Homot ja Madonna

  • 1 / 12
  • Dirrty Boi
  • 18.1.2003 14:31
Kuka osaisi selittää tämän homojen valtaväestöä suuremman kiinnostuksen tätä naista kohtaan? Mikä hänessä on se joka vetoaa homoihin?
Madonna on nainen, joka on esiintynyt People -lehden etukannessa useammin kuin kukaan muu.

Joten madonnasta tykkää sekä homot että heterot. Suosion syy on muutuva imago, jolla kyseinen leidi on taistellut kyllästymistä vastaan hyvällä menestyksellä (vrt. esim Danny....)
Homojen keskuudesta löytyy suurta kannatusta myös muita vahvoja julkisuuden naisia kohtaan. Liekö syynä, että jokaisessa homossa asuu pieni diiva ja primadonna ;-)

Miehiä kun ei ihannoida ollenkaan samassa mielessä. Siinä missä ihannoiduille naisten edessä polvistutaan, ihannoiduille miehille haaveissa pyllistetään :-)
  • 6 / 12
  • Kiitollisuus
  • 20.1.2003 20:59
Madonna puhui seksuaalisuuden puolesta, kun siitä vaiettiin ympäröivässä yhteiskunnassa. Hän säväytti maailmaa omaperäisellä tyylillään repien auki monia ovia, joita ei ehkä vieläkään olisi raotettu ilman häntä.

Madonna ei ole diivan esikuva. Hän on taistelijan esikuva. Minä haluan olla taistelija.

Perinteiden sylkiessä päälle tiedän, että maailmassa on joku, joka pääsi pitkälle ilman massan hyväksyntää. Madonna opetti minulle, etteivät menestyminen ja onnellinen elämä vaadi muottiin sulautumista, vaan sisäistä voimaa!
"Kiitollisuudesta" vois tulla hyvä politikko tai helluntai-saarnaaja...
  • 10 / 12
  • AlternativeGay
  • 19.2.2003 15:02
Olen edelleenkin sitä mieltä, että Madonnalla kävi äärettömän hyvä tuuri silloin joskus.

Kyseenalaistan edelleenkin Madonnaan kohdistuvaa palvontaa...
Sen kummemin henkilökulttiin lähtemättä, ei se Maddun ura ole vain hyvää tuuria. Vaan järkähtämättömän määrätietoista toimintaa. Se näkyy kaikesta. Siitä miten nuori tanssijatyttö etsiytyi Silloisten Nykin huippu dj/remiksaaja/tuottajien seuraan ja vaikka siitä kuinka hänen osakesalkkunsa on erittäin hyvin hoidettu ja paljon muuta.

Toimintaa josta jokaisen kannattaa ottaa jotain opikseen. Toimintaa mihin kaikilla eivät rahkeet riitä vaikka niitä lahjoja olisikin.
eukko on mahtava persoona, tekee hyvää musaa ja on vielä hyvän näkönenki ;]