Pisteet Neloselle

  • 1 / 7
  • Kosti
  • 26.3.2003 18:11
Hurraa, mä olenkin jo kauan odottanut mikä kanava ehtii ensin. Ja nelonen teki sen. Otti homopariskunnan All Stars - ohjelmaan. Kun kuitenkin tässä maailmassa olisi ollut muitakin mahdollisuuksia olla uskallias. Esim, tuttu juttu, napakymppi jne... Mutta onnittelut neloselle.
Miks nelonen on niin homomyönteinen? Onko siellä johdossa joku meikäläisiä?
  • 5 / 7
  • Niksu
  • 27.3.2003 9:04
Niinpä tietysti , meikäläinen puusilmä ei koskaan nää mitään=(.. ja nauhalla sitä ei oo tietysti kellään..
  • 6 / 7
  • Sunshine
  • 27.3.2003 21:30
Nelonen on ehdottomasti nykyisistä kaikkein homomyönteisin, niin kuin joku jo mainitsi, ja se on ehdottomasti ison käden arvoinen asia..! Ovat asenteella liikkeellä. Qaf, Metrosexuality.. Saisivat muut kanavat ottaa mallia.
  • 7 / 7
  • jaoel
  • 28.3.2003 16:12
Itse näen asian kyllä niin, että nelonen on haalinut kaikki "homosarjat" mitä käsiinsä on saanut. Onhan homoja, uteliaita ja kaappi sellaisia iso joukko suomenkin kansasta. Katsojia siis saadaan.

Mun mielestä esim mullan alla/ will&Grace (mtv3)menee reilusti nelosen roskahomoilun ohi. Okei qaf on ok.

Tv 1:ltäkin on tullut viimeaikoina homoseksuaalisuuta käsitteleviä elokuvia varsin monta.

Trendinä on kaivaa tän alan ohjelmistoa esiin. Huom: muu mediahomoilu esim. parisuhdeliitot, outtaukset.

Kukaan ajatellut tätä?