elokuva Pahat pojat

Tämä elokuva on taatusti naisten ja homojen mieleen. Salkkareiden Jasper ja homojen seksikkäimmäksi julistama Peter Franzen ja pari muuta koko ajan seksikkään hikisinä ilman paitaa...
Juu.. leffa on oikein hyvä ja viihdyttävä, katsomisen arvoinen! Ja Jasper on tosi söpö, vieläpä pääosassa!
Kävin eilen katsomassa. Enkä pettynyt! Sehän oli TOSI hyvä. Juoneltaan ja tyyliltään monipuolinen, välillä sai nauraakin. Suomalaisia maisemia. Ja tietysti ihailla niitä nuoria hyvännäköisiä jätkiä :) Jasperin kroppakin on muuttunut hämmästyttävän paljon salkkareiden ajoista... Yleensä en ole mikään lihasten ihailija, mutta yhdistettynä tuollaisiin kasvoihin... uuh :))
Sitäpaitsi suomalaista elokuvatuotantoa on aina ilo olla "tukemassa". Tässä tapauksessa kokemuksena oli samalla aito nautinto!
Ja myös eriävä mielipide ;-) Ei kiinnosta aihe tippaakaan, ja kun ei kiinnosta em. esiintyjien naamat niin eipä kropatkaan...
EvilS:ää ei kiinnosta aihe tippaakaan, mutta piti kuitenkin kommentoida?
ja tuskinpa hän on sitten leffaakaan katsonut...mut piti kuitenkin jostain syystä kommentoida...
onko tässä sivustossa viestejä joita elvis ei ole kommentoinut..
ja pieleenhän se meni se nimen kirjoitus..evils.. ei sentäs itse rokkilegenda..
  • 9 / 15
  • Public eye
  • 21.1.2003 19:31
Noh, kuka on kieltänyt kommentoimasta asioita myös siltä kantilta, etteivät ne satu itseä enemmälti kiinnostamaan. Kyllä sekin kuuluu normaaliin keskusteluun. Eikä tietääkseni ole rajoitettu sitäkään, kuinka moneen keskustelunaiheeseen saa osallistua.
Sellaisen suosituksen muistan kyllä nähneeni, että kukin keskustelija pyrkisi käyttämään johdonmukaisesti samaa nicciä, eikä siis esimerkiksi pätkisi puheenvuorojaan puolen lauseen mittaisiksi, joista jokainen on eri nimimerkillä.

Mutta siis asiaan: minullakin on vain kuulopuheisiin perustuvia tietoja p.o. elokuvasta, ja silti uskallan sanoa, että ei kiitos. Näitä toimintaelokuvan yritelmiä tulee aivan tarpeeksi Amerikasta, täytyykö sellaisia räpeltää vielä Suomessakin. Dokkarit ja fiktiot olisi myös syytä pitää erillään - nythän tätä näytään pukkaavan aivan tosissaan "Euran Daltoneiden" tarinana, vaikka samalla tunnustetaan suuren osan sisällöstä olevan tuulesta temmattua.
Jos rikollisuutta ja surkeaa lapsuutta halutaan romantisoida, sen voisi tehdä ihan oman idean pohjalta rahastamatta oikeiden ihmisten ankeilla kohtaloilla. Olkootpa näyttelijät miten nuoria ja hyvännäköisiä tahansa ja vaikka alasti koko elokuvan ajan, se ei saa minua innostumaan mistä tahansa roskasta.
Tulipas tosikkomaista tekstiä, mutta suoraan sydämestä...
No siinäpä se: pelkkiin kuulopuheisiin nojaten ei kannattane tehdä kovinkaan tarkkoja analyysejä mistään. PE:sta oon saanut ihan fiksun käsityksen...mites sä nyt tolleen menit kommentoimaan?
Toivottavasti et levitä enempää mihinkään noin vääriä käsityksiä kyseisestä teoksesta. Tai ainakin käyt itse ensin katsomassa sen ja sitten, jos jostain kumman syystä vielä olet tuota mieltä, niin sitten on eri asia...
Mun mielestä täytyy omata todella rajoittuneen näkemyskyvyn, jos Pahat Pojat elokuvan näkee vain "toimintaelokuva-yritelmänä"
Ja noin tosikkomaisella asenteella pukkaa kyllä roskaa tupaan joka tuutista....
Hmm, kas niinpä niin... elokuvaa kun ei tarvitse nähdä ennen kuin voi todeta että se ei kiinnosta. Sitä paitsi mm. puolialastomat luonnollisen kokoiset mainoskuvat pahoista pojista ovat olleet esillä leffateattereiden auloissa jo viikkoja...
"puolialastomat luonnollisen kokoiset mainoskuvat " - mikä sen parempaa!!!!!!!!
Ikävä kyllä useimmista ns. viihde-elokuvista ehtii nykyään muodostua melko vahva käsitys jo ennen kuin niitä on kukaan ehtinyt julkisessa esityksessä näkemään. Ja ikävä kyllä ainakin minulle 99% elokuvien mainoskampanjoista antaa yököttävän kuvan kyseisestä tuotteesta - filmiyhtiöiden mainosmaakareilla kun tuntuu olevan hyvin yksioikoiset käsitykset siitä, mikä katsojia tuo.
Ehkä tuo kohelluksen ja räiskinnän ja muka humorististen sattumusten tykittäminen sopivasti paljaalla pinnalla höystettynä sitten saakin kymmenettuhannet liikkeelle - minua vaan ei.
Tunne olisi ollut varmaan sama, jos lapsena äiti olisi tarjoillut mansikat ja kermavaahdon syntymäpäiväkakun päältä jo edellisenä päivänä. Arvatkaa, olisiko pelkkä kakku enää sen jälkeen maistunut.
Toisiin tosiaan vetoavat puolialastomat luonnollisen kokoiset mainoskuvat - toisiin taas eivät, ja sehän on jokaisen aivan ikioma asia.
Ja saattaahan hyvin olla, että Pahoissa pojissa saa siivun aitoa ruisleipääkin ennen kermakakkutajoilua, mutta kun mikään ei toistaiseksi ole tähän viitannut, totuus saa jäädä minulta näkemättä.
Tänään tulee muuten maikkarilla klo 20.05 ohjelmassa 45 minuuttia reportaasi 'Euran Daltonit julkisuuden riistettävinä'.
Tuosta mainoskampanjatyylistä olen kyllä aivan samaa mieltä. Siinä on jostain syystä suomalaisten ollut pakko(?) lähteä mukaan Amerikkalaiseen malliin. Räiskettä ja pauketta...ja sitten tulee ihan väärä kuva koko asiasta. Mutta kaipa se sitten on vaan se ainoa(?) keino saada ne kymmenettuhannet liikeelle.
Toivoisin kyllä että Suomalainen elokuvatuotanto voisi erottautua ja menestyä ihan omilla keinoillaan. Mutta...pienet markkinat...vähän katsojia...suhteessa suuremmat kulut.
Olihan siinä leffassa oikeasti toimintaakin, mutta jotenkin itse henkilökohtaisesti siitä jäi kyllä ihan muunlaiset tunnelmat päällimmäiseksi. Ja ne hyvännäköiset poitsut olivat kyllä vaan mukava lisämauste ;-)
Ja tämähän on sitten tietysti vain subjektiivinen totuus, tosin itse koettu kuitenkin :)
Suomalainen elokuva on menossa aivan oikeaan suuntaan. Hommaa tehdään bisneksenä eikä odoteta että valtiovalta tms. taho maksaisi viulut, vaan katsojat. Näinhän se pitää ollakin.