Sairaita mietteitä

  • 1 / 3
  • Perverssi
  • 22.8.2003 20:26
On tullut paljon ajateltua sitä, että tälläkin palstalla useaan otteeseen minua on haukuttu mm luonnonoikeuksi, kun tarpeeni ja haluni ovat kuulemma "Luonnottomat" NORMAALIT ihmisethän eivät harrasta seksiä saman sukupuolen kanssa (paitsi lesbot:)



Aluksi ryhdyin raivokkaaseen vastahyökkäykseen, mutta sitten laskeuduin pilvilinnastani tutkimaan syytöstä tarkemmin. Minuahan on verrattu täällä mm eläimiinskaantujiin ja pedofiileihin. Kun olen kerran "luonnoton" niin varmaan minusta ei ole pitkä matka kyseisiin ryhmiin.



Alku järkytyksen jälkeen innostuin sitten tutkimaan heteroiden käyttäytymistä. Ensinnäkin olen joutunut huomiomaan, että väite homojen pedofiiliasta tuntuu aika oudolta siinä valossa, ettei ilmiö heteroillekaan ole aivan outo:



http://www.cnn.com/2001/WORLD/africa/12/10/infant.rape/



Aiempi linkki ei muuten ollut tahattomasti valittu. Tässähän on sama logiikka, kuin anaaliseksissä. Eli joillekin se on sallittu, toisille ei, johtuen ainoastaan pelkästä sukupuolesta. Aika outoa muuten, että noin puolet heteroista sitä keskenään(yhdessä kaikenlaisten muitten sadomasoleikkien kanssa)harrastaa, samalla, kun sen pitäisi jollain lailla olla "Luonnonvastaista", ainakin kun kyseessä on kaksi miestä.



Aloin pohtia "luonnottomuuttani" entistä enemmän uusien nykyajan tapahtumien valossa. Koska koen vetoa miehiin, olen siis sairas ja perverssi. Epäilemättä minun siis tulisi tuntea täsmälleen päinvastoin, ja käyttytyä näin:


http://www.jippii.fi/uutiset/kotimaa/?aid=105054



Hetero logiikanhan mukaan tämänhän pitäisi olla mitä normaalinta käytöstä. Siis jo 14-vuotias on täysin sukukypsä. Miksei hän tyydyttäisi omia halujaan vaikka ensimmäisellä vastaantulevalla naisella? Ja nythän täytyy muistaa, että sellaiset käsitteen kuin "fyysinen koskemattommuus", "tasa-arvo", "aikuisikäraja", ja vaikkapa "raiskaus" ovat äärimmäisen keinotekoisia. Ne vaihtelevat maissa ja kulttuureissa, ja oikeastaan vain meillä suhteellisen vähälukuisissa länsimaissa on suhteellisen lyhen ajan ollut voimassa oppi naisen ja miehen tasa-arvosta. Se on ajatuksena äärimmäisen uusi, ja uhkaa mitä ilmeisemmin hautautua historian hiekkaan myös äärimmäisen nuorena. Sillä jos tottapuhutaan, eihän tälläisiä käsitteitä tunneta luonnossa. Siellähän uros yksinkertaisesti ottaa naaraan, MURSKATTUAAN sitä ennen kaikki mahdolliset kilpailijansa, tarvittaessa jopa tappamalla.




Näin ollen jos minä olisin hetero, tuntuisi tuon logiikan mukaan jotenkin luontevalta, että menisin tässä lähellä olevalla koululle(jota olen käynyt ja jonka tunnen ERITTÄIN hyvin), kidnappaisin ja raiskaisin sieltä suunnilleen 12-18 vuotiaan nuoren tytön, mieluiten neitsyeen. Eikös se olisi normaalia? Minähän vain tyydyttäisin seksuaalisia halujani mahdollisemman nuorella ja terveellä yksilöllä. Fyysinen koskemmattomuus ja "raiskaus" ovat ihmiset luomia käsityksiä, kuin vaikka "rikos" ja "rangaistus, hyvä ja paha Ei niitä esiinny luonnossa. Silkka luonnonoikeus sinänsä oikeuttaisi minut tuohon tekoon, sillä pitäähän minut tyydyttää seksuaaliset tarpeeni mahdollisimman viriilillä, ja sukukypsällä (naaras)yksillöllä, vai mitä? Sitenhän se elämän kiertokulku toimii, jos me todella taantuisimme takaisin apinoiden tasolle.



