Hercun tekstiviestikanava?

Uskaltaakohan tänne laittaa viestiä, jos alkaa taas se ihmeellinen järjestelmällinen Hercun leimaaminen. Huom. en kirjoita negatiivisessa mielessä tätä viestiä, enkä ole se (ne?) leimaaja, vaan haluan vain tietoa/kokemuksia asiasta.

Hercun kotisivuilla mainostetaan tekstiviestikanavaa. Mikä se on? Jos liittyy, niin joutuuko johonkin kaupalliseen rekisteriin, josta alkaa paukkua viestejä muistakin paikoista kuin Hercules. Mulla ainakin on pahoja kokemuksia kun olen joskus laittanut sähköpostiosoitteeni netissä johonkin, niin tyrkkää jatkuvasti mainosta jostain ihme lolitoista, jotka eivät voisi vähempää kiinnostaa.

Onko kellään kokemuksia ko tekstiviestijutusta?

Varmaan ei kuitenkaan montaa sataa ole liittynyt, joten tuo DVD-arvonta vähän kiinnostaisi, koska kuitenkin jopa mahkut voittaa, eikä vielä kyseistä masiinaa hyllystä löydy.

Mitenkähän tuo arvonta tapahtuu? Pitääköhän siellä olla paikan päällä?
Liityin Herkun tekstarikanavaan joskus viime (toissa?) vuonna. Sieltä tulee satunnaisesti viikonloppujen alla viesti, jossa muistutetaan Herkun (ja Mann´s Streetin) olemassaolosta. Myös tapahtumista - konsertti, esitys, pikkujoulut jne - tulee tekstari. Muiden paikkojen mainontaa ei ole tullut ja rekisterin luovuttaminen kolmannelle taholle onkin tod. näk. laitonta.

DVD-soittimen arvonta oli uusi juttu... hmm... näinköhän pääsisin vihdoinkin katsomaan joulupukin tuoman Depeche Moden levyn :)
Mun käsittääkseni tuo lista on aika vastaava kuin DTM:n, eli osoitteita ei toimiteta millekään spämmääjälle. DTM.llä tosin ei ole käynnissä DVD-soittimen arvontaa...
Mulla on kans Herkun tekstarikanava ollu siitä asti kun se tuli, ei sieltä oo mitenkään häiritsevästi viestejä tullu tai numerot levinny eteenpäin. Ilmoittelevat kun on jotain erikoisempaa, alennuksia tai esiintyjiä. Ihan jees juttu, tulee edes joskus käytyä siinäkin paikassa,
Kyseinen informaatiokanava on täysin turvallinen. Tietoja ei anneta kenellekään. Lisäksi siltä voi poistua koska tahansa. Ohjeet löytyvät nettisivuiltammehttp://www.herculesgayclub.com.

Viestejä on lähetetty tähän mennessä keskimäärin 2,3 viestiä kuukaudessa. Mitä useampi numero on kyseisellä kanavalla, sitä enemmän pitää harkita lähetyksiä, koska maksamme joka viestin. Ei siis pelkoa, että lähettelisimme mitä sattuu. Lisäksi viestiin ei mahdu kuin 138 merkkiä, koska palvelun tarjoaja laittaa loppuun aina oman iskulauseensa. Yksityiskohtaisempaa tietoa tapahtumista tietenkin saa postituslistamme kautta, mihin voi myös liittyä sivujemme kautta.

Arvonnan suorittamiseen on kaksi vaihtoehtoa, mutta nyt arvotaan siten, että palvelun tarjoajan valikosta valitaan viestin lähetystavaksi satunnaisesti ja vain yksi vastaanottaja. Kone arpoo vastaanottajan jollain satunnaisalgoritmilla ja lähettää tälle viestimme. Aino vika on, että emme näe viestien puhelinnumeroita, joten viestin vastaanottajan pitää ottaa viestin ohjeiden mukaan yhteyttä meihin. Jos kukaan ei kahteen viikkoon ota yhteyttä, niin arvomme uudelleen.

Erkki Koski