The Ark Helsingissä

Joko kiinnostuneet ovat bonganneet?

The Ark Tavastialla ensi ti eli 29.10.
  • 2 / 10
  • Starsailor
  • 24.10.2002 17:36
Mmm... Eikös tän bändin laulaja ole Ola Salo?! Aika hauska tyyppi, ainakin sen perusteella mitä Makasiineilla näin=)
Laulaja on myös kertonut avoimesti olevansa kiinnostunut miehistä! ;-) Kovin paljon en ole bändiin perehtyny, mutta sanoistuksistakin löytyy kantaa ottavia kommentteja muistaakseni mm. Ruotsin homoparien adoptio-oikeudesta(?) Tuo keikka vois olla kyllä ehdottomasti katsomisen arvoinen. Bändi on kuulemma lavalla aika loistava "glam-rock" tyyleineen. P.S. toi sun nimimerkki "Starsailor" on myös hyvä bändi - tiedät varmaan? ;-)
  • 4 / 10
  • Starsailor
  • 25.10.2002 20:36
Juu, kyllä tiedän=) Mulla on itseasiassa kyseisen bändin tähän mennessä ainut levy ja hieno se onkin=)

Kiinnostunut miehistä?! No sitä en kyllä tiennyt, mutta toisaalta onhan Ola sanottanu sen Arkin viimisimmän sinkun Father Of A Son, joka todella tuntuu kertovan ruotsin homojen oikeudesta vanhemmuuteen!! Aika rohkee kaveri=)
Huuu!

Oli eilinen konsertti piristävä kokemus! Ja loppuunmyyty Tavastia ei pettänyt. Saippuakuplia, riikinkukonsulkia, pinkkejä valoja, Arkin energinen esitys! Hämmästyttävän valloittavaa Ola Salon lantioliikehdintää:)



Sitä paitsi niillä on jo toinenkin levy, ilmestynyt jo joitakin viikkoja sitten :)
  • 6 / 10
  • Mictrone
  • 22.11.2002 16:59
Ola on beibe, harmi etten nähny sitä provinssis ku olin liika kännis ja unohin.
Ja uudestaan uudestaan - Nyt Suomen kiertueella, Helsingissä Tavastia la 15.3., liput mm. tiketistä :-)
Mä kävin siin ekassa konsertissa silloin lokakuussa ja se Tavastia on ihan paska mesta. Kauheeta porukkaa. Mut Ark oli hyvä-ruotsalaiset osaa. Kamalaa oli niitten suomenruotsalaisten tekoteennäinen innostus.
nythän arkki olis ankkarockissa. olis tarkotus mennä katsomaan.

ihailen suuresti sitä bändiä kyllä. itselläni on niiden molemmat albumit ja voin sanoa olevani fani.

ola salo on piäni pejpe! heh...