Näin lopuksi podiskelujani panen tähän loppuun kaksi linkkiä, jotka luovat varmaan kaiken aikaisemman sanomani mukana hieman räikeää provokaatiota ja keskustelua, niinkuin on tarkoituskin. Eli näissä kahdessa linkissähä USA:n "luonnolliset" alkuasukkaat näyttävät meille hyvinvoinnin, yltiö suvaitsevaisuuden, feminismin ja esim homoseksuaalisuuden turmelemille valkoisille, kuinka luonnon arvot ja lait toden teolla toimivat. Kummassakin linkissä esiintyy vaihtoehto mitä tapahtuisi, jos me luopuisimme "turmeltuneesta" kulttuuristamme, ja palaisimme takaisin "luontoon":


http://www.anycities.com/eurooppa/centralpark2.html


http://www.anycities.com/eurooppa/wichita.html



Ja tässä sitten pieni lisä Ruotsista. Siellähän maahanmuuttajat ovat jo opettamassa homouden, feminismin ja yltiösuvaitsevaisuuden turmelemalle "Håkaneille", millainen MIEHEN tulee olla, ja ennenkaikkea, mikä on naisn paikka! Rattoisia lukuhetkiä tutustuessanne "Luonnollisen" yhteiskunnan toimintaan:



http://www.anycities.com/eurooppa/ruotsi1.html
  • 2 / 3
  • Vespula
  • 22.8.2003 23:59
Toivottavaa olisi mielestäni, että käyttäisit aina samaa nimimerkkiä, kun kirjoittelet tänne. Pahoittelen jos olen erehtynyt.

Kommentoin muutamaan asiaan:

>Sillä jos tottapuhutaan, eihän tälläisiä käsitteitä tunneta >luonnossa. Siellähän uros yksinkertaisesti ottaa naaraan, >MURSKATTUAAN sitä ennen kaikki mahdolliset kilpailijansa, >tarvittaessa jopa tappamalla.

Lupaat puhua totta, mutta lupaat vaan! ;-(
Monilla lajeilla toiminee noin kuten sanot, mutta ainakin läheisimmillä lajeillamme (en osaa ottaa kantaa kaikista lajeista, koska lajien välinen kommunikaatio on aika hankalaa eli en ymmärrä, vaikka biologi olenkin, esim. virtahepojen kieltä/olemusta!) ja monilla muilla lajeilla naarailla näyttää olevan suuri tai jopa ehdoton valta siihen kuka niille siemenensä saa laittaa ja kuka pääsee pukille. Koiraiden välinen kilpailu on sitten tietyllä tavalla toissijaista. Joka tapauksessa tuo esimerkkisi on huono ja oikaisee liian monissa kohdissa.


>Näin ollen jos minä olisin hetero, tuntuisi tuon logiikan >mukaan jotenkin luontevalta, että menisin tässä lähellä >olevalla koululle(jota olen käynyt ja jonka tunnen >ERITTÄIN hyvin), kidnappaisin ja raiskaisin sieltä >suunnilleen 12-18 vuotiaan nuoren tytön, mieluiten >neitsyeen. Eikös se olisi normaalia? Minähän vain >tyydyttäisin seksuaalisia halujani mahdollisemman >nuorella ja terveellä yksilöllä. Fyysinen koskemmattomuus >ja "raiskaus" ovat ihmiset luomia käsityksiä, kuin >vaikka "rikos" ja "rangaistus, hyvä ja paha Ei niitä esiinny
>luonnossa. Silkka luonnonoikeus sinänsä oikeuttaisi minut >tuohon tekoon, sillä pitäähän minut tyydyttää >seksuaaliset tarpeeni mahdollisimman viriilillä, ja >sukukypsällä (naaras)yksillöllä, vai mitä? Sitenhän se >elämän kiertokulku toimii, jos me todella taantuisimme >takaisin apinoiden tasolle.

Miten me voisimme taantua takaisin apinoiden tasolle, kun me olemme apinoita tai apinat ovat ihmisiä (kuinka vaan)? Tuo tekstisi on täyttä puppua monien muidenkin kädellisten keskuudessa kuin ihmisten. En voisi kuvitella, että kääpiösimpanssinaaras katselisi pitkää aikaa tuollaisia uroksia! Sehän lähtis naisiin mieluummin vai pitäiskö sanoa naaraisiin! :-)