dtm:n uusi ikäraja

Lähetin dtm:lle palautetta tietystä aiheesta (mm. heteroista), ja vastaukseksi sain:

Olemme nostaneet ikärajan 22v. Tottakai heterotkin saavat tulla, mutta ensisijaisesti olemme gay-yökerho.
Tämä on myös ovimiestemme tiedossa.
Pidämme jatkossakin gay-linjaa yllä kaikin mahdollisin tavoin.
Terv.
Juha Rastas
DTM
  • 2 / 19
  • Public eye
  • 4.3.2003 14:26
Niin, tätähän käsiteltiin jo aika kattavasti otsikolla "Dtm:n poket". Viittaan kommentteihini siellä 22.2.03.
ravintolaopas.net noteeraa dtm:n DANCE mestaksi...on siis tippunut GAY kategoriasta :) ei muuta ku poijjaat ja tyttäret danssaamaan.
Noh... Onneksi dtm on ravintolan toimitusjohtajankin TV:ssä lausuttujen sanojen mukaan homoravintola. Eikä edes heteromyönteinen. Pidettäköön se sellaisena.
Kyllä heterot saa sinne mun puolesta tulla, varsinkin söpöt heteronuorukaiset. Niitähän on kiva katsella; DTM:ssähän heteroiden tuijottelu on täysin sallittua, koska jätkät tietävät minne ovat tulleet.
Herranjestas, eikö teillä todellakaan ole muuta tekemistä elämässänne kuin keskustella yhdestä homoräkälästä?? Ihan sama lienee mikä on maman ikäraja ja millaiset ovat launtai-illat jne.

Helsinki on muitakin ravintoloita ja elämää tulvillaan.
Kyllä itku :-) voisi tulla jos DTM lopettaisi, on se niin iso osa ainakin mun "ravintolaelämää". Varmaan aika monelle homolle ainoa julkinen tila jossa voi olla reilusti sitä mitä on. Tottakai muitakin homopaikkoja Hesasta löytyy, mutta DTM on kai niistä kuitenkin SE paikka. lMuutakin elämää kyllä harrastan, ei silti....
  • 8 / 19
  • Mictrone
  • 11.3.2003 15:09
Homojen kyl täytyy olla ni pikkusieluja, että...
Miksi kukaan hetero ei saa tulla "teidän" baariinne?
Tuo ikärajakaan mitään vaikuta. Mul oli hetskufrendei mukana ja ei ne 22 ollu, enkä ollu minäkään muuten. Mut hyvin me ineen päästiin.
Mä en vaan tajua, et ku homot pyytää suvaitsevaisuutta joka asiaan, niin sitten ne ei itse edes suvaitse jotain heteroa baarissaan (joka ei ole edes heidän baarinsa), vaan kirjoittavat kauheeta mättöpalautetta johonk yökerhoon.
Jospa nämä ihmiset jotka tunnistaa ittensä tekstinsä hankkisivat elämän.
EN puhu kaikista homoista, vaikka tuo yleistykseltä kuullostikin. Niin.
Ekaksi heterot monottaa päähän joka käänteessä ja sitten niitä pitäisi sulattaa vielä samassa kapakassa. Kai siitä tulee katkeraksi ja haluaa pitää etäisyyttä. Sitäpaitsi miksi heterot kopioi kaiken homoilta? Erottuisivat kunnolla omaksi ryhmäkseen , jos homous on niin väärin.
voisikohan olla syynä se, että kun hetskut eivät jaksa meikäläisiä omissa baareissaan katsella ja kun olemme sitten kaivautuneet omiin poteroihimme niin kyrsii, kun pitää sitten sinnekin tunkea.

jonnekin sitä ihminen haluaa piiloon hetskujen ilkeydeltä (ei, tämä ei ollut yleistys...kaikki hetskut eivät todellakaan ole ilkeitä).
  • 11 / 19
  • HeteronNuolija
  • 13.3.2003 12:16
Oh, heterot vain DTMn sisuksiin niin johan on elämä ihanaa! Eiväthän ne heterorassukat saakkaan muualla nuolla toisiaan ja tanssia sylikkäin nopeita kappaleita! Eihän Helsingissä olekkaan yhtään paikkaa HETEROILLE!!

ARGH! Tylsää tällainen, tietyt heterovat saisivat pysyä poissa MEIDÄN homojen ja lesbojen mestoista! Ja ei niitä heteroita edes DTMssä kannata katsella, on tapahtunut että eräskin hetero mies hermostui katseista ja alkoi tönimään homoja jotka "liikaa" kuluttivat hänen pintaansa katseillaan :(
Voitteks te nyt lopettaa tän hetero/homopaikkajaottelun? DTM:n teinihomohörhöillekin tekis hyvää astua joskus ihan tavalliseen baariin, jossa jätkät on jätkiä ja muijat muijia, eikä mitään siltä väliltä.

Miehistykää nyt jo, kanahomot!
Voi että homot osaa olla ahdasmielisiä. Mielestäni homous tarkoittaa että voi tehdä kaikkea epä-heteromaista.
Jaa-jaa... taas tää ihastuttava keskustelu "heterot homobaarissa". Olisihan kiva, jos kaikki voisivat kaikessa rauhassa käydä ihan missä tahansa piittaamatta siitä että kuka on mitäkin ja miettimättä että kuka pitää enemmän mansikoista kuin mustikoista. Olisi kiva ettei tosissaan olisi niitä keinotekoisia rajoja.

