Vappubileet Lahteen???

Moi kaikki lahtelaiset homppelit ja lepakot !!!

Miltäs tuntuis järkätä Lahteen kunnon Vappupirskeet vuoden tauon jälkeen? Jos saatais kasattua pikkuporukka, joka jakaisi bileiden kustannukset, niin eiköhän vielä ehtisi jotain tehdä asian hyväksi.
Count me in! Paiskaa maililla, jos tarvii työvoimaa järkkäämiseen. Oon kyl aika kiinni koulussa ja työharjoittelussa, mutta jos vain on aikaa niin mielelläni autan järjestämään tähän kylään jotain häppeninkiä!
-W-
Niinpä. Bileiden järjestämiseen tarvitaan aika iso kasa rahaa (äkkiä laskettuna noin 300 euroa) joten sitä ei ihan yhden henkilön budjetilla pysty järjestämään. Pitäisi siis saada kokoon vähän isompi porukka, joka sitten kun bileet on pidetty, saisi rahansa mahdollisesti korkojen kanssa takaisin, riippuen osanottajamäärästä. Lisäksi bileissä tarvitaan aika paljon työntekijöitä, alkaen musiikkilaitteiden roudaamisesta bilepaikalle, ja tietysti muita henkilöitä esim. siivoamaan sotkut juhlien jälkeen. Lahdestahan löytyy vanha tuttu VPK:n tila, joka on vuokrattavissa tällaisia tapahtumia varten. Lahden Setan aikaiset musalaitteet ovat varmaan vielä vuokrattavissa ja musiikki olisi bileisiin jostain hankittava. Kaikenkaikkiaan edessä olisi paljon vapaaehtoisvoimin tehtävää työtä.
AIka suuri vaiva homobileiden järkkäämiseksi. Ja kuka ikinä jaksas siivota päissään jotai roskia:D
Siinähän se. Lahden Setan aikoihin se siivousurakka bileiden päättäjäiseksi jäi aina parin ihmisen harteille. En yhtään ihmettele, että taannoiset bilejärjestäjät saivat touhusta tarpeeksi. Hattua nostan heille että jaksoivat tehdä sitä niinkin kauan kuin tekivät. Viime kesänä lopetetun Lahden Setan suurin ongelma oli talouspuoli, ei yhden ihmisen budjetti oikein riitä menoja kattamaan. Lisäksi oli kiven takana löytää tarpeeksi vapaaehtoistyöntekijöitä jotta bileitä olisi voitu jatkossa pitää.
  • 6 / 31
  • Juupa juu
  • 3.4.2003 21:10
Juuuh kivaahan se ois jos joku jaxaa tommoset järjestää mut on siiin hommaa kyl.... Mut toivottavasti saatte bileet pystyyn!!!
ilmotelkaahan vaik näil saiteilla jos saatte pippalot järjestettyy täältä tulos paljon porukkaa...
Niinhän se on, että moni olisi varmasti tulossa bileisiin, mutta kukaan ei halua tehdä mitään asian eteen. =( Tähän olen törmännyt joka puolella, niin oppilaskunnan hallituksessa kuin erilaisissa proggiksissakin. Onhan se kivaa että bileitä on, mutta kukaan ei ajattele/huomaa/muista niitä ihmisiä jotka selkänahastaan repivät kaiken tarvittavan, jotta muilla olisi hauskaa... Yleensä varsinaiset pskahommat tekee 1-2 ihmistä ja sitten he saavat vielä kuunnella sitä kun mikään ei toimi ja kuinka kaiken olisi voinut hoitaa paremmin.

Eli kannattaisi pohtia jotenkin sellainen paketti, jonka eteen tarvitsee tehdä mahd vähän töitä etukäteen ja kukin osallistuja pystyy helposti panostamaan homman onnistumiseen. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja jos ihmiset hoitavat lupaamansa asiat niin loppujen lopuksi bileitten järjestäminen ei olisi suurikaan ongelma. Valitettavasti tämä on utopia, johon ei koskaan päästä. Vai?!
Ilmoittakaa täällä, jos saatte pirskeitä kasaa. Minä olisin ainakin mielelläni auttamassa (vaikken ehkä taloudellisesti).
Moikka! pirskeet pystyyyn vaan! ilmotelkaa tääl jos joku saa jotain aikasex???
Heippa haluaisin osllistua mahdollisten bileiden järjestämiseen jollain lailla...!
Pahoin pelkään että bileet jäävät vain haaveeksi. Alkaa olla aika myöhäistä saada kasaan tarvittava porukka, joka olisi valmis uhrautumaan taloudellisesti.

No niin, ehkäpä vielä jonain päivänä Lahteenkin saadaan uusi paikallinen Seta ja aktiivitoimintaa ja ennenkaikkea bileitä vaikkapa kerran kuukaudessa.
Helsinkiläinen ehdottaa:
Etteks te vois vaikka sopia esim. täällä keskustelussa jotain ravintolaa johon teette vappuaattona homo/lesboryntäyksen? Laitatte viidakkorummun soimaan ja sitten vaan valtaatte jonkin heteropaikan. Siinähän voi sopia vaikka jonkin käsimerkin, jolla kaikki tunnistavat toisensa ja sitten jollakin kellon lyömällä menette pöydille seisomaan ja julistatte, että "me ollaan sitten homoseksuaaleja ja me bailataan nyt täällä!"

;-)

Hyvää vappua kaikille! Ollaan ihmisiksi ja pidetään kaikille!
Hups, tuli ajatuskatk. Viimeinen lause kuuluu siis:
Pidetään hauskaa!

;-)
  • 16 / 31
  • päläpälä
  • 23.4.2003 15:51
No eihän me Lahtelaiset noin uskaliaita olla, höpsistä sentään...
Tossahan on ideaa, eiköhän laiteta viidakkorumpu soimaan,
ehdotan Vaparilla kauppakeskuksen lähellä olevaa raflaa, joka alkaa T:llä.
Luulenpahan että sinne ei oo ainakaan hirveesti tulijoita... Mut se on vaan mun luulo...
heh... siellä Teessä käydään jo muutenkin melkein joka ilta, joten sinne vaan... ;))

Nyt näyttää vaan siltä että vappuna olen tuolla kotikonnuilla keikalla, mutta kyllähän sitä näitä juhlapyhiä tänne Lahteen tulee muitakin.

-W-
Mä olin vasta vappupäivän iltana - mutta se nyt ei oo mikään ihme kun "asun" kys. baarissa päivittäin... vappuaatto vaan meni tuolla kotikylän perukoilla...
siellä aattona ja päivänä - ihan jees meininki ja näin pari tuttuakin
  • 27 / 31
  • Enpä muistanut
  • 4.5.2003 16:57
Eikö olisi hyvä sopia joku paikka missä homppelit kokoontus aina? Ni pysyis vähän näkee muitakin, jos nyt ei vaan satu chätissä viihtymään... Joku baari???
Ois ees sellai sivusto jossa vois jutella tai jättää viestiä vaikk sellai varmaa onki jo jossai mutt ei vaa tiiä miss :(
emmä kyll muuta tiedä ku nää tavalliset menomestat mutt onneks hesa on niin lähell