Paula pulautus

  • 1 / 6
  • julius C
  • 28.3.2003 16:42
City-lehti:

Jaana Rinne: Kun kuuntelee jotain kristillisdemokraatteja, voi vaan haukkoa henkeä. Vieläkin on ilmassa samaa fiilistä kuin silloin, kun homoseksuaalisuus oli kriminalisoitu vuonna 1981. Haloo! Homot on ihan ihmisiä.

Paula Koivuniemi: "Enemmän. Ne ovat ihan mielettömiä ihmisiä! Ajattele, miten taiteellisia ja herkkiä ne ovat. Mun mielestä ihmisten PITÄÄ olla vähemmistöjen puolella."

---

Ohhoh! Vielä homosterotypiat elää vahvassa Paulallakin... Mun homokavereista on taiteellisia ja herkkiä rehellisesti arvioituna n. 10%.
  • 2 / 6
  • fibe
  • 28.3.2003 21:38
Stereotypiat eivät aina ole ihan huono juttu. Stereotypiathan ovat ihmisen luonnollinenn tapa luoda jonkinlainen kuva itselleen asiasta, johon ei itse ole tutustunut. Tämä helpottaa lähempää tutustumista, kun on jotain ajatuksia mitä odottaa. Aivan toinen juttu on sitten pitävätkö stereotypiat paikkaansa. Avoin ihminen kyllä osaa suhtautua niihin varauksellisesti ja tietää että ne eivät päde kaikkiin. Mutta lyhyesti stereotypiat ovat eräs ihmisen keino hallita kokonaisuuksia.

Kyllä mun ystävistä muuten yli 10% ovat herkkiä. Taiteellisuudesta en osaakaan sitten sanoa :)
Joo...no mä sain ainaki sellasen kuvan, et Paula viittas tossa niihin, jotka oli kattomassa sitä mamassa. Siel oli varmaan edustettuna aika stereotyypin kaltasii homoja, vai?
  • 4 / 6
  • joku vain
  • 28.3.2003 22:59
Paula todellakin sanoi, että hänen mielestään ihmisten pitää olla vähemmistöjen puolella, mikä olisi hieno asia, tässä yhteiskunnassa, jossa ihmiset tuntuvat ajavan vain omia etujaan ja solidaarisuus usein unohtuu. Poliitikotkin tuntuvat ajavan vain omia etujaan.

Ei haittaa vaikka meitä pidetään taiteellisina ja herkkinä, mielummin niin kuin, sairaina ja säälittävinä tms.
  • 5 / 6
  • safd
  • 29.3.2003 15:43
Jotenkin alan nähdä Paulassa ja Elisabeth Taylorissa yhä enemmän samankaltaisuutta. Molemmat kovia miestennielijöitä ja samalla homojen puolesta puhujia.
  • 6 / 6
  • minävain
  • 23.5.2003 17:28
Eikö ole parempi positiivinen, kuin negatiivinen stereotyyppi?