kabbalasta kiinnostuneita?

  • 3 / 6
  • Teme
  • 12.5.2003 20:59
Mua on alkanut kiinnostamaan, mutta kun ei oikein tiedä mistä aloittaa... mikä olis hyvä opus mistä aloittaa?
Laita spostia mulle -> tarkempaa tietoa... pikavinkkin*, ett* ei se sielt* kirjoista l*ydy :)
  • 5 / 6
  • *ls*
  • 13.5.2003 22:38
jesh!

oon alkanu lukemaan yehuda bergin the power of kabbalah nimistä opusta joka musta kertoo todella selkeesti perusasiat. kieli ei oo kovin vaikeeta eli ei tartte ottaa sanakirjaa joka sivu esiin :-)

bnm - opiskeletko siis kabbalaa jossain vai miten saat tietoa? [kun dissasit kirjat]
Enpa mina nyt suoraan kirjoja lahtisi polttamaan, perusasiat loytyy monesta opuksesta (tason vaihdellessa paljon). Tohon mainitsemaasi teokseen en ole tutustunut, mutta voisin suositella ei-juutalaista vinkkelia ei-juutalaisesta taustasta tulevalle (eri asia tietysti jos asia on toisin :). Itse olen saanut oppia hitusen kirjoista, jotain muualtakin - lahinna eraasta koulusta. Taiteenlajina kabbala on sen verran henkilokohtainen, etta yhta oikeaa tapaa ei tietenkaan ole. Reseptin voit hankkia kirjoista, mutta ymmarrysta vain pyorittelemalla noita asioita paassa. Hiljaa hyvaa tulee. Onnea matkaan ja ole varovainen! (Ja sahkopostitse juttelen mielellani lisaa, en ihan niin kernaasti kaiken kansan edessa..)