Rajattoman kasvun paradoksi

  • 1 / 2
  • Hinari
  • 9.11.2003 2:12
Mielestäni on muuten huvittavaa, kuinka heterot milloin valittavat yhteiskunnan yltiö seksuaalisuutta ja esim raiskausten määrää ja naisiin kohdistuvaa seksuaalisen väkivallan ja esineellistämisen kasvua, milloin taas sitä että meitä homoja on "liikaa" ja homous on muuttunut liikaa trendituotteeksi. Tämänkin viikon Nyt-liitteessä oli taas sitä samaa mankunaa ja vankumista. Eli aluksi ollaan niin "vapaamielisiä" ja "luonnollisia" ja sitten kun pojat eivät suostukkaan lopettamaan leikkiä silloin kun minä haluan, niin alkaa tulla kyynel poskeen. Se on voi voi;( Kyllä minusta alkaa olla jo aika tragikoomista, että alle 10% vähemmistöstä maailmassa nostetaan sellainenkin haloo, kuin miestä on nostettu. Kyllä minä olen varma, että suurin osa tämänkin palstan lukijoista voisi olla naisen kanssa, jos se siitä on kiinni, mutta he ovat löytäneet intiimimmän ja paremman kumppanin KOKONAISVALTAISESTI oman sukupuolensa keskuudesta, ei vain seksin osalta! Kyllähän kuka tahansa nyt panna osaa. Seksuaalinen väkivalta ja esim naisten esineellistäminen todella lisääntyy koko ajan, mutta sitähän tuntuvat heterot haluavan, kun meitä niin kovin vihaavat. Nostetaan sitten maapallon väkilukua vaikka 20(miljardiin)Lähdetään kuule kaikki pojat pano talkoisiin, ja katsotaan kuinka käy? Veikkaanpa, että käy vielä aika ikävästi. Nytkin suomesta siirretään jatkuvasti tuotantoa ulkomaille, ja sinne katoaa myös entisestään suomalaisia työpaikkoja. Mutta eipä siinä mitään, pannaan vaan ihan helvetisti, ja avataan maan rajat apposen ammolleen! Katsotaan kuinka pitkään jaksaa tämä planeetta, kun ihmiset panee ykkösen silmään? Voi olla, että siinä tulee useammallakin kovin nopeasti äitiä ikävä=)
  • 2 / 2
  • Ei taas
  • 10.11.2003 11:23
Vastaa kerrankin lyhyesti ja selkeästi yhteen kysymykseen: Mikset kirjoita näitä juttuja heteropalstoille niin olisi edes kohderyhmä oikea?