Vessakäyttäytymisestä baareissa.

  • 1 / 18
  • Mictrone
  • 28.4.2003 19:01
Tähän mä oikeesti haluan vastauksia, koska mä oon miettiny tätä jo kauan.
MIKSI homot närkästyy, jos muija pyytää niitä ulos naistenvessasta homobaarissa. Miksi sinne miesten vessaan pitää mennä? Onko se niin jännää mennä naisten vessaan kun kerrankin saa, vai miksi? Mua kummastuttaa tämä asia. Joten, jos joku tällaisesti ajatteleva homo voisi valaista mun maailmankuvaani tässä asiassa. Mä en tajua.
Johtunee siitä kun esim dtm:ssä on suhteellisen vähän naisia, joten naisten vessassa on aina heti tilaa, eikä tarvitse jonotella. Usein siellä myös on siistimpää johtuen vähemmästä käyttäjämäärästä.

Siinä syyt minkä takia esim. minä mieluummin käyn naisten vessassa dtm:ssä. Muista en tiedä =)
Johtuu myös siitä, että naisten puolella on enemmän kusiputkia eikä tarvitse losottaa ränniin. Monille homoille pikku pippelin paljastaminen rännillä muiden könsikkäiden näkyvillä vie kerta kaikkiaan pissaamiskyvyn. Vaikka rakko olisi puhkeamaisillaan ja hampaat kelluisivat, mitään ei tule. Naisten puolella tätä ongelmaa ei ole.
Tuo väite että naistenvessassa on aina tilaa ei kyllä päde aina.... itse naisena minua ei ärsytä se, että miehet tulevat naisten vessaan, homopaikassa se kuuluu asiaan, mutta joskus alkaa nyppimään kun on pitkä jono juuri niiden miesten takia.

Toisaalta jotkut tytöt saattavat kyrvähtää siitä, että heidän vessassaan peilaava homopoika on nätimpi kuin he itse ;D
rännii vaa, senki maailmannavat... oikeesti luuletteko, et kaikki ois nii hirveen kiinnostunu pippelistänne?

kypsykää aikuisiks... älkää liittäkö yhteen itsetuntoa ja pituutta!
Yhdyn samaan että naisten vessassa on vähemmän jonoa ja yleensäkin porukkaa.

Homobaareissa suvaitsevaisuuden pitäisi olla tuttua kaikille, joten naiset, menkää te miesten vessaan jos miehet naisten vessassa ärsyttää.
  • 9 / 18
  • gesundheit
  • 29.4.2003 16:33
Ujopisut kunniaan! Ei ole kyse siitä että pelkäisi että toiset kurkkii... kuseminen nyt ei vain onnistu silloin. Joku muu voi analysoida tarkemmin.
"rännii vaa, senki maailmannavat... oikeesti luuletteko, et kaikki ois nii hirveen kiinnostunu pippelistänne?"

No enpä susta tiedä, mutta ne pari kertaa kun vanhassa mamassa erehdyin pisuaaria käyttämään niin aina oli joku setä vieressä kurkkimassa. Käyn kopissa jatkossakin, kiitoksia vaan kysymästä.
Tasa-arvo vessoihinkin vaan.. Se, jota kusettaa menkööt ensin. Kaikki pytyt kaikille käyttöön, oli kusija sitten kuinka karvainen vain... =)
Voi jeesus sentään. Mitä helvetin väliä kuka kusee ja kenen puolella. Jos jotain kanssasisarta ärsyttää miesten laukkominen naisten vessas(siis homobaaris)niin oisko aika vaihtaa paikkaa. Suvaitsevaisuus kunniaan. Ja totta, naisten puolella on paljon parempia "vessabileitä" ku miesten puolella jossa vaan käydään suhku ränniin lurauttaa.
Jos mä olisin nainen niin ymmärtäisin kyllä heidän valituksensa.

Onko kukaan itseasiassa yrittänyt koskaan käydä paskalla ravintolan vessassa? Itse en siihen kusesta märälle laudalle kyllä menisi pyllyäni sovittamaan.
kyllä mä ainakin nostan sen renkaan ylös jos käyn naistenpuolella kusella, luonnollisesti.

Ja kyllä ne naisetkin eksyvät miesten puolelle!
niinpä... kuka muistaa (käsi ylös) millanen don´t tell mama oli kun se avasi ovensa 1992?
Sillon oli mixed vessat, joten siitä se on lähtösin miksi miehet käy molemmissa vessoissa.
Eilen dtm:ssä eräs mies nosti kamalan metelin kun naisia jonotti miesten vessaan..
Tosi erikoinen tapaus mun mielestä oli joku jätkä, joka rupesi selittään närkästyneesti dtm:n naisten vessajonossa, kuinka naisten vessat aina tosi epäsiistejä. Se pauhasi vessapapereista lattialla ja verisistä kuukautissuojista. Miksi ihmeessä se sitten oli naisten vessassa?!? Kävin sitten kurkkaamassa miesten puolta ja ei siellä kyllä hirveesti ollut paperia lattialla, mutta haju oli mun mielestä hirveempi kuin naisten puolella.

Mun mielestä kyllä vois ihan hyvin olla sekavessat ihan kaikkialla. Itse käyn useinkin teatterissa yms. miesten vessassa pitkien jonojen välttämiseksi. Bileissä en kyllä viitsi mennä miesten puolelle epäsiistiyden takia.

Yksi pyyntö miehille, jotka käytte naisten puolella: jos nostatte kannen, niin laskekaa se myös jälkeenpäin alas. Ja vielä kehoitus kaikille: vessat pysyisivät siisteinä pidempään, jos osattaisiin ottaa sillä lailla kohtuullisesti viinaa, ettei rupeaisi oksettamaan. Kohteliaisuus kunniaan!
No tulipa ainaki vastauksia. Kiitosta niistä:) Nyt siis tiedän miksi pojat käyvät tyttöjen puolella. Hmmm...ite mä en kyl välttämättä silti.