DTM:n uudet lauantait

Otsikko on nyt vähän hölmösti muotoiltu, mutta kiinnostaisi kuulla mielipiteitä uudesta lauantaijärjestelystä eli siitä, että porraskäytävä "avataan" klo 2. Muistaakseni täälläkin on valitettu siitä, että naiset saa omia sen yläkerran parhaana biletysiltana. Mainittakoon, että itse olen nainen, ja olin paikalla viime lauantaina. Lähdin tosin jo varttia yli kaksi pois, mutta ehdin kyllä käydä alakerrassakin katsomassa millainen meno on. Mielestäni uusi järjestely on hyvä, mutta aikarajaa ei kyllä tarvitse yhtään aikaistaa. Alakerrassa oli vähän lihatiskimeininki ja itse viihdyin paremmin naisten seurassa poppispuolella (varsinkin kun alkuillalla ei ollut sitä parin tunnin humppaputkea). Kommentteja?
  • 2 / 10
  • puppelipoika
  • 13.2.2003 22:14
itse en yläkerrassa kovin viihdy, mutta silti uusi järjestely kuulostaa fiksulta. onhan se nyt vähän nurinkurista, että meidän vähemmistönä (homoina) pitää olla niin suvaitsemattomia ettemme voi olla samoissa bileissä toisen vähemmistön (lesbojen) kanssa. samassa veneessä ollaan -nautitaan siitä ja biletetään yhdessä! :) pus!
  • 3 / 10
  • puppelipoika
  • 13.2.2003 22:17
lisään edelliseen: kuulin että yläkerta avataan meille muillekin juuri sen takia klo 02, koska suurin osa sen yleisöstä poistuu paikalta "varttia yli kaksi". olisihan idioottimaista pitää yläkertaa tyhjillään, kun ulkona on 100 metrin jonot ja alakerran narikka täynnä... ei mul sit muuta.. ;)
  • 4 / 10
  • manse lande
  • 4.3.2003 22:33
"lokeroiminen"on sitten jo aikansaelänyt asia!!!!!
D:T:M luulisi sen tietävän ja palauttakaa PE-LA kokotalo
viikonloppujuhlioille takulla saatte talon täyteen ei ole
pelkoa , on tosi kurjaa tulla kauempaa maalta ja huomata että johonkin osaan ravinyolaan ei voi mennä kun huomaa
sen olevan jollekkin lokeritu !???hullujen hommaa!
jos ei lesbot osaa tai halua olla miestenkanssa samassa
tilassa matkustakoot KUUHUN saavatpan olla rauhassa!!!!
""lokeroiminen"on sitten jo aikansaelänyt asia!!!!! ... on tosi kurjaa tulla kauempaa maalta ja huomata"

Siis dtm lokeroitumalla homopaikaksi sai sinut ulkopaikkakuntalaisena asiakkaakseen? ;)
  • 6 / 10
  • Silleen.
  • 24.3.2003 10:39
Ensi kuun alussa on tulossa L-ystäväni pohjoisesta kyläilemään Helsingissä. Kivaahan se on kun hän pääsee nyt sitten DTM:n yläkertaan ja minä en, joten nyt kun puolen vuoden välein näemme emme edes voi bailata yhdessä, kun homot ja lesbot lokeroidaan omiin kerroksiin.

Mukavaahan se on, että vähemmistökin jakautuu vielä vähemmistöiksi. Kohta ollaan varmaan kaikki yksin omissa pienissä vähemmistöissä.
Kahden jälkeen toinen kerros on avoinna kaikille. Ja tokihan ystävä voi olla menemättä yläkerran naistenbileisiin niin halutessaan. Kyllä kai yläkerrassa järjestettävät naisten omat HeSetan pyörittämät naistenbileet on ihan naisten ikiomasta halusta olemassa?
manse lande sanoi:
"palauttakaa PE-LA kokotalo
viikonloppujuhlioille takulla saatte talon täyteen ei ole
pelkoa"

Viime lauantaina yläkerta oli kyllä aivan täynnä, täyttyi nopeammin kuin alakerta.

"jos ei lesbot osaa tai halua olla miestenkanssa samassa
tilassa matkustakoot KUUHUN saavatpan olla rauhassa!!!!"

Ei tartte mennä kuuhun, kun voi käydä lauantaisin dtm:ssä ;-) En minä mitenkään miehiä kaihda, mutta käytyäni dtm:ssä kolmena perjantaina tulin seuraavaan tulokseen:
1) Ns. sekabileissä on aina enemmän miehiä,
2) Miehet raahaavat mukaansa heteronaisia,
3) Lesbo ei voi tietää kuka on lesbo, kuka hetero (ketä voi iskeä, ketä ei).

Jos lesboja arvostellaan siitä, että haluamme omat bileet, niin sitten voidaan arvostella kaikkia homoseksuaaleja siitä, että haluamme omat homoklubit ja -kuppilat. Miksei kaikki ihmiset voi bailata yhdessä? Niinpä...
..olen miesten mukanaan raahaama heteronainen (ah miten kauniisti ilmaistu) ja mua saa kyllä ihan vapaasti tulla iskemään oli sitten jalkovälissä mitä tahansa. Osaan kyllä torjua kaikki ja jopa nätisti. En lankea suorissakaan baareissa kenenkään käsivarsille.

Baariin tulen tanssimaan, tapaamaan tuttuja ja vaihtamaan kuulumisia. En pokaamaan ketään mutten myöskään nolaamaan ketään jos joku sattuu juttusille tulemaan.
Joo, anteeksi, oli vähän tökerösti ilmaistu, halusin ehkä vain tehdä pointtini selväksi. Tärkein syy mielestäni naisten omille bileille on kuitenkin tuo eka kohta, eli se että sekabileissä on aina enemmän miehiä.

Suurin "ongelma" heteronaisista homobileissä on se, että koska heteronaiset pukeutuvat yleensä melko naisellisesti, niin tällöin naiselliset lesbot "leimautuvat" heteroiksi. Ongelma ei minua suoranaisesti kosketa, mutta kaverini oikeus olla bileissä on kyseenalaistettu hänen "heteromaisen" ulkonäkönsä takia. Tämä on tietysti joidenkin ahdasmielisten lesbojen ja homojen aiheuttama ongelma, EI heteronaisten.

Mun puolesta lalla ja muutkin heterot saa käydä bileissä ja pitää hauskaa niin usein kuin haluavat, uskon että se lisää osaltaan suvaitsevaisuutta yhteiskunnassa, ainakin jollain tasolla. Suurin ongelma kun bileissä (ja muuallakin) kuitenkin ovat ahdasmieliset ihmiset, eivät tiettyä seksuaalista suuntautumista tai sukupuolta olevat ihmiset. Halusin vain kommentillani perustella erillisten naisten bileiden tarpeellisuutta.