Fever avasi näyttävästi

Huh! Kyllä on entinen DTM kokenut Annankadulla melkoisen muodonmuutoksen. Kävin avajaisissa ja valokalustoon on upotettu rahaa ainakin. Muutenkin paikka vaikutti tosi hyvältä ja musa oli yllättäen tanssittavaa. Kaikkea laidasta laitaan. Miinus tulee vessoista, jotka ovat entisellään eli naisten vessaan oli ainakin jono... :)
Tuleekohan Fever olemaan homomiesten suosiossa? Voisi piipahtaa siellä kun tulen Helsinkiin seuraavan kerran...
No musiikki EI todellakaan ole ollut tanssittavaa, enemänkin sellaista rentoa hengailua ja chillistelyy. Kivoja böönii sielt kyl löytää, nam ;) Tosin välil popula siel on aiak negatiivisen pinnallist, ei cool olleskaa!
Niin ainakin hyvännäköisiä kundeja näytti olevan baarissa duunissa ja esitanssijoina. Ihan hyvä bilemeno, mutta hirveet jonot oli viime lauantaina. Musa oli ihan hyvää, jos oikein katsoin, niin samat dj:t kuin aikoinaan Herkussa??
Voisiko joku kertoa mitä tää Fever-ravintola oikestaan on? Kyllä mä tiedän että se on se ravintola Annakadulla Kampissa. Mutta kun joktut mun kavereista sanoo että se on homoravintola ja jotkut taas väittävät että se on tavallinen illanvietto paikka. Mihin mun nyt pitäis uskoa??
Feverissä tuli käytyä. Se on aika tyhjä mesta nykyisin..remppa on varmaan maksanut "miljoona" kertaa enemmän mitä Mama pisti omaansa aikoinaan
  • 8 / 11
  • ihmettelevä
  • 17.4.2003 11:10
Ai tyhjä? Kyl se viikonloppuna oli ihan täynnä, kun siel bailasin. Arkena ei oo tullu käytyä, joten vaikee siitä sanoo...
Niin, ja olenkin tainnut itsekin käydä, ja muut kaverini. Ei se huono paikka homon silmissä ole vaihtoehdoksi, vaikka hetero paikka enemmän onkin.
Itse Feeverissä käydessäni huomasin, että asiakkaita oli vähän, ja nekin olivat naisia/tyttöjä. Taitaa heterojätkillä kummitella vielä takaraivossa paikan DTM-maine.
  • 11 / 11
  • ihmettelevä
  • 20.4.2003 21:44
Joo tyttöjä oli eilenkin paljon... Koskakohan te siel oikein käytte, kun eilenkin sai jonottaa yli puol tuntii sisään ja paikka oli täynnä... niin ja varmaan heterokundeilla menee jonkin aikaa, ennenkuin ne uskaltaa mennä entiseen homoraflaan sisään