Audrey Tautou

  • 1 / 5
  • Guardian fairy
  • 12.5.2003 21:21
Mielestäni Audrey Tautou on maailman kaunein nainen, ja äärettömän hyvä näyttelijätär. Menkääpä siis hyvät ihmiset katsomaan elokuva "Rakastaa...ei rakasta" (Olikohan mainostaminen sallittua?) Ja sitten kysymykseeni:Kuka on teidän lempinäyttelijänne/näyttelijättärenne??
  • 2 / 5
  • mimi
  • 12.5.2003 22:10
hän on kyllä erityisen ilmeikäs ja suloinen nainen. amelien olen nähnyt ja ihastuin suuresti.

mutta silti ykkössijaa pitää yhä tuo lumoava nicole kidman. onhan hänellä upea ulkomuotokin, mutta hän osaa ihan oikeasti myös näytellä (ja tämä ei ollut nyt tarkoitettu sellaisena peruskliseenä, jonka kaikki sanovat...minä ihan oikeasti seuraan näyttelijöiden työtaitoa myös). hänen ilmaisunsa on aivan huikeaa ja hän tekee hahmoista todella uskottavia ja eläviä.

yksi huikea näyttelijä (jonka nimeä en kyllä muista...saa kertoa jos tietää) on leffassa "suuri sininen" sitä päähenkilösukeltajaa näyttelevä mies. ja se hänen ystäväänsä esittävä kaveri on omalla hassulla tavallaan suloinen. harmittaa, kun olen nimet unohtanut...
  • 3 / 5
  • mimi
  • 12.5.2003 22:19
tarkennan hieman... löysinkin nuo nimet netin ihmeellisestä maailmasta :) kyseessä siis suuri sininen / le grand bleu ja erityisesti se pitkä versio. miehet ovat siis jean-marc barr ja jean reno.
  • 5 / 5
  • Mantu
  • 14.5.2003 11:33
Chloe Sevigny, Selma Blair, Christina Ricci, Carrie-Ann Moss, Hilary Swank, Thora Birch...

Ja hei! Leea Klemolahan on ihan jumalatar!