Keltanen ruusu

onks ruusu vain homojen mesta vai onks siel myös hetskuja. siel kuulemma saa hyvää suuhoitoa seinänläpi tai samassa kopissa , onks kokemuksia ?
On ihan homomesta. Siellä voi sekstata vapaasti ja varmasti saa suuhoitoa. Kokemuksia on.
Morot!
Missäs päin Suomea tämä Ruusu on?
Voisi joskus poiketa...
  • 4 / 11
  • Johannes
  • 11.3.2003 10:35
Onhan siellä tullut käytyä, kun lihan himo on päässyt liian suureksi. Silloin alapää on vienyt voiton ajattelussa. Sieltä kyllä varmasti saa. Mutta itse en haluaisi sinne enää eksyä vaan haluaisin löytää oman kullan.
> Missäs päin Suomea tämä Ruusu on?

Helsingin keskustassa, Malminrinteessä.
http://www.keltainenruusu.fi
Siellä on koppeja joita käytetään muuhunkin kuin videoitten katseluun. Pimeä ja tuhruinen paikka. Jos on kiinnostunut pikaseksistä tuntemattoman kanssa, siellä kai kannattaa pistäytyä.
kävin siellä ja vanhempi n.60 siisti mies imi loppuun asti samalla katsoin tv:tä , teki tosi gutaa , ensin mies oli viereisessä kopissa tutki mua seinänrakosesta ja pyysi saada tulla mun koppiin , sanoin etten ole homo mutta halusi tulla vain imemään , okei tule sitten sanoin ja hetken päästä oveen koputettiin ja mies tuli sisään .Istuin tuolilla mies polvistui ja alkoi nuolla ja imeä mua .aaaaaaaaahhh
menen varmasti toisenkin kerran ....
Eli ymmärsinkö oikein kun väitän että suurin osa Keltaisessa ruusussa olisi keski-iän ohittaneita?
Keltainen ruusu on hyvä paika kaikille alapäällään ajatteleville homoille...
Onpa tullut käytyä Ruusussa uasein on hyvä paikka. Sielä saa todella mitä vaan. Pimeän huone alhaalla yllätää aina positiivisesti.
Malminkadulla on samalainen paikka Keskusvideo. Se on hyvin siisti verrattuna Ruusuun. Onko joku käynnyt sielä. Itse käynyt parikertaa ei asiakkaita kuin muutama.
  • 10 / 11
  • Kustaanmiekka
  • 1.9.2003 23:05
Mites siellä Ruusussa menestyneet ovat toimineet?
Itse kun kävin pimeä huone ei ollut erityisen pimeä eikä siellä ollut ketään ja missään kopissa jossa kävin ei ollut reikää imettämistä varten. Käytävällä haahuili joku eksynyt ulkomaalainen ja kundit suhahtelivat kopista toiseen - lukot vaan rapisivat.

Että jos sieltä aina saa edes imutusta, niin mitäs tein väärin?
olen käynty Ruusuussa muutaman kerran ja alakerrassa saanut hyviä kokemuksia
Yllätylsiäkin on ollut, kun muutosin tuntemani mies oli siellä ja niinpä olemmekin tulleet hyvin tusuiksi sen jälkeen
voi hyvin ja hyvää jatkoa
pena