Tarja Temput Taitaa

  • 1 / 6
  • Karvainen mies
  • 4.11.2003 16:46
Tarja Haloselle ei näytä riittävän lähes 100 prosentin kansansuosio.

Ei, pitää hankkia suosioprosentteja vaikka mistä. Nyt Tarjamme keksikin hankkia lisäsuosiota bonuskortilla.

Presidentti Halonen pisti oikein miehensä, Pertti Arajärven Hakaniemen Elantoon kuittaamaan bonukset jääkaapin ostosta.

Ettei vain olisi niin, että kaikkien homojen äiti, Tarja Halonen halusikin muuttaa boonuspisteet suosioprosenteiksi?

Tällä menolla Rouva Halosen suosio hipoo 300:aa prosenttia seuraavissa presidentin-vaaleissa.

Mitä mieltä sinä olet presidettimme suosion kaipuusta?
  • 2 / 6
  • Public eye
  • 4.11.2003 17:25
Ajattelin ensin, että en jaksa kommentoida. Sanotaan nyt sitten kuitenkin, että mieluummin katselen aidosti suosittua presidenttiä kuin epäsuosittua. Se, että ihminen pitää vielä presidentiksi valintansa jälkeenkin kiinni periaatteistaan ja ihanteistaan, ei minusta ole suosion kalastelua vaan osoittaa, ettei reaalimaailma ole unohtunut kristallikruunujen loisteessa ja Mäntymiemen muurien sisällä.
Ja jos suosio tulee Maxin bonuskortilla niin parempi sekin kuin esimerkiksi jonkin ulkomaan pääkaupunkia pommittamalla.
Se, että Helsingin Sanomien toimittaja on kaivanut tämän jutun esiin, ei uskoakseni kuitenkaan heilauta persidentin suosiota sinne eikä tänne. Ja jos Halonen Hakaniemen Maxin vanhana kanta-asiakkaana haluaa edelleen käyttää bonuskorttiaan, mitähän pahaa siinä voisi olla?
  • 3 / 6
  • Antti
  • 4.11.2003 23:48
Kyllä säästäväisyys on hyve, valitettavasti osa kansasta on sen unohtanut kun kuuntelee noita uutisia velkaantuneista jotka itkevät ylisuuria kännykkälaskujaan yms.

Itse en kyllä näe tällä jääkaapin ostolla ja seuraavilla presidentin vaaleilla mitään rajapintaa, enkä paheksu puolison menoa ostoksille - päinvastoin, ainahan miehet hoitaa nää tekniset puolet. Sen verran vinkkinä, että itse vaihdoin tänään siihen vihreään korttiin kun se on kattavampi HOKin ja Elannon yhdistymisen jälkeen, ja liittymismaksunkin voi tienata noilla bonuksilla....hmmm...mistä tulikin mieleeni että jospa toi jääkaappi ostettiin tuon liittymismaksun kuittaamisen vuoksi eikä niinkään suosion kaipuusta. On nimittäin niin, että n. 1281 € kuukausiostoksilla saa bonusta kuukaudessa 3 % eli n. 38 € josta summasta jäisi vielä 3 € pahan päivän varalle - luulisin. Ainut mistä mä voisin ehkä antaa pikku huomautuksen on, että mä en ole varma alkaako noi vihreen kortin bonukset juokseen Hakiksen myymälästä ennen 1.1.2004 - eli oisko noi bonukset kannattanut käydä kuittauttamassa vasta ensi vuoden puolella jos asia nyt on niin että tuota liittymismaksua ajatellaan....?

Itse Presidentti Halosta pidän ammatti-ihmisenä ja tuo "suosion kaipuu" kuuluu mielestäni enemmänkin kategoriaan sopulien keinona pysyä leivässä.
  • 4 / 6
  • Kriittinen
  • 14.12.2003 0:35
Kyllä Halonen on ihan kelvollinen presidentti ollut, mutta kyllä Halonen on niin paljon virheitä tehnyt että ei rouvalle voi ihan kiitettävää arvosanaa antaa. Olen yhä sitä mieltä, että vuoden 2000 pressanvaaleissa olisi ollut Aho parempi vaihtoehto. Tosin on niitä huonompiakin presidenttejä nähty, kuten Ahtisaari. Kaikkein kamalin vaihtoehto olisi tietysti ollut Lipponen.
  • 5 / 6
  • superb
  • 14.12.2003 5:22
Eikös Halosen bonuskorttijuttu ollut ihan yksityinen tapaus, toimittaja vaan oli sitten kaivellut jutun esiin, eli en kyllä ymmärrä, miten sen voi tulkita imagonnostatusjipoksi...
  • 6 / 6
  • Public eye
  • 14.12.2003 11:29
Presidentiksi valitaan henkilö, sillä pallilla ei puoluakannalla enää ole pienintäkään merkitystä. Vai luuletteko että joku Lipponen voisi mennä Haloselle sanomaan, miten tämän pitäisi demarina toimia. Sama on pätenyt aikaisempiin presidentteihin, joilla on kaikilla ollut aivan oma linjansa.

Muumimamma ehdottomasti mieluummin kuin prinsessa. Kerrotko Kriittinen tarkemmin niistä Halosen tekemistä virheistä, niin päästään asiaan. Kiinan matkalla taisi tulla jotain hätäisiä lausuntoja, joissa ihmisoikeudet jäivät hetkellisesti ulkomaankaupan jalkoihin, mutta mitä muuta?