa panoa naisen ja miehen kanssa. Se olis mulle raiskaukseen verrattava tuhoava kokemus.
Kuun lapsi:
"Mä en pidä tuosta kalandielista koska se on nainen, enkä siksi noteeraa sitä."



Hmm.. Olisiko niin, että kun olet seurustellessasi joutunut alakynteen bi-miehesi hurjastellessa naisten kanssa, niin jostain syystä olet alkanut syyttää naisia huonosta tuuristasi? Eikö ole aika lapsellista ajatella naisista tyyliin "Yök, tyttöbakteereja, iik, pois!"? Eihän se ole niiden naisten vika jos he viehättävät bi-miehen silmää?

Itse olen siis mies ja 100% homo, mutta en oikein pysty käsittämään tuota naisvihaasi. Eihän sinun itseasiassa pitäisi olla niille naisille vihainen vaan sille miehelle joka sinut petti.
Hmm, mistä herää oikeus kyseenalaistaa muitten maailma.
Veikkaan että suurin osa meistä (paikalla olleista ainakin) on on useamminkin kiillottanut oman kuvansa.

Ehkä seksuaalisuuden määrittely onkin joidenkin muiden peli. Me vain peilaillaan sitä keskellä omien "kiireittemme".

Oishan se outoa olla se oudoin ...

Tai ehkä sitten kyse on edelleen siitä vaikeimmasta asiasta:
Harva osaa rakastaa usempaa.
Se yksi herää jokainen aamu.
Ainakin ajatuksissa.
Eihän silloin mietitä onko se oikein.

;-}
abguruba

ps.
http://ranneliike.net/keskustelu.php?act=rthrd&grpid=1011444204&thrdid=1061377859
Mun naisten vierastamiseni alkoi jo murrosiässä kun ne rupes tyrkyttää itseään mulle. Silloin mä tosiaan inhosin niitä. Nyttemmin se on laantunut jonkinlaiseksi halveksunnan siivittämäksi välinpitämättömyydeksi. Huom. että mä sentään käytän ironisia nimityksia kuten munasarjallinen, naikkonen ja tissillinen. En esim. huora, lutka, vittu tms.

Tuossa bi-suhteessa mä en suinkaan hypännyt seinille kun vastakkainen osapuoli alkoi näyttää todellista itseään. Tiesin kyllä ettei "suhe" enää tästä etene mutta kiukku ja poikkipistäminen tuli vasta sitten kun se nyt vaan muuttui täysin törkeäksi. Mä en missään vaiheessa vihannut sen naikkosia ne oli kuitenkin vaan jotain typeriä nautoja kun sortuivat sen hyvin limaiseen iskutyyliin.

Ja MÄ heitin sen helvettiin. Se olisi halunnut jatkaa ja haluisi kai yhä mutta tajuaa sentään olla soittamatta tai tekstaamatta. Se valitteli että miksen mä ymmärrä sitä kun olen ymmärtänyt sitä niin paljon muussa. Vitut ymmärrän.

Miksei nuo BIIT voi olla toistensa kanssa jos nyt on pakko olla saman sukupuolen kanssa? Silloin sitä ymmärrystäkin irtoaa ja jopa mahdollisuus harrastaa kimppaseksiä.
Kuun lapsi: GET OVER IT!!!

Niinkuin joku jo jossain aikaisemmin sanoi, ei yksi epäonnistunut ihmissuhde ja muutama siihen liittyvä huono kokemus oikeuta ketään tuomitsemaan kokonaisia ihmisryhmiä.

