Mannstreet sulkee ovensa lopullisesti???

Kuulin villin huhun ,että kun Herculeksen remontti olisi valmis
Mannstreet sulkee ovensa lopullisesti???? Pitäneekö paikkansa
Jos Mann's Street suljetaan, niin minne sitten vanhempi porukka sitten menisi? Mielestäni olisi erittäin ikävää jos Manssi suljetaan, koska olen viihtynyt siellä kullanmuruni kanssa =(

Toivon että tuo huhu on puhdasta roskaa..
  • 3 / 6
  • RistoP
  • 3.3.2003 3:41
Roskaa.. ja sitä on kukin paikka (netti..) täynnä. MANNS yli viisi vuotta auki ja porhaltaa.. Mannisella menee lujempaa kuin koskaan... Tule viihtymään kanssani/mme! terveisin risto
Johan minä olen ollut siellä jo ekasta päivästä lähtien.

Harva se päivä jolloin en ole Mannisella...paitsi nykyään en ole kuin viikonloppuisin
  • 5 / 6
  • Ei savua....
  • 3.3.2003 23:56
ilman tulta????? Yleensä ko yhtiö selittelee heti huhuja kun niitä tänne ilmestyy. Nyt ei ole kuulunut mitään, joteen taita huhuisa olla vinha perä.
Mann's Street ei lopeta. Sehän on suositumpi kuin koskaan. Mann's Street säilyy varttuneemman väen paikkana jatkossakin. Herculeksessa käy pääasiassa hyvin toimeentulevaa 25+ -porukkaa. Ei ole mielekästä yrittää tunkea kaikkea tarjontaa saman katon alle.

Hercules on ensi viikon kiinni perjantaihin asti. Tämän viikon olemme auki normaalisti. Sunnuntai on vielä auki. Yritämme saada sen kasaan viikonlopuksi. Varmaan jokunen nurkka jää viimeistelemättä, mutta jatketaan päivisin.

Täytyypä tästä lähteä työmaalle kyttäämään remonttimiehiä ;)