Kumpaa tapahtuu enemmän?

  • 1 / 7
  • Hm-hm.
  • 21.10.2003 4:39
Kumpaa tapahtuu enemmän? Sitä että lesboja raiskataan vai että homoja hakataan? Raiskaus on tietty pahempi juttu ellei pysyviä vammoja jää hakkaamisista. Raiskaukset eivät myöskään välttämättä tule ihmisten tietoon.

Kuinka paljon ylipäänsä moista tapahtuu? Kai homoilla on uhka väkivallasta suurempi kuin ns. normiheterolla? Itseni on hakattu teininä pari kertaa, mutta aikuisena ei vaikka olen suht avoin.
  • 2 / 7
  • Kyökki
  • 21.10.2003 8:33
Monet heteromiehet kokevat lesbot luonnottomina epänaisina. Lesbon uhka on joutua hakatuksi koska hänet koetaan "mieheksi". Strereotypia seksifilmien lesbosutturoistahan ei pidä luonnossa mitenkään paikkansa. Raiskauksen kohde on yleensä hyvin naisellinen, näyttävä ja miehiinmenevä nainen, sellainen jolle tietynlainen mies kokee jäävänsä tappiolle.
  • 3 / 7
  • Janne
  • 21.10.2003 19:13
Ehkä enemmän kuin homouden tai lesbouden takia väkivallan kohteeksi joutumiseen vaikuttaa ihan muut henkilökohtaiset seikat. En kyllä tiedä mitka, jotkut ihmiset vaan tuntuvat olevan erittäin magneettisia nyrkin iskuille ja toiset taas ei.

Minä olen jostain syystä persoona joka on aina kerännyt koulu-, työpaikka- ja muita kiusaajia puoleeni. Monesti myös suu käy nopeammin kuin järki ja ulkoisestikin voi arvata että olen semmoinen poika. Mutta IKINÄ en ole joutunut tappeluun! Luulisi että voisin kuulua siihen ryhmään jotka kerää nyrkkiä iholle, mutta en. En ole edes erityisen ison tai pelottavan näköinenkään.
  • 4 / 7
  • Hm-Hm
  • 21.10.2003 23:31
Tarkoitin ulkona olevia ihmisiä, jotka käyvät homokapakoissa yms. Ei kaappihomon/lesbon elämässä ole mitään erityistä väkivallan uhkaa. Tosin muuten elämä ei ole välttämättä kovin kaksista.
  • 5 / 7
  • Hm-Hm
  • 21.10.2003 23:33
Olen kyllä kuullut lesboista joita heteromiehet ovat väkisin maanneet. "se ei vaan oo saanut kunnolla munaa!" Tosin harvinaista.
  • 7 / 7
  • Kyökki
  • 22.10.2003 8:30
On tietynlaisia heteromiehiä, jotka vihaavat lesboja. He eivät siedä että jossakin on olemasa joku nainen jolle ei kelpaa mies. On samantekevää kuka ja millainen nainen.

Useimmat heteromiehet ovat hölmistyneitä koko lesboilmiötä ja suhtautuvat lesboihin jollakin säälinsekaisella välinpitämättömyydellä.

"Lesbot ovat isoja, rumia naisia, jotka saapastelevat ympärinsä armeijan ylijäämävaatteissa ja etsivät lohtua toistensa karvaisilta käsivarsilta koska kukaan täysijärkinen mies ei huolisi heitä."

Sitten on nämä lesbot hyväksyvät heteromiehet, jotka eivät suvaitse homoja.

"Ne akat siellä järvenrannalla märissä alushameissa on ihan eri asia kuin kaks homoo."

Mikä johtuu harhakäsityksistä lesboista tyrmäävinä lesbosutturoina.