Koeta ymmärtää, että ei ole olemassa mitään homogeenisiä ihmislajeja "biit" sen paremmin kuin "homot", "heterot", "naiset", tai mitä muka ironista nimitystä nyt haluatkin "niistä" käyttää. On olemassa vain yksilöitä, jotka kaikki käyttäytyvät eri tavalla ja joiden käsitykset, toiveet ja ihmissuhdetaidot ovat hyvin erilaisia. Pilaat vain oman elämäsi tuollaisella katkeruudella ja suljet pois elämästäsi paljon positiivisia asioita, joita sinulla olisi toisenlaisella asenteella mahdollisuus kohdata.
Tunnutpa kuitenkin, Kuun Lapsi, noteeraavan, kun kirjoituksiini noin hanakasti tartut. Toivoisin kuitenkin, että kaiken kiukkusi ja katkeruutesi keskellä edes yrittäisit kirjoittaa nimimerkkini oikein, vaikka meinaatkin suorastaan tukehtua nais- ja bi-vihaasi...

Kaikesta huolimatta toivotan Sinulle kaikkea hyvää elämässäsi.

Ystävyydellä, Galadriel
Tissilliset ja birut ei mun elämääni liity joten ne ei myöskään mulle mitään mahda. Röyhkeät ämmät on silti aina pistäneet mut vitutuksen puolelle. Tuo "kalandiel" oli vittuilua mutta etpä sä typeränä tissillisenä sitäkään tietysti oivaltanut.

"kalandiel" vaikuttaa jostain David Eddingsin taruista bongatulta nimeltä MIKÄ vihjaa vahvasti että sä olet joku murrosikäinen trendisetteri joka haaveilee MTV:n ääressä kaikista seksikkäistä pimuista mutta suru taitaa tulla puseroon kun lopulta pääset ihanaa biiyttäs toteuttamaan jonkun tatuoidun rekkalessun kanssa.
Tajusin kyllä, Kuun Lapsi. Jota et puolestasi itse tainnut tajuta. ;)

Eddingsiä en ole koskaan edes lukenut. Ikäveikkauksesikin menee tosi pahasti pieleen.

MTV:tä en katso, sillä mielestäni sieltä tulee 99% huonoja videoita/musiikkia. Puhumattakaan sitten siitä, että MTV-pimut ovat mielestäni melkoisen kaukana seksikkyydestä. Tosin, niin ovat kyllä tatuoidut rekkalesbotkin...

Miksi muuten luulet, että haluaisin jotenkin "mahtaa" sinulle jotain? Lähinnä huvittaa (ja vähän myös säälittää) tuo sinun uhoamisesi. Niin kuin joku täällä jo sanoikin: Get over it!

No mutta, mitäpä minä täällä enää tästä jauhamaan. Melkoisen hedelmätöntä on keskustelu silloin, jos toinen osapuoli ei tee muuta kuin uhoaa, provoilee ja käyttää lapsellisen tökeröä kieltä.

Omalta osaltani päätän tämän keskustelun nyt tähän.
Hah haa, voi kuun laps, onkohan äidiltä taas jäänyt vahingossa kone auki.. Varo ettei tuu poppaa
Meitsin äiskä on ollut matojen muonaa jo kohta 4 vuotta. Peeceetä se ei käyttänyt eläessään mutta kyllä sen yllättävä läsnäolo nyt olisi kai aika pelottavaa. Mä muodostan viimeisen kantani koska tuo kalandielikin tietysti sitä odottaa sormi klitoriksessa.

Biruista:
En yritä ystävystyä enkä seurustella birun, nais- tai miespuolisen kanssa. Biruuden ilmeneminen johtaa yhteydenpidon katkeamiseen. Näin siksi että vierastan biruutta enkä toivo sen aiheuttavan haittavaikutuksia minulle. Biru on minulle kuin islaminuskoinen ja elää tavalla johon minä en voi enkä halua samaistua ja joka ennenpitkää lennättäisi mulle kiven ohimoon.

Ämmistä:
Mä en koe ämmiä puoleensavetävinä. Sen enempää niiden kroppa kuin ajatuksetkaan ei kiehdo eikä kiinnosta minua. Ämmä voi korkeintaan vain ärsyttää minua. Jostakin syystä kaikki ämmät koulussa, työssä ja muualla on aina lirkutelleet mulle ja pyörittäneet persettä, passanneet ja imarrelleet. Tai tarranneet humalassa kyrvästä kun muu ei oo tehonnut. Mikään ei ole ämmästä ihanampaa kuin se, ettei se kelpaa. Se tuonkin komeaa homoparrua silmissään kimaltelevan ssssssssssannan vaikuttimena on.

