Uusin Cosmopolitan

  • 1 / 5
  • Kaimuuni
  • 30.4.2003 14:39
No niin, aloitetaan viesti häpeällisellä tunnustuksella: Minulle tulee kotiin Cosmopolitan *punastuu.*

Anyhuu, uusimmassa Cosmossa (tuli tänään) oli artikkeli bi-seksuaalisuudesta. :=) Selasin äsken lehden nopeasti läpi ja ensisilmäyksen perusteella artikkeli vaikutti ihan kivalta. Ei siinä mitään uutta ja mullistavaa ollut, mutta artikkelin sävy oli kovin positiivinen. :)

Kai
  • 2 / 5
  • mimi
  • 30.4.2003 20:07
luinpa minäkin tuon bisse-jutun, kun cosmo minullekin tulee. sävy oli varsin positiivinen ja mielestäni aihetta oli käsitelty muutenkin varsin asiallisesti. jopa siinä ihan oikeasti yritettiin raottaa stereotyyppisen ajattelun verhoa ja kertoa bissejenkin olevan ihan tavallisia ihmisiä.
  • 3 / 5
  • heikko_valo
  • 22.5.2003 12:48
no bissethän on ihan ku etanoita ku etanoilla on miehen ja naisen vehkeet! no ei vaiskaan, tavallisia ihmisiä ne minunki mielestä on... mutta että miehille tulee cosmo? enpä ole tarkemmin ajatellu mutta onhan se tavallaan aika järkeenkäypää ja saadaan me miehetki sitä lukea ;]
  • 4 / 5
  • kaimuuni
  • 22.5.2003 14:54
Musta Cosmossa on monia ihania "vakiopalstoja", vaate/kauneudenhoitovinkkejä ja yleensä tosi kivoja hiusmalleja. Toki niistä saa "miehetkin" innostua. :-D

Kai
  • 5 / 5
  • ihanaa
  • 22.5.2003 22:39
Täytyypä heti mennä ostamaan kyseinen lehti!Itse olen bissetyttö ja välillä hyvinkin ahdistunut kaikesta kohtaamastani ennakkoluuloisuudesta,kaipaisin tosiaan vihdoin kuulla jotain positiivista bisseydestä!Seksuaalivähemmistöt kun yleensä jaetaan karkeasti vain homoihin ja lesboihin,bissenä en saa identiteetilleni samalla tavalla ryhmän tukea,koska omaa yhteisöä ei ole.Joskus olen asiasta ihan h******n katkera...anteeksi,ei saa olla kateellinen ja valittaminen on tyhmää.Mutta olen kyllä huisin iloinen tosta lehtijutusta,heti huomenna kauppaan!:)