Mutta kun niitä on - ja tuskin kannattaa enää toistaa sitä, että harvemmin homot vaativat heteroita olemaan homoja kuin heterot homoja olemaan heteroita. Ajoittain heteroksimuuttumisvaatimuksia esitetään varsin äänekkäästikin - ja joskus jopa isolla porukalla nyrkein. Sellaista kuuluu tapahtuneen joskus.

Dtm:ssä on porukkaa ihan laidasta laitaan: On kanoja, on oikeita äijiä ja kaikenlaisia muitakin. Myös naisia ja heteromiehiäkin - sellaisia, joille siinä paikassa on luontevaa käydä. Ei tirkistelemässä, ei seikkailemassa jännässä paikassa, eikä yrittämässä "käännyttää" homoja oikeille teille.

Oikeassa paikassa hateronaiset (ja -miehetkin) homobaarissa ovat silloin, kun ovat kaverien kanssa bilettämässä. Ja ymmärtävät sen, että on "normaalia" olla homo. Toisenlaisiakin tapauksia on joskus kuulunut eksyneen myös homobaariin. Tietysti lepakoillekin homobaari on vastaavanlainen keidas kuin homoille.

Itse en tahdo käyttää energiaa ja tappaa hyvää mieltäni miettimällä että koska joku fobikko ottaa kierroksia jostain varomattomasta sanasta tai muusta - ja päättää ojentaa lasituopilla homoa ja auttaa tätä shokkihoidolla eheytymään. Tällaistakin on kuulemma tapahtunut joskus.

Jos minä lähden viettämään iltaa, tahdon mennä paikkaan jossa voin olla tasan oma itseni, ilman rooleja, ilman ajatusta siitä että joku tulee soittamaan suuta homoille, ilman että heteropikkutytöt tulee kärttämään homoja kaveriksi kun on niin trendikästä tuntea ihan oikeita homoja (jossa sinänsä ei ole tietenkään mitään pahaa). Mutta haluan ilman ylimääräisiä häiriötekijöitä törmätä niihin tuttuihin, joita ehkä en ehdi muualla näkemään kuin tutussa baarissa - ja harrastaa kieltämättä hieman sisäänpäinlämpiävää sosiaalista kanssakäymistä.

Kyllä. Voin käydä heterobaarissa, mutta niiden reissujen funktio on toinen. Sellaisissa paikoissa voi käydä "yhdellä" kaverien kanssa, vaikka joskus niitä "yksiä" tuleekin otettua useampi. Bilettämään lähden kuitenkin sinne, missä tiedän varmasti viihtyväni koska homobaarissa olen hivenen tavallista "normaalimpi". Siksi haluan, että kaupungissa on ainakin yksi paikka jossa asiat on oikein.

PS. homoudella ei ole sitten *mitään* tekemistä sen kanssa mitä voi tehdä tai olla tekemättä. Oli se kuinka heteroa tai epäheteroa hyvänsä. Ainakaan omat tekemiseni eivät ole mitenkään leimallisen "epäheteroja", vaikka ei minua heteromuottiin taida saada. Yhdenlainen näkemys homoudesta on tuolla sivulla: http://ranneliike.net/pride.php?alue=homoFAQ :)
Mulle sanottiin kerran dtm2:n wc:ssä että 'toi vois saada helposti turpaan'. Enkä edes ole "neiti pahimmasta päästä" ja se henkilö oli ns. "heteromainen"... Mulle ei ole piiitkään aikaan sanottuun mitään tohon suuntaan, ei edes pikkukaupungissa missä joudun asumaan. Go figure.

Sillä sanoin että homous oikeuttaa epä-heteroon käytökseen (tai jotain siihen suuntaan), kun homot voi olla niin helvetin ahdasmielisiä. En ymmärrä minkä takia "butch"homot haukkuvat "neitejä"! Mielestäni kaikki saavat olla sellaisia kuin ovat.
  • 16 / 19
  • janzkeboy20wee
  • 15.3.2003 12:18
Joops, eli siis dtm:hän päätti nostaa ikärajansa 22v:een ku mä vanhenin niitten entisen ikärajan yli :)

Ja ideahan on et raflaan pääsee jos on vanhemman seurassa ja näyttää söpöltä, linjaan sopivalta, huolitellulta ja setiä viehättävältä.
Nuoret eivät siis tuo vain santaa, koska ne söpöt poitsut vetävät niitä setiä, jotka taas edelleen maksavat molempien viinat. (yleistystä, mutta totta)

Mainittakoon, että mä oon käyny ovella kerran ja katellu ku yks 16vee n.170/48 on kävelly siit mun nenän edestä.. jollon olin ite 18... et siis sinne pääsee jos näyttää sopivalta...

Ja toisekseen, mä en tiiä onks dtm sen vaarallisempi paikka kun joku pusikko missä tyypit jotka ei oo viel kortsusta kuulleet käy nusasemassa tai imemässä ketä vaan...
Mitä siellä dtm:n miesten vessassa muuten tehdään, jos kaikki mun tietämät homppelipojut käy naisten vessassa??
Mä käyn ainaskin naisten vessassa usein kun olen homopaikoissa koska siellä on vähemmän jonoa!

Juu, mäkin kävin Mamas ekan kerran kun olin 16w..
Naisten vessassa on aina parempi meno, eilen siellä tosin oli harvinaisen paljon hämärää porukkaa... :-)