Mutta nyt mä suljen homoturpani. Sääliks käy kaikkia birujen armoilla olevia homoja ja heteroja.
Hahahaa, perunpas puheeni ja jatkan sittenkin ;) Eli: kukaan ei ole väittänyt, Kuun Lapsi, että naiset ovat/heidän pitäisi olla sinun mielestäsi puoleensavetäviä. Joten ihan turhaan siitä meuhkaat. Sama juttu biseksuaalien suhteen, höllää nyt hyvä ihminen sitä vannetta pään ympärillä, ennenkuin saat aivoverenvuodon! Ja tuskinpa yksikään itseään kunnioittava nainen/bisse edes haluaisi sinuun tutustua, saatikka sitten ystävystyä, joten ota vaan ihan relasti senkin suhteen... ;)

Sääliksi käy kaikkia niitä ihmisiä, jotka joskus joutuvat sinunlaistasi öykkäriä noin henkilötasolla sietämään. Näin netin välityksellä sen sijaan väittely kanssasi on jopa erinomaisen huvittavaa - sen verran henkilökohtaisesti tunnut suhtautuvan kaikkiin saamiisi vastauksiin, ja jaksat aina jokaisessa postissasi käyttää yhtä alatyylistä kieltä. Sorry, mutta väistämättä tulee mieleen ala-asteikäinen lapsi, jota äiti on kieltänyt kiroilemasta suun saippuapesun uhalla, ja joka sitten äidin ollessa kuulomatkan ulkopuolella antaa palaa oikein sydämensä halusta, jotta kuulostaisi mahdollisimman "kovikselta". ;)

Mutta se siitä, NYT minä lopetan tällä kertaa. Sayonara.
Kuun lapsi..

Olet todellakin hyvin säälittävä tapaus. Tuota vuodatustasi biseksuaalien pahuudesta ja naissukupuolen v-mäisyydestä ei voi mikään muu saada aikaan kuin katkeruus ja paha olo, tyytymättömyys itseen.

Jos olet heitellyt kommenttejasi provokaatiomielessä niin olet vain äärettömän lapsellinen. Jos oikeasti olet sitä mieltä mitä kirjoituksissasi annat ymmärtää, niin ihan vain ystävällinen vinkki näin suhteellisen tasapainoiselta homomieheltä: hae ammattiapua. Tämä palsta ei riitä kaikelle sille paskalle mitä susta ulostautuu.

Terkkuja.
Olen bi, ja kokenut sen perin rasittavana ulkoapäin tulevana määrittelynä.

Lesbot ei ota mua vakavasti, koska ne olettaa, että mun on vaan sinnen niinkun ihan pakko mennä miehelään aina välillä.
*not*

Heterot (naiset) pelkää että mä yritän iskee niitä.
*not*

Heterot miehet toivoo, että mä hommaisin toisen likan sänkyyn kaveriksi.
*not*

...
...
.. jne jne


Olisi kovin helpompaa olla lesbo tai ihan hetero.
Olis joku selvä kulttuuri johon kuulua. Meikkä bi:llä kun ei vielä ole semmoista alakulttuuria mihin samaistua..
Toisaalta ehkä hyvä niin, mutta on tuo vähän semmonen ulkopuolinen olo.

Muuten..

Isäpuoleni luuli olevansa 100 pro homo 25 vuotta, kunnes tapasi äitini.
Se oli hänelle todella kova paukku huomata olevansakin bi.

Nyt jo useita vuosia ovat olleet naimisissa ja yhteinen lapskin.
Onnellisia ovat.


että tämmöstä TODELLA tapahtuupi..

Minä olen sitä mieltä, että sukupuolella ei ole väliä, vaan rakkauden laadulla..

Semppeeri