Kirkko karkoite

  • 1 / 4
  • Kosti
  • 7.3.2003 13:43
Jos kertoo käyvänsä kirkossa ja jopa pitävänsä siitä joskus, onko se haitta homomiehessä. Mistä voisi etsiä toisia samankaltaisia kavereita. Malkus piirissä käyn kyllä silloin tällöin, mutta se ei ole kuitenkaan mikään iskupaikka. Eikä sen pidä ollakkaan. Olisi kiva vaan törmätä muutenkin hengellisiä arvoja arvostaviin homoihin.
Itse liityin noin varttitunti sitten evlut-kirkkoon, joten tuskin hengellisyys ainakaan kaikkien kohdalla este on...
Sano missä kirkossa käyt ja käytkö kymmeneltä, niin yritetään löytää sieltä toisemme.
  • 4 / 4
  • johannes
  • 21.6.2003 19:05
Kyllähän asia on niin että näiltä palstoilta tuntuu lähes mahdottomalta että löytäisi sellaisia kavereita joille uskonto olisi tärkeä asia.Tai kyllähän monikin on niin väittänyt ,mutta todellisuudessa asia ei MINUN mielestäni aina ole ollut niin.

Onko niin että uskovia pidetään luotettavina tyyppeinä ja siksi jotkut helposti ottavat yhteyttä sellaisiin homoihin jos se sillä asialla ole suurta merkitystä sille joka ottaa yhteyttä.
Toisaalta hyvä että uskalletaan ottaa yhteyttä,sillä en koe muuten että olisin sen kummallisempi,pyhempi,parempi,huonompi...kuin kukas muu tahansa.Minulle uskonto on vaan tärkeä asia,ja en varmasti osaisi kuvitella koskaan hylkääväni sitä.
Ehkä suurimmalla osalla on vaan liian lakihenkinen Jumalakuva ja siksi uskovaisuus nähdään niin negatiivisena.

Kyllähän se on totta että näin nelikymppisenä sen kumppanin löytäminen yleensäkkin on vaikeampaa ja vielä uskovan sellaisen.Kaikkihan eivät liiku näillä palstoilla,eivät homokuppiloissa....niin törmäämismahdollisuudet ovat aikalailla vähissä.

Mutta hyvää kannattaa odottaa...jospa